.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

 

خانه تاریخی سعادت شیراز

 

خانه تاریخی سعادت یا موزه خاتم شیراز یکی از خانه های باقی مانده از دوران قاجار است که در محله سنگ سیاه شهر شیراز و در نزدیکی آرامکاه سیبویه قرار گرفته است. این خانه که به سبک قاجاری ساخته شده است دارای یک حیاط مرکزی و اتاق های سه دری و پنج دری می باشد که با شیشه های رنگی، گچ بری و کاشی های زیبا تزیین شده اند. در بالای شاه نشین خانه یک رخ بام بسیار زیبا به سبک مجسمه های سردر تخت جمشید وجود دارد که قطعا نظر شما مسافران تور شیراز مرداد 98 را جلب خواهد کرد. خانه سعادت در سال 1382 به ثبت ملی رسید و چهار سال بعد یعنی در سال 1386 مرمت شد و بازسازی شد. سازمان میراث فرهنگی پس از مرمت این بنا آن را به موزه و خانه خاتم تغییر کاربری داد تا قدمی در حفظ و ترویج هنر خاتم کاری برداشته باشد. 

خانه تاریخی سعادت شیراز

 

خانه تاریخی سعادت شیراز


موزه هفت تنان شیراز

موزه هفت تنان یا باغ هفت تنان یکی قدیمی ترین باغ های شهر شیراز است. قدمت این باغ به سده های پیش باز می گردد اما یک عمارت درون آن وجود دارد که در زمان کریم خان زند و به دستور شخص او بنا شده است. این باغ در کوه چهل مقام و در شمال شهر شیراز قرار گرفته است. عمارت این باغ بسیار جالب و دیدنی است و در آن تالاری وجود دارد که بر روی دو ستون قرار گرفته است و در طبقه بالایی عمارت نقاشی های زیبایی وجود دارد که از آثار فاخر دوران زندیه به شمار می روند. این نقاشی ها شامل پنج مجلس هستند که عبارتند از نقش موسی در حال شبانی، درویش با تبرزین و کشکول، منظره ی شیخ صنعان و دختر ترسا، نقش ابراهیم و نقش درویش جوان. علت نام گذاری این مکان به نام هفت تنان وجود مزار هفت تن عارف در این باغ است که کریمخان زند بر روی هر کدام از این قبور یک سنگ بی نوشته قرار داده است. از این مکان امروزه به عنوان موزه سنگ استان فارس هم استفاده می شود و شما مسافران تور کیش می توانید از آن بازدید نمایید.

موزه هفت تنان شیراز

موزه هفت تنان شیراز

موزه هفت تنان شیراز


ارگ کریم خان شیراز

ارگ کریمخان بنایی بسیار زیبا متعلق به دوران زندیه است که در خیابان کریم خان زند شیراز قرار دارد. این ارگ در سال 1108 شمسی و همزمان با برگزیده شدن شیراز به عنوان پایتخت به دستور کریمخان ساخته و به ارگ کریم خان مشهور شد. در دوران زندیه این ارگ برای اقامت پادشاه در نظر گرفته شده بود. ساختمان ارگ مربعی شکل بوده و در زمینی به مساحت 4000 متر مربع بنا شده است؛ در هر گوشه از این ساختمان یک برج بلند به ارتفاع 14 متر از سنگ و گچ ساخته شده است. در زمان قاجار این بنا به عنوان محل اقامت فرمانداران در نظر گرفته شد و در این دوره به دستور میرزا عبدالحسین فرمانفرما نقاشی های مینیاتوری بر دیوارهای آن کشیده شد. در دوره پهلوی مدتی این بنا به عنوان زندان استفاده می شد. در سال 1351 ارگ کریم خان به ثبت ملی رسید اما هنوز ثبت جهانی نشده است. هم اکنون این بنا در حال مرمت می باشد تا در آینده ای نزدیک به بزرگترین موزه تور شیراز شهریور 98 تبدیل شود.

ارگ کریم خان شیراز

ارگ کریم خان شیراز


غار چاه قلعه بندر شیراز

قلعه بندر یکی از آثار باقیمانده از دوران هخامنشی در شمال شرقی شهر شیراز و در نزدیکی آرامگاه سعدی است. این قلعه بزرگ که اکنون چیزی از آن به جز چند دیوار باقی نمانده است، در ابتدا تیرازیس نامیده شد و در دوران ساسانیان به فهندر یا بندر تغییر نام داد. در ابتدا این قلعه به منظور اقامت هنرمندان دوره هخامنشی در دوران داریوش بنا گردیده و در زمان ساسانیان اقامتگاه شاپور دوم بوده است. این قلعه دارای دو برج دیده بانی، یک چاه سنگی و چندین ساختمان اقامتی بوده است که در گذر زمان تخریب شده و هم اکنون تنها چاه باقی مانده است. این چاه عمقی حدود 160 متر دارد و دهانه آن 16 متر مربع است. به علت نام این چاه که بندر است ، این خرافات در میان مردم به وجود آمده بود که چاه تا بندر عباس ادامه دارد ولی این عقیده اشتباه است. شما مسافران تور شیراز می توانید در طول سفر خود از این یادگار دوران هخامنشی دیدن کنید.

غار چاه قلعه بندر شیراز

غار چاه قلعه بندر شیراز

 

 

تور کیش

 

تور مشهد

 

تور کیش



:: برچسب‌ها: معرفی جاذبه های توریستی شیراز،مکان های دیدنی شیراز،دیدنی های شیراز،جاذبه های گردشگری شیراز ,
:: بازدید از این مطلب : 140
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : شنبه 7 ارديبهشت 1398
.

باغ تخت شیراز

باغ تخت یا باغ قراچه یکی از آثار تاریخی باقیمانده از قرن پنجم است که در ارتفاعات باباکوهی شیراز قرار گرفته است. این باغ یکی از شاهکارهای هنر معماری است که در سال 480 قمری در نه طبقه ساخته شده است. این باغ توسط اتابک قراچه ساخته شد و به خاطر نام سازنده اش به باغ قراچه شهرت یافت. این باغ طبقاتی بالغ بر 2000 متر مساحت داشته و اکنون که تنها ویرانه هایی از آن باقی مانده است در یکی از پادگان های نظامی شهر تور شیراز تابستان 98 قرار گرفته است. این باغ در دوره های مختلف با نام های متفاوت شناخته می شده است و در دوران قاجار یک باغ جدید در آن ساخته شد و از آن پس با نام تخت قاجار شناخته می شد. به شما مسافران تور شیراز پیشنهاد می کنیم در طول سفر خود از این باغ تاریخی دیدن کنید.  

باغ تخت شیراز

باغ تخت شیراز

 


مدرسه منصوریه شیراز

مدرسه منصوریه یک مدرسه تاریخی در محله لب آب شیراز و در نزدیکی حرم حضرت شاهچراغ است که محل تحصیل طلاب علوم دینی می باشد. این مدرسه در سال 883 هجری قمری توسط امیر صدرالدین دشتکی شیرازی و به نام پسرش امیر غیاث الدین منصور ساخته شد. از سال 1300 به بعد تولیت و بازسازی مدرسه به دست میرزا حسن حسینی فسایی انجام شد؛ در سال 1352 این مدرسه تاریخی به ثبت ملی رسید و در سال 1360 نیز مرمت شد. اکنون تولیت این مدرسه به دست سازمان اوقاف استان فارس و سرپرستی آن بر عهده حجت الاسلام حدائق است. معماری این مدرسه نیز بسیار جالب و دیدنی است و مانند دیگر ساختمان های قدیمی دارای اندرونی و بیرونی می باشد. در قسمت شاه نشین مدرسه چهار قبر قرمز رنگ متعلق به بانیان و متولیان مدرسه قرار دارد. مدرسه سابقا دارای دو حیاط بود که یکی از آن ها با نام باغچه شناخته می شد که در سال 1363 در آن ساختمان جدیدی ساخته شد. اگر علاقه مند به آثار تاریخی هستید به شما مسافران تور شیراز تیر 98 پیشنهاد می کنیم از این مدرسه دیدن کنید. 

مدرسه منصوریه شیراز

مدرسه منصوریه شیراز


قصر ابونصر شیراز

قصر ابونصر یک میراث ملی متعلق به دوران ساسانیان و اشکانیان است که در شش کیلومتری شرق شیراز قرار دارد. این قصر با نام تخت سلیمان نیز شناخته می شده است و در سال 1310 در فهرست آثار ملی شناخته شده است. این قصر در دوران دیلمیان و توسط عضدالدوله دیلمی بازسازی شده است اما در دهه های اخیر و با توجه به عدم توجه و نگهداری به این اثر ، مقدار قابل توجهی از آن تخریب شده است. این قصر به احتمال زیاد و با وجود کشف چند سکه چینی در آن در مسیر یک شاهراه تجاری قرار داشته و در گذشته بسیار پررونق بوده است. هم چنین چندین ظرف سفالی که قدمت آن ها به دوران هخامنشیان و سلوکیان بازمی گردد نیز در این قصر کشف شده اند. نام این قلعه پس از حمله اعراب از تخت سلیمان به قصر ابونصر تغییر یافته است. به شما مسافران گرامی تور شیراز پیشنهاد می کنیم در طول سفر خود از این بنای تاریخی دیدن کنید.

قصر ابونصر شیراز

قصر ابونصر شیراز

قصر ابونصر شیراز


موزه تاریخ طبیعی شیراز

موزه تاریخ طبیعی وابسته به دانشگاه شیراز یکی از بزرگترین موزه های شهر شیراز محسوب می شود. این موزه در سال 1353 به منظور آشنایی عموم مردم با عالم خلقت و ارزش وجودی گیاهان و جانوران افتتاح شد. پس از سه سال و در سال 1356 به ساختمان فعلی خود که مساحتی بالغ بر 5000 متر دارد انتقال یافت. در این موزه بخش های مختلفی نظیر جانوری، گیاهی، زمین شناسی، حشره شناسی، نجوم، تکنولوژی، آناتومی، تمبر ، سکه و کارگاه تاکسیدرمی است که در هرکدام از این بخش ها می توانید سیر و تاریخ موضوعات مورد نظر خود را بیابید. در بخش جانوری موزه بیش از 2500 نمونه جانوری وجود دارد. یکی از بهترین بخش های این موزه بخش زمین شناسی آن است که در آن فسیل هایی با قدمت بیش از 70 میلیون سال وجود دارد. قیمت بلیط این موزه 3000 تومان است که شما مسافران تور کیش به صورت اینترنتی نیز می توانید آن را تهیه کنید.

موزه تاریخ طبیعی شیراز

موزه تاریخ طبیعی شیراز

موزه تاریخ طبیعی شیراز

 

تور مشهد

 

تور کیش

 

تور مشهد



:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری شیراز،بهترین جاذبه های شیراز،جاذبه های توریستی شیراز ,
:: بازدید از این مطلب : 154
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : شنبه 7 ارديبهشت 1398
.

هتل آرین شیراز

هتل آرین یکی از هتل های دو ستاره شهر شیراز است که در خیابان فردوسی این شهر و بسیار نزدیک به مرکز شهر قرار دارد. قرار گرفتن در مرکز شهر باعث شده است تا دسترسی به اماکن دیدنی و مراکز خرید شهر برای شما مسافران تور شیراز مرداد 98 با سهولت بیشتری انجام شود. این هتل دارای یک ساختمان 5 طبقه با 16 آپارتمان و 6 اتاق است که بسیار تمیز و زیبا هستند و دارای تمامی امکانات رفاهی می باشند. اینترنت بی سیم در این هتل با سرعت بالا و به صورت رایگان ارائه داده می شود. هتل آرین دارای دو رستوران می باشد که یکی از این رستوران ها دارای دکوراسیون سنتی است و رستوران دیگر دارای فضایی مدرن می باشد. برای ریلکس کردن می توانید از سالن ماساژ هتل استفاده کنید و اگر اهل ورزش کردن هستید سالن بدنسازی هتل آرین در اختیار شما خواهد بود. از دیگر امکانات این هتل می توان به پذیرش 24 ساعته، کافی شاپ، لابی، روم سرویس و تاکسی اشاره کرد.

هتل آرین شیراز

هتل آرین شیراز

هتل آرین شیراز


هتل پولادکف شیراز

هتل پولادکف یک هتل خوب در منطقه سپیدان شیراز است. این هتل با توجه به نزدیک بودن به پیست سپیدان و آبشار مارگون مورد توجه مسافران تور شیراز قرار می گیرد. هتل در هوای پاک و تمیز کوهستان قرار گرفته و دارای ساختمانی زیبا و نوساز می باشد. فاصله هتل تا مرکز شهر شیراز 77 کیلومتر است. رستوران هتل در طبقه همکف قرار داشته و غذاهای ایرانی و فست فود سرو می کند. هتل دارای امکانات تفریحی و ورزشی زیادی بوده که شامل اسکی، بیلیارد، قایق پدالی، اسب سواری، فوتبال دستی، اسنومبیل، تل اسکی، مینی بوب، پیست کارتینگ است. از دیگر امکانات هتل می توان به پارکینگ، اینترنت، سالن همایش، لاندری، تاکسی سرویس و ... اشاره کرد.

هتل پولادکف شیراز

هتل پولادکف شیراز

هتل پولادکف شیراز


هتل سنتی گلشن شیراز

هتل سنتی گلشن یکی از هتل های یک ستاره شیراز است که در خیابان لطفعلی خان شیراز قرار دارد. با توجه به قرار گرفتن هتل در خیابان لطفعلی خان ، هتل گلشن به جاذبه های گردشگری شیراز بسیار نزدیک است. قدمت هتل به زمان قاجاریه برمی گردد و در دوران معاصر به هتل تبدیل شده است. هتل دارای 7 اتاق است که برای شما مسافران تور شیراز شهریور 98 دارای امکانات تلویزیون، یخچال، اینترنت، تهویه مطبوع و صبحانه هستند. در حیاط هتل که فضایی کاملا سنتی دارد یک حوض زیبا با فواره قرار گرفته است و در کنار آن یک چایخانه سنتی قرار دارد. از دیگر امکانات هتل می توان به پارکینگ، خشکشویی،‌ صندوق امانات و رستوران اشاره کرد.

هتل سنتی گلشن شیراز

هتل سنتی گلشن شیراز

هتل سنتی گلشن شیراز


اقامتگاه بومگردی خانه باغ شیراز

اقامتگاه بومگردی خانه باغ شیراز یکی از هتل های دو ستاره شهر شیراز است. این هتل یک خانه سنتی بوده است که در سال 1395 به عنوان هتل شروع به کار کرده است. مساحت هتل 3000 متر مربع بوده و در سه طبقه ساخته شده است و دارای 9 اتاق است. قدمت این بنا به دوران رضا شاه پهلوی برمی گردد. اتاق های هتل دارای امکانات صبحانه، تلویزیون، چای ساز، سیستم تهویه مطبوع و اینترنت هستند. یک رستوران سیاه چادر در میان باغ هتل وجود دارد که انواع غذاهای محلی خوش طعم را برای شما مسافران تور کیش سرو می کند. از دیگر امکانات هتل می توان به اجاره ماشین، لابی، پارکینگ، خدمات تور و صندوق امانات اشاره کرد.

اقامتگاه بومگردی خانه باغ شیراز

اقامتگاه بومگردی خانه باغ شیراز

اقامتگاه بومگردی خانه باغ شیراز

 

تور کیش

 

تور مشهد

 

تور کیش



:: برچسب‌ها: هتل های خوب شیراز،معروف ترین هتل های شیراز،رزرو هتل های شیراز،هتل های ستاره دار شیراز ,
:: بازدید از این مطلب : 129
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : شنبه 7 ارديبهشت 1398
.

هتل یورد شیراز

معرفی : هتل یورد یکی از هتل های دو ستاره شهر شیراز است که در فروردین سال جاری یعنی سال 1397 افتتاح شد. ساختمان زیبای هتل در 4 طبقه در یکی از بهترین موقعیت های مکانی در شهر شیراز و بسیار نزدیک مکان های دیدنی این شهر، قرار گرفته است. در این هتل 15 واحد اقامتی برای شما مهمانان تور شیراز وجود دارد.

هتل یورد شیراز

امکانات اتاق ها : اتاق های هتل یورد از نوع یک تخته، دو تخته و سه تخته هستند که اتاق های سه تخته دارای امکانات وی آی پی هستند. امکانات این اتاق ها شامل یخچال با مینی بار، تلویزیون صفحه تخت، تلفن، اینترنت بی سیم رایگان، مبلمان ، سیستم تهویه مطبوع،‌ چای ساز، بالکن ، کمد لباس،‌ دراور، میز تحریر، آباژور و حمام با لوازم بهداشتی هستند.

امکانات هتل : لابی، گشت نیم روزی، پذیرش 24 ساعته،‌ روم سرویس، لاندری، خشکشویی، تاکسی سرویس، خدمات تهیه بلیط، پارکینگ، آسانسور، خدمات اینترنتی

هتل یورد شیراز

رستوران هتل : رستوران هتل یورد مخصوص سرو غذاهای ایرانی است و این امکان را برای شما فراهم کرده است تا بتوانید صبحانه را نیز در اتاق سرو کنید.

موقعیت مکانی هتل : این هتل در خیابان فردوسی، خیابان مدبر و کوچه اردکانی های شیراز قرار گرفته است. فاصله هتل تا فرودگاه شیراز 12 کیلومتر است و تا مکان های دیدنی مانند خانه زینت الملوک و بازار وکیل فاصله بسیار کمی دارد.

پیشنهاد ما : با توجه به نوساز بودن هتل ، هتل بسیار مناسبی برای اقامت کسانی است که به نظافت هتل اهمیت فراوانی می دهند. 


 

هتل جهان نما شیراز

معرفی : هتل جهان نما یکی از هتل های 3 ستاره شهر شیراز است که در بلوار هجرت شهر قرار گرفته است. واحدهای اقامتی هتل به صورت آپارتمان و با تعداد 25 عدد است و هرکدام از آن ها به زیباترین شکل دکور شده اند. این هتل در سال 1395 و در 9 طبقه ساخته شد. 

هتل جهان نما شیراز

امکانات اتاق ها : واحدهای اقامتی هتل از نوع سوئیت و آپارتمان هستند و با بکارگیری بهترین متد دکوراسیون داخلی طراحی شده اند. در این واحدها امکانات تلویزیون ال ای دی، اینترنت بی سیم رایگان، تلفن، مبلمان، آشپزخانه و سیستم تهویه مطبوع وجود دارد.

امکانات هتل : کافی شاپ ، استخر، سونا، جکوزی،‌ حوضچه آب سرد، ماساژ، تاکسی سرویس، پذیرش 24 ساعته، خدمات برای معلولین، خدمات برای معلولین، لاندری،‌روم سرویس

هتل جهان نما شیراز

رستوران هتل : رستوران این هتل با ظرفیت 120 نفر در طبقه همکف قرار گرفته است و با بهره گیری از سرآشپزهای مجرب انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را برای شما مسافران تور شیراز تابستان 98 سرو می کند.

موقعیت مکانی هتل : این هتل در میدان اطلسی، بلوار هجرت و خیابان جاوید قرار گرفته است. فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی شهر شیراز 20 دقیقه است. هتل جهان نما تا دیدنی های شیراز مانند حافظیه، ارگ کریمخان و مجموعه زندیه 5 دقیقه است.

هتل جهان نما شیراز

پیشنهاد ما : هتل جهان نما یکی از هتل آپارتمان های خوب شهر شیراز است که در موقعیت مکانی بسیار خوب قرار گرفته است و مناسب اقامت خانواده ها است.


هتل بین الحرمین شیراز

معرفی : هتل سه ستاره بین الحرمین شیراز با سرمایه گذاری 42 میلیاردی از سوی گروه هتل های متین و با حضور اعضای سازمان گردشگری و میراث فرهنگی شهر شیراز در سال 1397 به بهره برداری رسید. وجه تسمیه این هتل قرار گیری در میان حرم حضرت شاه چراغ و حرم حضرت سید علاءالدین حسین است. ساختمان زیبای این هتل مانند ساختمان های معماری قدیمی ایرانی ساخته شده اند به طوری که واحدهای اقامتی هتل دورتادور قرار گرفته اند و حیاط در وسط قرار دارد. فضای سبز بسیار زیبا و تخت های سنتی موجود در حیاط حال و هوای بسیار خوبی به این مجموعه بخشیده است. با وجود مدرن بودن دکوراسیون اتاق ها، سعی شده است تا از ظرافت هنر ایرانی در آن ها استفاده شود. ساختمان این هتل دو طبقه است و در مجموع 58 اتاق در آن وجود دارند. 

هتل بین الحرمین شیراز

امکانات اتاق ها : اتاق های این هتل از نوع دو تخته ، سوئیت و کانکت است که برای شما مسافران گرامی تور شیراز تیر 98 دارای امکانات یخچال، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، تلفن، چای ساز ، مبلمان و کمد لباس هستند.

امکانات هتل : فروشگاه، گشت نیم روزی، تاکسی سرویس، سالن چند منظوره، ترانسفر فرودگاهی رایگان، روم سرویس

هتل بین الحرمین شیراز

رستوران هتل : در این هتل دو رستوران وجود دارند که رستوران اصلی با ظرفیت 400 نفر در طبقه اول و رستوران سنتی با ظرفیت 100 نفر در محوطه قرار دارد.

موقعیت مکانی هتل : همان طور که گفته شد این هتل در میان دو حرم مشهور شهر شیراز و در خیابان حضرتی این شهر قرار گرفته است. فاصله این هتل تا مکان هایی مانند خانه زینت الملوک، حافظیه و مجموعه زندیه است. فرودگاه شهر شیراز نیز در فاصله 20 دقیقه ای از این هتل قرار گرفته است.

هتل بین الحرمین شیراز

پیشنهاد ما : هتلی بسیار زیبا و نوساز در قلب شهر شیراز که قیمت مناسبی نیز دارد. این هتل زیبا شدیدا به علاقمندان به معماری سنتی توصیه می شود.


هتل مهدی شیراز

معرفی:هتل مهدی یکی از هتل های 2 ستاره شهر شیراز است که در بلوار زند و خیابان انوری شهر قرار گرفته است. موقعییت هتل تقریبا نزدیک مرکز شهر بوده با مقاصد گردشگری فاصله کمی دارد. این هتل در سال 1366 افتتاح شده و یکی از قدیمی ترین هتل های شهر محسوب می شود. هتل مهدی در زمینی به مساحت 4000 متر مربع و با ساختمانی 7 طبقه بنا شده است. هتل دارای 50 واحد اقامتی مجهز به امکانات رفاهی میباشد که مسافران تور کیش میتوانند استفاده کنند.در هتل مهدی دو سالن بزرگ مخصوص برگزاری مراسم و ضیافت وجود دارد که شما مسافران تور شیراز با رزرو قبلی می توانید از آن ها استفاده نمایید.این هتل در ساعت 14 اتاق ها را تحویل و در ساعت 12 تخلیه میکند.

هتل مهدی شیراز

امکانات اتاق:روم سرویس، صبحانه، یخچال، پاورسوئیچ، مبلمان، دراور، آباژور، میزتحریر، چای ساز، رخت آویز، کمد لباس، تلفن در اتاق، تلویزیون، حمام، لوازم بهداشتی، دمپایی، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، سیستم اطفاء حریق دراتاق، تلویزیون در اتاق، اینترنت در اتاق، سیستم گرمایش و سرمایش، نوع قفل درب اتاق، سرویس بهداشتی فرنگی در اتاق، سرویس بهداشتی ایرانی در اتاق

امکانات هتل:لابی، آسانسور، صندوق امانات، نمازخانه، کتابخانه، فروشگاه، آژانس مسافرتی، پله اضطراری، فتوکپی، فکس، پرینتر، زنگ هشدار، مرکز خرید، گشت نیم روزی  ، کافی شاپ ، تاکسی سرویس، پذیرش 24 ساعته، دستگاه واکس کفش، ترانسفر رفت با هزینه، ترانسفر برگشت با هزینه، اتاق تلفن، اتاق چمدان، اتاق  سیگار، روزنامه، صرافی، کافی نت، خدمات تور، شبکه پخش فیلم، تلفن در لابی، پارکینگ، خودپرداز، کپسول آتش نشانی، سیستم اعلام حریق، کرایه اتومبیل، خدمات بیدار  باش، خدمات برای معلولین، خدمات خانه داری، خدمات تهیه بلیط، سیستم تهویه مطبوع، پرداخت ویزا و مسترکارت، مینی بار با هزینه، تلویزیون در لابی، اینترنت در  لابی، لاندری، سرویس بهداشتی فرنگی در لابی، سرویس بهداشتی ایرانی در لابی، سرویس بهداشتی فرنگی در طبقات، سرویس بهداشتی ایرانی در طبقات

هتل مهدی شیراز

رستوران هتل:هتل مهدی دارای رستورانی با فضای تمیز و شیک میباشد و بهترین غذا های ایرانی را برای مسافران تور شیراز سرو میکند.

موقعیت جغرافیایی:

فاصله هتل تا فرودگاه:15 کیلومتر

فاصله هتل تا مجموعه زنديه:100 متر

فاصله هتل تا آرامگاه شاه‌چراغ:12 دقیقه

فاصله هتل تا باغ ارم:11 دقیقه

فاصله هتل تا آرامگاه کوروش:1 ساعت و 47 دقیقه

فاصله هتل تا ترمینال مسافربری:10 دقیقه

فاصله هتل تا ایستگاه راه‌آهن:40 دقیقه

 

 

تور مشهد

 

تور کیش

 

تور مشهد



:: بازدید از این مطلب : 135
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : شنبه 7 ارديبهشت 1398
.

هتل بزرگ شیراز

معرفی:هتل 5 ستاره بزرگ در همسایگی دروازه قرآن شیراز واقع شده است.این هتل 5 ستاره از سال 1392 از مسافران تور شیراز پذیرایی میکنداین هتل در مساحت ۴۰۰۰۰ متر مربع دارای 14 طبقه و 158 اتاق دارد.موقعیت مکانی به صورتیکه است دسترسی راحتی به جاذبه های گردشگری این شهر تاریخی دارد تا مسافران تور شیراز با پیمودن مسافت کم از دیدنی ها دیدن کنند و لذت ببرند.اتاق های این هتل طراحی و دکوراسیون بسیار زیبایی دارد.معماری هتل بزرگ مورد توجه بسیاری از گردشگران تور شیراز قرار میگیرد.پرسنل و کارکنان این هتل 5 ستاره شبانه روزی در حال خدمت رسانی به مسافران تور شیراز میباشند.هتل بزرگ بهترین خدمات و امکانات رفاهی را برای مسافران تور شیراز شهریور 98 فراهم کرده تا در طول اقامت در این هتل استفاده کنند و تجربه یک سفر رویایی در این هتل 5 ستاره داشته باشند.

امکانات هتل:لابی،پله اضطراری،رستوران بام،دستگاه واکس کفش،خدمات CIP،آسانسور،فتوکپی،کافی شاپ،صندوق امانات،فکس،تاکسی سرویس،ترانسفر رفت با هزینه،اتاق تلفن،نمازخانه،پرینتر،پذیرش ۲۴ ساعته،فروشگاه،زنگ هشدار،ترانسفر برگشت با هزینه،آژانس مسافرتی،مرکز خرید،اتاق چمدان،جکوزی،خدمات تور،خودپرداز،خدمات بیدار باش،خدمات تهیه بلیط،تلویزیون در لابی،سرویس بهداشتی فرنگی در لابی،کافی نت،سالن ورزشی،تلفن در لابی،کپسول آتش نشانی،فضای سبز،سالن بیلیارد،پارکینگ،خدمات برای معلولین،سیستم تهویه مطبوع، اینترنت در لابی،سرویس بهداشتی ایرانی در لابی،گیم نت،آرایشگاه،استخر،سیستم اعلام حریق،بازی ویدئویی،خدمات پزشکی،سونا،خدمات خانه داری،لاندری،سرویس بهداشتی ایرانی در طبقات،اتاق بازی،خدمات باربری،وسایل بدنسازی

امکانات اتاق:روم سرویس،آباژور،کمد لباس،سیستم تهویه مطبوع دراتاق،تلویزیون در اتاق،صبحانه،میزتحریر،تلفن در اتاق،یخچال،چای ساز ،حمام،صندوق امانات داخل اتاق،اینترنت در اتاق،پاورسوئیچ،امکان شارژ وسایل الکترونیکی،مبلمان،بالکن،دراور،رخت آویز،لوازم بهداشتی،سرویس بهداشتی فرنگی در اتاق،دمپایی،سیستم گرمایش و سرمایش،نوع قفل درب اتاق

رستوران:مسافران عزیز تور شیراز میتوانند در رستوران هتل بهترین غذا ها را سفارش دهند و نوش جان کنند.

موقعیت جغرافیایی:

فاصله هتل تا تخت جمشید:56 کیلومتر

فاصله هتل تا ایستگاه راه آهن:25 کیلومتر

فاصله هتل تا خیابان حافظ:1 کیلومتر

فاصله هتل تا بازار وکیل:3 کیلومتر

فاصله هتل تا باغ ارم:4 کیلومتر

فاصله هتل تا حرم شاه چراغ:4 کیلومتر


هتل ارم شیراز

معرفی:هتل ارم از هتل های 3 ستاره شیراز میباشد.هتل ارم در موقعیت مکانی بسیار خوبی قرار دارد تا مسافران تور شیراز به جاذبه های گردشگری دسترسی راحتی داشته باشند.هتل ارم در 5 طبقه دارای 100 اتاق میباشد.اتاق های این هتل استاندارد و طراحی زیبایی دارند و مجهز به تمامی امکانات رفاهی میباشد تا مسافران تور شیراز اقامت خوبی در این هتل داشته باشند.کارکنان و پرسنل این هتل شبانه روزی در حال خدمت رسانی به مسافران تور کیش میباشد.اقامت برای کودکان زیر 6 سال در این هتل 3 ستاره رایگان میباشد.مسافران و گردشگران تور شیراز میتوانند با پیمودن مسافت کم از دیدنی های شیراز دیدن کنند و لذت ببرند.

امکانات هتل:بیلیارد، رستوران،کافی شاپ،پارکینگ،سرویس ایرانی،فروشگاه سوغاتی، صندوق امانات، لابی،روزنامه، نمازخانه،تاکسی سرویس،چايخانه سنتی،چايخانه تابستانی،بوفه،كافي شاپ 24 ساعته،صبحانه در اتاق،سالن همايش،كافی نت،اينترنت در لابی،شبكه پخش فيلم داخلی،اينترنت در اتاق،نمای شهر،کاکنان مسلط به زبان های عربی،انگلیسی،مبل در لابی،محلی برای نشستن در لابی،ميز در لابی،خدمات راهنمای تور،خدمات تهيه بليط،فتوكپي،آژانس مسافرتي،خدمات ترانسفر پولي،اجاره ماشين،لاندري،خشکشویی،خدمات بيدار باش،خدمات اتو،دستگاه واکس کفش،نهار در اتاق،تبديل ارز،اتاق چمدان

امکانات اتاق:یخچال،دمپایی،سیستم اطفاء حریق دراتاق،تلویزیون در اتاق،آباژور، رخت آویز،لوازم بهداشتی،روم سرویس،حمام ،میزتحریر،کمد لباس، تلفن در اتاق،سیستم گرمایش و سرمایش،دراور،مبلمان

رستوران:رستوران هتل ارم با بهترین غذا ها از مسافران تور شیراز پذیرایی میکند.مسافران میتوانند از روی منو غذای مورد علاقه خود را سفارش دهند و نوش جان کنند.

موقعیت جغرافیایی:فاصله هتل  تا ارگ کریمخانی:5 دقیقه با ماشین

فاصله هتل تا حمام وکیل:8 دقیقه با ماشین

فاصله هتل تا  آرامگاه شاه چراغ:11 دقیقه با ماشین

فاصله هتل تا آرامگاه حافظ:13 دقیقه با ماشین

فاصله هتل تا  باغ عفیف آباد:15 دقیقه با ماشین

فاصله هتل تا تخت جمشید:1 ساعت

فاصله هتل تا آرامگاه سعدی:15 دقیقه


هتل هفت دریا شیراز

معرفی:هتل 4 ستاره هفت دریا در سال 1395 افتتاح شد ه است.این هتل معماری بسیار زیبا دارد که مورد توجه مسافران تور شیراز قرار گرفته است.معماری هتل هفت دریا شبیه به کشتی میباشد که میتوانند تجربه مناسب برای گردشگران فراهم کند.این هتل 4 ستاره تنها 8 دقیقه تا مجتمع تفریحی گردشگری خلیج فارس فاصله دارد.موقعیت جغرافیای این هتل به گونه ای است در بهترین و خوش آب و هوای شیراز واقع شده است.رستوران هتل نیز دارای موسیقی زنده میباشد که مسافران تور شیراز میتوانند در طول اقامت لذت ببرند.نمایشگاه بین الملی فقط 10 دقیقه تا هتل فاصله دارد.

امکانات هتل: آسانسور، اینترنت، لابی، رستوران، کافی شاپ، سیستم گرمایشی و سرمایشی، لاندری، سرویس ایرانی، پارکینگ، موسیقی زنده، روم سرویس 24 ساعته، کارکنان مجرب و ...

امکانات اتاق:تلفن در اتاق،تلویزیون،یخچال،ماهواره،نمازخانه،روم سرویس،یخچال،حمام با لوازم بهداشتی و...

رستوران:رستوران این هتل باارائه بهترین غذا ها و موسیقی زنده لحظات خوبی را برای مسافران تور شیراز فراهم میکند.

پیشنهاد ما:این هتل 4 ستاره زیبا 24 ساعته آماده خدمت رسانی به مسافران تور شیراز مرداد 98 میباشد.


اقامتگاه سنتی پنج دری شیراز

معرفی : اقامتگاه سنتی پنج دری شیراز به عنوان یک هتل تک ستاره کار خود را از سال 1396 در شهر شیراز آغاز نمود. این هتل که در اصل یک خانه متعلق به دوران قاجاریه است حدود 120 سال قدمت دارد و با حفظ بافت سنتی و بازسازی به هتل تبدیل شده است. این اقامتگاه در دو طبقه ساخته شده است و دارای 11 اتاق است. ساختمان زیبای هتل کاملا به سبک قاجاری با همان حوض زیبا در وسط حیاط و پنجره های رنگی است که حس نوستالژی خاصی به انسان می بخشد. 

اقامتگاه سنتی پنج دری شیراز

امکانات اتاق ها : اتاق های هتل از نوع دو تخته، سه تخته، چهار تخته و پنج تخته هستند که بسیار تمیز بوده و امکانات یخچال،‌ تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع،‌ تلفن، اینترنت بی سیم رایگان، دراور و حمام با لوازم بهداشتی را دارا می باشند. 

امکانات هتل : فضای سبز، حوض آب، صندوق امانات، پذیرش 24 ساعته، لاندری، روم سرویس

اقامتگاه سنتی پنج دری شیراز

رستوران هتل : رستوران و چایخانه سنتی هتل در محوطه فضای باز قرار گرفته است و صبحانه به صورت بوفه از ساعت 7:30 تا 11 سرو می شود. قابل ذکر است که شما مسافران تور شیراز در صورت تمیل صرف ناهار و شام در این رستوران باید سفارش خود را از روز قبل اعلام نمایید

موقعیت مکانی هتل : این هتل در خیابان نه دی و داخل کوچه هفت پیچ قرار گرفته است که امکان عبور خودرو تا درب هتل وجود ندارد و باید 70 متر را پیاده طی نمایید. فاصله هتل تا حرم شاهچراغ، بازار وکیل و حمام وکیل بسیار کم است و می توانید این فاصله را حتی پیاده نیز طی نمایید. 

اقامتگاه سنتی پنج دری شیراز

پیشنهاد ما : این اقامتگاه بسیار مناسب افرادی است که به آثار تاریخی و خانه های قدیمی علاقه دارند. باید این نکته را خاطر نشان کرد که در جلوب درب ورودی هتل و اتاق ها چند پله وجود دارد که کار را برای افراد کم توان سخت می کند.

 

تور کیش

 

تور مشهد

 

تور کیش



:: بازدید از این مطلب : 134
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : شنبه 7 ارديبهشت 1398
.

هتل وکیل شیراز

معرفی:هتل 3 ستاره وکیل در سال 1397 در شیراز افتتاح شده است.این هتل موقعیت جغرافیایی خوبی دارد و به جاذبه های گردشگری دسترسی بسیار راحتی دارد.هتل وکیل دارای 31 واحد اقامتی برای مسافرین تور شیراز تابستان 98 میباشد.تمام اتاق ها مجهز به امکانات رفاهی میباشد تا مسافران تور شیراز در طول اقامت خود استفاده کنند.پرسنل هتل حرفه ای هستند و شبانه روزی در حال خدمت رسانی به مسافران تور شیراز میباشند.هتل وکیل با ارائه بهترین خدمات رفاهی هر روزه آماده پذیرایی از مسافران تور شیراز میباشند.ساعت تحویل اتاق در این هتل 14 و ساعت تخلیه 12 میباشد.

امکانات هتل:لابی،اینترنت در لابی،پارکینگ،سرویس بهداشتی فرنگی در طبقات،فکس،پذیرش ۲۴ ساعته،خدمات تهیه بلیط،اینترنت در لابی،پرینتر،صندوق امانات،چایخانه سنتی،کپسول آتش نشانی،خدمات برای معلولین،سیستم تهویه مطبوع،نمازخانه،اتاق چمدان،پله اضطراری،تلفن در لابی،سیستم اعلام حریق،خدمات خانه داری،مینی بار با هزینه،فتوکپی،سرویس بهداشتی فرنگی در لابی،سرویس بهداشتی ایرانی در طبقات،سرویس بهداشتی ایرانی در لابی،صبحانه در اتاق،کارکنانی مسلط به زبان های عربی،انگليسی،ترکی استانبولی،ایتالیائی

امکانات اتاق:یخچال،روم سرویس،رخت آویز،امکان شارژ وسایل الکترونیکی،تلویزیون در اتاق،نوع قفل درب اتاق،کمد لباس،پاورسوئیچ،تلفن در اتاق،سیستم تهویه مطبوع دراتاق،اینترنت در اتاق،سرویس بهداشتی فرنگی در اتاق،مبلمان،حمام،دراور،لوازم بهداشتی،سیستم اطفاء حریق دراتاق،سیستم گرمایش و سرمایش،آباژور،دمپایی

رستوران هتل:رستوران هتل وکیل بهترین غذا ها را بهترین کیفیت برای مسافران تور شیراز سرو میکند.

موقعیت جغرافیایی:فاصله هتل ارگ کریم خان:7 دققیه با ماشین

فاصله هتل تا شاهچراغ:9 دققیه

فاصله هتل تا حافظیه:12 دقیقه با ماشین

فاصله هتل تا فرودگاه شیراز:28 دقیقه با ماشین

فاصله هتل تا باغ ارم:8 دقیقه با ماشین

فاصله هتل تا بازار وکیل:14 دقیقه با ماشین

فاصله هتل تا مسجد وکیل:13 دقیقه با ماشین

فاصله هتل تا تخت جمشید:63 دقیقه


هتل آپارتمان حیدری شیراز

معرفی:هتل آپارتمان حیدری در منطقه خوب شیراز واقع شده که دسترسی به جاذبه های گردشگری این شهر شعر و ادب را برای مسافران تور شیراز آسان ساخته است.این هتل آپارتمان دارای 20 واحد اقامتی میباشد که تمام واحد ها مجهز به تمامی امکانات رفاهی برای مسافران عزیز تور شیراز میباشد تا در طول اقامت استفاده کنند و لحظات خوبی را تجربه کنند.هتل حیدری دارای بهترین پرسنل میباشد که مجرب و دوره دیده هستند و شبانه روزی آماده خدمت رسانی به مسافران تور شیراز میباشند.این هتل آپارتمان هر روزه بهترین خدمات و امکانات رفاهی را در اختیار مسافران عزیز تور شیراز تیر 98 قرار میدهد.این هتل آپارتمان برای آن دسته از مسافران که نمیخواهند هزینه اقامتشان زیاد باشد مناسب است.ساعت تحویل اتاق 14 و ساعت تخلیه 12 میباشد.

امکانات هتل:لابی،پرینتر،نمازخانه،آژانس مسافرتی،پله اضطراری،فتوکپی،فکس،زنگ هشدار،تاکسی سرویس،اتاق چمدان،اتاق سیگار،روزنامه،صرافی،خدمات  باربری، خدمات تور،پذیرش ۲۴ ساعته،خدمات بیدار باش،کپسول آتش نشانی،سیستم اعلام حریق،خدمات برای معلولین،خدمات خانه داری،تلفن در لابی،خودپرداز،آشپزخانه ،خدمات تهیه بلیط،تلویزیون در لابی،اینترنت در لابی،سرویس بهداشتی فرنگی در لابی،سرویس بهداشتی ایرانی در لابی،سرویس بهداشتی فرنگی در طبقات،سرویس بهداشتی ایرانی در طبقات

امکانات اتاق:یخچال،مبلمان،تلفن در اتاق،تلویزیون،حمام،دمپایی،امکان شارژ وسایل الکترونیکی،سیستم تهویه مطبوع دراتاق،سیستم اطفاء حریق دراتاق،امکان پخت و پز،تلویزیون در اتاق،اینترنت در اتاق،سیستم گرمایش و سرمایش،نوع قفل درب اتاق،سرویس بهداشتی فرنگی در اتاق،سرویس بهداشتی ایرانی در اتاق

موقعیت جغرافیایی:

فاصله هتل تا بازار وکیل:1 کیلومتر

فاصله هتل تا آرامگاه حافظ:12 کیلومتر

فاصله هتل تا حمام وکیل:8 دقیقه


هتل آپارتمان تائب شیراز

معرفی:هتل آپارتمان تائب یکی از هتل آپارتمان های خوب شیراز میباشد میباشد که دارای موقعیت جغرافیایی خوبی میباشد و دسترسی برای جاذبه های گردشگری این شهر تاریخی و زیبا را برای مسافران تور شیراز راحت کرده است.هتل آپارتمان تائب دارای اتاق های با دکوراسیون رنگی میباشد و مجهز به امکانات رفاهی برای مسافران میباشد تا در طول اقامتشان استفاده کنند و لذت ببرند.پرسنل های این هتل آپارتمان مجرب و دوره دیده هستند و شبانه روزی آماده خدمت رسانی به مسافران تور کیش میباشند.

هتل آپارتمان تائب شیراز

امکانات هتل:پاركينگ،آسانسور،نمازخانه،صندوق امانات،لابی،سرویس بهداشتی ایرانی در راهرو،سرویس بهداشتی فرنگی در راهرو،تاکسی سرویس شبانه روزی،صبحانه  در اتاق،تلويزيون در لابی،مبل،ميز،روم سرويس،پذيرش 24 ساعته،لاندري،خدمات بيدار باش،صبحانه در اتاق،فكس،اتاق چمدان،فتوكپي،خدمات اینترنتی

امکانات اتاق:تلویزیون،اینترنت،حمام اختصاصی با لوازم بهداشتی،دراور،کمد لباس،تخت،مبلمان،آشپزخانه،میز لوازم آرایش،آینه،دمپایی،امکان شارژ وسایل الکترونیکی،پاور  سوییچ،روم سرویس،چای ساز/قهوه ساز،رخت آویز

هتل آپارتمان تائب شیراز

رستوران هتل:مسافران عزیز تور شیراز در رستوران هتل میتوانند از غذا های ایرانی سفارش دهند و نوش جان کنند.

هتل آپارتمان تائب شیراز


اقامتگاه سنتی گل طاها شیراز

معرفی:اقامتگاه سنتی گل طاها یکی از بهترین اقامتگاه های شیراز میباشد و معماری آن با خانه های قدیمی با درهای چوبی و پنجره های شیشه رنگی در چهار طرف حیاطی با صفا و ساختمان های مدرن و سر به آسمان کشیده میباشد که در بین مسافران عزیز تور شیراز طرفدار بسیاری دارد.اتاق هایی با آجرهای قدیمی و سنگی و درهای چوبی از ویژگی های هیجان انگیزاین خانه به شمار می اید که دارای امکانات رفاهی خوبی میباشند تا مسافران و گردشگران عزیز در طول اقامت بتوانند براحتی استفاده کنند.این هتل زیبا و سنتی تمام تلاش خود را کرده تا شرایطی که در دوران قاجار در جریان بوده را با همان حس و حال حفظ کند.اتاق های هتل با سقف بلند و فضایی وسیع مناسب برای ایام گرم سال و اتاق های زمستان نشین، اتاق هایی با سقف کوتاه هستند که با صرف کمترین هزینه و انرژی می توان ان را گرم نگه داشت.  نقاشی ها ی روی دیوارها و گچ کاری های داخل اتاق و جلوه گری فرش لچک ترنج و پشتی های دستباف جذابیت های این خانه را دوچندان کرده و حتی در زمان طلوع آفتاب وقتی نور به شیشه های پنجره میخورد زیبا خود را به رخ میکشد.اگز به این شهر تاریخی سفر کردید حتما برای اقامت این هتل سنتی را انتخاب کنید و لحظات خوبی را سپری کنید.

اقامتگاه سنتی گل طاها شیراز

امکانات هتل:صندوق امانات، کتابخانه، فتوکپی، فکس، پرینتر، زنگ هشدار، تاکسی سرویس، اتاق چمدان، صرافی، خدمات تور، شبکه پخش فیلم، پذیرش ۲۴ ساعته، کپسول  آتش نشانی، سیستم اعلام حریق، خدمات خانه داری، خدمات تهیه بلیط، سیستم تهویه مطبوع، اینترنت در لابی، سرویس بهداشتی فرنگی در لابی، سرویس بهداشتی  فرنگی در طبقات

امکانات اتاق:صبحانه، شبکه پخش فیلم، یخچال، مبلمان، چای ساز، تلویزیون، حمام، لوازم بهداشتی، دمپایی، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، سیستم اعلام حریق، تلویزیون  در اتاق، اینترنت در اتاق، سیستم گرمایش و سرمایش، نوع قفل درب اتاق، سرویس بهداشتی فرنگی در اتاق

 

اقامتگاه سنتی گل طاها شیراز

 

موقعیت جغرافیایی:فاصله هتل تا شاهچراغ:700 متر

 

فاصله هتل تا نارنجستان قوام:2.2 کیلومتر

 

فاصله هتل تا بازار وکیل:2.7 کیلومتر

 

فاصله هتل تا باغ ارم:4.5 کیلومتر

 

فاصله هتل تا حافظیه:3.6 کیلومتر

 

اقامتگاه سنتی گل طاها شیراز

 

 

تور مشهد

 

تور کیش

 

تور مشهد



:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره شیراز،بهترین هتل های شیراز،هتل های پنج ستاره شیراز،معروف ترین هتل های شیراز ,
:: بازدید از این مطلب : 160
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : شنبه 7 ارديبهشت 1398
.

رستوران عمو اکبر کیش

رستوران عمو اکبر کیش جز رستوران های بسیار معروف در جزیره ی زیبای کیش می باشد که رو به روی بازار پانیذ قرار دارد. در این رستوران انواع غذاهای دریایی سرو می شود و میگو چینی این رستوران بسیار معروف می باشد. برای آن دسته از گردشگران تور کیش که قصد دارند در سفر خود غذاهای دریایی بسیار خوشمزه و سالم را میل کنند این رستوران گزینه مناسبی می باشد.


رستوران پارادایس کیش

رستوران پارادایس کیش رستورانی با محیطی فوق العاده زیبا و آرام و کارکنانی صمیمی می باشد که با طراحی بسیار زیبا و طعم غذاهای بسیار خوش طعم , باعث انتخاب این رستوران توسط گردشگران زیادی از تور کیش شده است. در سفرتان به این رستوران ایتالیایی با منوی غذاهای ایتالیایی سر بزنید و لحظات خوشی را در کنار عزیزانتان سپری کنید.


رستوران رویال استار کیش

رستوران رویال استار کیش یک رستوران کلاسیک و شیک می باشد که با منوی رستوران شامل غذا های فرنگی, ایرانی طرفداران بسیار زیادی دارد. این رستوران با ظرفیت 110 نفر در کیش, صدف, فاز 1, ساختمان بساک, طبقه 3 آماده پذیرایی از مهمانان و مسافران تور کیش تیر 98 می باشد. کارکنان رستوران بسیار صمیمی و خوش برخوردند و فضای رستوران بسیار لوکس و شیک است.


رستوران خاطره کیش

رستوران خاطره کیش در مرکز جزیره کیش در طبقه بالای مرکز خرید ایرانویچ واقع شده است .در رستوران خاطره انواع غذاهای ایرانی و فرنگی طبخ می شود و قیمت غذاهای این رستوران متوسط می باشد.رستوران خاطره کیش با ظرفیت 150 نفر, وای فای رایگان, رزرو میز برای مجالس و ارسال رایگان در جزیره کیش پذیرای تمامی مهمانان تور کیش تابستان 98 می باشد. فضای رستوران بسیار لوکس و مدرن است و دکوراسیونی زیبا برای راحتی و لذت مسافران ارائه می دهد.

شماره تماس رستوران:44424984

 

تور کیش

 

تور مشهد

 

تور کیش



:: برچسب‌ها: رستوران های خوب کیش،معروف ترین رستوران های کیش،رستوران های لوکس کیش،بهترین رستوران های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 157
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : شنبه 7 ارديبهشت 1398
.

کافه میلاژ کیش

معرفی:کافه میلاژ یکی از بهترین کافه این جزیره زیبا و تاریخی میباشد.کافه میلاژ در واقع شعبه دوم بِل برگر تهران است که در این جزیره احداث شده است.این کافه زیبا با ظرفیت 50 نفره آماده برگزاری جشن ها و تولد ها نیز میباشد.کافه میلاژ تنها نماینده ی رسمی و انحصاری قهوه ایلی در جزیره کیش میباشد و مسافران و گردشگران علاقه مند به قهوه میتوانند به این کافه رفته و از قهوه لذیذ ایلی نوش جان کنند.وجود اینترنت رایگان نیز در این کافه این امکان را به مشتریان تور کیش مرداد 98 میدهد تا براحتی به کاری های اینترنتی خود رسیدگی کنند.همچنین کسانی که با خودرو شخصی به این کافه میروند میتوانند براحتی خودرو خود را در پارکینگ پارک کرده و با خیال راحت لحظات شادی را در این کافه سپری کنند.فضای دنج و آرامش بخش این کافه این امکان را به مسافران میدهد تا برای رفع خستگی این کافه زیبا را انتخاب کنند.

کافه میلاژ کیش

منو کافه:کافه رستوران میلاژ دارای منوی از انواع فست فود های ایرانی و خارجی، نوشیدنی های متنوع و خاص است.تمام محصولات این کافه با بهترین مواد آماده و سرو میشوند.

ساعت کاری:کافه میلاژ هر روزه از ساعت 8 صبح تا 1 باز است و مسافران تور کیش در هر زمانی که بخواهند میتوانند به این کافه بروند.

کافه میلاژ کیش

پیشنهاد ما:کافه رستوران میلاژ با فضای دل نشینی که دارد همگان را به خود جلب میکنند.شما نیز در سفر به کیش میتوانید این کافه را انتخاب کنید و از خوردن بهترینا لذت ببرید.

موقعیت مکانی:ایران-کیش-بلوار خیام-مرکز خرید سازینا 1-کافه میلاژ


رستوران موج دریا کیش

رستوران و سفره خانه سنتی موج دریا کیش در جاده جهان در نزدیکی ساحل خلیج فارس و در نزدیکی کلبه هور قرار دارد. رستوران موج دریا انواع غذاهای ایرانی و سنتی را با قیمت مناسب و کیفیت عالی با امکان صرف در کنار دریا به مسافران تور کیش شهریور 98 ارائه می دهد. خدمات رستوران در دو وعده غذایی ناهار و شام ارائه می شود و دارای ظرفیت پذیرایی از پنجاه نفر می باشد.

رستوران موج دریا کیش


رستوران کوروش کیش

یکی از رستوران های خوب کیش رستوران کوروش می باشد که با سرو انواع غذاهای فرنگی و ایرانی آمادگی پذیرایی از 100 مهمان را دارا می باشد،ساعات کاری مجموعه کوروش بدین شرح می باشد که از 12 الی 17 برای صرف ناهار و از ساعت 20 الی 1 بامداد برای صرف شام می باشد.در سفرتان به جزیره زیبای کیش در تور کیش امکان این را دارید با عزیزانتان به این رستوران خوب بروید و ساعات خوشی را با میل کردن غذایی با کیفیت عالی تجربه کنید.

آدرس :سفین, فاز خدماتی 2, سرو هشتم.


فست فود نخل ساحلی کیش

فست فود نخل ساحلی کیش در پشت بازار ونوس, جنب پیست دوچرخه نوار ساحلی وجود دارد. منوی این رستوران شامل انواع غذاهای ایرانی و فست فود های بسیار خوش طعم و پرطرفدار می باشد و با سرو کردن غذا های فرنگی از مسافران تور کیش پذیرایی میکند.ساعت کاری این فست فود از صبح تا شب میباشد و ظرفیت آن فقط 30 نفر است.امکانات این فست فود نیز اینترنت،پارکینگ،رزرو تلفنی،صبحانه و غذا های فرنگی میباشد.

 

تور مشهد

 

تور کیش

 

تور مشهد



:: برچسب‌ها: رستوران های کیش،معروف ترین رستوران های کیش،معرفی رستوران های کیش،رستوران های خوب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 153
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : شنبه 7 ارديبهشت 1398
.

پرواز با جایروکوپتر در کیش

یکی از هیجان انگیزترین تفریحات در تور کیش  پرواز بر فراز آب های نیلگون خلیج فارس با وسایل مختلف می باشد. از جدیدترین وسایل پروازی پرواز با جايروكوپتر است که یکی‌ از جدید‌ترین و پر طرفدار ترین  تفریحات کیش بشمار میرودجایروکوپتر یک وسیله هواپیمایی است که شبیه هلیکوپتر می‌باشد ولی‌  مانند یک هواپیما پرواز می‌کند. جایروکوپتر تلفیقی از هلیکوپتر وهواپیما می باشد كه به گردشگران تور کیش تابستان 98 كمك مي كند در فضايي امن وآرام ، حركت درآسمان برفراز خليج فارس را تجربه وجزيره مرجاني كيش را از منظري متفاوت تماشا كنند.این پرواز برای افراد بالای ۷ سال بلامانع می باشد.


پارک آبی کیش

 یکی از از لذت بخش ترین جاذبه های تفریحی جزیره کیش، پارک آبی کیش است که با مساحت ۵۶۰۰۰ متر مربع و ظرفیت روزانه ۳۰۰۰ نفر، اولین و بزرگترین پارک آبی روباز ایران است که از لحاظ امکانات بی نظیر است و توانسته لحظات بسیار مفرحی را برای گردشگران تور کیش فراهم بیاورد. موقعیت جغرافیایی ویژه پارک آبی کیش چشم انداز بی‌نظیر آب‌ های نیلگون خلیج فارس را در جنوب و پارک ملی جنگلی جزیره کیش در شمال را در اختیار گردشگران تور کیش تیر 98 قرار می‌دهد.طراحی پارک آبی کیش به گونه ای است که الزامات لازم برای استفاده هرچه بهتر تمامی اعضای خانواده ایرانی در تمامی سنین در آن رعایت شده است.بازی‌ های پارک آبی کیش، از پیشرفته‌ترین و بروزترین وسایل بازی و تجهیزات روز دنیا هستند که توسط معتبرترین تأمین‌کننده وسایل بازی پارک آبی دنیا، یعنی شرکت کانادایی White Water West تأمین شده است.


کیبل اسکی در کیش

کیبل اسکی در کیش بزرگترین کیبل اسکی جهان و نخستین سایت اسکی روی آب خاورمیانه در جزیره کیش می باشد. کیبل اسکی کیش به طول ۸۶۰ متر و عرض ۱۶۰ متر با پنج برج در آب های نیلگون خلیج فارس نصب شده و با سرعت ۲۸ تا ۶۲ کیلومتر در ساعت، امکان سرویس دهی به ۱۲ نفر را به طور همزمان دارد.این مجموعه شامل دفتر رزرواسیون، امکانات کامل رختکن و دوش، سکوی شروع، اتاق آموزش و فروشگاه لوازم و تجهیزات ورزشی مخصوص کیبل اسکی، رستوران و کافی شاپ می باشد.این سایت در یکی از زیباترین نقاط ساحل نقره فام شرقی کیش با درختان نارگیل فراوان و درختان لور قدیمی ، با آلاچیق های متعدد در طول ساحل، نزدیک اسکله بزرگ تفریحی و پلاژ آقایان واقع شده و امکانات پارکینگ نیز برای آن فراهم است.این ورزش آسان، ایمن و لذت بخش، شرایط سنی خاصی نداشته و همه گردشگران تور کیش می توانند از ۳ سال تا ۹۳ سال از آن لذت ببرند.


فلای بورد در کیش

فلای بورد کیش یکی از ورزش های پر هیجان و جدید می باشد که نیاز به عکس العمل و تصمیم گیری فوری دارد تا بتوانید تعادل خود را هنگام پرواز بر روی سطح آب بدست آورید و مثل یک انسان پرنده یا یک شناگر ماهر ساعت ها با تخته فلای بورد خود لذت ببرید. قبل از سوار شدن بر فلای بورد به گردشگران تور کیش 30 دقیقه آموزش داده می شود. امکان استفاده از فلای بورد های کیش در اسکله های کیش, استخرها، کلوپ های دریایی، اسکله های تفریحی و دریاچه ها فراهم شده است که می توانید از آنها استفاده کنید. هزینه استفاده از این تفریح کمی زیاد می باشد البته این موضوع نیز با خرید کوپن های تخفیف تا حدودی برطرف می شود و خرید کوپن های تخفیف فلای بورد کیش گاه تا 50% وجود دارد. برای آموزش دوره های مبتدی، حداقل عمق مورد نیاز دو و نيم متر می باشد.چنان چه قصد گذراندن دوره های پیشرفته و شیرجه زدن به داخل آب را داشتید حداقل عمق باید 4 الی 6 متر باشد.

 

تور کیش

 

تور مشهد

 

تور کیش



:: برچسب‌ها: معروف ترین تفریحات کیش،معرفی تفریحات کیش،جاذبه های گردشگری کیش،جاذبه های توریستی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 148
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : شنبه 7 ارديبهشت 1398
.

سافاری کیش

مجموعه ورزشی، تفریحی و توریستی سافاری کیش اولین برگزار کننده تورهای سافاری صحرا در ایران می باشد که به تلاش مهندسین و متخصصین ایرانی طراحی و ساخته شده است.سافاري (Safari) در لغت به معناي سياحت کردن و سياحت اکتشافي در آفريقا است و به برنامه تور گردشي گفته می شود که طي آن شرکت کنندگان در تور توسط انواع خودروها مانند خودروهاي دو ديفرانسيل و چهار محور نظير لندرور ، تويوتا لندکروز  و يا چهار پايان مانند شتر و با طي مسيري مشخص از مکانهاي ديدني و جذاب بازديد کرده و از آن لذت مي برند.

شرايط اقليمي مورد نياز يک تور صحرا طبيعت گرم و خشک بياباني و نيمه بياباني است.این مجموعه در تور کیش دارای امکانات تفریحی همچون رستوران سرپوشیده، رستوران روباز , کافی شاپ و نیز غرفه های نمایشگاهی می باشد.

سافاری کیش


استاديوم و زمين هاي فوتبال کیش

استاديوم و زمين هاي فوتبال کیش مجموعه ای با مساحت 64248 مترمربع است که شامل استاديوم اصلي 8000 نفره (زمين شماره 1 )،زمين شماره 2 چمن طبيعي و نيز 5 زمين فوتسال چمن مصنوعي می باشد که بيشترين مخاطب ورزشي را در سطح جزيره کیش به خود اختصاص داده است. وجود زمين هاي مرغوب،امكانات جانبي شامل دوش، رختكن، سكوي تماشاچي و نيز شرايط منحصربه فرد وضعيت جوي جزيره باعث شده تيم هاي مطرح دسته يك ليگ كشور اردوهاي خود را دراين مجموعه برپا کنند.از ديگر ويژگي هاي اين مجموعه در تور کیش شهریور 98 همجواري آن با سالن استخر، سونا، جكوزي و بدنسازي المپيك مي باشد كه محلي براي استراحت تيمها بعد از تمرين خواهد بود.

زمين فوتبال شماره 2 با مساحت تقريبي 4000 مترمربع درکنار استاديوم شماره 1 واقع شده که براي ليگ هاي فوتبال، مدرسه فوتبال، پيشکسوتان و تمرينات تيم ها از آن استفاده می کنند.زمين هاي چمن مصنوعي فوتسال با مساحت تقريبي 2000 مترمربع درکنار استاديوم شماره 1 و روبروي مجموعه تنيس المپيک قرارد ارد که مسابقات فوتسال داخلي، تمرينات تيم هاي مختلف، مسابقات آموزشگاهها و...در آن برگزار می شود.


پیست اسکی روی یخ در کیش

پیست اسکیت روی یخ واقع در مرکز خرید دامون کیش، در تاریخ 93/01/01 افتتاح شد.این پیست که نامش آیس رینک دامون می باشد در حال حاضر تنها پیست اسکیت روی یخ در جزیره کیش هست و دومین سالن اسکیت روی یخ در ایران پس از انقلاب محسوب می شود.این پیست برای علاقمندان این رشته یکی از مهیج ترین پیست های کشور است که می توانند در آنجا به ورزش و تفریح بپردازند.این پیست با مساحت بیش از 200 مترمربع در سالنی به وسعت 450 مترمربع در طبقه دوم مرکز خرید دامون ساخته شد و به دلیل موقعیت خاص جغرافیایی و دید مستقیم به دریا از داخل پیست در طول روز، یکی از منحصر به فرد ترین پیست های اسکیت روی یخ در دنیا به شمار می رود.

با توجه به استقرار این مجموعه در مرکزخرید دامون، امکان استفاده اعضای خانواده از امکانات متنوعی چون فودکورت و کافی شاپ، رستوران فرانسوی، مرکز شبیه ساز پرواز فلای دامون، برندهای معتبر تجاری، سوپرمارکت 24 ساعته و… در کنار پیست اسکیت روی یخ مهیاست و خاطره ای فراموش نشدنی برای مسافران تور کیش مرداد 98 از مرکزخرید دامون به ارمغان خواهد آورد.


مجموعه زمین های تنيس خاكي و هارت كورت جزيره كيش

مجموعه تنيس خاكي و هارت كورت جزيره كيش از معتبرترين مجموعه هاي تنيس كشور است كه مورد توجه خاص فدراسيون تنيس جمهوري اسلامي به منظور برگزاري برترين رويدادهاي تنيس جهان و ليگ هاي داخلي قرار گرفته است.این مجموعه ورزشی از مهمترین زمینهای ورزشی کیش محسوب می شود که علاقمندان خاص خود را دارد.این مجموعه در زمینی به مساحت 13500 مترمربع ساخته شد و وجود 9 زمين خاكي در كنار هم به همراه سكوي تماشاچيان و يك زمين اصلي (استاديوم) كه قابليت گنجايش 1000 تماشاچي را دارد در كنار مجموعه دفاتر اداري، سرويس هاي بهداشتي، دوش و رختكن جذابيت خاصی به اين مجموعه داده است .وجود كهنسال ترين و زيباترين درخت جزيره (درخت انجير معابد) در اين مجموعه باعث جذب گردشگران فراوانی در تور کیش شده است.

 

تور مشهد

 

تور کیش

 

تور مشهد



:: برچسب‌ها: تفریحات کیش،بازی های کیش،بهترین تفریحات کیش،معرفی تفریحات کیش،معروف ترین تفریحات در کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 157
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : شنبه 7 ارديبهشت 1398
.

بازار پادنا کیش

بازار پادنا کیش در سال 1390 افتتاح شد و بیشتر در حوزه مبلمان خانگی فعال است .این بازار یکی از بازارهای کیش است که اجناس با قیمت مناسبی را ارائه می دهد.همچنین در این بازار فروشگاه هایی برای عرضه لوازم خانگی نیز دیده می شود .در دیگر طبقات این بازار نیز 52 واحد دفتر تجاری و اداری مستقر هستند و به ارائه خدمات به مسافران تور کیش تابستان 98 مشغولند.این بازار دارای 3 دستگاه ATM و یک رستوران و پارکینگ است.ساعت کاری این بازار از ساعت 9 تا 13 و بعد ازظهر از ساعت 17 تا 22:30 می باشد.

 


مرکز خرید کیش مال

بازار کیش مال یکی دیگر از مراکز خرید در جزیره کیش می باشد که سازندگان این بازار در سطح اول بین المللی مرکزهای خرید و تفریحی در دنیا ،با هدف ایجاد ایده های خلاقانه در مراکز تفریحی و تجاری در ایران و همچنین به هدف و منظور جذب گردشگران و مسافران تور کیش و برندهای معروف و معتبر دنیا،شروع به تاسیس و ساخت این پروژه بی نظیر کردند.در این بازار ،مکان های تفریحی متعددی به هدف و منظور سرگرمی خانواده ها و همچنین فضاهایی برای بازی کودکان در نظر گرفته شده است،تا مسافران تور کیش تیر 98 علاوه بر خرید در این مکان لذت تمام را ببرند و کودکان آنها هم در این مرکز ،از بازی کردن لذت ببرند. شما در این مرکز خرید هم می توانید مکان هایی برای ارائه خدمات سلامتی و تندرستی مشاهده کنید.شما می توانید با سفر به جزیره کیش و رفتن به این مرکز خرید ،سایر خدمات کیش مال را ببینید و  علاوه بر خرید ،از تفریح کردن در آنجا هم لذت تمام را ببرید.


بازار شهر چین کیش

بازارچه شهر چین در کیش فروشگاه کوچکی است که دارای دو شعبه در جزیره کیش میباشد.  این بازارچه از جمله مراکز خرید کیش است که برای گردشگران تور کیش بسیار جالب است زیرا فروشندگان آن همه چینی میباشند .اولین شعبه فروشگاهی بازارچه شهر چین در کیش که چندان بزرگ نیست و مدتی است در کنار بازار مروارید مشغول به کارشده است . کلیه اجناس موجود در این بازارچه مستقیما از کشور چین واردشده و توسط فروشندگان چینی به کسانی که قصد خرید ارزان در کیش دارند ارائه می گردد .کالاهای متنوع این بازار دارای قیمت مناسب و کیفیت نسبتا پایینی بوده که شامل انواع البسه ، کیف و کفش ، لوازم خانگی و . . . می باشد . شعبه دیگر بازارچه شهر چین در طبقه دوم بازار پانیذ قرار دارد . کالاهایی که در این فروشگاه به گردشگران تور کیش عرضه می شود از تنوع بیشتری نسبت به شعبه اول برخوردار است.

بازار شهر چین کیش


بازار سارینا 2 کیش

بازار سارینا دو کیش در زمینی به مساحت  21000 متر مربع با کاربری کامل تجاری در هشت طبقه احداث شده است.در بازار سارینای دو کیش 3 طبقه زیر زمین شامل پارکینگ ها، انباری ها و تاسیسات بوده  و 5 طبـــقه روی آن بازار با  کاربری های مختلف می باشد.این بازار برای نخستین بار در ایران و به منظور رفاه حال مراجعه کنندگان تور کیش به بازار در طبقه منفی یک ترمینال تاکسی با ظرفیت امکان ورود 100 دستگاه تاکسی بطور همزمان پیش بینی شده است .

نمای بازار سارینا کیش، سنگی کلاسیک میباشد که الهام گرفته از بناهای تاریخی ایران نظیر سی و سه پل، مسجد امام اصفهان، پل خواجو، سر در میدان حسن آباد تهران و حافظیه شیراز می باشد و بعنوان یکی از بهترین کار معماری ایران، خاور میانه و جهان تبدیل خواهد شد .کلیه واحدها دارای پارکینگ می باشند و برای مسافران تور کیش به بازار هم تعداد قابل توجهی پارکینگ مازاد پیش بینی شده است.

بازار سارینا 2 کیش

بازار سارینا 2 کیش

 

تور کیش

 

تور مشهد

 

تور کیش



:: برچسب‌ها: مراکز خرید کیش،لیست مراکز خرید کیش،معروف ترین مراکز خرید کیش،معرفی مراکز خرید کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 174
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : شنبه 7 ارديبهشت 1398
.

مرکز خرید لاریسا کیش

معرفی:مرکز خرید لاریسا یکی از مرکز خرید های خوب و قدیمی جزیره کیش میباشد که در میدان امیر کبیر واقع شده است.این مرکز خرید در در سال 1390 در 8 طبقه ساخته  شده است.در این ۸ طبقه، سه طبقه پارکینگ و پنج طبقه تجاری را شامل می شود.این مرکز خرید شامل انواع برند های جهانی و ایرانی میباشد که مسافران و گردشگران  ایرانی و خارجی هر روزه به این مرکز خرید بروند و تمام خرید های خود را انجام دهند.مرکز خرید لاریسا شامل رستوران، سینما، سالن کنفرانس، سالن های همایش و دفاتر اداری و شامل بولینگ، میز بیلیارد، بازی های کامپیوتری، فوتبال دستی نیز میباشد.مسافران تور کیش مرداد 98 که در این مرکز خرید هستند بعد از یک روز محیج و هیجان انگیز میتوانند به  رستوران مرکز خرید رفته و خستگی را از بدن خود دور کنند.این مرکز خرید از پرطرفدار ترین مراکز خرید جزیره زیبای کیش میباشد.اگر به این جزیره زیبا و تاریخی سفر کردید حتما  برای خرید کردن به این مرکز خرید بروید و بهترین برند ها خریداری کنید.

مرکز خرید لاریسا کیش


بازار فرانسه کیش

بازار فرانسه کیش جز اولین بازارهای کیش می باشد  که به زمان قبل از انقلاب برمیگردد و بعد از اعلام شدن منطقه آزاد کیش فعالیت خود را در سال 1365 دوباره آغاز کرد و نزد مسافران تور کیش شهریور 98 بسیار طرفدار دارد . ویژگی بارز این بازار معماری آن می باشد که تلفیقی از معماری ایرانی و فرانسوی می باشد . برای بازار فرانسه فضایی به اندازه 370000 متر مربع در نظر گرفته شده است که دارای 522 غرفه در زمینه تجارت می باشد.


بازارچه حافظ کیش

بازارچه حافظ و کسری کیش در شرق جزیره و در نوار سیاحتی كیش روبروی بازار پانیذ واقع شده است و با 12 غرفه و اجناس و قیمتهای خوب یکی از بازارچه های معروف این جزیره است . موقعیت مکانی این بازار و قرار گرفتن آن در نوار ساحلی باعث شده گردشگران و مسافرین تور کیش با رفتن به نوار ساحلی جزیره برای تفریح , از این بازار هم دیدن کنند.


بازار دیپلمات کیش

بازار دیپلمات کیش یکی از مجتمع های تجاری جدید در  کیش می باشد که در زمینی به مساحت 12,000 متر مربع در یکی از بهترین نقاط جزیره بنا گردیده است و به دلیل نزدیکی به ساحل، چشم اندازی بی نظیر به دریا و فضای سبز دارد. زیر بنای کل اداری این مجموعه 11,400 متر مربع و زیر بنای مفید آن 77,000 متر مربع می باشد که در 5 طبقه با واحد های اداری و تجاری و خدماتی شروع به فعالیت کرده و این واحدها در طبقات همکف و اول تجاری، طبقات دوم و سوم اداری وجود دارند و در طبقه ی انتهایی آن دو رستوران 600 متری و کافی شاپ، مشغول به کار هستند.واحد های تجاری این مجموعه که به 119 غرفه می رسد در زمینه هایی از قبیل فروش شکلات و مواد غذایی، کیف و کفش، پوشاک، سوپر مارکت و مواد غذایی، رنت کار، صرافی، محصولات آرایشی و بهداشتی، دفتر بیمه، کریستال، ملحفه و رو تختی و … برای مسافران تور کیش خدمات عرضه می کنند.

در ساختمان این بازار، از نمای ترکیبی سنگ و لاملهای آلومینیومی و شیشه های دو جداره استفاده شده و کف پوش واحد ها سرامیک های خارجی درجه یک و پوشش دیوار ها و سقف ها، رنگ آکرلیک و کاغذ دیواری می باشد.یکی از محاسن دیگر بازار دیپلمات نزدیک بودن به هتل ها و مراکز خرید از جمله بازار زیتون، مرکزتجاری کیش، هتل شایان، هتل صدف و هتل شایگان می باشد.

آدرس بازار دیپلمات کیش : اراضی شرقی نوار ساحلی  جزیره، خیابان رودکی، بازار دیپلمات

 

 

تور مشهد

 

تور کیش

 

تور مشهد



:: برچسب‌ها: مراکز خرید کیش،معروف ترین جاذبه های کیش،دیدنی های کیش،مکان های دیدنی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 175
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : شنبه 7 ارديبهشت 1398
.

کشتی داما کیش

کشتی داما کشتی باربری سنگالی می باشد که درعمق 33 متری آب‌های جنوب شرقی کیش به گل نشسته است . این کشتی در یکی از شب‌های پاییزی سال 1384 به دلیل آبگرفتگی موتورخانه، اعلام وضعیت بحرانی نمود اما از درخواست کمک خودداری کرد و صبح روز بعد به علت نامعلومی غرق شد.این کشتی اکنون پس ازگذشت مدت کوتاهی که دراعماق آبهای جزیره کیش آرمیده ، به زیستگاهی مصنوعی جهت آبزیان و همچنین سایت جدیدی برای غواصی تبدیل شده است.

غواصی در اطراف این مغروق که درفاصله 4 مایلی ازجزیره به پهلوی راست خود قرار دارد، نیاز به مهارت خاصی نداشته اما جهت ورود به بدنه کشتی، فراگرفتن دوره تخصصی کشتی‌های غرق شده لازم است که مکان مناسبی نیز جهت آموزش دوره تخصصی غواصی می باشد.ورود به بدنه کشتی از پنجره کابین فرماندهی امکان پذیر بوده و عبور از راهروی پشتی کابین فرماندهی و ورود از طریق در آن ، آشپزخانه و خوابگاه را جلوی دید مسافران تور کیش تابستان 98 قرار می دهد.پروانه کشتی نیز مکان مناسبی جهت عکاسی است که در عمق 30 متری واقع شده است.از آبزیان این منطقه می‌توان به خفاش ماهیان ، باراکود ، انواع سنگسر،سرخو و نیز اژدر ماهی اشاره داشت .


پارک خانواده کیش

پارک خانواده کیش دومين پارک جزيره كيش و و اولين پارك منطقه مير مهنا میباشد که در پشت هتل گلديس واقع شده است .این پارک با مجموعه اي ازامكانات تفريحي در 53 هزار متر مربع وسعت در منطقه سفین قرار دارد که به منظور فراهم کردن مکان مناسب برای تفریح و بازی اوقات فراغت کودکان و استراحت خانواده ها در آلاچیق های بسیار خوب و زیبا و گردشگران تور کیشساخته شده است.

این پارک داراي فضاي سبز زيبا و امکاناتی چون دو آبنمای اینتراکتیو و آبنمايي با رود خروشان ، حوضچه در وسط پارک، رینگ دوچرخه سواری، آمفی تئاتر، زمین بازی شامل زمین چمن مصنوعی، زمین بدمینتون، تنیس روی میز، اسکیت ، سایبان چادری و آلاچیق ، پارکینگ و ساختمان مدیریت است.همچنین این پارک دارای گونه های گیاهی سازگار با آب و هوای کیش می باشد  که دیوارهای پارک نیز با بهره گیری از نقاشی هنرمندان کیش طراحی شده است.


قلعه وحشت کیش

قلعه وحشت کیش

قلعه وحشت کیش یکی ار هیجانی ترین تفریحات در کیش می باشد که به تازگی افتتاح شده است و ترس و هیجان را برای کسانی که از این تفریح استفاده میکنند را به ارمغان می آورد. این قلعه وحشت نسبت به قلعه وحشت های دیگر جذاب تر و خاطره انگیز تر بوده و همچنین دارای قیمت مناسبی نیز می باشد.

ابتدا که وارد این قلعه می شوید با یک مکان کاملا تاریک و ترسناک مواجه می شوید که همین باعث می شود بسیاری از گردشگران تتور کیش تیر 98 از بازدید از این مکان انصراف دهند اما پس از ورود به قلعه فردی به عنوان لیدر به همراه شما می آید که توصیه می شود به حرف هایش گوش کنید. بعد از توضیحات لیدر و رد کردن مسیر ورود افرادی با اره برقی به دنبال شما می افتند که شما باید سعی کنید تا مسیر خروجی را پیدا کنید و از دستشان رها شوید.سعی کنید با دقت مسیر خروج را پیدا کنید زیرا اگر اشتباه بروید نجات پیدا کردنتان کار آسانی نیست. در این قلعه از شما عکس هم گرفته می شود که به خواسته خودتان از تعداد عکس هایی که خوشتان آمده را می توانید دریافت کنید.

قلعه وحشت کیش


موزه و نماد شهری کیش

موزه و نماد شهری کیش یک مجموعه فرهنگی، تفریحی و سیاحتی در کیش است که از دو بخش اصلی تشکیل شده و در سایت موزه کیش به وسعت 61 هکتار درساحل غربی جزیره حد فاصل کشتی یونانی و کلبه هور واقع شده است.این نماد یک سازه بتونی به طول 50 متر است که به شکل دو صدف و مرواریدی در میان آن طراحی شده است.در قسمت پایین نماد، موزه کیش در یک طبقه به وسعت 3500 مترمربع قرار دارد که شامل 4 سالن گالری،پیست دو چرخه به عرض 4 متر, آمفی تئاتر، بخش اداری، کافی شاپ و کارگاه آموزشی برای استفاده مسافران تور کیش می باشد.

این موزه پس از ساخت به دومین سازه بلند کشور پس از برج میلاد تبدیل خواهد شد.

موزه و نماد شهری کیش

 

تور کیش

 

تور مشهد

 

تور کیش



:: برچسب‌ها: جاذبه های توریستی کیش،جاذبه های گردشگری کیش،مکان های دیدنی کیش،دیدنی های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 136
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : شنبه 7 ارديبهشت 1398
.

شب های کیش

معرفی:شاید در شهر های دیگر ایران شب ها خیلی اهمیت و زیبایی خاصی نداشته باشد ولی در جزیره کیش مسافران تور کیش میتوانند از تمامی ساعات شبانه روز، مخصوصا شب های کیش از تفریحات متنوع لذت ببرند. شب های کیش حتی در ماه های گرم سال نیز دارای هوایی خنک توام با نسیم دلنشین می باشد که باعث می شود با خیال راحت در سطح جزیره قدم بزنید و یا با موتور و یا دوچرخه دور جزیره را رکاب بزنید. مسافران عزیز اگر اهل پیاده روی نیستید می توانید به اسکله های مخصوصی که در نزدیکی سواحل کیش ساخته شده بروید و از کافه و رستوران آن محدوده با یک نوشیدنی خنک فوق العاده از خود پذیرایی کنید.این جزیره می تواند میزبان افرادی با سلیقه های متفاوت باشد، به طور مثال کسانی که به شلوغی عادت ندارند و فضا های دنج و خلوت را ترجیح می دهند، می توانند ساعاتی آرامش بخش را در اسکله سپری کرده و به تماشای چشم انداز بی نظیر جزیره هنگام، تاریکی هوا و ستاره های درخشان پراکنده در آسمان شب و گوش سپردن به صدای آرامش بخش برخورد آب به اسکله و صخره ها بپردازند. قدم زدن در سواحل نیلگون کیش یکی از پر طرفدار ترین تفریحات کیش محسوب می شود.مسافران عزیز تور کیش که به جنگ های شبانه علاقه دارند میتوانند از ساعت 9 شب تا پاسی از شب را در برنامه های زنده شبانه را بگذرانند. این برنامه‌ ها به دلیل اینکه در منطقه آزاد کیش اجرا می ‌شوند با بقیه برنامه‌ های اجرا شده در ایران بسیار متفاوت است.چند کشتی در جزیره وجود دارند که شب ها برنامه های شادی را همراه با شام به همراه موسیقی زنده بر روی دریای خلیج فارس از مسافزان تور کیش تابستان 98 پذیرایی می کنند.

شب های کیش


بیگ بال کیش

معرفی:بیگ بال یکی از تفریح های محیج و هیجان انگیز کیش میباشد.بیگ بال همانطور که از اسمش پیداس یک توپ بزرگ از جنس پلاستیک میباشد و با رفتن داخل آنها میتوانید روی آب شناور باشید و لذت ببرید.دوستان یا خانوادتان نیز میتوانند از بیرون شما را به حرکت در بیاورند.برای استفاده از این بیگ بال ها باید به شرابط جوی آب و هوا توجه کرد و فقط زمانی میتوان از آنها استفاده کرد که هوا طوفانی نباشد و آب دریا کم موج باشد.برخی از این حباب ها بقدری بزرگ میباشند که مسافرین عزیز تور کیش تیر 98 میتوانند دو نفری به داخل آنها رفته و لحظات خوشی در آنها سپری کنند که در این حالت کنترل آن نیز راحت میشود.بیگ بال برای آقایون و خانم ها قابل استفاده میباشد و و قیمت و هزینه آن نسبت به مدت زمان استفاده متغییر میباشد.با تکان خوردن ناگهانی و پرتاب شدن حباب ها از طرفی به طرف دیگر، خنده هایی از عمق دل بر روی لبانتان نقش می بندد.اگر به این جزیره سفر کردید حتما از این بازی محیج برای ثبت لحظات خوش استفاده کنید.

بیگ بال کیش


قنات کیش

قنات کیش یکی از مناطق گردشگری و تاریخی جزیره کیش است که با بیش از 2500 سال قدمت در عمق 16 متری زیر زمین قرار گرفته و سقف آن پوشیده از صدف و مرجان است و از نظر طول رشته قنات و یا عمق چاه‌ها قابل مقایسه با قنات‌هاى دیگر نقاط ایران نیست‌ . آب شیرین قابل شرب ساکنان جزیره کیش از این قنات تامین می شد.شهر زیر زمینی کاریز در تور کیش در فاز یک خود به قسمت های مختلف از جمله غرفه های صنایع دستی ایران و جهان، رستوران سنتی و جدید، موزه سالن آمفی تئاتر, سالن کنفرانس، گالری های هنری قابل بهره برداری خواهد بود.


 

جزیره مینو کیش

جزیره مینو با جمعیت حدود 12 هزار نفر در نزدیکی کیش و ما بین آبادان و خرمشهر قرار گرفته که در گذشته به صلبوخ معروف بوده است. این جزیره بیشتر جنبه تفریحی برای گردشگران تور کیش دارد. شغل اصلی مردمان این جزیره کشاورزی و پرورش دام می باشد. در جزیره مینو 5 نهر جریان دارد و سراسر از نخلستان پوشیده شده است که بیشتر ساکنانش اعراب می باشند.

 

تور مشهد

 

تور کیش

 

تور مشهد



:: برچسب‌ها: جاذبه های توریستی کیش،معرفی جاذبه های گردشگری کیش،دیدنی های کیش،مکان های دیدنی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 158
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : شنبه 7 ارديبهشت 1398
.

هتل ونوس کیش

هتل ونوس کیش هتل لوکس و تازه ساز سه ستاره کیش می باشد که با واقع شدن در نزدیکی بازار ونوس بازدید و خرید از این بازار را برای مسافران و گردشگران تور کیش مرداد 98 آسان کرده است.  هتل ونوس کیش دارای صندوق امانات , خشکشویی و بیلیارد , رستوران با انواع غذاهای لذیذ و... آماده برگزاری از میهمانی ها و جشن های میهمانان و مسافران است.

آدرس هتل ونوس کیش : جزیره کیش , جنب بازار ونوس کیش


 

برج مسکونی دنا کیش

 

برج دنا در روبروی بازار مروارید کیش واقع شده است که دارای 16 طبقه با متراژ 12000 متر مربع و 100 واحد با متراژ های 75 تا 335 متری می باشد. این برج یکی از برج های مدرن جزیره کیش به شمار می رود که به صورت فول امکانات آماده پذیرایی مهمانان تور کیش می باشد که در سفرشان به کیش سفری پر خاطره را در کنار خانواده و عزیزانشان سپری کنند.


 

 

 برج سارا کیش

برج سارا یکی از برج های معروف جزیره کیش می باشد که با 156 واحد مسکونی, در سه فاز, با زیر بنای 25 هزار متر مربع, در شهرک صدف, فاز یک, خیابان خراسان قرار دارد. در سفر به کیش مسافران تور کیش می توانند در این برج بسیار لوکس و مدرن اقامت داشته باشند تا بهترین سفر خود را در تور کیش شهریور 98 رقم بزنند.


 

برج میکا کیش

 

 

برج میکا یکی از برج های معروف مسکونی جزیره کیش می باشد که درست در مقابل پلاژ آقایان با زیر بنایی حدود 15430 متر مربع, 650 متر مربع فضای سبز, با 107 واحد در 15 طبقه در فاصله 150 متری از دریا قرار گرفته است. این برج معروف که بسیار طرفدار دارد همواره در تلاش است تا رضایت مسافران تور کیش را برای اقامت جلب کند.

 

 

 

تور کیش

 

تور مشهد

 

تور کیش



:: برچسب‌ها: هتل های لوکس کیش،بهترین هتل های کیش،معروف ترین هتل های کیش،معرفی هتل های کیش،رزرو هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 134
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : شنبه 7 ارديبهشت 1398
.

هتل شایلی کیش

معرفی:هتل 3 ستاره شایلی یکی از هتل های خوب جزیره کیش میباشد و با موقعیت جغرافیایی خوبی که دارد با جاذبه های توریستی و مراکز خرید کیش فاصله بسیار کمی  دارد و دسترسی را برای مسافران عزیز راحت کرده است.هتل شایلی در سال 1385 افتتاح شده است و در سال 1394 مورد بازسازی قرار گرفته است.این هتل 3 ستاره در 2  طبقه دارای 30 واحد اقامتی میباشد و تمام این واحد ها امکانات رفاهی را دارا میباشند تا مسافرین در طول اقامتشان براحتی بتوانند استفاده کنند.پرسنل های خوش برخورد  هتل هر روزه آماده خدمت رسانی و پذیرایی از مسافران و گردشگران تور کیش میباشند.هتل شایلی با قیمت کمتر از هتل های دیگر امکانات خوبی را در اختیار مسافران تور کیش تابستان 98 قرار میدهد.

هتل شایلی کیش

امکانات هتل:خدمات خانه داری، لابی، صندوق امانات، نمازخانه، فتوکپی، فکس، پرینتر، زنگ هشدار،سیستم تهویه مطبوع،  گشت نیم روزی، کافی شاپ، سرویس بهداشتی  فرنگی در لابی تاکسی سرویس، اتاق چمدان، روزنامه، خدمات باربری، پذیرش ۲۴ ساعته، دستگاه واکس کفش، کپسول آتش نشانی، سیستم اعلام حریق، کرایه اتومبیل  (بدون راننده)، خدمات بیدار باش، خدمات برای معلولین، تلفن در  لابی،سرویس بهداشتی  ایرانی در لابی  پارکینگ، خدمات تهیه بلیط، مینی بار با هزینه، تلویزیون در  لابی، اینترنت در لابی، لاندری

امکانات اتاق:روم سرویس، صبحانه، سیستم گرمایش و  سرمایش، یخچال، پاورسوئیچ، مبلمان، دراور، آباژور، میزتحریر، آب رایگان، رخت آویز، کمد لباس، تلفن در  اتاق، تلویزیون، حمام، لوازم بهداشتی، امکان  شارژ وسایل الکترونیکی، سیستم تهویه مطبوع دراتاق، صندوق امانات داخل اتاق، سیستم اطفاء حریق دراتاق، تلویزیون در  اتاق، اینترنت در اتاق، دمپایی، نوع قفل درب اتاق، سرویس بهداشتی فرنگی در اتاق

هتل شایلی کیش

رستوران هتل:مسافران عزیز تور کیش در رستوران هتل میتوانند از غذا های ایرانی و فرنگی که با بهترین مواد غذایی آماده شده اند سفارش دهند و نوش جان کنند.

موقعیت جغرافیایی:

فاصله هتل تا پارک سیمرغ:7 کیلومتر

فاصله هتل تا حافظیه:4 کیلومتر
فاصله هتل تا کشتی یونانی:13 کیلومتر
فاصله هتل تا پارک دلفینها:6 کیلومتر
فاصله هتل تا بولینگ مریم:705 متر
 
هتل شایلی کیش

هتل آپارتمان احتشام راد کیش

معرفی:هتل آپارتمان احتشام راد جز هتل آپارتمان های خوب جزیره کیش میباشد که با موقعیت جغرافیایی عالی اش با جاذبه های گردشگری فاصله کمی دارد.این هتل دارای  اتاق های استاندارد میباشد و تمام امکانات رفاهی را دارا هستند تا مسافران تور کیش تیر 98 بتوانند در طول اقامت خود استفاده کنند.این هتل آپارتمان با کادری مجرب و آموزش دیده  هستند و شبانه روزی آماده خدمت رسانی و پذیرایی از مسافران تور کیش میباشند.این هتل با هزینه کم بهترین خدمات را در اختیار مسافران عزیز تور کیش قرار میدهد.هتل  احتشام برای کسایی که نمیخواهند عزینه اقامتشان زیاد باشد بسیار مناسب میباشد.ساعت تحویل اتاق در این هتل 14 و ساعت تخلیه 12 میباشد

هتل آپارتمان احتشام راد کیش

امکانات هتل:لابی ،پارکینگ، سیستم اعلام حریق، خدمات تهیه بلیط ،صندوق امانات، آشپزخانه، تاکسی سرویس ،پذیرش ۲۴ ساعته، کرایه اتومبیل (بدون راننده)، تلویزیون در  لابی ،اتاق چمدان، صرافی،کپسول آتش نشانی ،خدمات خانه داری ،اینترنت در لابی ،فضای سبز

امکانات اتاق:روم سرویس، کمد لباس، سیستم تهویه مطبوع دراتاق، تلویزیون در اتاق، نوع قفل درب اتاق، یخچال، لوازم بهداشتی، دراور ،دمپایی، مینی بار، سیستم اطفاء  حریق دراتاق، اینترنت در اتاق، سرویس بهداشتی فرنگی در اتاق، چای ساز، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، بالکن، رخت آویز، امکان پخت و پز، سیستم گرمایش و سرمایش، سرویس بهداشتی ایرانی در اتاق

هتل آپارتمان احتشام راد کیش

رستوران هتل:هتل احتشام دارای رستورانی تمیز میباشد و بهترین غذا های ایرانی را برای مسافران تور کیش سرو میکند.

آدرس هتل:کیش، فاز ۲ شهرک صدف، خیابان هیرمند، قطعه ۲۹۷

هتل آپارتمان احتشام راد کیش


هتل ویدا کیش

معرفی:هتل 5 ستاره ویدا جزء هتل های معروف و پر طرفدار کیش میباشد که در سال 1396 ساخته شده است.معماری زیبای هتل در بین مسافران تور کیش طرفدار زیادی  دارد.هتل ویدا در 9 طبقه دارای 144 واحد اقامتی میباشد و تمام واحد بهترین امکانات رفاهی را دارا میباشند تا مسافران تور کیش در طول اقامت بتوانند براحتی استفاده کنند.این  هتل 5 ستاره بهترین و فوق العاده ترین امکانات را در اختیار مسافران تور کیش قرار میدهد و با کادری مجرب و آموزش دیده هر روزه آماده خدمت رسانی و پذیرایی از مسافران تور  کیش میباشند.ساعت تحویل اتاق در این مجتمع 14 و ساعت تخلیه 12 میباشد.

هتل ویدا کیش

امکانات هتل:کپسول آتش نشانی، تلویزیون در لابی، لابی، آسانسور، نمازخانه، آژانس مسافرتی، پله اضطراری، زنگ هشدار، خدمات بیدار باش، کافی شاپ، تاکسی  سرویس، اتاق چمدان،  روزنامه، سالن ورزشی، تلفن در لابی، آرایشگاه، خدمات باربری، دستگاه واکس کفش، ترانسفر رفت با هزینه، خدمات CIP، سیستم اعلام حریق، کرایه  اتومبیل،  خدمات تور، شبکه پخش فیلم، استخر، سونا، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات خانه داری، خدمات تهیه بلیط، سرویس بهداشتی ایرانی در طبقات، سیستم تهویه  مطبوع،  مینی بار با هزینه،اینترنت در لابی، لاندری، سرویس بهداشتی فرنگی در لابی، سرویس بهداشتی ایرانی در لابی، سرویس بهداشتی فرنگی در طبقات

هتل ویدا کیش

امکانات اتاق:نوع قفل درب اتاق، روم سرویس، IPTV، صبحانه، یخچال، آباژور، چای ساز، آب رایگان، رخت آویز، کمد لباس، تلفن در اتاق، حمام، دمپایی، امکان شارژ وسایل  الکترونیکی، سیستم تهویه مطبوع دراتاق، صندوق امانات داخل اتاق، لوازم بهداشتی، سیستم اطفاء حریق دراتاق، تلویزیون در اتاق، اینترنت در اتاق، سیستم گرمایش و  سرمایش، سرویس بهداشتی فرنگی در اتاق، سرویس بهداشتی ایرانی در اتاق

رستوران هتل:هتل ویدا دارای فضای آرام و تمیز میباشد و بهترین غذا های ایرانی را برای مسافران تور کیش سرو میکند.تمام غذا های این رستوران با بهترین مواد غذایی آماده  و سرو میشوند.ظرفیت رستوران 250 نفره میباشد.

هتل ویدا کیش

موقعیت جغرافیایی:

فاصله هتل تا بولینگ مریم:506 متر

فاصله هتل تا کف شیشه ای:864 متر

فاصله هتل تا ساحل:839 متر


هتل ققنوس کیش

معرفی:هتل ققنوس جز هتل های 1 ستاره کیش  میباشد که با جاذبه های گردشگری و مراکز خرید فاصله کمی دارد.موقعیت مکانی این هتل دسترسی را برای مسافران تور  کیش راحت کرده است.اتاق های هتل ققنوس استاندارد میباشد که مجهز به امکانات رفاهی برای مسافران میباشد تا در طول اقامتشان براحتی استفاده کنند.کارکنان این هتل  مجرب و آموزش دیده هستند و شبانه روزی آماده خدمت رسانی و پذیرایی از مسافران تور کیش میباشند.این هتل با امکانات خوب هزینه کمتری نسبت به هتل های دیگری  دارد.ساعت تحویل اتاق در این هتل 14 و ساعت تخلیه 12 میباشد.

هتل ققنوس کیش

امکانات هتل:کپسول آتش نشانی، اینترنت، صندوق امانات، تلویزیون در لابی، رستوران و کافی شاپ، تهویه مطبوع، اینترنت بیسیم، تلفن در لابی، نمازخانه،‌خدمات لاندری،  سیستم اعلام حریق، تاکسی  سرویس، فضای سبز، کافی شاپ، سیستم تهویه هوا، امکان کرایه دوچرخه، گشت دور جزیره

امکانات اتاق:میز لوازم آرایش، تلویزیون، تهویه مطبوع، دراور، امکان شارژ لوازم الکترونیکی، سرویس بهداشتی، آینه، لوازم بهداشتی، اینترنت در اتاق، یخچال، صبحانه در اتاق،  سیستم اطفاء  حریق، سرویس بهداشتی ایرانی، کمد لباس و تلفن داخلی، کمد لباس، دراور، آباژور، رخت آویز

هتل ققنوس کیش

رستوران هتل:هتل ققنوس فضای آرام را ایجاد کرده است تا مسافران تور کیش بتوانند از غذا های ایرانی سفارش دهند و نوش جان کنند.

موقعیت جغرافیایی:فاصله هتل تا مرکز شهر:15 دقیقه

فاصله هتل تا فرودگاه:8 دقیقه

فاصله هتل تا رستوران کوه نور:50 متر

هتل ققنوس کیش

 

تور مشهد

 

تور کیش

 

تور مشهد



:: برچسب‌ها: هتل های کیش،بهترین هتل های کیش،معروف ترین هتل های کیش،معرفی هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 145
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : شنبه 7 ارديبهشت 1398
.

اتوبوس شگفت انگیز دبی

اتوبوس شگفت انگیز دبی یکی از بهترین و مهیج ترین تفریحات دبی می باشد که برای اولین بار در کل خاورمیانه ارائه شده است. این اتوبوس در خشکی به شکل یک اتوبوس و در دریا به شکل زیر دریایی عمل می کند. گردشگران تور دبی تابستان 98 می توانند با اتوبوس, سفری مهیج و فراموش نشدنی را تجربه کنند. راهنما در طول سفر اطلاعات جالبی را به مسافران تور دبی ارائه می دهد.

اتوبوس شگفت انگیز دبی

اتوبوس شگفت انگیز دبی


اسکله ابرا دبی

اسکله ابرا دبی یکی از بهترین منطقه تاریخی در دبی می باشد. مسافران تور دبی که علاقه بسیاری به قایق سواری دارند می توانند در این اسکله از قایق های چوبی استفاده کنند و از این قایق سواری بسیار مهیج نهایت لذت را ببرند. زمان کاری این اسکله از 5 صبح تا نیمه شب می باشد. مسافران تور دبی می توانند با استفاده از مترو در ایستگاه الغبیبه پیاده شده و از این اسکله استفاده کند. هزینه استفاده از قایق های موجود در این اسکله 1 درهم می باشد.

اسکله ابرا دبی

اسکله ابرا دبی


پارک گاردن گلو دبی

پارک گاردن گلو از پارک های درخشان دبی میباشد که هر ساله تعداد زیادی از مسافران تور دبی برای دیدن این پارک میروند.این پارک برای هر فرد وردی میگیرد اما برای کودکان زیر 3 سال و همچنین افراد معلول ورودی رایگان گذاشته است.این پارک در دسامبر سال 2015 ساخته شده است.ساعت ورود به این پارک 4 بعدازظهر است اما بهترین زمان رفتن به گاردن گلو 5:30 بعد از ظهر تا مسافران تور دبی بتوانند هم روز این پارک را ببینند و هم غروب و شب گاردن گلو را ببینند و لذت ببرند.مطمئنا هر کسی که برای اولین بار به این پارک میرود تصور میکنند که این پارک با بهترین مواد ساخته شده و هزینه زیادی برده است اما برخلاف تصورات گاردن گلو از مواد بازیافتی،بطری های پلاستیکی،فنجان های چینی و مواد که قابل بازیافت هستند ساخته شده است.مسافران تور دبی تیر 98 میتوانند در پارک زیبا لحظات خوبی را در کنار خانواده سپری کنند.

پارک گاردن گلو دبی

پارک گاردن گلو دبی

پارک گاردن گلو دبی


بزرگترین درخت مصنوعی در دبی

آب و هوای دبی کویری است به همین دلیل این کشور با ساخت اکوسیستم جدید در حال جذب مسافران و گردشگران تور دبیاست.این درخت در سیاره سبز قرار گرفته است.این مکان توریستی سرپوشیده از بهترین جاذبه های گردشگری تور دبی است که اکوسیستم واقعی را برای مسافران تور کیش شبیه سازی کرده است و دارای 3000 نوع گونه گیاه و حشره و جانور را در خود جای داده است.ساخته شدن سیاره سبز به منظور جمع آوری مردم است تا بتوانند با حیات وحش بیشتر آشنا شوند.در این مکان درخت مصنوعی به خوبی دیده میشود.راه ارتباط با تنه درخت از طریق آب‌ نما و آبشاری که از چند طبقه سرازیر شده است می‌ باشد. این آبشار موجب مه‌آلود شودن فضای داخل برج می‌شود.مسافران تور دبی حتما اگر به دبی سفر کردند این مکان توریستی را حتما ببینند مطمئنا پشیمان نخواهند شد.

بزرگترین درخت مصنوعی در دبی

بزرگترین درخت مصنوعی در دبی

بزرگترین درخت مصنوعی در دبی

 

تور کیش

 

تور مشهد

 

تور کیش



:: برچسب‌ها: جاذبه های توریستی دبی،معروف ترین مکان های دبی،دیدنی های دبی،جاذبه های دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 157
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : شنبه 7 ارديبهشت 1398
.

سافاری بیابانی دبی

معرفی:در دبی که یکی از پربازدید ترین شهر امارت میباشد بیایان ها حفاظت شده وجود دارد.این بیابان ها امروزه جزء جاذبه های گردشگری دبی به حساب می آیند.در این بیابان ها، گونه های گیاهی و جانوری از جمله پرندگان، خزندگان و پستانداران دیده می شود.سافاری بی اغراق یکی از برترین تجربه های هیجان انگیز و فراموش نشدنی دبی است.تنها 3 یا 4 ساعت برای یک سافاری به یادماندنی در دبی کافیست تا لحظاتی شاد و فراموش نشدنی را برای خود ثبت کنید.برای گردش در این بیابان ها شما نیاز به یک راننده با یک ماشین شاسی بلند را دارید تا لذت رانندگی در شن و بالا و پایین رفتن از تپه‌ها را از نزدیک تجربه کنید.برای هیجان بیشتر بخشی از مسیر را خودتان رانندگی کنید. شترسواری در صحرا، اسکی روی شن و خوردن ناهار یا شام هم بخشی از جاذبه‌های سافاری میباشد.برنامه های سافاری معمولا از 3 یا 4 ظهر آغاز و تا پایان شب پس از کلی شادی و هیجان و همچنین سرو شام محلی به همراه موزیک و رقص عربی در محیطی آرام در شب بیابان امارات ادامه دارد.گردشگران تور دبی در طول سفر برای یک بار هم شده باید از سافاری استفاده کنند و سفر خود را به سفر به یادماندنی و فراموش نشدنی تبدیل کنند.بردن دوربین عکاسی برای ثبت لحظه به لحظه پیشنهاد میشود.همچنین به مسافران تور دبی پیشنهاد میشود قبل از رفتن به کویر لباس های مناسب بر تن کنند و از داشتن هر گونه طلا و جواهرات و اشیاء قیمتی خودداری کنند.شنیدن  صدای ماسه ها و لذت بردن از تاریکی و آرامش شب یکی دیگر از لذت های مختص سافاری دبی در شب است. علاوه بر اینها، طلوع آفتاب را این بار از زاویه ای خواهید دید که انگار این خورشید، خورشیدی دیگر با زیبایی های دو  چندان متفاوت است که گردشگران تور دبی مرداد 98 میتوانند تجربه کنند.

سافاری بیابانی دبی


موزه تمدن اسلامی شارجه دبی

موزه تمدن اسلامی شارجه یکی از بهترین و معروف ترین آثارهای باستانی و فرهنگی دبی می باشد. موزه تمدن اسلامی شهر شارجه امارات که با حضور دکتر «شیخ سلطان‌بن محمد القاسمی» فرماندار شارجه در روز 17 خرداد افتتاح‌ شد، شامل گنجینه‌ ای از آثار هنری اسلامی از صدر اسلام تا‌کنون است. این موزه دارای هفت نمایشگاه بزرگ است که در هرکدام از غرفه های قرآنی، خوشنویسی‌های اسلامی و ... آماده معرفی به گردشگران تور دبی می باشد.

موزه تمدن اسلامی شارجه دبی

موزه تمدن اسلامی شارجه دبی


خانه شیخ سعید المکتوم دبی

خانه شیخ سعید المکتوم یکی از معروف ترین جاذبه های گردشگری دبی می باشد. این آثار باستانی یکی از قدیمی ترین چهره های باستان دبی است که ارزش دیدن را دارد. این خانه دارای یک حیاط بزرگ و ۵ قسمت مستقل برای خانواده هاست. ساخت و ساز این خانه نمای بیشتری به خانه های یزدی ها دارد. گردشگران تور دبی شهریور 98 می توانند در این موزه بسیار جذاب از عکس های تاریخی، سکه، تمبر و اسناد تاریخی دبی با قدمتی که به سال ۱۸۹۶ نهایت لذت را ببرند.

 خانه شیخ سعید المکتوم دبی

 خانه شیخ سعید المکتوم دبی


مسجد شیخ زاید دبی

یکی از برترین و معروف ترین جاذبه های گردشگری دبی مسجد شیخ زاید در شهر ابوظبی، امارات است.نام این مسجد از شیخ زاید بن سلطان آل نهیان برگرفته که بنیان‌ گذار و نخستین رئیس کشور امارات بوده و در همین مسجد به خاک سپرده شده است .مسجد شیخ زاید، سومین مسجد جهان از نظر مساحت، و دهمین مسجد جهان از لحاظ حجم و بزرگی است که مورد توجه گردشگران تور کیش واقع گردیده است. لازم به ذکر است که در این امارت افراد غیر مسلمان نمی توانند وارد شوند اما با گذر زمان چون این مکان یک جاذبه به شمار می آید مورد توجه بسیاری از توریستان قرار گرفته لذا آنان هم برای احترام به اعتقادان مسلمانان از پوشش سر و بدن به هنگام بدو ورود استفاده می کنند.

مسجد شیخ زاید دبی

مسجد شیخ زاید دبی

 

تور مشهد

 

تور کیش

 

تور مشهد



:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری دبی،معروف ترین جاذبه های دبی،دیدنی های دبی،جاذبه های توریستی دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 154
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : شنبه 7 ارديبهشت 1398
.

رستوران زعتر و زیت دبی

معرفی رستوران : رستوران زعتر و زیت یکی از رستوران های عربی دبی است که از سال 1999 فعالیت خود را آغاز کرده است. غذاها در این رستوران به سبک حلال طبخ می شود و هیچ گونه نگرانی از ابن بابت نباید داشته باشید . این رستوران دارای گواهینامه های مختلفی از سازمان های معتبر جهانی برای اثبات سلامت غذای خود به شما مسافران تور دبی تابستان 98 است. جالب است بدانید که این رستوران شعبه های مختلفی در کشورهایی از جمله کانادا،‌ لبنان، اردن و کویت دارد. شعار این رستوران این جمله است : ظاهر متفاوت،‌ ارائه متفاوت، همان مزه فوق العاده ! 

رستوران زعتر و زیت دبی

منو رستوران: منو این رستوران شامل صبحانه،‌ دسر، نوشیدنی ها، سالاد، پیتزا، لقمه های لبنانی، غذاهای سرخ کردنی‌، غذاهای خیابانی و غذاهای تابه ای هستند. شاید تقسیم بندی های این منو برای شما عجیب به نظر بیاید اما با خواندن توضیحات هرغذا که به زبان انگلیسی نوشته شده است از محتویات و نحوه طبخ آن با خبر خواهید شد. میانگبن مبلغ پرداختی در این رستوران برای هر نفر 30 درهم امارات است . 

پیشنهاد ما : رعتز و زیت یک رستوران خوب برای چشیدن غذاهای عربی با قیمت مناسب است که با ارائه خدمات به صورت شبانه روزی باعث شده است تا با محدودیت زمانی برای مراجعه به آن مواجه نشوید.

رستوران زعتر و زیت دبی

ساعت کاری رستوران : این رستوران به صورت 24 ساعته فعالیت می کند.

موقعیت مکانی رستوران : ابوظبی، خیابان توریست کلاب 2 ، مجتمع میرا، رستوران زعتر و زیت

رستوران زعتر و زیت دبی


رستوران اپریشن فلافل دبی

معرفی رستوران : از دیرباز فلافل یه عنوان یک غذای سریع الطبخ که در چرخ های خیابانی به فروش می رفت شناخته می شد. اپریشن فلافل سعی کرد تا با بهره گیری از همان سنت قدیمی طبخ فلافل و با چاشنی کمی خلاقیت به سرو این غذای خوش طعم بپردازد. علاوه بر فلافل چند نوع غذای عربی و لبنانی نیز در این رستوران سرو می شود. رستوران اپریشن فلافل دارای محیط بسیار زیبایی است و در منطقه جمیرا دبی قرار گرفته است. این رستوران شعبه های مختلفی در کشورهایی مانند بریتانیا و کویت نیز دارد و در حال گسترش هر چه بیشتر می باشد. 

رستوران اپریشن فلافل دبی

منو رستوران : در منوی این رستوران انواع فلافل مانند فلافل کلاسیک، فلافل شکم پر و فلافل پیتا وجود دارد. از دیگر غذاهای منو می توان به شاورمای مرغ، شاورمای گوشت، فتوش و حموش اشاره کرد. شما مسافران تور دبی می توانید از فول که یک نوع آش عربی است به عنوان پیش غذا و از مانوشه موز و شکلات به عنوان دسر استفاده نمایید.

پیشنهاد ما : اگر علاقه زیادی به فلافل، غذاهای عربی و شاورما دارید این رستوران گزینه مناسبی برای شما است. به یاد داشته باشید که بسیاری از مسافران تور دبی تیر 98 برای چشیدن طعم شاورماهای لبنانی به این رستوران می آیند. قیمت های منو این رستوران هم مناسب است و به طور متوسط قیمت غذای هرنفر 12 درهم در می آید.

رستوران اپریشن فلافل دبی

ساعت کاری رستوران : همه روزه از 12 ظهر تا 12 شب برای سرو ناهار و شام

موقعیت مکانی رستوران : این رستوران در منطقه جمیرا بیچ و خیابان الممشا دبی قرار گرفته است.

رستوران اپریشن فلافل دبی


رستوران بوقطیر دبی

معرفی رستوران : رستوران بوقطیر یکی از رستوران های دریایی معروف دبی است که در منطقه جمیرا قرار گرفته است. این رستوران بسیار ساده و خودمانی است و مانند دیگر رستوران های دبی دارای دکوراسیون آن چنانی نیست و به میز و صندلی های ساده اکتفا کرده است. در قسمت بیرونی رستوران و در فضای باز نیز میز و صندلی هایی برای نشستن و لذت از صرف غذا در محیط آزاد قرار داده شده است. منوی این رستوران از غذاهای حلال است تا مسلمانانی که از آن استفاده می کنند با خیال راحت غذای خود را سفارش دهند. 

رستوران بوقطیر دبی

منو رستوران: منو رستوران بوقطیر مملو از غذاهای دریایی است که به سبک هندی سرو می شوند. غذاهایی مانند انواع ماهی و میگو که به ادویه های تند یا ترش و خوشمزه هندی آغشته شده اند. یک کار جالب در این رستوران در نظر گرفتن اندازه ظرف برای سفارش است که در سه ظرف کوچک، متوسط و بزرگ می توانید سفارش خود را ثبت کنید و طبیعتا قیمت این ظرف ها نیز با یکدیگر متفاوت است. قیمت متوسط غذا برای هر نفر در این رستوران 45 درهم امارات است.

پیشنهاد ما: تجربه ای بسیار عالی از چشیدن طعم های جدید غذاهای دریایی به سبک هندی و با قیمتی بسیار مناسب در این رستوران در اختیار شما مهمانان تور دبی قرار می گیرد. فاصله بسیار کم این رستوران تا دریا باعث می شود تا در هنگام صرف غذا صدای دل انگیز برخورد موج ها با ساحل به گوشتان برسد!

رستوران بوقطیر دبی

ساعت کاری رستوران : از شش عصر تا 11:30 شب برای شام

موقعیت مکانی رستوران : این رستوران در منطقه جمیرا و در نزدیکی برج العرب قرار گرفته است. آدرس دقیق آن به شرح بندرگاه ماهیگیری ام سقیم و خیابان سی و دوم است.


رستوران کباب مخصوص الاستاد دبی

معرفی رستوران : رستوران کباب مخصوص الاستاد یکی از رستوران های معروف ایرنای دبی است که در کنار ایستگاه مترو الفهیدی قرار گرفته است. این رستوران که طرفداران زیادی در میان مسافران تور دبی از سراسر دنیا دارد تنها مخصوص سرو انواع کباب است. محیط داخلی این رستوران بسیار دوستانه است است و میز و صندلی ها بسیار نزدیک به هم چیده شده اند. بر دیوارهای این رستوران ساعت هایی وجود دارد که بر روی ساعت شهرهای مختلف تنظیم شده است. هم چنین عکس های زیادی از مراجعه کنندگان تور کیش به این رستوران با سرآشپز بر دیوارهای این رستوران قرار گرفته است. 

رستوران کباب مخصوص الاستاد دبی

منو رستوران: انواع کباب های ایرانی، کباب مرغ‌، کباب گوشت و ... در این منو وجود دارد. هم چنین می توانید از سینی های میکس این کباب ها سفارش دهید.

پیشنهاد ما : این رستوران مکان مناسبی برای چشیدن کباب های ایرانی است . اگر در طول سفر خود هوس کباب های ایرانی کردید می توانید به این رستوران مراجعه نمایید.

رستوران کباب مخصوص الاستاد دبی

ساعت کاری رستوران : این رستوران از 12 ظهر تا 16 برای ناهار و از 18:30 تا یک نیمه شب برای شام خدمات ارائه می دهد. 

موقعیت مکانی رستوران : این رستوران در خیابان السطوه دبی قرار گرفته است و تنها چند دقیقه پیاده روی تا ایستگاه متر الفهیدی فاصله دارد. 

رستوران کباب مخصوص الاستاد دبی

 

تور کیش

 

تور مشهد

 

تور کیش



:: برچسب‌ها: رستوران های دبی،معروف ترین رستوران های دبی،معرفی رستوران های دبی،بهترین رستوران های دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 182
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : شنبه 7 ارديبهشت 1398
.

مرکز خرید میدان عبدالناصر دبی

معرفی:میدان جمال عبدالناصر  که در میان بومیان به اسم میدان بنی یاس شناخته می شود، یکی از معروف ترین نقاط قابل بازدید در دبی است.یکی از مناطق پررونقی که در مجاورت با این میدان قرار گرفته است، مرکز خریدی است که شهرتش موجب شده است تا همه روزه تعداد زیادی گردشگر به سمت آن جذب شوند. این مرکز خرید دو رستوران حرفه ای ایرانی را شامل می شود که در بین مسافران و گردشگران تور دبی محبوبیت بسیار زیادی دارد و مسافران عزیز میتوانند در طول خرید به رستوران رفته و از لذیذ ترین غذا ها سفارش دهند.محصولات موجود در این مرکز تجاری از قیمت های مناسبی برخوردار هستند که مسافران تور دبی مرداد 98 میتوانند برای خرید های خود و خرید سوغاتی به این مرکز خرید بروند.در طرف شرق میدان در خیابان سبحه نیز بازار مرشد واقع شده است که یکی از بازار های معروف دبی می باشد.در فاصله کمي از اين ميدان به مرکز خريد تويين تاورز مي رسيم که بدليل قرار گرفتن دو رستوران معروف ايراني در آن، مرکز رفت و آمد مسافران تور دبی ايراني مي باشد.

مرکز خرید میدان عبدالناصر دبی


مرکز خرید میردیف سیتی دبی

مرکز خرید میردیف سیتی دبی یکی از بهترین و معروفترین مراکز خرید در محدوده امارات و جاده طرابلس می باشد.در این مرکز خرید حدود 430 فروشگاه موجود است که شما گردشگران تور دبی می توانید برای خرید بهترین سوغاتی از این مرکز خرید دیدن نمایید.شما مسافران تور دبی می توانید به مغازه های مورد علاقه خود رفته و تجربه ایی بی نظیر از خرید در دبی را برای خود رقم بزنید.شما مسافران عزیز می توانیید برای اطلاعات بیشتر از هتل های دبی با شماره تماس هایی که در داخل پکیج ها درج شده تماس بگیرید.

مرکز خرید میردیف سیتی دبی

http://netdubai.net/%D9%85%D8%B1%DA%A9%D8%B2-%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D9%85%DB%8C%D8%B1%D8%AF%DB%8C%D9%81-%D8%B3%DB%8C%D8%AA%DB%8C-%D8%AF%D8%A8%DB%8C


مرکز خرید ویلیج دبی

مرکز خرید ویلیج در دبی قرار دارد تا مسافران تور دبی هر خریدی که دارند را بتوانند به راحتی از این مرکز خرید خریداری کنند.مرکز خرید ویلیج در جاده ساحلی جمیرا قرار دارد. در این مرکز خرید مسافران تور دبی شهریور 98 میتوانند از انواع پوشاک،جواهرات و طلا،انواع مواد غذایی،لباس های بچگانه،انواع بوتیک های شیک و لباس های مارکدار را از این مرکز خرید خریداری کنند و لذت بک خرید خوب را داشته باشند.در این مرکز خرید حتی رستوران نیز وجود دارد تا در هر زمان که احساس گرسنگی کردند در رستوران این مرکز خرید غذا های خوشمزه ای را میل کنند.

مرکز خرید ویلیج دبی

مرکز خرید ویلیج دبی

مرکز خرید ویلیج دبی


برج های دوقلوی دیره دبی

برج های دوقلوی دیره برج های هم شکلی هستند که در 16 آوریل 1998 در شرق دبی، در منطقه دیره ساخته شده اند. هر یک از ساختمان ها 102 متر ارتفاع و 22 طبقه دارند که شامل مراکز خرید، خانه های مسکونی و بخش های اداری است، هر برج دارای پارکینگ هایی در مقابل ساختمان ها و زیر زمین می باشد. در مرکز خرید این برج ها مغازه های جواهر فروشی ، لباس فروشی، رستوران، کافی شاپ و ... موجود می باشد.
این برج ها در نزدیکی میدان بنی یاس واقع شده اند و با نمای تمام شیشه ای خود زیبایی و جلوه خاصی را به منطقه داده اند که مسافران تور کیش می توانند از آن دیدن کنند. 

برج های دوقلوی دیره دبی

 برج های دوقلوی دیره دبی

برج های دوقلوی دیره دبی

برج های دوقلوی دیره دبی

 

تور مشهد

 

تور کیش

 

تور مشهد



:: بازدید از این مطلب : 135
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : شنبه 7 ارديبهشت 1398
.

هتل مارینا بیبلس دبی

معرفی:هتل 4 ستاره مارینا بیبلس از هتل های خوب 4 ستاره میابشد که در منطقه مارینا واقع شده است.این هتل 4 ستاره موقعیت مکانی خوبی را داراست به صورتیکه مسافران عزیز تور دبی به راحتی میتوانند به جاذبه های گردشگری دبی دسترسی پیدا کنند.پرسنل هتل مارینا مجرب و دوره دیده هستند و شبانه روزی آماده خدمت رسانی به مسافران و گردشگران عزیز تور دبی میباشند.اتاق های هتل لوکس و استاندارد هستند و همچنین مجهز به تمام امکانات رفاهی برای مسافران عزیز میباشند تا در طول اقامت خود استفاده کنند و لذت ببرند.این هتل 4 ستاره میتوانند تجربه یک سفر رویایی را برای شما مسافرین عزیز تور دبی تابستان 98 فراهم کند.

امکانات هتل:استخر روباز،تراس آفتاب،بیلیارد، دارت، سونا، مرکز فیتنس، اسپا و مرکز سلامتی، ماساژ، حمّام، نایت کلاب/دی جی،بار، رستوران،منوی ویژه غذاهای رژیمی،وای فای،پارکینگ،سرویس اتاق، اجاره اتومبیل، آژانس،تاکسی به فرودگاه،پذیرش 24 ساعته، پذیرش و خروج میهمان سریع ، تبدیل ارز،منشی تور، نگهداری چمدان ها، سرویس مستخدم، پذیرش و خروج میهمانان به صورت خصوصی، سرویس نگهداری از کودک، لباسشویی، خشکشویی، خدمات اتو، ماشین برق کفش، امکانات برگزاری نشست ها/ضیافت ها، مرکز تجارت، فاکس/فوتوکپی،مرکز زیبایی/آرایشگاه، مغازه کادو فروشی، امکانات اتاق VIP،وای فای پولی، روزنامه، گاوصندوق، مغازه(در هتل)، اتاق های بدون سیگار، اتاق های خانواده، آسانسور، اتاق های عایق صدا، مکان مخصوص سیگار کشیدن پرسنلی مسلط به زبان های: اوکراینی، فیلیپینی، روسی، هندی، اسپانیایی، انگلیسی، عربی

امکانات اتاق:روم سرویس،آباژور ،دمپایی،سیستم اطفاء حریق دراتاق،  سیستم گرمایش و سرمایش، صبحانه، میزتحریر،سیستم تهویه مطبوع دراتاق،یخچال،تلفن در اتاق،تلویزیون در اتاق،نوع قفل درب اتاق،پاورسوئیچ،تلویزیون،صندوق امانات داخل اتاق،مبلمان ،حمام ،دراور ،لوازم بهداشتی،اینترنت در اتاق ،سرویس بهداشتی فرنگی در اتاق

رستوران:مسافرین عزیز تور دبی میتوانند در زمان گرسنگی از روی منو غذای مورد علاقه خود را سفارش دهند و نوش جان کنند.

موقعیت جغرافیایی:

فاصله هتل تا باشگاه قایق رانی : 2 کیلومتر

فاصله هتل تا برج های جمیرا : 3 کیلومتر

فاصله هتل تا ساحل دریا : 7 کیلومتر

فاصله هتل تا رستوران و بازارها : 1 کیلومتر

فاصله هتل تا کافه و بار ها : 2 کیلومتر

فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی : 20 کیلومتر

فاصله هتل تا فرودگاخ دبی : 30 کیلومتر

فاصله هتل تا برج خلیفه : 19 کیلومتر


هتل اونیو دبی

هتل اونیو یکی از هتل های 4 ستاره دبی می باشد که با 113 اتاق, سوئیت, جونیور سوئیت, اتاق دلوکس, اتاق پریمیوم, سوئیت اجرایی و ... در منطقه دیره آماده پذیرایی از مهمانان و مسافران تور دبی تیر 98 می باشد. هتل دارای امکاناتی ملنند: 2 رستوران, 3 کافی شاپ, باشگاه, بیلیارد, اینترنت, دارت, ترنسفر فرودگاهی, صرافی, سالن جلسات, خشکشویی, لاندری, اتوشویی, نایت کلاب, آسانسور, نظافت روزانه, صندوق امانات, استخر رو باز, بار, تهویه مطبوع و ... می باشد. فاصله هتل تا مرکز شهر دبی 13 و تا فرودگاه بین المللی 4 کیلومتر می باشد. در سفر به دبی با اقامت در این هتل سفر خوبی را تجربه خواهید کرد.

هتل اونیو دبی

هتل اونیو دبی


هتل ویندام مارینا دبی

هتل ویندام مارینا یکی از بهترین و لوکس ترین هتل های 4 ستاره دبی می باشد. این هتل مورد توجه بسیاری از گردشگران قرار گرفته است. این هتل دارای 486 اتاق بسیار عالی و امکانات بسیار ویژه می باشد. این هتل دارای 2 رستوران بسیار عالی می باشد که مسافران تور دبی می توانند انواع غذاهای بین المللی و اروپایی مورد علاقه خود را نوش جان نمایند. همچنین فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی 30 دقیقه می باشد. رستوران، استخر در فضای باز، مرکز تناسب اندام، شاتل فرودگاهی و ... از امکاناتی است که در اختیار مهمانان خود قرار می دهد.

هتل ویندام مارینا دبی

هتل ویندام مارینا دبی

هتل ویندام مارینا دبی


هتل سابا دبی

هتل سابا دبی از هتل های 4 ستاره میباشد.پرسنل این هتل حرفه ای و متعهد میباشند تا از مسافران تور کیش به خوبی پذیرایی و خدمت رسانی کنند.اتاق های پاک و تمیز هتل اقامت راحت را برای مسافران تور دبی فراهم کرده است.شیشه های دوجداره پنجره ها هم از ورود هرگونه سرو صدا جلوگیری میکند تا مسافران تور دبی در ارامش اقامت داشته باشند.

امکانات هتل سابا دبی:سیستم تهویه،مینی بار،آی پد،مرکز بدنسازی،اتاق های ضد صدا،خشکشویی،اتوکشی،لباسشویی،استخر،سونا،ماساژ،ابگرم،اتاق های خانوادگی،بوفه،بالکن،رستوران،کرایه اتومبیل،روم سرویس،پذیرش شبانه روزی،خانه داری میباشد تا مسافران تور دبی در این هتل 4 ستاره اقامت خوب و رویایی را داشته باشند.

هتل سابا دبی

هتل سابا دبی

هتل سابا دبی

هتل سابا دبی

 

تور کیش

 

تور مشهد

 

تور کیش



:: برچسب‌ها: هتل های ستاره دار دبی،معروف ترین هتل های دبی،معرفی هتل های دبی،رزرو هتل های دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 109
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : شنبه 7 ارديبهشت 1398
.

هتل نوواتل ورلد ترید سنتر دبی

معرفی:هتل نواتل یکی از هتل های معروف 4 ستاره میباشد که با موقعیت جغرافیایی خوب با جاذبه های گردشگری و مراکز خرید فاصله کمی دارد و دسترسی را برای مسافران تور دبی راحت کرده است.این هتل لوکس در مرکز شهر دبی واقع شده است.هتل نوواتل دارای 412 اتاق مجهز به امکانات رفاهی میباشد تا مسافران تور دبی تیر 98 بتوانند براحتی استفاده کنند.پرسنل های خوش برخورد هتل مجرب و دوره دیده هستند و شبانه روزی آماده خدمت رسانی از مسافران تور دبی میباشند.با انتخاب این هتل لوکس 4 ستاره میتوانید یک اقامت خوب و رویایی را تجربه کنید.

هتل نوواتل ورلد ترید سنتر دبی

امکانات هتل:روم سرویس، اجاره ماشین، شاتل فرودگاه، سالن بدنسازی،‌ روزنامه، میز پاسخگویی 24 ساعته، تبدیل ارز، میز مخصوص رزور تورهای تفریحی، سالن کنفرانس، محل نگهداری چمدان، غیر سیگاری، دستگاه خودپرداز، دربان، صندوق امانات، خشکشویی، خدمات اتوکشی، واکس و پولیش کفش، آرایشگاه، اتاق های مخصوص افراد اتاق های خانوادگی، آسانسور، غذای مخصوص افراد با رژیم مخصوص، سیستم تهویه هوا مرکزی، پارکینگ، اینترنت، رستوران با منو، بار، رستوران بوفه، اسنک بار، میز بیلیارد، سونا، اتاق بازی، کلاب موسیقی، استخر روباز، تراس، محل گرفتن آفتاب

هتل نوواتل ورلد ترید سنتر دبی

امکانات هتل:مبله یا ایوان ها، پخش کننده های DVD، تلویزیون های پلاسما، اینترنت، مینی بار، گهواره یا تخت نوزاد رایگان، سرویس بهداشتی و حمام، سرویس پذیرایی در  اتاق، دیوارهای عایق صدا، دستگاه قهوه/چای ساز، بالکن، تهویه مطبوع، سرویس  بهداشتی-آرایشی، حوله لباسی، سشوار، دمپایی، اتو و میز اتو، گاوصندوق هتلی، میز کار، اینترنت بی سیم و سیمی رایگان

هتل نوواتل ورلد ترید سنتر دبی

رستوران هتل:هتل نوواتل دارای رستورانی با فضای شیک و مدرن میباشد و بهترین غذا های عربی و بین المللی را برای مسافران تور دبی سرو میکند.

هتل نوواتل ورلد ترید سنتر دبی

موقعیت مکانی:

فاصله هتل تا دبی مال:2.8 کیلومتر

فاصله هتل تا برج خلیفه:3.1 کیلومتر

فاصله هتل تا فرودگاه:8 کیلومتر

 فاصله هتل تا باشگاه شبانه روزی:0.9 کیلومتر

فاصله هتل تا آکواریوم دبی و باغ وحش زیر آب:2.8 کیلومتر

فاصله هتل تا مسجد جامع:4.9 کیلومتر

فاصله هتل تا دریاچه کریک:5 کیلومتر

فاصله هتل تا اسکی دبی:5 کیلومتر


هتل ماریا هاربر دبی

معرفی:هتل 4 ستاره ماریا یکی از هتل های خوب 4 ستاره میباشد که در جاده الصوفوح واقع شده است.این هتل 4 ستاره دارای موقعیت جغرافیایی خوبی میباشد و با مقاصد گردشگری دبی فاصله کمی دارد و دسترسی را برای مسافران تور دبی راحت کرده است.این هتل زیبا در سال 2009 ساخته شده است و دارای 232 اتاق با امکانات رفاهی میباشد و تا مسافران تور دبی در طول اقامت بتوانند استفاده کنند.پرسنل های این هتل مجرب و دوره دیده هستند و شبانه روزی آماده پذیرایی و خدمت رسانی از مسافران تور دبی مرداد 98 میباشد.ساعت تحویل اتاق در این هتل 15 و ساعت تخلیه 12 میباشد.

هتل ماریا هاربر دبی

امکانات هتل:روم سرویس، اجاره ماشین، شاتل فرودگاه، سالن بدنسازی،‌ میز پاسخگویی 24 ساعته، تبدیل ارز، میز مخصوص رزور تورهای تفریحی، محل نگهداری چمدان، غیر سیگاری، دستگاه خودپرداز، دربان، صندوق امانات، خشکشویی، خدمات اتوکشی، واکس و پولیش کفش، سالن کنفرانس، آرایشگاه، روزنامه، اتاق های مخصوص افراد اتاق های خانوادگی، آسانسور، سیستم تهویه هوا مرکزی، پارکینگ، اینترنت، رستوران با منو، بار، رستوران بوفه، اسنک بار، غذای مخصوص افراد با رژیم مخصوص، میز بیلیارد، سونا، اتاق بازی، کلاب موسیقی، استخر روباز، تراس، محل گرفتن آفتاب، کارکنانی مسلط به زبان های فیلیپینی، فرانسوی، انگلیسی، هندی، عربی

هتل ماریا هاربر دبی

امکانات اتاق:مبله یا ایوان ها، پخش کننده های DVD، تلویزیون های پلاسما، اینترنت، مینی بار، گهواره یا تخت نوزاد رایگان، سرویس بهداشتی و حمام، سرویس پذیرایی در  اتاق، دستگاه قهوه/چای ساز، بالکن، تهویه مطبوع، سرویس  بهداشتی-آرایشی، حوله لباسی، سشوار، دمپایی، اتو و میز اتو، گاوصندوق هتلی، میز کار، اینترنت بی سیم و سیمی رایگان، دیوارهای عایق صدا

هتل ماریا هاربر دبی

رستوران هتل:هتل ماریا دارای رستورانی با فضای شیک میباشد و بهترین غذا های عربی و بین المللی را برای مسافران عزیز تور دبی سرو میکند.غذا های رستوران با مواد غذایی با کیفیت آماده و پخته میشوند.

هتل ماریا هاربر دبی

موقعیت جغرافیایی:

فاصله هتل تا دبی مارینا:700 متر

فاصله هتل تا اسکی دبی:6.2 کیلومتر

فاصله هتل تا ساحل جمیرا:8 کیلومتر

فاصله هتل تا باشگاه اسب سواری:9.9 کیلومتر

فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی دبی:32 کیلومتر

هتل ماریا هاربر دبی


 

هتل سافرون بوتیک دبی

معرفی:هتل سافرون از هتل های خوب دبی میباشد که در منطقه خوب قرار دارد و با جاذبه های گردشگری و  مراکز خرید دبی فاصله کمی دارد و دسترسی را برای مسافران و گردشگران تور دبی راحت کرده است.وجود استخر بر روی پشت بام این هتل را در بین گردشگران پرطرفدار کرده است.اتاق های هتل با رنگ گرم دکوراسیون شده اند و بهترین امکانات را دارا هستند تا مسافران تور دبی بتوانند براحتی استفاده کنند.پرسنل ها و کارکنان خوش برخورد هتل مجرب و مسلط به چند زبان هستند و 24 ساعته آماده پذیرایی از مسافران تور کیش هستند و براحتی میتوانند به زبان آنها صحبت کنند.هتل سافرون بهترین امکانات را در اختیار مسافران تور دبی قرار میدهد تا در طول اقامت در این مجتمع 4 ستاره استفاده کنند.با اقامت در این هتل 4 ستاره میتوانید تجربه یک سفر به یادماندنی را داشته باشید و لحظات خوبی را سپری کنید.

هتل سافرون بوتیک دبی

امکانات هتل:روم سرویس، اجاره ماشین، شاتل فرودگاه، میز پاسخگویی 24 ساعته، تبدیل ارز، میز مخصوص رزور تورهای تفریحی، محل نگهداری چمدان، دستگاه خودپرداز، دربان، صندوق امانات، خشکشویی، خدمات اتوکشی، واکس و پولیش کفش، سالن کنفرانس، آرایشگاه، روزنامه، اتاق های مخصوص افراد غیر سیگاری، اتاق های خانوادگی، آسانسور، سیستم تهویه هوا مرکزی، پارکینگ، اینترنت، رستوران با منو، بار، رستوران بوفه، اسنک بار، غذای مخصوص افراد با رژیم مخصوص، میز بیلیارد، سونا، سالن بدنسازی،‌ اتاق بازی، کلاب موسیقی، استخر روباز، تراس، محل گرفتن آفتاب، کارکنانی مسلط به زبان های فیلیپینی، فرانسوی، انگلیسی، هندی، عربی

هتل سافرون بوتیک دبی

امکانات اتاق:مبله یا ایوان ها، پخش کننده های DVD، تلویزیون های پلاسما، اینترنت، مینی بار، گهواره یا تخت نوزاد رایگان، سرویس بهداشتی و حمام، دستگاه قهوه/چای ساز، بالکن، تهویه مطبوع، سرویس  بهداشتی-آرایشی، حوله لباسی، سشوار، دمپایی، اتو و میز اتو، گاوصندوق هتلی، میز کار، اینترنت بی سیم و سیمی رایگان، دیوارهای عایق صدا، سرویس پذیرایی در  اتاق

هتل سافرون بوتیک دبی

رستوران هتل:هتل سافرون دارای رستورانی با فضای شیک میباشد و بهترین غذا های عربی، آسیای شرقی و جنوبی، بین المللی را سرو میکند.مسافران تور دبی میتوانند از روی منو غذای مورد علاقه خود را سفارش دهند و نوش جان کنند.

موقعیت جغرافیایی:

فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی:2 کیلومتر

فاصله هتل تا دبی مال:13 کیلومتر

فاصله هتل تا برج خلیفه:9.7 کیلومتر

فاصله هتل تا پارک بازی گاردن گلو:5.8 کیلومتر

فاصله هتل تا پل معلق:3.3 کیلومتر

فاصله هتل تا بازار طلا:8 کیلومتر

هتل سافرون بوتیک دبی


هتل سوها سیتی دبی

معرفی:هتل سوها یکی از هتل های 4 ستاره دبی میباشد که موقعیت جغرافیایی خوبی دارد و دسترسی به جاذبه های گردشگری و مراکز خرید را برای مسافران تور دبی راحت کرده است.اتاق های هتل لوکس هستند و بهترین امکانات را دارا هستند تا مسافران عزیز تور دبی در طول اقامت بتوانند براحتی استفاده کنند.هتل مجلل سوها با کادری مجرب و آموزش دیده هر روزه آماده خدمت رسانی و پذیرایی از مسافران تور دبی میباشند.این هتل 4 ستاره با ارائه بهترین امکانات میتوانند اقامت خوب و رویایی را برای مسافران تور دبی فراهم کند.

هتل سوها سیتی دبی

امکانات هتل:سرویس رفت و برگشت رایگان به برخی مراکز خرید و تفرجگاه ساحلی، تراسفر رایگان فرودگاهی ، رستوران مجلل ، کاافی شاپ ، بار ، استخر روباز، سونا و  جکوزی ، سالن بدنسازی پیشرفته ، زمین گلف و میز بیلیارد ، فروشگاه ، خدمات خانه داری ، خدمات شستشوی لباس ، خدمات کپی و فکس ، پذیرش شبانه روزی ، انبار چمدان و بار

هتل سوها سیتی دبی

امکانات اتاق:الکن،مبله یا ایوان ها، پخش کننده های DVD، تلویزیون های پلاسما، اینترنت، مینی بار، سرویس بهداشتی و حمام، دستگاه قهوه/چای ساز، تهویه مطبوع،   سرویس  بهداشتی-آرایشی، حوله لباسی، سشوار، دمپایی، اتو و میز اتو، گاوصندوق هتلی، میز کار، اینترنت بی سیم و سیمی رایگان، دیوارهای عایق صدا، سرویس پذیرایی در  اتاق، گهواره یا تخت نوزاد رایگان

هتل سوها سیتی دبی

رستوران هتل:مسافران تور دبی که مسلمان هستند میتوانند براحتی در رستوران هتل از غذا های بین المللی سفارش دهند و نوش جان کنند زیرا تمام غذا با گوشت ها حلال پخته شده اند.

هتل سوها سیتی دبی

موقعیت جغرافیایی:

فاصله هتل تا فرودگاه : 29 کیلومتر

فاصله هتل ایستگاه مترو : 1 کیلومتر

فاصله هتل مارینا مال : 4 کیلومتر

فاصله هتل بازار و رستوران ها : 1 کیلومتر

فاصله هتل باشگاه قایق بادبانی دبی مارینا : 8 کیلومتر

فاصله هتل ساحل دریا : 3 کیلومتر

هتل سوها سیتی دبی

 

تور مشهد

 

تور کیش

 

تور مشهد



:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره دبی،بهترین هتل های 4 ستاره دبی،معروف ترین هتل های دبی،هتل های خوب دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 87
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : شنبه 7 ارديبهشت 1398
.

هتل پارک هاید دبی

معرفی:هتل هاید جز هتل های 2 ستاره دبی میباشد که با موقعیت جغرافیایی خوب اش با جاذبه های گردشگری فاصله کمی دارد.هتل هاید دارای اتاق های استاندارد میباشد که تمام اتاف ها بهترین امکانات رفاهی را دارا میباشد تا مسافران عزیز تور دبی در طول اقامت بتوانند براحتی استفاده کنند.هتل هاید بهترین خدمات را به مسافران و گردشگران  عزیز ارائه میدهد و با کادری مجرب و آموزش دیده هر روزه آماده خدمت رسانی و پذیرایی از مسافران تور دبی مرداد 98 میباشند.با انتخاب این هتل 2 ستاره علاوه بر هزینه کم میتوانید  اقامت خوبی را داشته باشند و لحظات خوبی را سپری کنید.ساعت تحویل اتاق در این هتل 2 ستاره 14 و ساعت تخلیه 12 میباشد.

هتل پارک هاید دبی

امکانات هتل:رستوران، پذیرش شبانه روزی، اتاقهای پاک و بدون سیگار، آسانسور، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، تهویه، بار، خانه داری، لباسشویی، خشکشویی، صرافی،  خدمات کفش و واکس، خدمات تورها، فکس و کپی، بیلیارد، اتاق و امکانات برای معلولین، سیستم تهویه هوا مرکزی، تبدیل ارز،‌ میز پاسخگویی 24 ساعته، سالن بدنسازی، روم  سرویس

امکانات اتاق:مبلمان، روم سرویس ، مینی بار ، حمام ، لوازم بهداشتی ، لیوان و فنجان ، رخت آویز، سشوار ، تلویزیون ، کمد لباس ، صندوق امانات ، کتری برقی همراه با چای  و قهوه ، آب  رایگان، سیستم تهویه هوا، دراور، مبلمان، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، تراس هتل دارای منظره زیبای غروب خورشید میباشد.

هتل پارک هاید دبی

رستوران هتل:هتل هاید دارای 6 رستوران میباشدکه فضای آرام و تمیز را برای مسافران عزیز فراهم کرده است و بهترین غذاهای عربی، دریایی را آماده سرو میکند.

موقعیت جغرافیایی:فاصله هتل تا نمایشگاه دبی:4.1 کیلومتر

فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی:2 کیلومتر

فاصله هتل تا بازار طلا:1.4 کیلومتر

هتل پارک هاید دبی


هتل روو دبی

معرفی:هتل روو جزء هتلهای 3 ستاره دبی میباشد.این هتل 3 ستاره با موقعیت جغرافیایی عالی اش با جاذبه های گردشگری فاصله کمی دارد.هتل روو دارای بی نظیر ترین  امکانات و خدمات رفاهی میباشد که مسافران تور دبی میتوانند براحتی در طول اقامتشان استفاده کنند.هتل روو دارای اتاق های لوکس و مدرن میباشد که تمام اتاق ها بهترین  امکانات را دارا هستند.پرسنل های خوش برخورد هتل مجرب و دوره دیده هستند شبانه روزی آماده خدمت رسانی پذیرایی از مسافران تور دبی شهریور 98 میباشند.با انتخاب این مجتمع 3 ستاره میتوانید اقامت خوبی را تجربه کنید.ساعت تحویل اتاق 16 و ساعت تخلیه 14 میباشد.

هتل روو دبی

امکانات هتل:استخر روباز، زمین تنیس، سالن بدنسازی، رستوران،‌اینترنت،‌ پارکینگ، روم سرویس، میز پاسخگویی 24 ساعته، محل نگهداری چمدان، خشکشویی، سالن  کنفرانس، شاتل فرودگاه، تبدیل ارز،‌ صندوق امانات، خدمات اتوکشی، گاو صندوق، اتاق های مخصوص افراد غیر سیگاری، آسانسور، سیستم تهویه هوا مرکزی، فروشگاه داخل  مجموعه،‌ امکانات مخصوص برای افراد ناتوان حرکتی، محل مخصوص افراد سیگاری، کارکنانی مسلط به زبان های  فرانسوی، اسپانیائی، انگلیسی، فارسی، روسی،‌ هندی

هتل روو دبی

امکانات اتاق:مبلمان، روم سرویس ، مینی بار ، حمام ، لوازم بهداشتی ، لیوان و فنجان ، رخت آویز، سشوار ، تلویزیون ، کمد لباس ، صندوق امانات ، کتری برقی همراه با چای  و قهوه ، آب  رایگان، سیستم تهویه هوا، دراور، مبلمان، امکان شارژ وسایل الکترونیکی

رستوران هتل:هتل روو فضای آرام و شیک را ایجاد کرده است و مسافران عزیز تور دبی میتوانند از غذا های لذیذ بین المللی سفارش دهند و نوش جان کنند.

هتل روو دبی

موقعیت جغرافیایی:فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی:7 دقیقه

فاصله هتل تا مرکز خرید امارات:20 دقیقه

فاصله هتل تا برج خلیفه:4 دقیقه

هتل روو دبی


هتل سنترو بارشا دبی

معرفی:هتل سنترو بارشا در منطقه البرشا دبی قرار دارد و با موقعیت عالی اش با جاذبه های گردشگری و از همه مهم تر مزاکز خرید فاصله کمی دارد.این هتل 3 ستاره دارای 243 واحد اقامتی میباشد و تمام اتاق ها مجهز به بهترین امکانات رفاهی برای مسافران تور دبی میباشند تا در طول اقامتشان بتوانند به راحتی استفاده کنند و لذت ببرند.این مجتمع 3 ستاره دارای کاری مجرب و آموزش دیده میباشد 24 ساعته آماده خدمت رسانی به مسافران تور کیش میباشند.با انتخاب این هتل میتوانید تجربه یک سفر خوب و رویایی را داشته باشید.

هتل سنترو بارشا دبی

امکانات هتل: تاکسی به فرودگاه ، بار، سالن ورزش، رستوران ، کافی شاپ ، پارکینگ ، تبدیل ارز، خودکار خرید نوشیدنی، اجاره اتومبیل، اتاق های بدون سیگار، پذیرش 24 ساعته، لباسشویی، خشکشویی، امکانات برگزاری نشست ها و ضیافت ها، خدمات اتو، ماشین برق کفش، مرکز تجارت، فاکس و فتوکپی روزنامه، گاوصندوق، مغازه،  امکانات ویژه میهمانان معلول، اتاق های خانواده، آسانسور، مکان مخصوص سیگار کشیدن ، استخر ، حمام آفتاب ، سونا ، جکوزی ، خدمات ماساژ، کارکنانی مسلط به زبان های فرانسوی، انگلیسی، عربی، یونانی، فیلیپینی، رومانیایی

امکانات اتاق: مبلمان، روم سرویس ، مینی بار ، حمام ، لوازم بهداشتی ، لیوان و فنجان ، رخت آویز، سشوار ، تلویزیون ، کمد لباس ، صندوق امانات ، کتری برقی همراه با چای و قهوه ، آب  رایگان، سیستم تهویه هوا، دراور، مبلمان، امکان شارژ وسایل الکترونیکی

هتل سنترو بارشا دبی

رستوران هتل:هتل سنترو بارشا فضای دل نشین را برای مسافران تور دبی فراهم کرده است تا بتوانند از غذا های بین المللی و عربی سفارش دهند و میل کنند.

هتل سنترو بارشا دبی

موقعیت جغرافیایی:

فاصله هتل تا بازار امارات : 7 کیلومتر

 فاصله هتل تا اولین ایستگاه مترو بانک ابوظبی : 2 کیلومتر

فاصله هتل تا فرودگاه : 22 کیلومتر

فاصله هتل تا ایستگاه مترو : 4 کیلومتر 

فاصله هتل تا مرکز تئاتر : 7 کیلومتر


هتل ساوی سنترال دبی

معرفی:هتل ساوی سنترال از هتل های 3 ستاره میباشد که در منطقه امارات واقع شده است.این هتل از هتل های خوب 3 ستاره میباشد که بهترین خدمات و امکانات رفاهی را برای مسافران تور دبی تدارک دیده است.اتاق های این هتل استاندارد و دکوراسیون زیبا دارد.کارکنان این هتل حرفه ای بوده و شبانه روزی در حال خدمت رسانی به مسافران تور دبی میباشند.موقعیت جغرافیایی خوب این هتل باعث دسترسی آسان به جاذبه های گردشگری و دیدنی های دبی میباشد.این هتل اتاق ها را ساعت 14 تحویل و ساعت 12 تخلیه میکند.

امکانات هتل:محل مخصوص کشیدن سیگار،رستوران، گاوصندوق،پذیرش شبانه روزی،اتاقهای پاک و بدون سیگار،کرایه اتومبیل،لباسشویی،صرافی،فکس و کپی،لباسشویی،مرکز تجارت،خانه داری،خدمات تورها،اتو کشی،مرکز بدنسازی ،اتاق های خانوادگی،اتاق های خانوادگی،استخر سرباز،سونا،سرویس نگهداری کودکان،جکوزی،کرایه اتومبیل بدون راننده،پارکینگ ،خودکار خرید نوشیدنی،تبدیل ارز،مکانات برگزاری نشست ها و ضیافت ها، مغازه،حمام آفتاب،سالن ورزش،سرویس رفت و برگشت به مراکز خرید محلی،خدمات کرایه تاکسی،خدمات ماساژ ،نگه داری از کودک،کافی شاپ،بار

امکانات اتاق:سیستم تهویه هوا،تلویزیون،لوازم بهداشتی،سشوار،کتری برقی همراه با چای و قهوه،دمپایی،اتو،آینه،دراور،چراغ خواب،کمد لباس،روم سرویس،حمام،مینی بار

رستوران:رستوران هتل دارای منو میباشد تا مسافران و گردشگران تور دبی غذای مورد علاقه خود را انتخاب کنند و نوش جان کنند.صبحانه و غذای سبک در کافی شاپ هتل سرو میشود.

موقعیت جغرافیایی:فاصله هتل تا ایستگاه متروی الفاهیدی:8 کیلومتر

فاصله هتل تا موزه دبی:1.1 کیلومتر

فاصله هتل تا بازار ماینا: 8 کیلومتر

فاصله هتل تا سوئیت نساجی:9 کیلومتر

فاصله هتل تا مسجد جامع:1.1 کیلومتر

فاصله هتل تا مرکز خرید برج دوقلو:2.2 کیلومتر

 

تور کیش

 

تور مشهد

 

تور کیش



:: برچسب‌ها: هتل های 3 ستاره دبی،معروف ترین هتل های دبی،رزرو هتل های دبی،معرفی هتل های دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 115
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : شنبه 7 ارديبهشت 1398
.

هتل هاوارد جانسون بار دبی

معرفی:هتل هاوارد جانسون بار جزء هتل های 3 ستاره دبی میباشد که در موقعیت جغرافیایی خوبی قرار دارد و با مقاصد گردشگری و مراکز خرید فاصله کمی دارد و دسترسی را برای مسافران تور دبی راحت کرده است.هتل هاوارد جانسون بار دارای اتاق های لوکس مجهز به امکانات رفاهی میباشد تا مسافران تور دبی تابستان 98 در طول اقامت بتوانند استفاده کنند.این هتل با کادری مجرب و دوره دیده هستند و شبانه روزی آماده خدمت رسانی و پذیرایی از مسافرین و گردشگرین تور دبی میباشد.با انتخاب این هتل 3 ستاره میتوانید لحظات شادی را سپری و اقامت خوبی را تجربه کنید.هتل هاوارد جانسون بار خدمات خوبی را در اختیار مسافران تور دبی قرار میدهد.ساعت تحویل اتاق در این هتل 15 و ساعت تخلیه 12 میباشد.

هتل هاوارد جانسون بار دبی

امکانات هتل:صرافی، سیستم تهویه مطبوع، گاوصندوق، آسانسور، اتاق خانوادگی، اتاق های نان اسموکینگ، روزنامه، سرویس اتاق، رستوران، سرو صبحانه در اتاق، فاکس /  فتوکپی، مرکز تجاری، خشکشویی، رخت شویی، خدمات نگهبان، میز پذیرش 24 ساعته، محل نگهداری،  چمدان، خدمات تور، تبادل ارز، پارکینگ، اینترنت، اینترنت در  لابی، میز و صندلی در لابی، تهویه مطبوع، سرویس بهداشتی در لابی، سرویس بهداشتی در طبقات، تلویزیون در لابی، استخر در پشت بام

هتل هاوارد جانسون بار دبی

امکانات اتاق:رخت آویز، سشوار ، تراس، مبلمان، روم سرویس ، مینی بار ، صندوق امانات ، حمام ، لوازم بهداشتی، تلفن، لیوان و فنجان ،تلویزیون ، کمد لباس ، کتری برقی  همراه  با چای  و  قهوه ، آب  رایگان، سیستم تهویه هوا، دراور، مبلمان، امکان شارژ وسایل الکترونیکی

هتل هاوارد جانسون بار دبی

رستوران هتل:هتل هاوارد دارای رستورانی با فضایی شیک و تمیز میباشد.مسافران تور دبی میتوانند از روی منو غذای مورد علاقه خود را سفارش دهند و نوش جان کنند.

هتل هاوارد جانسون بار دبی

موقعیت جغرافیایی:

فاصله هتل تا بازار ماینا:1 کیلومتر

فاصله هتل تا مرکز خرید شهر:6.2 کیلومتر

فاصله هتل تا بازار دبی:7 کیلومتر

فاصله هتل تا برج خلیفه:7.1 کیلومتر

فاصله هتل تا فرودگاه دبی:7.3 کیلومتر

فاصله هتل تا مرکز صحرا:9.7 کیلومتر

هتل هاوارد جانسون بار دبی


هتل اس تی جورج دبی

معرفی:هتل 3 ستاره اس تی یکی از هتل های خوب دبی میباشد.این هتل با موقعیت جغرافیایی خوب اش با جاذبه های گردشگری و مراکز خرید فاصله کمی دارد و دسترسی  را برای مسافران تور دبی راحت کرده است.این هتل 3 ستاره دارای 140 واحد اقامتی با امکانات خوب میباشد تا مسافران عزیز در طول اقامت براحتی استفاده کنند.این هتل 3  ستاره با کادری مجرب و دوره دیده هر روزه آماده پذیرایی و خدمت رسانی از مسافران تور دبی تیر 98 میباشد.هتل اس تی در ساعت 14 اتاق ها را تحویل و ساعت 12 تخلیه  میکند.سرویس دهی هتل به صورت BB میباشد.

هتل اس تی جورج دبی

امکانات هتل:صرافی، سیستم تهویه مطبوع، گاوصندوق، آسانسور، اتاق خانوادگی، اتاق های نان اسموکینگ، روزنامه، سرویس اتاق، رستوران، سرو صبحانه در اتاق، فاکس /  فتوکپی، مرکز تجاری، خشکشویی، رخت شویی، خدمات نگهبان، میز پذیرش 24 ساعته، محل نگهداری،  چمدان، خدمات تور، تبادل ارز، پارکینگ، اینترنت، اینترنت در  لابی، میز و صندلی در لابی، تهویه مطبوع، سرویس بهداشتی در لابی، سرویس بهداشتی در طبقات، تلویزیون در لابی

هتل اس تی جورج دبی

امکانات اتاق:رخت آویز، سشوار ، تراس، مبلمان، روم سرویس ، مینی بار ، صندوق امانات ، حمام ، لوازم بهداشتی ، لیوان و فنجان ،تلویزیون ، کمد لباس ، کتری برقی همراه  با چای  و  قهوه ، آب  رایگان، سیستم تهویه هوا، دراور، مبلمان، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، تلفن

هتل اس تی جورج دبی

رستوران هتل:مسافران تور دبی در رستوران هتل از غذا های عربی و بین المللی سفارش دهند و نوش جان کنند.تمام غذا ها با مواد غذایی با کیفیت آماده میشوند.

هتل اس تی جورج دبی

موقعیت جغرافیایی:

فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی دبی:10 دقیقه

فاصله هتل تا ایستگاه مترو:150 متر

هتل اس تی جورج دبی


هتل لندن کران دبی

معرفی:هتل 3 ستاره لندن کرون یکی از هتل های خوب دبی میباشد که با موقعیت جغرافیایی عالی که دارد دسترسی را به جاذبه های گردشگری و مراکز خرید را برای مسافران تور دبی راحت کرده است.هتل لندن دارای 64 اتاق میباشد و تمام اتاق ها بهترین امکانات رفاهی را دارا میباشند تا در طول اقامت بتوانند براحتی استفاده کنند.هتل لندن با کادری مجرب و دوره دیده هر روزه آماده خدمت رسانی و پذیرایی از مسافران تور دبی میباشد.هتل لندن امکانات خوبی را در اختیار مسافران تور کیش قرار میدهد.

هتل لندن کران دبی

امکانات هتل:سیستم تهویه مطبوع، گاوصندوق، آسانسور، اتاق خانوادگی، اتاق های نان اسموکینگ، روزنامه، سرویس اتاق، رستوران، سرو صبحانه در اتاق، فاکس / فتوکپی، مرکز تجاری، خشکشویی، رخت شویی، خدمات نگهبان، میز پذیرش 24 ساعته، محل نگهداری،  چمدان، خدمات تور، تبادل ارز، پارکینگ، اینترنت، تلویزیون در لابی، اینترنت در  لابی، میز و صندلی در لابی، تهویه مطبوع، سرویس بهداشتی در لابی، سرویس بهداشتی در طبقات، صرافی

امکانات اتاق:سشوار ، تراس، مبلمان، روم سرویس ، مینی بار ، صندوق امانات ، حمام ، لوازم بهداشتی ، لیوان و فنجان ،تلویزیون ، کمد لباس ، کتری برقی همراه  با چای  و  قهوه ، آب  رایگان، سیستم تهویه هوا، دراور، مبلمان، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، تلفن،  رخت آویز

هتل لندن کران دبی

رستورن هتل:هتل لندن دارای رستورانی با فضای تمیز و شیک میباشد.مسافران عزیز تور دبی میتوانند در رستوران هتل از غذا های عربی و بین المللی سفارش دهند و نوش جان کنند.تمام غذا ها را آشپز ها حرفه ای و ماهر آماده میکنند.

موقعیت جغرافیایی:

فاصله هتل تا ایستگاه مترو:5 دقیقه

فاصله هتل تا فرودگاه دبی:4 دقیقه

فاصله هتل تا مرکز خرید:4 دقیقه

هتل لندن کران دبی


هتل لاوندر دبی

معرفی:هتل 3 ستاره لاوندر در مرکز دبی قرار دارد و با موقعیت جغرافیایی عالی اش با جاذبه های توریستی و مراکز خرید فاصله کمی دارد و دسترسی را برای مسافران تور  دبی راحت کرده است.هتل لاوندر دارای 117 واحد اقامتی میباشد و تمام اتاق ها بهترین امکانات را دارا میباشند تا مسافران تور دبی در طول اقامت بتوانند استفاده کنند.پرسنل  ها و کارکنان خوش برخورد هتل مجرب و دوره دیده هستند و شبانه روزی آماده خدمت رسانی و پذیرایی از مسافران تور دبی میباشد.هتل لاوندر بهترین . فوق العاده ترین امکانات را در اختیار مسافران تور دبی قرار میدهد.ساعت تحویل اتاق در این هتل 14 و ساعت تخلیه 12 میباشد.

هتل لاوندر دبی

امکانات هتل:روم  سرویس، رستوران، پذیرش شبانه روزی، اتاقهای پاک و بدون سیگار، آسانسور، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، تهویه، بار، خانه داری، لباسشویی، صرافی،  خدمات کفش و واکس، خدمات تورها، فکس و کپی، خشکشویی، بیلیارد، اتاق و امکانات برای معلولین، سیستم تهویه هوا مرکزی، تبدیل ارز،‌ میز پاسخگویی 24 ساعته، سالن  بدنسازی، کارکنانی مسلط به زبان های انگلیسی، عربی، فیلیپینی، روسی، ژاپنی، هندی

امکانات اتاق:تراس، مبلمان، روم سرویس ، مینی بار ، صندوق امانات ، حمام ، لوازم بهداشتی ، لیوان و فنجان ، رخت آویز، سشوار ، تلویزیون ، کمد لباس ، کتری برقی همراه  با چای  و قهوه ، آب  رایگان، سیستم تهویه هوا، دراور، مبلمان، امکان شارژ وسایل الکترونیکی.

هتل لاوندر دبی

رستوران هتل:هتل لاوندر دارای رستورانی با فضای شیک و مدرن بهترین غذا های عربی و بین المللی را برای مسافران تور دبی سرو میکند.

هتل لاوندر دبی

موقعیت جغرافیایی:

فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی دبی:5 کیلومتر

فاصله هتل تا ایستگاه مترو:2 کیلومتر

هتل لاوندر دبی

 

تور مشهد

 

تور کیش

 

تور مشهد



:: برچسب‌ها: هتل های دبی،هتل های سه ستاره دبی،معروف ترین هتل های دبی،معرفی هتل های دبی،رزرو هتل های دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 114
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : شنبه 7 ارديبهشت 1398
.

هتل امواج روتانا دبی

هتل امواج روتانا یکی از هتل های 5 ستاره دبی است که در ساحل جمیرا و در فاصله 200 متری از ساحل قرار گرفته است. این هتل در فاصله 24 کیلومتری مرکز شهر و 34 کیلومتری فرودگاه بین المللی قرار دارد. این هتل لوکس که جزو هتل های زنجیره ای روتانا قرار دارد دارای ساختمانی زیبا با سبک معماری بی نظیر می باشد. در این هتل 301 اتاق و سوئیت با چشم انداز خلیج فارس قرار دارند که امکانات مینی بار، تلویزیون، چای ساز، بالکن ، اینترنت و تهویه مطبوع در آن ها وجود دارد. هتل دارای سه رستوران است که یکی از آن ها رستوران اصلی با منوی بین المللی است، رستوران دوم که روسو نام دارد غذاهای ایتالیایی سرو می کند و رستوران سوم مختص سرو غذاهای دریایی و ژاپنی است. استفاده از استخرهای روباز و سرپوشیده این هتل برای مسافران تور دبی مقیم هتل رایگان می باشد. وجود سالن همایش و کنفرانس هتل را برای سفرهای کاری نیز مناسب ساخته است. از دیگر امکانات هتل می توان به کافی شاپ، سونا، جکوزی، سالن بدنسازی، ماساژ، ترانسفر فرودگاهی، خدمات نگهداری از کودکان، صندوق امانات و امکانات برای معلولین اشاره کرد.

هتل امواج روتانا دبی

هتل امواج روتانا دبی

هتل امواج روتانا دبی


هتل الغریر روتانا دبی

هتل الغریر روتانا یکی از هتل هخای 5 ستاره دبی می باشد که در منطقه دیره و در فاصله 12 کیلومتری مرکز شهر دبی, 5 کیلومتری فرودگاه بین المللی دبی, 500 متری ایستگاه مترو, 300 متری ایستگاه اتوبوس واقع شده است و آماده پذیرایی از مهمانان و مسافران تور دبی مرداد 98 می باشد. از امکانات هتل می توان به: 428 اتاق, اتاق دلوکس, اتاق کلاسیک, اتاق پرمیوم, سوئیت دلوکس, سوئیت کلاسیک, سوئیت پرمیوم, استخر, سونا, جکوزی, مرکز سلامت, مرکز تناسب اندام, 2 رستوران, 2 کافی شاپ, زمین تنیس, اسکواش, ترنسفر, شاتل, پذیرش 24 ساعته, روم سرویس 24 ساعته, خشکشویی, لاندری, اتوشویی, سرویس دهی BB, پارکینگ, اینترنت و ... اشاره کرد. در سفرتان به دبی امکان اقامت در این هتل 5 ستاره برای شما و عزیزانتان فراهم می شود تا از سفرتان لذت ببرید.

هتل الغریر روتانا دبی

هتل الغریر روتانا دبی


هتل جمیرا امارات تاورز دبی

هتل جمیرا امارات تاورز یکی از هتل های 5 ستاره دبی می باشد. این هتل مجلل در منطقه شیخ زائد دبی در زمینی به وسعت 95 هزار متر مربع, در 51 طبقه, با 309 متر ارتفاع, 400 اتاق در سال 2000 برای پذیرایی از مهمانان تور دبی شهریور 98 افتتاح شد. این هتل لوکس چهل و هشتمین ساختمان بلند دنیاست. هتل دارای امکاناتی مانند: مرکز خرید, 10 رستوران لوکس, 3 کافی شاپ, باشگاه بدنسازی, کلاب, سونا, استخر, جکوزی, مرکز SPA, ترنسفر, شاتل, مرکز سلامت, مرکز تناسب اندام, روم سرویس 24 ساعته, پذیرش 24 ساعته, لاندری, خشکشویی, اتوشویی, پارک آبی, گشت شهری, اینترنت, پارکینگ, 42 آسانسور و ...می باشد. هتل از سال 2010 تا 2015 موفق به کسب 21 جایزه و افتخارات مختلف شده است. فاصله هتل تا مرکز شهر دبی 3,7 و تا فرودگاه بین المللی 11 کیلومتر می باشد. در سفرتان به دبی این هتل را در لیست هتل های مد نظرتان برای اقامت قرار دهید و از اقامتتان لذت ببرید.

هتل جمیرا امارات تاورز دبی

هتل جمیرا امارات تاورز دبی


هتل رکسوس باب البحر دبی

هتل رکسوس باب البحر یکی از هتل های 5 ستاره دبی می باشد که به دلیل ساختمان مجللی که دارد مورد توجه بسیاری از گردشگران تور کیش قرار گرفته است. این هتل زنجیره هتل های رکسوس می باشد و سرویس دهی هتل به صورت UALL است. هتل رکسوس در جزیره مصنوعی مرجان در منطقه راس الخیمه واقع شده است و دارای 650 اتاق, اتاق پریمیوم, اتاق دلوکس, سوئیت, جونیور سوئیت, کینگ سوئیت اتاق خانوادگی می باشد. از امکانات هتل می توان به: 3 رستوران, 7 کافی شاپ, بار, حمام ترکی, ماساژ تایلندی, ماساژ هندی, مرکز SPA, استخر, سونا, جکوزی, آبگرم, حمام بخار, زمین فوتبال, تنیس, پینگ پنگ, والیبال, واترپلو, نایت کلاب, موزیک زنده, خدمات بیدار باش, روم سرویس 24 ساعته, پذیرش 24 ساعته, ترنسفر فرودگاهی, شاتل, خشکشویی, اتوشویی, لاندری, پارکینگ, اینترنت و ... اشاره کرد. فاصله هتل تا مرکز شهر دبی 25 و تا فرودگاه 80 کیلومتر می باشد. اگر قصد سفر به دبی را دارید بی شک این هتل یکی از بهترین و لوکس ترین انتخاب ها خواهد بود.

هتل رکسوس باب البحر دبی

هتل رکسوس باب البحر دبی

 

تور کیش

 

تور مشهد

 

تور کیش



:: برچسب‌ها: بهترین هتل های دبی،معروف ترین هتل های دبی،هتل های خوب دبی،معرفی هتل های دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 109
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : شنبه 7 ارديبهشت 1398
.

هتل دارالمسیاف دبی

معرفی:هتل دارالمسیاف یکی از هتل های 5 ستاره دبی میباشد.این هتل از هتل های باشکوه منطقه جمیرا دبی است.هتل دارالمسیاف حال، حال و هوایی شبیه به  کاروانسراهای عربی دارد.این هتل دارای 283 اتاق با امکانات رفاهی میباشد که مسافران تور دبی تابستان 98 میتوانند در طول اقامت براحتی استفاده کنند.پرسنل های خوب این هتل 24  ساعته آماده خدمت رسانی و پذیرایی از مسافران تور دبی میباشد.هتل 5 ستاره دارالمسیاف بهترین و فوق العاده ترین امکانات را در اختیار مسافران تور دبیقرار میدهد.این  هتل میتواند یک اقامت خوب و رویایی را برای مسافران تور دبی به ارمغان بیاورد.

هتل دارالمسیاف دبی

امکانات هتل:تراس حمام آفتاب، استخر اختصاصی روباز، سالن بدنسازی، زمین تنیس، سالن آمفی تئاتر، ساحل اختصاصی، سالن بیلیارد، اسکله، باغ و فضای سبز، زمین بازی برای کودکان، سونا و جکوزی، ماساژ و اسپا، نگهداری از کودکان،خدمات کودک، پارک آبی، ساحل خصوصی، تفربحات ساحلی، امکانات ورزش های آبی، قایقرانی، موج سواری، اسکواش، کلوپ شبانه/دی جی، حمام ترکی، کتابخانه، استخر سرپوشیده، زمین تنیس، ماساژ، باشگاه کودکان و نوجوانان، اسپا و مرکز سلامتی، سونا ،زمین بازی کودکان، اتاق کنفرانس، فکس/فتوکپی، امکان ملاقات و دعوت، مرکز تجاری، تراس آفتاب، استخر روباز4 فصل، باغ، تراس، خدمات 24 ساعته، تبدیل ارز، انبار بار و چمدان، اتاق خانواده، اتاق VIP، ترانسفر فرودگاه، گاوصندوق، تهویه مطبوع، آسانسور، کرایه ماشین، میز تور، خدمات رفت و برگشت، دستگاه ATM، مغازه سوغاتی فروشی، سالن آرایش و زیبایی، امکانات برای افراد ناتوان جسمانی، مغازه، نظافت روزانه، خشکشویی، خدمات اتوکشی، شستشوی لباس، پرس شلوار ،واکس و تمیز کردن کفش، کارکنانی مسلط به زبان های فیلیپینی، روسی، اندونزی، آلمانی، ایتالیایی، اسپانیایی، فرانسوی، انگلیسی، هندی، عربی

هتل دارالمسیاف دبی

امکانات اتاق:بالکن،مبله یا ایوان ها،پخش کننده های DVD،تلویزیون های پلاسما،اینترنت،مینی بار، سرویس بهداشتی و حمام،دستگاه قهوه/چای ساز،تهویه مطبوع،  سرویس بهداشتی-آرایشی،حوله لباسی،سشوار،دمپایی،اتو و میز اتو،گاوصندوق هتلی،میز کار،اینترنت بی سیم و سیمی رایگان،دیوارهای عایق صدا،سرویس پذیرایی در  اتاق (۲۴ ساعته)،گهواره یا تخت نوزاد رایگان

 هتل دارالمسیاف دبی

رستوران هتل:مسافران تور دبی میتوانند در رستوران هتل از غذاهای ترکی ، ایتالیایی ، عربی ، فرنگی و غذاهای دریایی که با بهترین مواد غذایی با کیفیت آماده شده اند سفارش دهند و نوش جان کنند.

 هتل دارالمسیاف دبی

موقعیت جغرافیایی:

فاصله هتل تا فرودگاه بین‌‏المللی دبی:25 دقیقه


هتل پارک حیات دبی

معرفی:هتل 5 ستاره پارک حیات یکی از هتل های خوب میباشد که در منطقه کریک دبی قرار دارد.موقعیت مکانی خوب این هتل دسترسی به جاذبه های گردشگری و مراکز خرید را برای مسافران تور دبی را راحت کرده است.اتاق های این هتل لوکس هستند و مجهز به بهترین امکانات رفاهی را برای مسافران تور دبی میباشد که میتوانند در طول اقامتشان استفاده کنند.پرسنل های این هتل همگی مجرب و آموزش دیده هستند و شبانه روزی به مسافران تور دبی تیر 98 خدمت رسانی میکنند.

هتل پارک حیات دبی

امکانات هتل:آسانسور،امکان بسته بندی و بیرون بردن ناهار،مغازه سوغاتی،سوئیت های ماه عسل،آرایشگاه،روزنامه،خدمات VIP،روم سرویس،اجاره ماشین،میز پاسخگویی 24 ساعته،ثبت ورود و خروج سریع،تبدیل ارز،میز مخصوص رزور تورهای تفریحی،محل نگهداری چمدان،دربان،خدمات نگهداری کودکان،خشکشویی،خدمات اتوکشی،واکس و  پولیش کفش،سالن کنفرانس،آرایشگاه،اتاق VIP،اتاق ماه عسل،روزنامه،گاو صندوق،اتاق های مخصوص افراد غیر سیگاری،امکانات مخصوص برای افراد ناتوان حرکتی،اتاق های خانوادگی،آسانسور،سیستم تهویه هوا مرکزی،محل مخصوص افراد سیگاری،کارکنانی مسلط به زبان های چینی ، روسی ، ایتالیائی ، فرانسوی، اسپانیائی ،انگلیسی ،آلمانی،عربی

امکانات اتاق:بالکن،مبله یا ایوان ها،پخش کننده های DVD،تلویزیون های پلاسما،اینترنت،مینی بار، سرویس بهداشتی و حمام،دستگاه قهوه/چای ساز،تهویه مطبوع،  سرویس بهداشتی-آرایشی،حوله لباسی،سشوار،دمپایی،اتو و میز اتو،گاوصندوق هتلی،میز کار،اینترنت بی سیم و سیمی رایگان،دیوارهای عایق صدا،سرویس پذیرایی در  اتاق (۲۴ ساعته)،گهواره یا تخت نوزاد رایگان

هتل پارک حیات دبی

رستوران هتل:مسافران تور دبی میتوانند در این رستوران از غذاهای لذیذ فرانسوی،غذاهای دریایی،غذاهای تایلندی،غذاهای سبک سفارش دهند و نوش جان کنند.

موقعیت جغرافیایی:فاصله هتل تا دیره سیتی سنتر: 900 متر

فاصله هتل تا پارک کریک: 1 کیلومتر

فاصله هتل تا پارک بازی گاردن گلو:4.1 کیلومتر

فاصله هتل تا مسجد بزرگ: 4 کیلومتر

فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی دبی: 5 کیلومتر

فاصله هتل تا برج خلیفه:10 کیلومتر

هتل پارک حیات دبی

هتل پارک حیات دبی


هتل پارک حیات دبی

معرفی:هتل 5 ستاره پارک حیات یکی از هتل های خوب میباشد که در منطقه کریک دبی قرار دارد.موقعیت مکانی خوب این هتل دسترسی به جاذبه های گردشگری و مراکز خرید را برای مسافران تور دبی را راحت کرده است.اتاق های این هتل لوکس هستند و مجهز به بهترین امکانات رفاهی را برای مسافران تور کیش میباشد که میتوانند در طول اقامتشان استفاده کنند.پرسنل های این هتل همگی مجرب و آموزش دیده هستند و شبانه روزی به مسافران تور دبی خدمت رسانی میکنند.

هتل پارک حیات دبی

امکانات هتل:آسانسور،امکان بسته بندی و بیرون بردن ناهار،مغازه سوغاتی،سوئیت های ماه عسل،آرایشگاه،روزنامه،خدمات VIP،روم سرویس،اجاره ماشین،میز پاسخگویی 24 ساعته،ثبت ورود و خروج سریع،تبدیل ارز،میز مخصوص رزور تورهای تفریحی،محل نگهداری چمدان،دربان،خدمات نگهداری کودکان،خشکشویی،خدمات اتوکشی،واکس و  پولیش کفش،سالن کنفرانس،آرایشگاه،اتاق VIP،اتاق ماه عسل،روزنامه،گاو صندوق،اتاق های مخصوص افراد غیر سیگاری،امکانات مخصوص برای افراد ناتوان حرکتی،اتاق های خانوادگی،آسانسور،سیستم تهویه هوا مرکزی،محل مخصوص افراد سیگاری،کارکنانی مسلط به زبان های چینی ، روسی ، ایتالیائی ، فرانسوی، اسپانیائی ،انگلیسی ،آلمانی،عربی

امکانات اتاق:بالکن،مبله یا ایوان ها،پخش کننده های DVD،تلویزیون های پلاسما،اینترنت،مینی بار، سرویس بهداشتی و حمام،دستگاه قهوه/چای ساز،تهویه مطبوع،  سرویس بهداشتی-آرایشی،حوله لباسی،سشوار،دمپایی،اتو و میز اتو،گاوصندوق هتلی،میز کار،اینترنت بی سیم و سیمی رایگان،دیوارهای عایق صدا،سرویس پذیرایی در  اتاق (۲۴ ساعته)،گهواره یا تخت نوزاد رایگان

هتل پارک حیات دبی

رستوران هتل:مسافران تور دبی میتوانند در این رستوران از غذاهای لذیذ فرانسوی،غذاهای دریایی،غذاهای تایلندی،غذاهای سبک سفارش دهند و نوش جان کنند.

موقعیت جغرافیایی:فاصله هتل تا دیره سیتی سنتر: 900 متر

فاصله هتل تا پارک کریک: 1 کیلومتر

فاصله هتل تا پارک بازی گاردن گلو:4.1 کیلومتر

فاصله هتل تا مسجد بزرگ: 4 کیلومتر

فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی دبی: 5 کیلومتر

فاصله هتل تا برج خلیفه:10 کیلومتر

هتل پارک حیات دبی

هتل پارک حیات دبی


هتل بولگاری دبی

معرفی : هتل بولگاری یکی از هتل های 5 ستاره دبی است که در ساحل جمیرا قرار گرفته است. این هتل زیبا و لوکس یکی از هتل های مجموعه جهانی و معروف بولگاری است که در دسامبر 2017 یکی دیگر از هتل های خود موسوم به بولگاری ریزورت دبی را افتتاح کردند. این هتل بسیار زیبا که کاملا توسط معماران ایتالیایی و با استایل ایتالیایی ساخته شده است در زمینی به مساحت 158000 متر مربع قرار گرفته است که قسمت بزرگی از آن شامل ویلاها بر روی دریا قرار گرفته است و شکل یک اسب دریایی بسیار زیبا را تشکیل داده است. 50 قایق اختصاصی و دارا بودن یک کلاب قایق های بادبانی تنها بخشی از امکانات جذاب این هتل لوکس برای شما مهمانان تور دبی است. 

هتل بولگاری دبی

امکانات اتاق ها : اتاق های هتل از نوع دلوکس،‌ سوپریور، سوئیت و ویلا هستند که در مقابل هر ویلا یک باغ و استخر اختصاصی وجود دارد. در داخل این اتاق ها تمامی امکانات رفاهی با مارک بولگاری وجود دارد.

امکانات هتل : 1700 متر مرکز اسپا، ساحل اختصاصی، تراس، باغ، استخر ، استخر کودکان، باشگاه بدنسازی، سونا،‌ جکوزی،‌ ماساژ، سالن زیبایی، حمام ترکی، کلاس آشپزی، باشگاه کودکان، پارک آبی،‌ کتابخانه ، ماهیگیری، خدمات تور،‌ تبدیل ارز، کارکنان مسلط به زبان های مختلف، لاندری، روم سرویس، اجاره ماشین

هتل بولگاری دبی

رستوران هتل : سه رستوران در این هتل وجود دارد که رستوران یاچ کلاب غذاهای دریایی و ایتالیایی را سرو می کند، رستوران هاسکی غذاهای ژاپنی ارائه می دهد و رستوران نیکو رومیتو مخصوص سرو غذاهای ایتالیایی است. 

موقعیت مکانی هتل : فاصله این هتل تا ساحل جمیرا تنها 8 دقیقه پیاده روی است و تا فرودگاه بین المللی دبی 13 کیلومتر فاصله دارد.

هتل بولگاری دبی 

پیشنهاد ما : این هتل بی شک یکی از بهترین هتل های دبی است که با شکل طراحی خاص خود چشم ها را به خود خیره می نماید. 

 

تور مشهد

 

تور کیش

 

تور مشهد



:: بازدید از این مطلب : 129
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : شنبه 7 ارديبهشت 1398
.

هتل ققنوس کیش

هتل یک ستاره ققنوس کیش یکی از هتل های میدان معروف امیر کبیر جزیره کیش است. این هتل با موقعیت مکانی بسیار خوب در فاصله 6 دقیقه ای فرودگاه بین المللی کیش و در فاصله ی بسیار کوتاه از مراکز خرید قرار گرفته است. این هتل دارای قیمت بسیار مناسبی بوده و واحدهای اقامتی آن به صورت سوئیت های دو تا شش نفره می باشند. در محوطه بیرونی هتل و در کنار فضای سبز یک سفره خانه سنتی قرار گرفته و رستوران و کافی شاپ در داخل ساختمان هتل قرار دارند. این هتل به تازگی و برای ارائه خدمات بهتر به شما مسافران بلیط کیش مرداد 98 بازسازی شده است. از دیگر امکانات این هتل می توان به تاکسی سرویس، پذیرش 24 ساعته، روم سرویس، ترانسفر فرودگاهی و ... اشاره کرد.

هتل ققنوس کیش

هتل ققنوس کیش


هتل خاتم کیش

هتل خاتم، یکی از هتل های یک ستاره جزیره است که در بلوار میرمهنا قرار دارد. این هتل در نزدیکی ساحل شرقی و بازار صفین قرار گرفته است و از مرکز جزیره و مراکز خرید کمی دور است. هتل ، یکی از هتل های قدیمی جزیره است که در سال 1376 افتتاح و در سال 1395 بازسازی شده است. این هتل دارای 32 اتاق دوتخته، سه تخته و چهار تخته است که برای شما مسافران تور کیش دارای امکانات یخچال، تلویزیون، تهویه مطبوع و حمام هستند. رستوران هتل که در واقع سالن تشریفات آن نیز می باشد، با ظرفیت 150 نفر انواع غذاهای ایرانی را برای شما سرو خواهد کرد. دیگر امکانات هتل شامل فضای سبز، کافی شاپ، کرایه اتومبیل، اینترنت، لاندری، روم سرویس و پذیرش 24 ساعته است.

هتل خاتم کیش

هتل خاتم کیش


هتل فرشتگان کیش

هتل فرشتگان یکی از هتل های تک ستاره جزیره کیش است که به دور از هیاهوی مرکز جزیره قرار گرفته است. این هتل که در میدان لاوان جزیره قرار گرفته است دارای ساختمانی دو طبقه می باشد که واحدهای اقامتی از نوع دو تا چهار تخته در آن وجود دارد. این واحدهای اقامتی دارای امکانات یخچال، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، اینترنت و تلفن می باشند. رستوران هتل انواع غذاهای ایرانی را برای شما مسافران تور کیش سرو می کند. از دیگر امکانات هتل می توان به لابی، کافی شاپ، تاکسی سرویس و ... اشاره کرد.

آدرس هتل : کیش، میدان لاوان، پایگاه هوایی کیش، هتل فرشتگان کیش 

هتل فرشتگان کیش 

هتل فرشتگان کیش

هتل فرشتگان کیش


هتل آرا کیش

هتل آرا یکی از هتل های 2 ستاره جزیره کیش است که در میدان پردیس و بلوار رودکی جزیره قرار گرفته است. هتل در نزدیکی مراکز خریدی نظیر مرکز تجاری و بازار پردیس قرار گرفته است و به مراکز تفریحی کیش نزدیک است. فاصله هتل تا مرکز شهر 10 دقیقه و تا فرودگاه بین المللی کیش تنها 15 دقیقه است. این هتل سابقا با نام آرام شناخته می شد و پس از بازسازی نام آن به آرا تغییر یافت. هتل آرا دارای 60 واحد اقامتی با امکانات تلویزیون، یخچال، حمام با لوازم بهداشتی ، سیستم تهویه مطبوع و اینترنت می باشد. در محوطه هتل آرا یک چایخانه سنتی وجود دارد که مکان مناسبی برای استراحت است. از دیگر امکانات این هتل برای شما مسافران تور کیش می توان به رستوران، کافی شاپ، ترانسفر فرودگاهی رایگان، فضای سبز و ... اشاره کرد.

هتل آرا کیش

هتل آرا کیش

 

تور کیش

 

تور مشهد

 

تور کیش



:: برچسب‌ها: هتل های ستاره دار کیش،هتل های خوب کیش،معروف ترین هتل های کیش،هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 140
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : شنبه 7 ارديبهشت 1398
.

هتل بین المللی کیش کیش

هتل بین المللی کیش یکی از هتل های جدید التاسیس جزیره است که در تقاطع بلوار سنایی و دریا قرار گرفته است. موقعیت مکانی خوب هتل باعث دسترسی بسیار خوب آن به مراکز خرید و تفریحات جزیره کیش شده است. مساحت هتل 16000 متر مربع است و ساختمان زیبای آن در 14 طبقه ساخته شده است. هتل دارای 135 اتاق و سوئیت است که بسیار شیک و زیبا هستند و دارای امکانات مینی بار، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، اینترنت، تلفن و حمام با لوازم بهداشتی می باشند. رستوران هتل در طبقه اول قرار گرفته و دارای 200 نفر ظرفیت می باشد که انواع غذاهای ایرانی و بین المللی را به شما مسافران گرامیبلیط کیش تابستان 98 ارائه می دهد. هم چنین کافی شاپ هتل با ظرفیت 80 نفر در لابی قرار گرفته است. هتل دارای مرکز اسپا با تجهیزات سونا، جکوزی، استخر، حمام ترکی و سالن ماساژ می باشد. از دیگر امکانات هتل می توان به زمین تنیس، فضای سبز، سالن بدنسازی، آتلیه عکاسی، آرایشگاه و ... اشاره کرد. 

هتل بین المللی کیش کیش

هتل بین المللی کیش کیش

هتل بین المللی کیش کیش


هتل مهتاب کیش

هتل مهتاب کیش از هتل های 4 ستاره جزیره کیش می باشد. این هتل در سال 1393 در خیابان امیر کبیر افتتاح گردید که به صورت واحدهای آپارتمانی می باشد. از امکانات هتل مهتاب کیش می توان به رستوران، کافی شاپ، پذیرش شبانه روزی، ترانسفر فرودگاهی، اینترنت و ... اشاره کرد. گردشگران و مسافرانی که به دنبال اتاق های رو به دریا می باشند هتل مهتاب کیش را پیشنهاد می کنیم چون اکثر اتاق های این هتل رو به دریا می باشند.

هتل مهتاب کیش


هتل کوثر کیش

هتل کوثر یکی از هتل های تک ستاره کیش است که در نزدیکی ساحل زیبای جزیره کیش قرار گرفته است و دارای ساحل شنی اختصاصی می باشد. هتل کوثر دارای 24 واحد اقامتی به صورت سوئیت می باشد که برای شما مهمانان گرامی بلیط کیش تیر 98 دارای امکانات یخچال، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، اینترنت و تلفن می باشد. رستوران هتل کوثر انواع غذاهای ایرانی را برای شما مسافران تور کیش ارائه می دهد. هم چنین کافی شاپ هتل انواع نوشیدنی های سرد و گرم را به شما ارائه می دهد. از دیگر امکانات هتل کوثر می توان به تاکسی سرویس، پذیرش 24 ساعته،‌ صندوق امانات، لاندری، روم سرویس، پارکینگ، فضای سبز ، نمازخانه و ... اشاره کرد.

هتل کوثر کیش

هتل کوثر کیش


هتل قاصدک کیش

هتل قاصدک کیش از هتل های تک ستاره جزیره کیش است که در فاصله 20 دقیقه از دریا قرار گرفته است. موقعیت مکانی هتل قاصدک بسیار خوب می باشد و به مراکز خرید و دیدنی های کیش نزدیک است. این هتل دارای اتاق های دو تخته، سه تخته، چهار تخته و پنج تخته می باشد که اتاق ها بسیار تمیز هستند. امکاناتی که هتل قاصدک برای مسافران و گردشگران تور کیش ارائه می دهد شامل رستوران، کافی شاپ، نمازخانه، اینترنت، تاکسی سرویس، لابی، یخچال، تلویزیون و ... می باشد.

هتل قاصدک کیش

 

تور مشهد

 

تور کیش

 

تور مشهد



:: برچسب‌ها: بهترین هتل های کیش،معروف ترین هتل های کیش،هتل های کیش،هتل های 5 ستاره دار کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 123
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : شنبه 7 ارديبهشت 1398
.

هتل کوروش کیش

معرفی:هتل 5 ستاره کورش یکی از هتل های نوساز جزیره زیبای کیش میباشد که در سال 1397 به بهره برداری رسیده است.موقعیت مکانی خوب این هتل دسترسی به جاذبه های گردشگری را برای مسافران عزیز تور کیش راحت کرده است.این هتل زیبا در 23 طبقه دارای 500 اتاق میباشد که تمام اتاق ها مجهز به بهترین امکانات رفاهی برای مسافران بلیط کیش مرداد 98 میباشد تا در طول اقامت بتوانند استفاده کنند.پرسنل های این مجتمع 5 ستاره همگی مجرب و آموزش دیده هستند و 24 ساعته به مسافران تور کیش خدمت رسانی میکنند.اکثر اتاق های این هتل ویو رو به دریا زیبای خلیج فارس را دارد.هتل کوروش در بین مسافران تور کیش طرفدار زیادی پیدا کرده زیرا در کل خاورمیانه اولین هتلی است که با استفاده از انرژی خورشیدی انرژی مصرفی خود را استفاده میکند.ابن هتل با نام هتل سبز در بین مردم شناخته شده است.اقامت در این مجتمع 5 ستاره تجربه یک سفر رویایی را برای شما مسافران عزیز تور کیش فراهم میکند.ساعت تحویل اتاق 14 و ساعت تخلیه 12 میباشد.

امکانات هتل:لابی،آسانسور،صندوق امانات،فروشگاه،آتلیه،آژانس مسافرتی،سنسورهای دود یاب/ضد حریق،پله اضطراری،فتوکپی،فکس،پرینتر،لاندری،زنگ هشدار،کافی  شاپ،تاکسی سرویس، اتاق چمدان،فضای سبز،سیستم تهویه مطبوع،پذیرش ۲۴ ساعته،سرویس بهداشتی ایرانی در لابی،دستگاه واکس کفش،خدمات CIP،کپسول آتش  نشانی،سیستم اعلام حریق،خدمات بیدار باش،کرایه اتومبیل (بدون راننده)،جکوزی،خدمات باربری،شبکه پخش  فیلم،تلفن در لابی،پارکینگ،استخر،سونا،خدمات خانه داری  ،خدمات تهیه بلیط،مینی بار با هزینه،تلویزیون در لابی،اینترنت در لابی ،سرویس بهداشتی فرنگی در لابی

امکانات اتاق:سیستم گرمایش و سرمایش،آباژور،صبحانه،یخچال،پاورسوئیچ،مبلمان،دراور،چای ساز،آب رایگان،رخت آویز،کمد لباس،حمام،لوازم بهداشتی،دمپایی،امکان شارژ وسایل  الکترونیکی،IPTV،سیستم تهویه مطبوع دراتاق،صندوق امانات داخل اتاق،تلفن در اتاق،سیستم اطفاء حریق در اتاق،تلویزیون در اتاق،اینترنت در اتاق،نوع قفل درب  اتاق،سرویس بهداشتی فرنگی در اتاق

رستوران هتل:رستوران هتل کیش بهترین غذا های ایرانی با بهترین مواد غذایی برای مسافران تور کیش آماده و سرو میکند.مسافران عزیز میتوانند برای صبحانه،ناهار و شام به رستوران هتل رفته و از بهترین غذا ها سفارش دهند و نوش جان کنند.


هتل میراژ کیش

معرفی:هتل 5 ستاره میراژ یکی از هتل های معروف این جزیره میباشد که بهترین ها را برای مسافران بلیط کیش شهریور 98 فراهم میکند.موقعیت جغرافیایی این هتل بسیار خوب میباشد و دسترسی به جاذبه های گردشگری و مراکز خرید را برای مسافران تور کیش راحت کرده است.اتاق های لوکس و منحصر به فرد این هتل دارای بهترین امکانات رفاهی میباشد تا مسافران تور کیش در طول اقامت خود استفاده کنند.پرسنل های این هتل 5 ستاره مجرب و آموزش دیده هستند و شبانه روزی به مسافران تور کیشخدمت رسانی میکنند.ساعت تحویل اتاق در این هتل 14 و ساعت تخلیه 12 میباشد.هتل میراژ در سال 1397 مورد بهره برداری قرار گرفته است که دارای 177 واحد اقامتی میباشد.

امکانات اتاق:لابی،لاندری،فکس،شبکه پخش فیلم،فضای سبز،خدمات خانه داری،دستگاه واکس کفش،آسانسور،جکوزی،پرینتر،صندوق امانات،سرویس بهداشتی فرنگی در لابی،زنگ هشدار،تلویزیون در لابی،سالن ورزشی،سونا،کپسول آتش نشانی،نمازخانه،کافی شاپ،سالن بیلیارد،سیستم تهویه مطبوع،پله اضطراری،اتاق چمدان،پذیرش ۲۴ ساعته،سیستم اعلام حریق،اینترنت در لابی،سرویس بهداشتی فرنگی در طبقات،فتوکپی،روزنامه

امکانات اتاق:روم سرویس،آباژور،امکان شارژ وسایل الکترونیکی،سیستم اطفاء حریق دراتاق،سیستم گرمایش و سرمایش،IPTV،میزتحریر،صبحانه،کمد لباس،سیستم تهویه مطبوع دراتاق،تلویزیون در اتاق،نوع قفل درب اتاق،یخچال،حمام،مبلمان،لوازم بهداشتیصندوق امانات داخل اتاق،اینترنت در اتاق،سرویس بهداشتی فرنگی در اتاق،دراور،دمپایی

رستوران هتل:مسافران تور کیش میتوانند در رستوران هتل غذای خود را سفارش دهند و نوش جان کنند.

موقعیت جغرافیایی:فاصله هتل تا کشتي يوناني:14 دقیقه

فاصله هتل تا شهر زير زميني کاريز کیش:10 دقیقه

فاصله هتل تا شهر باستانی حریره:8 دقیقه

فاصله هتل تا بولینگ مریم:9 دقیقه


هتل آپارتمان احتشام کیش

معرفی:هتل آپارتمان احتشام د رقلب این جزیره قرار دارد که موقعیت مکانی خوبی دارد و دسترسی به جاذبه های گردشگری از این هتل برای مسافران تور کیش بسیار راحت است.این هتل آپارتمان خدمات و امکانات رفاهی خوبی را در اختیار مسافرین عزیز قرار داده است تا در زمان اقامت در این هتل آپارتمان استفاده کنند و لذت ببرند.این هتل آپارتمان با هزینه کم اقامتی خوب را برای مسافران فراهم میکند.اتاق ها استاندارد هستند و مجهز به امکانات رفاهی میباشند.پرسنل هتل دوره دیده و مجرب هستند و شبانه روزی به مسافران و گردشگران تور کیش خدمت رسانی میکنند.ساعت تحویل اتاق در این هتل آپارتمان 14 و ساعت تخلیه آن 12 میباشد.مسافرینی که به دنبال هتلی ارزان قیمت و همچنین با کیفیت برای اقامت در این جزیره تاریخی میگردند این هتل انتخاب مناسبی میباشد.

امکانات هتل:لابی،پارکینگ،سیستم اعلام حریق،خدمات تهیه بلیط،صندوق امانات،آشپزخانهتاکسی سرویس،پذیرش ۲۴ ساعته،کرایه اتومبیل (بدون راننده)،تلویزیون در لابی،اتاق چمدان،صرافی،کپسول آتش نشانی،خدمات خانه داری،اینترنت در لابی،فضای سبز

امکانات اتاق:روم سرویس،کمد لباس،سیستم تهویه مطبوع دراتاق،تلویزیون در اتاق،نوع قفل درب اتاق،یخچال،لوازم بهداشتی،دراور،دمپایی،مینی بار،سیستم اطفاء حریق دراتاق،اینترنت در اتاق،سرویس بهداشتی فرنگی در اتاق،چای ساز،امکان شارژ وسایل الکترونیکی،بالکن،رخت آویز،امکان پخت و پز،سیستم گرمایش و سرمایش،سرویس بهداشتی ایرانی در اتاق

رستوران:رستوران هتل بهترین غذا ها را برای مسافران تور کیش سرو میکند تا نوش جان کنند.


هتل ویدا کیش

معرفی : هتل ویدا یکی از هتل های تازه تاسیس جزیره کیش است که در اواخر سال 1396 افتتاح شده است. این هتل دارای ساختمان و ساختار بسیار لوکسی می باشد به طوری که تزئینات زیادی در داخل ساختمان و اتاق ها به کار رفته است. ساختمان زیبای این هتل دارای 9 طبقه و 144 واحد اقامتی می باشد. 

 هتل ویدا کیش

امکانات اتاق ها : اتاق های این هتل از نوع دو تخته، سه تخته و سوئیت می باشد که چای ساز، مینی بار، لوازم بهداشتی، دمپایی، آب معدنی رایگان، سیستم تهویه مطبوع، اینترنت، کمد لباس، یخچال، رخت آویز و تلویزیون در آن ها وجود دارد. 

امکانات هتل : لابی، آسانسور، نمازخانه،‌ کافی شاپ، تاکسی سرویس، اتاق چمدان، سالن ورزشی، آرایشگاه، پذیرش 24 ساعته، ترانسفر فرودگاهی، اجاره اتومبیل، سونا، جکوزی، استخر ، خدمات تهیه بلیط، خدمات خانه داری، لاندری ، سالن کنفرانس، سالن بیلیارد، آتلیه عکاسی

هتل ویدا کیش

رستوران هتل : رستوران هتل در طبقه اول قرار گرفته و دارای ظرفیت 250 نفر می باشد. در این رستوران غذاهای ایرانی و فرنگی سرو می شود.

موقعیت مکانی هتل : این هتل در میدان سنایی و بلوار موج قرار گرفته است. فاصله آن تا فرودگاه بین المللی 6 کیلومتر می باشد و تا اسکله تفریحی 1.5 کیلومتر فاصله دارد. 

هتل ویدا کیش

پیشنهاد ما : اگر به دنبال یک هتل لوکس و نوساز با امکانات کامل رفاهی می گردید که موقعیت مکانی خوبی نیز داشته باشد هتل ویدا می تواند گزینه بسیار مناسبی برای شما گردشگران تور کیش باشد.

 

تور کیش

 

تور مشهد

 

تور کیش



:: برچسب‌ها: هتل های خوب کیش،معروف ترین هتل های کیش،معرفی هتل های کیش،هتل های لوکس کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 134
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : شنبه 7 ارديبهشت 1398
.

هتل ساها کیش

معرفی:هتل ساها از هتل های 2 ستاره کیش میباشد که موقعیت جغرافیایی خوبی دارد و دسترسی به جاذبه های گردشگری را برای مسافران تور کیش راحت و آسان کرده است.اتاق های این هتل استاندارد هستند و بهترین امکانات را دارا هستند تا مسافران عزیز در طول اقامت بتوانند براحتی استفاده کنند.هتل ساها با قیمت مناسب بهترین امکانات و خدمات را هر روزه در اختیار مسافران تور کیش قرار میدهد.کارکنان و پرسنل این هتل شبانه روزی آماده خدمت رسانی به مسافران بلیط کیش تابستان 98 میباشند به زبان های انگلیسی و عربی مسلط هستند.ساعت تحویل اتاق در این هتل 14 و ساعت تخلیه 12 میباشد.

هتل ساها کیش

امکانات هتل:صبحانه، روم سرویس،  سیستم تهویه مطبوع دراتاق،  یخچال،  تلفن در اتاق، تلویزیون در اتاق ، نوع قفل درب اتاق،  پاورسوئیچ،  تلویزیون، صندوق امانات داخل اتاق، مبلمان، حمام، دراور،  لوازم بهداشتی،  اینترنت در اتاق، سرویس بهداشتی فرنگی در اتاق،  آباژور، دمپایی، سیستم اطفاء حریق دراتاق، سیستم گرمایش و سرمایش

امکانات اتاق:لوازم بهداشتی، اینترنت در اتاق، سرویس بهداشتی فرنگی در اتاق، آباژور، دمپایی، روم سرویس، سیستم تهویه مطبوع دراتاق، یخچال، تلفن در اتاق، سیستم گرمایش و سرمایش، صبحانه، قفل درب اتاق، پاورسوئیچ، تلویزیون

هتل ساها کیش

رستوران هتل:مسافران تور کیش میتوانند در رستوران هتل از غذا های ایرانی که با بهترین مواد غذایی آماده شده اند سفارش دهند و نوش جان کنند.

موقعیت جغرافیایی:

فاصله هتل تا شهر زیرزمینی کاریز : 8 کیلومتر

فاصله هتل تا فرودگاه: 7 کیلومتر

فاصله هتل تا پارک دلفین ها:8 کیلومتر

فاصله هتل تا شهر باستانی حریره:8 کیلومتر

فاصله هتل تا کشتی یونانی : 15 کیلومتر

هتل ساها کیش


هتل شایلی کیش

معرفی:هتل 3 ستاره شایلی یکی از هتل های خوب جزیره کیش میباشد که با موقعیت جغرافیایی خوب اش با جاذبه های توریستی و مراکز خرید فاصله کمی دارد.هتل شایلی در سال 1385 ساخته شده است و در سال 1394 بازسازی شده است.هتل شایلی در 2 طبقه دارای 39 اتاق میباشد و تمام اتاق ها بهترین امکانات را دارا میباشد تا مسافران تور کیش در طول اقامت بتوانند براحتی استفاده کنند.هتل شایلی بهترین امکانات را در اختیار مسافران بلیط کیش تیر 98 قرار میدهد و علاوه بر آن هزینه کمتری نسبت به هتل های دیگر دارد.مسافران عزیز تور کیش میتوانند در این هتل اقامت خوبی را تجربه کنند.

هتل شایلی کیش

امکانات هتل:لابی، صندوق امانات، نمازخانه، فتوکپی، فکس، پرینتر، زنگ هشدار، گشت نیم روزی، کافی شاپ، تاکسی سرویس، اتاق چمدان، روزنامه، خدمات باربری، پذیرش ۲۴ ساعته، دستگاه واکس کفش، کپسول آتش نشانی، سیستم اعلام حریق، کرایه اتومبیل (بدون راننده)، خدمات بیدار باش، خدمات برای معلولین، خدمات خانه داری، تلفن در  لابی، پارکینگ، خدمات تهیه بلیط، سیستم تهویه مطبوع، مینی بار با هزینه، تلویزیون در لابی، اینترنت در لابی، لاندری، سرویس بهداشتی فرنگی در لابی، سرویس بهداشتی  ایرانی در لابی

امکانات اتاق:روم سرویس، صبحانه، یخچال، پاورسوئیچ، مبلمان، دراور، آباژور، میزتحریر، آب رایگان، رخت آویز، کمد لباس، تلفن در اتاق، تلویزیون، حمام، لوازم بهداشتی، امکان  شارژ وسایل الکترونیکی، سیستم تهویه مطبوع دراتاق، صندوق امانات داخل اتاق، سیستم اطفاء حریق دراتاق، تلویزیون در اتاق، اینترنت در اتاق، دمپایی، سیستم گرمایش و  سرمایش، نوع قفل درب اتاق، سرویس بهداشتی فرنگی در اتاق

 

هتل شایلی کیش

 

رستوران هتل:هتل شایلی با رستورانی تمیز و شیک بهترین غذا های ایرانی را که با مواد غذایی با کیفیت آماده شده اند را برای مسافران تور کیش سرو میکند.

 

موقعیت جغرافیایی:

فاصله هتل تا کشتی یونانی:13 کیلومتر

فاصله هتل تا پارک دلفینها:6 کیلومتر

فاصله هتل تا بولینگ مریم:705 متر

فاصله هتل تا حافظیه:4 کیلومتر

فاصله هتل تا فرودگاه:6 کیلومتر

فاصله هتل تا پارک سیمرغ:7 کیلومتر

 

هتل شایلی کیش


هتل آسیا کیش

معرفی:هتل آسیا جز هتل های تک ستاره و خوب جزیره کیش میباشد که موقعیت جغرافیایی خوبی دارد و با جاذبه های گردشگری و مراکز خرید فاصله کمی دارد.این هتل  تک ستاره برخلاف هزینه کم که دارد امکانات خوبی را در اختیار مسافران تور کیش قرار میدهد.اتاق های این هتل استاندارد هستند و مجهز به امکانات رفاهی  میباشند.مسافران تور  کیش در طول اقامتشان در این هتل 1 ستاره میتوانند به راحتی استفاده کنند.هتل آسیا دارای کارکنان خوش برخورد و دوره دیده میباشد تا 24 ساعته  آماده خدمت رسانی و  پذیرایی از مسافران و گردشگران عزیز تور کیش باشند.

هتل آسیا کیش

امکانات هتل:اینترنت، تلویزیون در لابی، رستوران و کافی شاپ، تهویه مطبوع، اینترنت بیسیم، نمازخانه،‌خدمات لاندری، سیستم اعلام حریق، تلفن در لابی، تاکسی  سرویس، فضای سبز، کافی شاپ، صندوق امانات، سیستم تهویه هوا، امکان کرایه دوچرخه، گشت دور جزیره، کپسول آتش نشانی

امکانات اتاق:تلویزیون، تهویه مطبوع، دراور، سرویس بهداشتی، آینه، لوازم بهداشتی، یخچال، صبحانه در اتاق، امکان شارژ لوازم الکترونیکی، اینترنت در اتاق، سیستم اطفاء  حریق، سرویس بهداشتی ایرانی، کمد لباس و تلفن داخلی، کمد لباس، دراور، آباژور، رخت آویز، میز لوازم آرایش

هتل آسیا کیش

رستوران هتل:هتل آسیا فضای آرام را ایجاد کرده تا مسافران تور کیش بتوانند از غذا های هتل که با بهترین مواد غذایی آماده شده اند سفارش دهند و نوش جان کنند.

موقعیت جغرافیایی:فاصله هتل تا شهر باستانی حریره: 7.5 کیلومتر

فاصله هتل تا بازار مریم:500 متر

فاصله هتل مرکز تجاری:300 متر

فاصله هتل تا پارک هنگام:350 متر

فاصله هتل تا کشتی یونانی:14 کیلومتر

هتل آسیا کیش


هتل آپاتمان قصر آرمانی

معرفی:هتل آپارتمان قصر آرمانی در شهرک صدف پشت بازار مروارید جزیره زیبای کیش ساخته شده است.این هتل آپارتمان با جاذبه های گردشگری فاصله کمی دارد.اتاق های هتل استاندارد و مجهز به امکانات رفاهی برای مسافران تور کیش میباشند تا در طول اقامت بتوانند به راحتی استفاده کنند.اینهتل آپارتمان با قیمت مناسب امکانات خوبی را در اختیار مسافران تور کیش قرار میدهد و 24 ساعته آماده پذیرایی از مسافران تور کیش میباشد.کارکنان هتل دوره دیده هستند و شبانه روزی به مسافران خدمت رسانی میکنند.ساعت تحویل اتاق در این مجتمع 14 و ساعت تخلیه 12 میباشد.

هتل آپاتمان قصر آرمانی

امکانات هتل:آسانسور، پاركينگ اختصاصي هتل، پاركينگ سرپوشيده، ترانسفر رايگان فرودگاه، کرایه اتومبیل، تلویزیون در لابی، صندوق امانات ، سیستم اعلام  حریق، لابی، کپسول آتش نشانی، خدمات خانه داری، خدمات تهیه بلیط،پذیرش 24 ساعته،  اینترنت در لابی، فضاي سبز

امکانات اتاق:سیستم اطفاء حریق دراتاق ،روم سرویس، یخچال، تلویزیون در اتاق، دراور، چای ساز، بالکن، کمد لباس، لوازم بهداشتی، دمپایی، امکان شارژ وسایل  الکترونیکی، سیستم تهویه مطبوع دراتاق، امکان پخت و پز، اینترنت در اتاق، سیستم گرمایش و سرمایش، رخت آویز، نوع قفل درب اتاق، سرویس بهداشتی فرنگی در اتاق،  سرویس بهداشتی ایرانی در اتاق

هتل آپاتمان قصر آرمانی

رستوران هتل:هتل آپارتمان قصر آرمانی فضای آرام را برای مسافران تور کیش فراهم کرده تا از غذا های ایرانی که با مواد غذایی با کیفیت پخته و آماده شده اند و سفارش  دهند ومیل کنند.

موقعیت جغرافیایی:فاصله هتل تا فرودگاه 7 دقیقه با ماشین

فاصله هتل تا مرکز خرید مروارید 5 دقیقه با ماشین

فاصله هتل تا کشتی یونانی 22 دقیقه با ماشین

فاصله هتل تا بازار عرب‌ها 14 دقیقه با ماشین

فاصله هتل تا پلاژ آقایان 10 دقیقه با ماشین

فاصله هتل تا پلاژ بانوان 9 دقیقه با ماشین

هتل آپاتمان قصر آرمانی

 

تور مشهد

 

تور کیش

 

تور مشهد



:: بازدید از این مطلب : 143
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : شنبه 7 ارديبهشت 1398
.

بولینگ مریم کیش

مجموعه ورزشی بولینگ کیش یکی از مجموعه های تفریحی و ورزشی جزیره کیش می باشد که برای سرگرمی و تفریح بسیار مناسب است. این مجموعه ورزشی بین هتل شایان و بازار ونوس قرار گرفته است. بولینگ مریم کیش دارای امکانات سالن بولینگ، سالن بیلیارد، سونا، جکوزی، باشگاه بدنسازی، رستوران، کافی شاپ و کافی نت می باشد. سالن بولینگ مریم دارای 16 خط است که مطابق با استانداردهای دنیا طراحی شده اند. سالن بیلیارد این مجموعه در طبقه اول می باشد که دارای دو سالن مجزای خانوادگی است که جمعا 16 میز بازی شامل اسنوکر، پیرامید و ایت بال دارد. باشگاه بدنسازی این مجموعه صبح ها برای بانوان و بعد از ظهر ها برای آقایان می باشد. سونا و جکوزی مجموعه بولینگ مریم کیش برای آقایان و بانوان مجزا می باشد و قابل استفاده به صورت همزمان است. گردشگران و مسافران بلیط کیش مرداد 98 می توانند در رستوران و کافی شاپ این مجموعه که در طبقه بالایی قرار دارد به سرو غذا بپردازند.

بولینگ مریم کیش

بولینگ مریم کیش

بولینگ مریم کیش


آکواریوم کیش

آکواریوم کیش یکی از جاذبه های گردشگری و دیدنی جزیره کیش است که در آن گونه های مختلف گیاهان دریایی و آبزیانی وجود دارد. این مجموعه نمونه کوچکی از آکواریوم های غول آسایی است که در کشورهایی مانند تایلند و دبی وجود دارند. این مکان دیدنی در خیابان فردوسی جنب پارک آهوان قرار گرفته است که 50 هزار لیتر حجم آن می باشد. در این مجموعه انواع ماهیان آبهای شور و شیرین، پستانداران، مارها، تمساح ها، پرندگان کمیاب و ... وجود دارد. در کنار این آکواریوم یک مجموعه حیوانات تاکسیدرمی شده وجود دارد که بازدید از آن خالی از لطف نیست. هر ساله گردشگران زیادی از این مجموعه دیدن می نمایند و به مسافران و گردشگران بلیط کیش شهریور 98 حتما پیشنهاد می کنیم که از آکواریوم کیش دیدن نمایند.

آکواریوم کیش

آکواریوم کیش

آکواریوم کیش


آب انبار کیش

همان طور که می دانید در زمان قدیم برای نگهداری و ذخیره سازی آب باران در مناطق گزمسیر کشور از آب انبارها بهره می جستند. جزیره کیش نیز از این قاعده مستثنی نبوده و در سال 1372 یک آب انبار دوقلو در جزیره کیش به همین منظور ساخته شده است. این آب انبار که به علت داشتن پنج ستون بادگیر به آب انبار پنج بادگیر نیز معروف است در قسمت شمالی جزیره . در نزدیکی شهر تاریخی حریره قرار گرفته است. با گذشت زمان و شروع سدسازی و گسترش لوله کشی آب این آب انبار نیز کاربرد خود را از دست داده و فقط جنبه تاریخی دارا می باشد. معماری این آب انگیر بسیار خاص و به سبک قدیمی است به طوری که دو گنبد به هم چسبیده ساختمان اصلی را تشکیل می دهند و پنج بادگیر در اطراف این دو گنبد باعث خنک شده آن ها و مانع از تبخیر آب می شوند. به شما مسافران تور کیش پیشنهاد می کنیم حتما از این آب انبار در طول سفر خود دیدن نمایید.

آب انبار کیش

آب انبار کیش


پارک آهوان کیش

یکی دیگر از جاذبه های گردشگری کیش پارک آهوان کیش می باشد که در سال 1363 ، 30 راس آهو برای حمایت از حیات وحش ایران و فزودن به جاذبه های جزیره کیش در آن رها شد. طبق آخرین آمار در سال 1386 تعداد این آهوها پس از تکثیر در این منطقه به 350 راس رسیده بود. این پارک در زمینی به مساحت 2 هکتار در انتهای خیابان فردوسی احداث گردید. پارک آهوان کیش دارای 17 قفس برای نگهداری از حیوانات مختلف از جمله شیر، میمون، روباه، گوزن، شغال، آهو، خرس و انواع پرندگان می باشد. هم چنین در این پارک وسایل بازی کودکان نیز وجود دارد. از نزدیک دیدن و عکاسی از آهوان تجربه جدیدی است که شما مسافران تور کیش می توانید در این پارک به آن برسید.

پارک آهوان کیش

پارک آهوان کیش

 

تور کیش

 

تور مشهد

 

تور کیش



:: برچسب‌ها: مکان های دیدنی کیش،جاذبه های توریستی کیش،جاذبه های گردشگری کیش،معروف ترین مکان های دیدنی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 123
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : شنبه 7 ارديبهشت 1398
.

کشتی داما کیش

معرفی:کشتی داما یک کشتی باربری سنگالی میباشد که در عمق ۳۳ متری آب‌های جنوب شرقی کیش آرمیده است در یکی از شب‌های پاییزی سال ۱۳۸۴ به دلیل آبگرفتگی موتورخانه، اعلام وضعیت بحرانی نمود، اما از درخواست کمک سر باز زد صبح روز بعد به دلایل نامعلومی غرق و برای همیشه معمای مرموز خود را به اعماق برد در تحقیقات بعدی مشخص گردید که به مدارک کشتی دستبرده شده است و کشتی ۱۰ سال جوانتر از تاریخ ساخت خود معرفی گردیده است این دلیلی کافی برای عدم پرداخت بیمه کشتی و بار موجود در آن سینک آشپزخانه، سرامیک و تخته‌ توسط شرکت‌های بیمه بود.امروزه این کشتی تبدیل به سایت غواصی شده و آبزیانی نظیر خفاش ماهیان، باراکودا، انواع سنگسر، سرخو و نیز اژدرماهیان را در خود جای داده است.در نهایت این کشتی غرق شده با اینکه مدت زمان کوتاهی است که در دل دریا جای گرفته است اما زیستگاه بسیاری از جانوران آبزی و محل مناسب و جدید برای غواصی گردشگران تور کیش شده است. این کشتی در 4 متری از جزیره زیبای کیش به پهلوی خود خوابیده است.و غواصی در این منطقه نیاز به مهارت خاصی ندارد. گردشگران عزیز بلیط کیش تابستان 98 کافی است که برای ورود به بدنه کشتی از پنجره کابین فرمانده داخل شوند و از راهرویی که پشت کابین قرار دارد به سمت آشپزخانه و خوابگاه بروند. علاوه بر این پروانه کشتی در عمق 30 متری دریا قرار دارد که جای مناسبی برای عکس گرفتن است.این کشتی زیبا تبدیل به یکی از جاذبه های گردشگری کیش شده که مسافران و گردشگران تور کیش میتوانند از آن بازدید کنند.

کشتی داما کیش


کیبل اسکی کیش

کیبل اسکی یکی از ورزش های مهیجی است که در سال های اخیر مورد توجه مسافران بلیط کیش تیر 98 قرار گرفته است. پیست کیبل اسکی جزیره نخستین پیست این ورزش در خاورمیانه می باشد که در نزدیکی اسکله بزرگ تفریحی قرار گرفته است. کیبل اسکی یا همان اسکی روی آب ورزشی است که در آن شما روی یک تخته اسکی قرار می گیرید که به وسیله یک طناب محکم به طناب های برج های بالای سرتان متصل شده است و با حرکت اهرم های این برج شما روی آب اسکی می کنید. در پیست کیبل اسکی کیش پنج برج وجود دارد که طول مسیر هرکدام 860 متر است و سرعت شما بر روی آب به حدود 62 کیلومتر نیز می رسد. استفاده از کیبل اسکی برای کودکان بالای سه سال در این پارک بلا مانع است و تمامی استاندارد های ایمنی در پیست جزیره کیش رعایت شده اند تا شما گردشگران گرامی با خیال راحت به تفریح بپردازید. 

 کیبل اسکی کیش

کیبل اسکی کیش


شهر حریره کیش

در کنار یک ساحل صخره ای بسیار زیبا در جزیره کیش یک بندرگاه و شهر باستانی به نام حریره وجود دارد. این شهر که هنوز هم در حال اکتشاف می باشد دارای بقایای ساختمان ها و کانال و هم چنین چاه های آب می باشد که قدمت آن ها به حدود هشتصد سال پیش باز می گردد. وسعت شهر حریره حدود 120 هکتار است . خانه اعیانی کیش که مسافران تور کیش زیادی برای تماشای آن می روند بخشی از این شهر پر رمز و راز می باشد. شهر دارای قسمت های دیگری نظیر حمام، قنات و بخش های دیگری است که هنوز کاربری آن ها برای باستان شناسان روشن نیست. می گویند که حریره نام ملکه ای بوده که بر این شهر حکومت می کرده است و به این علت نام شهر را حریره نهاده اند. شهر حریره در سال 1376 شمسی به ثبت ملی رسیده است.

شهر حریره کیش

شهر حریره کیش


پارک هایلند کیش

پارک هایلند یک شهربازی بسیار مجهز در کیش است. ایسن شهربازی در زمینی به مساحت 30000 متر مربع و در اواخر دهه هفتاد در جزیره کیش افتتاح شده است. شهربازی هایلند یکی از مجهزترین شهربازی های کشور محسوب می شود که انواع و اقسام بازی های مختلف را در خود جای داده است. ترن، رنجر، رودخانه وحشی، تاب، سینما و ماشین برقی تنها تعدادی از وسایل بازی این پارک هستند. در کنار شهربازی یک پارک و فضای سبز نیز برای استراحت وجود دارد. هم چنین مجموعه رستوران این شهربازی آماده پذیرایی از شما مسافران تور کیش می باشد.

پارک هایلند کیش

 

تور مشهد

 

تور کیش

 

تور مشهد



:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری کیش،دیدنی های کیش،جاذبه های کیش،جاذبه های توریستی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 118
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : شنبه 7 ارديبهشت 1398
.

بازار صدف کیش

بازار صدف کیش یکی از مراکز خرید جزیره است که در سال 1384 با هدف تامین مایحتاج ساکنان شهرک صدف افتتاح شد. این مرکز خرید مساحتی حدود 3000 متر مربع داشته و در دو طبقه ساخته شده است. بازار صدف دارای 66 فروشگاه فعال شامل مواد غذایی، میوه و تره بار، لوازم کامپیوتری و گوشی، رستوران و فست فود، آژانس هواپیمایی، آرایشگاه، آتلیه، اجاره ماشین و ... می باشد.بازار صدف مکان مناسبی برای خرید است و رستوران های بسیار خوب و معروفی در آن قرار دارند که شما مسافران بلیط کیش مرداد 98 می توانید برای صرف شام یا ناهار به آن ها مراجعه کنید.

بازار صدف کیش


بازار ماهی کیش

اگر علاقه مند به خوردن غذاهای دریایی هستید پیشنهاد ما به شما مراجعه به بازار ماهی فروشان در طول سفرتان به کیش است. این بازار که در نزدیکی پارک میرمهنا قرار دارد محل خوبی برای خرید انواع آبزیان و ماهی است. بازار ماهی مساحتی بالغ بر 2600 متر مربع دارا می باشد و شامل غرفه های فروش و پاک کردن ماهی می باشد. ماهی و آبزیان عرضه شده در این بازار شامل ماهی حلوا، سرخو، ماهی تن، انواع میگو و سینگو است. شما مسافران بلیط کیش شهریور 98 می توانید از این بازار ماهی های تازه و خوش طعم تهیه کنید.

بازار ماهی کیش

بازار ماهی کیش


مرکز خرید رویا مال کیش

یکی از شیک ترین و جدیدترین بازار های کیش مرکز خرید رویا مال کیش است. این مرکز خرید دارای 5 طبقه که دو طبقه آن تجاری با 76 واحد و دو طبقه دیگر با 54 واحد و یک رستوران در پشت بام این بازار قرار دارد. مرکز خرید رویا مال کیش مرکز فروش برندهای معروف کیش می باشد. این مرکز در زمینه انواع پوشاک آقایان و بانوان، لوازم آرایش، لوازم خانگی، لوازم الکترونیکی و دیجیتال، مواد غذایی، کیف و کفش و ... در حال فعالیت می باشد. گردشگران و مسافران تور کیش می توانند برای رفتن به این مرکز خرید به خیابان رودکی، نبش هتل پانیذ بروند.

مرکز خرید رویا مال کیش

مرکز خرید رویا مال کیش


مرکز تجاری سارینا 2 کیش

مرکز تجاری سارینا 2 کیش در میدان امیرکبیر روبروی بازار مروارید واقع شده است. این بازار با نمای کلاسیک و زیبای سنگی الهام گرفته از بناهای تاریخی ایران مانند مسجد امام اصفهان، سی و سه پل، پل خواجو، سر در میدان حسن آباد تهران و حافظیه شیراز یکی از شاهکارهای معماری ایران، خاورمیانه و جهان طراحی شده است. این مرکز تجاری شامل 8 طبقه که سه طبقه زیر زمین شامل پارکینگ ها، انباری ها و تاسیسات بوده و 5 طبقه روی آن بازار با کاربری های مختلف می باشد.

 

تور کیش

 

تور مشهد

 

تور کیش



:: برچسب‌ها: بهترین مراکز خرید کیش،معروف ترین مراکز خرید کیش،مراکز خرید خوب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 109
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : شنبه 7 ارديبهشت 1398
.

مرکز خرید کارینا کیش

معرفی:مرکز خرید کارینا جزء مراکز خرید لوکس و معروف جزیره زیبای کیش میباشد که در زمینی به مساحت 19500 ساخته شده است و دارای موقعیت مکانی خوبی نیز میباشد.این مرکز خرید بهترین و مشهور ترین برند ها را دارا میباشد و مسافران و گردشگرانی که به این مرکز خرید میروند میتوانند براحتی خرید های خود را انجام دهند.مرکز خرید کارینا دارای پارکنیگ رایگان نیز میباشد تا کسانی که با خودرو شخصی به این مجتمع تجاری تفریحی میروند بتوانند براحتی خودرو و پارک نموده و با خیال آسوده به خرید بپردازند.در این مرکز خرید رستوران و کافی شاپ نیز وجود دارد و مسافران بلیط کیش تابستان 98 برای رفع گرسنگی میتوانند از غذا های لذیذ رستوران مرکز خرید کارینا سفارش دهند و نوش جان کنند.2 تا از آسانسور ها شیشه ای هستند که  نمای ویژه ای به این مرکز خرید بخشیده است.تمام اجناس این مرکز خرید دارای کیفیت و قیمت مناسب میباشند.سرویس بهداشتی، نمازخانه، فودکورت، هایپر مارکت، آسانشور، نگهداری از کودک، بازی و سرگرمی، آرایشگاه مردانه، پله برقی،رستوران، خودپرداز، صندلی استراحت، پارکینگ، کافی شاپ، بانک، سوپر مارکت از دیگر امکانات این مرکز خرید میباشد.

مرکز خرید کارینا کیش

موقعیت مکانی:کیش، بلوار خاتم الانبیاء (ص)، مقابل حسینیه محبین الحسین(ع)


مرکز خرید میکا مال کیش

معرفی:مرکز خرید میکا یکی از مراکز خرید لوکس کیش میباشد که در بین مسافران تور کیش بسیار معروف میباشد این مرکز خرید دارای موقعیت جغرافیایی خوب است.این مرکز خرید در زمینی به مساحت 190000 متر مربع ساخته شده است.2 طبقه از این مزکز خرید به پارکینگ اختصاص داده شده و 5 طبقه آن تجاری میباشد.در این 5 طبقه 800 غرفه فعال موجود میباشد.گردشگران عزیز تور کیش میتوانند در این مرکز خرید علاوه بر خرید مایحتاج خود از دیگر امکانات این مرکز خرید نیز استفاده کنند.مرکز خرید میکا مال دارای برند های مختلف میباشد تا مسافران خوش سلقیه بتوانند براحتی تمام خرید های خود را انجام دهند.بزرگترین آکواریوم در این مرکز خرید وجود دارد.از دیگر امکاناتی که این مرکز خرید در اختیار مسافران قرار میدهد میتوان به ماهواره مرکزی، پد هلی کوپتر و سیستم اطفاء حریق نیز، تله‌کابین، تونل باد، سالن اسکی رو یخ، بزرگ ترین آکواریوم خاورمیانه، شبیه سازی جنگل بارانی و بسیاری خدمات تفریحی، پارکینگ، سالن پاتیناژ، مجتمع سینمایی، گلف مجازی، سرزمین عجایب، شهر بازی کودکان، دنیای اکتشاف و کارتینگ، فودکورت و رستوران و کافه، هایپرمارکت، باشگاه بدن ‌سازی و ماساژ و اسپا اشاره کرد.طراحی فضای داخلی مرکز خرید میکا مال کیش بسیار تحسین برانگیز است و حتی افرادی را که در حرفه ی معماری هیچ گونه تخصصی ندارند را حیرت زده می کند.گردشگران تور کیش میتوانند یک روز کامل را در این مرکز خرید سپری کنند و لحظات شادی را تجربه کنند.

مرکز خرید میکا مال کیش


مرکز خرید لاریسا کیش

معرفی:مرکز خرید لازیسا یکی از مرکز خرید های لوکس جزیره کیش میباشد که در سال 1390 ساخته شده است.لاریسا مال دارای ۸ طبقه می باشد که در این ۸ طبقه، سه طبقه پارکینگ و پنج طبقه تجاری را شامل می شود. مرکز خرید لاریسا مال تنها  یک مرکز برای خرید نمی باشد و شامل رستوران، سینما، سالن کنفرانس، سالن های همایش و دفاتر اداری و شامل بولینگ، میز بیلیارد، بازی های کامپیوتری، فوتبال دستی نیز هست.این مرکز خرید در میدان امیر کبیر جزیره واقع شده است.در این مرکز شامل انواع برند های جهانی و ایرانی است و هر روزه تعداد زیادی گردشگری ایرانی و خارجی به این مرکز خرید رفته و تمام های خرید های خود را انجام میدهند.مرکز خرید لاریسا دارای رستوان نیز میباشد تا مسافران عزیز بلیط کیش تیر 98 بعد از انجام خرید های خود به رستوران مرکز خرید بروند و از بهترین غذا ها سفارش دهند و نوش جان کنند.

مرکز خرید لاریسا کیش


مرکز خرید بساک کیش

یکی دیگر از مراکز خرید جزیره مرکز خرید بساک است که در شهرک صدف قرار دارد. این مرکز خرید مدرن در سال 1389 و در 4 طبقه ساخته شده است. این مرکز خرید دارای 39 واحد تجاری بوده که انواع کالاهای مورد نیاز شما مسافران تور کیش نظیر پوشاک ، کیف و کفش، موبایل و کامپیوتر، خوراکی و ... را به شما ارائه می دهد. یکی از رستوران های معروف کیش که رویال استار نام دارد نیز در این مرکز خرید قرار دارد که می توانید پس از خرید غذای خود را در این رستوران میل کنید. هم چنین با توجه به نزدیکی این مرکز خرید به مرکز خرید صدف می توانید از این دو مرکز خرید در یک تایم بازدید کنید.

مرکز خرید بساک کیش

 

تور مشهد

 

تور کیش

 

تور مشهد



:: برچسب‌ها: مراکز خرید کیش،بهترین مراکز خرید کیش،معروف ترین مراکز خرید کیش،مراکز خرید لوکس کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 137
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : شنبه 7 ارديبهشت 1398
.

رستوران نهنگ سفید کیش

معرفی:رستوران نهنگ سفید یکی از رستوران های معروف جزیره زیبای کیش میباشد که با معماری نهنگ شکل در بین مسافران تور کیش طرفدار زیادی دارد.این رستوران انواع  غذا های دریایی را برای مسافران تور کیش سرو میکند.آشپز های این رستوران با بهترین و با کیفیت ترین مواد غذایی غذا ها را آماده و سرو میکند.کارکنان خوش برخورد رستوران  نیز تمام تلاش خود را میکنند تا به بهترین نحو از مسافران و کیشندان عزیز پذیرایی کنند.در این رستوران موسیقی زنده نیز وجود دارد تا مسافران عزیز در طول صرف غذا لحظات  خوب و به یادماندنی را سپری کنند.این رستوران ویو رو به دریا دارد که مسافران بلیط کیش مرداد 98  میتوانند در زمان صرف غذا از خلیج همیشه فارس نیز دیدن کنند.

رستوران نهنگ سفید کیش

منو رستوران:این رستوران زیبا انواع غذا‌های ایرانی،بشقاب دریایی (ترکیبی از میگو، هشت پا، قزل آلا و کوسه ماهی)،غذا های دریایی و غذا های فرنگی را برای مسافران  عزیز سرو میکند.کیشوندان و مسافران تور کیش از روی منو میتوانند غذای مورد علاقه خود را سفارش دهند و نوش جان کنند.کوسه کباب این رستوران یکی از معروفترین غذاهای این رستوران است که میتوانید برای یک بار هم شده امتحان کنید.

رستوران نهنگ سفید کیش

ساعت کاری:از 12 ظهر تا 12 شب آماده پذیرایی از مسافران تور کیش میباشند.

آدرس رستوران:کیش-نوار ساحلی پشت بازار مریم

رستوران نهنگ سفید کیش


رستوران انرژی کیش

معرفی:رستوران انرژی از بهترین رستوران جزیره تاریخی کیش میباشد که هر شب با موسیقی زنده از مسافران بلیط کیش شهریور 98 پذیرایی میکند.این رستوران در کنار دریا واقع شده است.آشپز و سر آشپز های این رستوران حرفه ای هستند و غذا ها را به بهترین نحو ممکن آماده و سرو میکنند.رستوران انرژی بدلیل کیفیت غذا ها، قیمت ها و موزیک زنده یکی از پرطرفدار ترین رستوران ها در جزیره کیش میباشد.ظرفیت این رستوران 500 نفر میباشد.علاوه بر موسیقی زنده برنامه استنداپ کمدی و DJ شو نیز داراست که مسافران تور کیش همراه خوردن غذا میتوانند لحظات خوبی را در این رستوران بگذرانند.

منو رستوران:غذاهای ایرانی، فرنگی، دریایی، گیاهی میباشد که کیشوندان و مسافران عزیز تور کیش میتوانند از روی منو غذای مورد علاقه خود را سفارش دهند و نوش جان کنند.

ساعت کاری:این رستوران به صورت 24 ساعته صبحانه،ناهار،شام برای مسافران و گردشگران تور کیش سرو میکند.

ساعت موزیک: ظهر ها از ساعت 13:00 الی 15:00

ساعت موزیک: شب ها از ساعت 22:00 الی 1:00 بامداد


رستوران شاندیز کیش

معرفی رستوران:این رستوران در محیطی زیبا و باصفا از مسافران تور کیش پذیرایی میکند.این هتل در بلوار ایران کیش قرار دارد.این رستوران زیبا دارای موسیقی زنده برای شادی مسافران تور کیش برگزار میکند.همچنین مسافران عزیز میتوانند از طریق کارتخوان یا نقد پرداخت کنند.سرآشپز های این رستوران کاملا حرفه ای در آشپزی میباشند.سرویس دهی این رستوران هم همه روزه مورد توجه گردشگران تور کیش قرار میگرد.

منو رستوران:این رستوران در منو ایرانی شیشلیک،برگ،فیله،جوجه،میگو،بشقاب دریایی،غذاهای دریایی،ماهیچه،شیر ماهی سرو میکند و در منو فرنگی:کباب مکزیکی،استیک،چیکن فینگر از گردشگران تور کیش پذیرایی میکند.

ساعت کاری:ساعت ناهار از 12:30 تا 15:15 و ساعت شام از 20:30 تا 30 دقیه بامداد

موقعیت جغرافیایی:جزیره کیش- بعد از بازار مرجان - روبروی برج های دوقلو


رستوران توتی فروتی کیش

معرفی رستوران : رستوران توتی فروتی یکی از رستوران های خوب کیش است که به علت قرار گرفتن در کنار ساحل موقعیت مکانی خوبی دارد. این رستوران از سال 1384 فعالیت خود را آغاز کرده است و تا کنون گواهینامه های مختلفی در زمینه کیفیت غذا دریافت کرده است. زیربنای این رستوران 1400 متر مربع است و با سرمایه گذاری 6 میلیارد تومانی شرکت اینترتوریست ساخته شده است. محیط رستوران شامل یک ساختمان، محیط روباز،‌ دو آشپزخانه مجزا، انبار خشک و سردخانه می باشد . در قسمت بام رستوران نیز فضای نشستن بسیار زیبایی وجود دارد که با نشستن در این قسمت می توانید منظره زیبای دریا را نیز تماشا کنید. 

رستوران توتی فروتی کیش

منو رستوران : منو این رستوران شامل قسمت های غذاهای ایرانی، غذاهای فرنگی، فست فود،‌سالاد، نوشیدنی  منوی کافی شاپ است. هرکدام از این قسمت ها دارای تنوع بالایی هستند و قیمت آن ها نیز مناسب می باشد. 

پیشنهاد ما : رستوران توتی فروتی یک رستوران بسیار پرطرفدار در جزیره کیش است که با پخش موسیقی زنده و و سرو غذاهای خوش طعم و متفاوت طرفداران بسیاری در میان مسافران تور کیش دارد. 

رستوران توتی فروتی کیش

ساعت کاری رستوران : از 11 تا 23 برای سرو ناهار و شام

موقعیت مکانی رستوران : جزیره زیبای کیش، انتهای بلوار دریا، ساحل خلیج فارس، رستوران توتی فروتی کیش

 

تور کیش

 

تور مشهد

 

تور کیش



:: برچسب‌ها: رستوران های خوب کیش،رستوران های معروف کیش،لیست رستوران های کیش،معرفی رستوران های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 119
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : شنبه 7 ارديبهشت 1398
.

رستوران فودلند کیش

معرفی:رستوران فودلند یکی از رستوران معروف جزیره زیبای کیش میباشد.این رستوران دارای سه سالن میباشد که هرکدام به شیوه ای مدرن و با نورپردازی و دکوراسیونی متفاوت آماده پذیرایی از مهمانان استآشپز ها و سرآشپز های این رستوران بسیار حرفه ای هستند و با بهترین و سالم ترین مواد غذایی تمامی غذا ها را آماده میکنند.فودلند در سال 1389 در زمینی به مساحت 2000 متر مربع تاسیس شده است و با امکانات بسیار عالی فضایی  منحصر به فرد را ایجاد کرده است همچنین کیشوندان و مسافران تور کیش در این رستوران میتوانید براحتی از اینترنت رایگان نیز استفاده کنید.اکثر مواد غذایی و ادویه جات مصرفی این رستوران از خارج از کشور و با در نظر گرفتن استانداردهای بین المللی صنایع غذایی تهیه می شوددر کنار رستوران ها و فست فود های این مجموعه 2 کافی شاپ قرار گرفته که یکی از آنها اغلب انواع بستنی و نوشیدنی های سرد و گرم را سرو می کنند و دیگری با نام «لیالی»، کافی شاپ مراکشی به سبک سنتی است.

رستوران فودلند کیش

منو رستوران:رستوران فودلند دارای منوی از انواع فست فود، غذاهای سنتی،  انواع دسر و بستنی، چای و قلیان، غذاهای ایرانی، مکزیکی، هندی، چینی، غذای سلامت، فست فود، دریایی سفارش دهند.مسافران عزیز بلیط کیش تابستان 98 میتوانند از روی منو سفارش دهند.

ساعت کاری:این رستوران هر روزه از ساعت 12 تا 15:30 و 8 شب تا 1 بامداد باز میباشد.

رستوران فودلند کیش

موقعیت مکانی:جزیره کیش، مرجان، انتهای لاین غربی بازار بین المللی مرجان، رستوران فودلند

رستوران فودلند کیش

پیشنهاد ما:این رستوران خوب با امکاناتی مانند پارکینگ، کافی شاپ سنتی و مدرن جدا از هم، موسیقی زنده، دستگاه خودپرداز، دستگاه کارت خوان، ارسال رایگان غذا و صندلی کودک می باشد.به مسافران و گردشگران عزیز پیشنهاد میشود در طول سفر برای صرف غذا این رستوران را انتخاب کنند.


رستوران پایاب کیش

معرفی:رستوران پایاب یکی از رستوران های معروف جزیره زیبای کیش میباشد.این رستوران علاوه بر موقعیت مکانی خوبی که دارد یک مکان مناسب برای صرف غذا های لذیذ میباشدداشتن فضای سنتی و گرم و صمیمی این رستوران را به رستوانی منحصر به فرد و پر طرفدار تبدیل کرده است. ظرفیت این رستوران 300 نفره میباشد.از امکاناتی که این رستوران در اختیار مسافران تور کیش قرار میدهد میتوان به اینترنت رایگان، موزیک زنده و سنتی، پارکینگ اختصاصی، تحویل رایگان غذا به مشتری و پیک، زمین بازی کودکان، رزرو تلفنی میز غذا، سرو صبحانه، رزرو سالن برای مراسم اشاره کرد.آشپز های این رستوران کاملا حرفه ای میباشند و بهترین غذا ها را برای مسافران عزیز بلیط کیش تیر 98 سرو میکنند.

رستوران پایاب کیش

منو رستوران:رستوران پایاب دارای منوی از انواع غذا های ایرانی، فرنگی و مدرن میباشند.مسافران عزیز تور کیش میتوانند از روی منو غذای مورد علاقه خود را سفارش دهند و نوش جان کنند.

ساعت کاری:این رستوران زیبا و سنتی هر روزه از ساعت 12:30 تا 16 و 20:30 تا 1 بامداد آماده پذیرایی از مسافران و گردشگران تور کیش میباشند.

رستوران پایاب کیش

موقعیت مکانی:کیش، میدان المپیک، اواسط بلوار

پیشنهاد ما:این رستوران با داشتن فضای زیبا و صمیمی و سرو انواع مختلف غذا های لذیذ یک مکان خوب برای صرف غذا و گذراندن لحظاتی شاد در کنار خانوادتان را برای شما عزیزان تور کیش به ارمغان میاورد.

رستوران پایاب کیش


رستوران بلک اند وایت کیش

معرفی:رستوران بلک اند وایت جز رستوران های خوب کیش میباشد.این رستوران غذا های فست فودی سرو میکند.رستوران بلک اند وایت در مرکز خرید صدف در غرفه 36 ام  میباشد و مسافرانی که برای خرید به این مرکز خرید میروند میتوانند در زمان گرسنگی به این فست فود رفته و از غذا های لذیذ که آشپز های حرفه آنها را آماده کرده اند نوش  جان کنند.رستوران بلک اند وایت دارای کارکنانی میباشد که با سرعت بالا به مسافران عزیز تور کیش خدمت رسانی میکنند.

رستوران بلک اند وایت کیش

منو رستوران:رستوران بلک اند وایت با انواع ساندویچ ها، انواع پیتزا و مرغ سخاری از مسافران تور کیش پذیرایی میکند.تمام غذا ها با مواد غذایی با کیفیت آماده و سرو  میشوند.رستوران بلک اندا وایت دارای یک نوع پیتزا با نام خود رستوران ینی بلک اند وایت میباشد که طعم خاصی و فراموش نشدنی دارد و در بین مسافران عزیز تور کیش طرفدار زیادی دارد.

ساعت کاری:رستوران بلک اند وایت از صبح ساعت 10 تا شب آماده پذیرایی از مسافرین میباشد.

رستوران بلک اند وایت کیش

موقعیت مکانی رستوران:جزیره کیش-مرکز خرید صدف-غرفه 36

پیشنهاد ما:اگر به کیش سفر کردید میتوانید بعد از یک گشت و گذار به فست فود پاساژ رفته و از غذا های لذیذ آن نوش جان کنید.


رستوران قصر سفید کیش

معرفی:رستوران قصر سفید یکی از رستوران های خوب و معروف جزیره کیش میباشد.این رستوران فضای زیبا و دل نشین دارد که در بین مسافران تور کیش طرفدار زیادی  دارد.آشپز ها و سر آشپز های این رستوران غذا ها را با بهترین مواد غذایی با کیفیت آماده و سرو میکند.ظرفیت رستوران 100 نفره میباشد.رستوران قصر سفید در موقعیت  جغرافیایی بسیار خوب قرار دارد و امکان بردن غذای با دلیوری رایگان میباشد و همچنین مسافران عزیز تور کیش میتوانند از قبل در این رستوران میز رزرو کنند.کارکنان های خوش  برخورد این رستوران آماده خدمت رسانی از کیشوندان و مسافران عزیز تور کیش میباشند و مسلط به زبان انگلیسی میباشند.

رستوران قصر سفید کیش

منو رستوران:رستوران قصر سفید دارای منو غذای پیش غذا، غذای ایرانی، استیک، غذاهای مخصوص روما، پیتزا، غذای دریایی، غذای فرنگی، پاستا و نوشیدنی میباشد و  مسافران تور کیش میتوانند از روی منو غذای مورد علاقه خود را سفارش دهند و نوش جان کنند.غذاهای دریایی از جمله ماهی دریای جنوب و خلیج و فارس جزء طعم های بی نظیر میباشد و این غذاهای دریایی نظر هر گردشگری را به خود جذب کرده است.

ساعت کاری:رستوران قصر سفید از ظهر تا بعد از ظهر, بعد از ظهر تا شب آماده پذیرایی از مسافران تور کیش میباشند.

آدرس رستوران:جزیره زیبای کیش-انتهای بلوار اندیشه - قطعه RF13

رستوران قصر سفید کیش

پیشنهاد ما:اگر به این جزیره زیبا سفر کردید برای صرف غذا حتما به این رستوران سر بزنید و از غذا های لذیذ امتحان کنید و طعم بینظیر آنها هیچ وقت از یادتان نمیرود.

 

تور مشهد

 

تور کیش

 

تور مشهد



:: برچسب‌ها: رستوران های کیش،بهترین رستوران های کیش،معروف ترین رستوران های کیش،رستوران های خوب کیش،معرفی رستوران های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 118
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : شنبه 7 ارديبهشت 1398
.

هتل شانگری لا چاینا ورلد سامیت وینگ پکن چین

معرفی:هتل 5 ستاره شانگری لا جزء بهترین هتل های پکن میباشد که علاوه بر موقعیت جغرافیایی خوبی که دارد دسترسی را برای مسافران تور چین راحت کرده است.فاصله این هتل با جاذبه های گردشگری و مراکز خرید کم دارد.287 اتاق های هتل کری شانگری لا پکن از دکوری مدرن و مزین به دکورهای چوبی بسیار شیک و امروزی است و همچنین مجهز به بهترین امکانات هستند تا مسافران تور چین در طول اقامت بتوانند براحتی استفاده کنند.این هتل لوکس 5 ستاره با کادری مجرب و آموزش دیده هر روزه آماده خدمت رسانی و پذیرایی از مسافران و گردشگران تور چین مرداد 98 میباشند.هتل شانگری لا بهترین و فوق العاده ترین امکانات را در اختیار مسافران تور جین قرار میدهند.با انتخاب این هتل 5 ستاره میتوانید یک اقامت خوب و به یادماندنی را تجربه کنید و لحظات شادی را داشته باشید.

هتل شانگری لا چاینا ورلد سامیت وینگ پکن چین

امکانات هتل:پذیرش شبانه روزی، رستوران، لابی، اینترنت رایگان، روزنامه، اتاقهای پاک و بدون سیگار، آسانسور، پذیرش و تحویل سریع، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، فروشگاه در هتل، تهویه، محل مخصوص کشیدن سیگار، بار، اتاقهای ضد صدا، گرمایش، اتاق و امکانات برای معلولین، سوئیت مخصوص تازه عروس، سرویس نگهداری کودکان، ماساژ، جکوزی، سونا، مرکز سلامت و آبگرم، استخر سر پوشیده، تنیس، مرکز بدنسازی، خانه داری، امکانات جلسه و ضیافت، لباسشویی، خشکشویی، صبحانه در اتاق، اتو کشی، صرافی، فروشگاه هدایا و سوغات، خدمات کفش و واکس، خدمات تورها، فکس و کپی، مرکز تجارت، دستگاه خودپرداز، خدمات تهیه بلیط، کرایه اتومبیل، امکانات اتاق VIP

هتل شانگری لا چاینا ورلد سامیت وینگ پکن چین

امکانات اتاق:مینی بار، تلوزیون، سیستم تهویه، مبلمان، تخت، بالکن، میز لوازم آرایش، آینه، امکان شارژ وسایل اکترونیکی، دمپایی، خدمات اتاق VIP،سیستم اطفاء حریق  دراتاق، سیستم گرمایش و سرمایش، نوع قفل درب اتاق، روم سرویس، IPTV، دراور، آباژور، میزتحریر، رخت آویز، کمد لباس، تلفن در اتاق چای ساز/قهوه ساز

هتل شانگری لا چاینا ورلد سامیت وینگ پکن چین

رستوران هتل:مسافران تور چین در رستوران هتل می‌توانید شامی رویایی را تجربه کنید؛ غذاهای فوق‌العاده، نورپردازی حرفه‌ای و صدای آرام موسیقی همه با هم در جهت ثبت خاطره‌ای فراموش‌نشدنی تلاش می‌کنند.رستوران هتل فضای شیک و تمیز دارد و بهترین غذا های چینی، بین المللی را برای مسافران عزیز سرو میکند.

هتل شانگری لا چاینا ورلد سامیت وینگ پکن چین

موقعیت جغرافیایی:

فاصله هتل تا بازار جهانی چین:0.3 کیلومتر

فاصله هتل تا ایستگاه گووماو:0.4 کیلومتر

فاصله هتل تا ایستگاه یونگانی:0.9 کیلومتر

فاصله هتل تا کافه نای جیا شیائو گووان:3.2 کیلومتر

فاصله هتل تا رستوران شادی پادشاه پکن:5.4 کیلومتر

فاصله هتل تا فرودگاه پکن:14.9 کیلومتر

فاصله هتل تا میدان تیانانمن:5.3 کیلومتر

فاصله هتل تا خیابان کیانمن:5.5 کیلومتر

فاصله هتل تا شهر ممنوعه:5.8 کیلومتر


هتل وندا ویستا پکن چین

معرفی:هتل وندا یکی از هتل های 5 ستاره پکن چین میباشد و با موقعیت جغرافیایی عالی اش با جاذبه های گردشگری و مراکز خرید فاصله کمی دارد و دسترسی را برای  مسافران تور چین راحت کرده است.این هتل 5 ستاره دارای اتاق های لوکس با دکوراسیون زیبا بهترین امکانات را دارا هستند تا مسافران تور چین شهریور 98 در طول اقامت بتوانند براحتی  استفاده کنند.هتل 5 ستاره با کادری مجرب و دوره دیده هستند و 24 شبانه روزی آماده خدمت رسانی و پذیرایی از مسافران تور چین میباشد.اتاق های این هتل لوکس دارای  چشن اندازی فوق العاده به شهر پکن میباشد.سرویس دهی هتل به صورت BB میباشد.مسافران عزیز تور چین میتوانند در این مجتمع 5 ستاره اقامت قراموش نشدنی را تجربه  کنند.

هتل وندا ویستا پکن چین

امکانات هتل:اینترنت بی سیم، آسانسور، آلارم بیدار باش، برق اضطراری، پارکینگ، ترانسفر فرودگاهی، حمام ترک، حمل چمدان به اتاق و بالعکس، خشکشویی،روم سرویس  24 ساعته، پذیرش 24 ساعته، صبحانه بوفه، صبحانه در اتاق، ناهار در اتاق، شام در اتاق،صندوق امانات، فضای سبز، لابی، خدمات لابی، مترجم برای مهمانان خارجی، نزدیک  به فرودگاه، نمازخانه، تهویه مطبوع، حوله و دمپایی به تعداد نفرات، سرویس کافی شاپ در اتاق، کمد دیواری همراه با جا لباسی، سنسورهای دود یاب/ضد حریق، کتابخانه داخل اتاق، استخر سر پوشیده، سونا، ماساژ، مجتمع ورزشی و تفریحی، مرکز اسپا و سلامتی، رستوران،رستوران سنتی، کافه سنتی، کافی شاپ، ناهار یا شام بوفه، تراس، روزنامه

هتل وندا ویستا پکن چین

امکانات اتاق:مینی بار، تلوزیون، سیستم تهویه، مبلمان، تخت، بالکن، میز لوازم آرایش، آینه، امکان شارژ وسایل اکترونیکی، دمپایی، خدمات اتاق VIP،سیستم اطفاء حریق  دراتاق، سیستم گرمایش و سرمایش، نوع قفل درب اتاق، روم سرویس، IPTV، دراور، آباژور، میزتحریر، رخت آویز، کمد لباس، تلفن در اتاق چای ساز/قهوه ساز

هتل وندا ویستا پکن چین

رستوران هتل:مسافران تور چین میتوانند در رستوران هتل از غذا های چینی، غذاهای فرانسوی و بین‌المللی را از روی منو سفارش دهند و نوش جان کنند.تمام غذا های رستوران با مواد غذایی با کیفیت آماده و سرو میکند.

موقعیت جغرافیایی:

فاصله هتل تا خیابان وانگ فوجینگ:5.1 کیلومتر

فاصله هتل تا میدان تیان آنمن:6.3 کیلومتر

فاصله هتل تا معبد بهشت:6.5 کیلومتر 

فاصله هتل تا شهر ممنوعه:6.9 کیلومتر

هتل وندا ویستا پکن چین


هتل بیجینگ جاد پالاس چین

معرفی:هتل 5 ستاره جاد پالاس یکی از هتل های معروف و لوکس چین میباشد که با موقعیت جغرافیایی عالی دارد و با جاذبه های توریستی و مراکز خرید شهر فاصله کمی  دارد و دسترسی را برای مسافران تور چین راحت کرده است.هتل جاد دارای 410 واحد اقامتی میباشد و تمامی اتاق ها بهترین امکانات رفاهی را دارا هستند تا مسافران عزیز در  طول اقامت بتوانند براحتی از آنها استفاده کنند.پرسنل ها و کارکنان خوش برخورد هتل مجرب و دوره دیده هستند و شبانه روزی آماده خدمت رسانی و پذیرایی از مسافران تور  چین میباشند.هتل جاد پالاس بهترین امکانات را در اختیار مسافران تور چین قرار میدهد.

هتل بیجینگ جاد پالاس چین

امکانات هتل:ماساژ ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، استخر سر پوشیده، فعاليت هايي نظير اسکواش، پينگ پنگ، بيليارد، بولينگ، مرکز بدنسازی، صرافي، روشگاه هاي  متعدد، امکانات جلسه و ضیافت، لباسشویی، خشکشویی، آرایشگاه، صرافی، فکس و کپی، مرکز تجارت، دستگاه خودپرداز، کرایه اتومبیل، سرویس مستخدم، رستوران، پذیرش  شبانه روزی، اتاقهای پاک و بدون سیگار، فروشگاه در هتل، تهویه و بار، سرویس ترانسفر فرودگاهی ، مرکز تجاری ، آسانسور ، صندوق  امانات، کرایه اتومبیل ، باغ، پارکینگ

هتل بیجینگ جاد پالاس چین

امکانات اتاق:مینی بار، تلوزیون، سیستم تهویه، مبلمان، تخت، بالکن، میز لوازم آرایش، آینه، امکان شارژ وسایل اکترونیکی، دمپایی، خدمات اتاق VIP،سیستم اطفاء حریق  دراتاق، سیستم گرمایش و سرمایش، نوع قفل درب اتاق، روم سرویس، IPTV، دراور، آباژور، میزتحریر، رخت آویز، کمد لباس، تلفن در اتاق چای ساز/قهوه ساز

هتل بیجینگ جاد پالاس چین

رستوران هتل:هتل جاد پالاس دارای رستورانی با فضای دل شنین و شیک میباشد و بهترین غذا های ایرانی را برای مسافران آماده و سرو میکند.تمام غذا ها با مواد غذایی با کیفیت آماده میشوند.

موقعیت جغرافیایی:

فاصله هتل تا مرکز شهر:12 کیلومتر

فاصله هتل تا باغ پرندگان:3.8 کیلومتر

فاصله هتل تا آکواریوم:39 دقیقه

هتل بیجینگ جاد پالاس چین


هتل سوئیس اوتل پکن چین

معرفی:هتل 5 ستاره سوءیس اوتل بیجینگ پکن چین یکی از هتل های خوب چین میباشد.موقعیت جغرافیایی عالی این هتل باعث شده تا با جاذبه های گردشگری و مراکز  خرید فاصله کمی دارد.هتل لوکس سوءیس اوتل دارای معماری و دکوراسیون شیک ومدرن میباشد و بهترین امکانات را دارا میباشند تا مسافران عزیز تور کیش در طول اقامتشان  استفاده کنند.پرسنل های خوش برخورد هتل مجرب و دوره دیده میباشند و 24 ساعته آماده خدمت رسانی و پذیرایی از مسافران تور چین میباشند.این هتل 5 ستاره دسترسی  را برای مسافران تور چین راحت کرده است.هتل سوئیس اوتل انتخاب مناسبی برای مسافرانی که به دنبال یک هتلی زیبا و لوکس برای اقامت میباشند.

هتل سوئیس اوتل پکن چین

امکانات هتل:ستخر سرپوشیده ، ماساژ درمانی  ، مرکز سلامت و آب گرم ، باشگاه ورزشی مجهز ، سونا و جکوزی ، زمین تنیس ، سالن ایروبیک ، خدمات خانه داری ، خدمات  کپی و فکس ، خدمات شستشوی لباس ، خدمات واکس کفش ، صرافی ، پذیرش و تحویل سریع و ۲۴ ساعته ، سرویس ترانسفر فرودگاهی ، مرکز تجاری ، آسانسور ، صندوق  امانات ، فروشگاه ، تهویه ، قابلیت اتصال به اینترنت پر سرعت رایگان ، سالن کنفرانس ، آسانسور ، خدمات گردشگری ، کرایه اتومبیل ، باغ ، بار ، بوفه صبحانه ، رستوران هایی  باشکوه و مجهز ، صرافی ، انبار بار و چمدان ، پارکینگ ، در کنار نیروهای خدماتی ورزیده 

هتل سوئیس اوتل پکن چین

امکانات اتاق:مینی بار، تلوزیون، سیستم تهویه، مبلمان، تخت، بالکن، میز لوازم آرایش، آینه، امکان شارژ وسایل اکترونیکی، دمپایی، خدمات اتاق VIP،سیستم اطفاء حریق  دراتاق، سیستم گرمایش و سرمایش، نوع قفل درب اتاق، روم سرویس، IPTV، دراور، آباژور، میزتحریر، رخت آویز، کمد لباس، تلفن در اتاق چای ساز/قهوه ساز

هتل سوئیس اوتل پکن چین

رستوران هتل:هتل سوئیس اوتل دارای رستورانی با فضای شیک و مدرن میباشد تا مسافران عزیز تور چین بتوانند از روی منو از غذا های چینی، بین المللی را سفارش دهند و نوش جان کنند.

موقعیت جغرافیایی:

فاصله هتل تا راه آهن:10 دقیقه

فاصله هتل تا فرودگاه:45 دقیقه

فاصله هتل تا ایستگاه مترو:45 دقیقه

هتل سوئیس اوتل پکن چین

 

تور کیش

 

تور مشهد

 

تور کیش



:: برچسب‌ها: هتل های پکن چین،رزرو هتل های پکن چین،بهترین هتل های چین،معروف ترین هتل های پکن چین ,
:: بازدید از این مطلب : 144
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : شنبه 7 ارديبهشت 1398
.

هتل ال ان فایو گوانجو چین

معرفی:هتل 5 ستاره ال ان فایو یکی از هتل های خوب چین میباشد.این هتل با موقعیت جغرافیایی خوبی دارد و دسترسی را برای مسافران تور چین راحت کرده است و با جاذبه های گردشگری فاصله بسیار کمی دارد.اتاق های این هتل لوکس مجهز به بهترین امکانات رفاهی میباشد تا مسافران تور چین در طول اقامت بتوانند براحتی استفاده کنند.هتل ال ان با کادری مجرب و دوره دیده هر روزه آماده خدمت رسانی و پذیرایی از مسافران تور چین تابستان 98 میباشند.با انتخاب این هتل 5 ستاره میتوانید اقامت به یادماندنی و لحظات شادی را سپری کنند.

هتل ال ان فایو گوانجو چین

امکانات هتل:کتابخانه، صبحانه در اتاق، بار، رستوران، اینترنت، پارکینگ، خدمات پذیرش، تبدیل ارز، خدمات نظافت، سرویس بار روزانه، امکانات تجاری، فاکس / فتوکپی، منطقه ساحلی، تهویه مطبوع، کرایه ماشین، اتاق های غیر سیگاری، روزنامه ها، سرویس اتاق، کارکنانی مسلط به زبان های انگلیسی و چینی، فروشگاه در هتل، تهویه، بار،  باغ، اتاقهای ضد صدا، خانه داری، امکانات جلسه و ضیافت، لباسشویی، خشکشویی، آرایشگاه، صبحانه در اتاق، اتو کشی، صرافی، فروشگاه هدایا و سوغات، خدمات کفش و  واکس

هتل ال ان فایو گوانجو چین

امکانات اتاق:تلفن مستقیم اتاق، مینی بار، سشوار، رخت کن، سالن استراحت، تلویزیون کابلی، کمد لباس،مبلمان ،تراس، پنجره های تمام قد شیشه ای، دراور، سیستم تهویه، دمپایی، آباژور، میز لوازم آرایش ،لوازم بهداشتی ،آینه، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، هواساز اختصاصی، تخت کینگ سایز، حمام داخل اتاق، پاورسوییچ

هتل ال ان فایو گوانجو چین

رستوران هتل:هتل ال ان فایو دارای رستورانی با فضای شیک و دل نشین میباشد و بهترین غذا های بین المللی و چینی سرو میکند.مسافران تور چین میتوانند در رستوران هتل بهترین غذا ها را سفارش دهند و نوش جان کنند.

هتل ال ان فایو گوانجو چین

موقعیت جغرافیایی:

فاصله هتل تا سالن یادبود گوانگژو لو سون:1 کیلومتر

فاصله هتل تا موسسه جنبش دهقانی:1.3 کیلومتر

فاصله هتل تا رودخانه مروارید:1.3 کیلومتر

فاصله هتل تا کلیسای کاتولیک قلب مقدس شیشی:1.4 کیلومتر

فاصله هتل تا استادیوم مردم گوانگدونگ:1.4 کیلومتر

فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی گوانگژو بایون:3. کیلومتر

فاصله هتل تا مجسمه سنگ از پنج قوچ:2.8 کیلومتر

فاصله هتل تا ایستگاه راه آهن گوانگژو:4.1 کیلومتر

فاصله هتل تا پارک گوانگژو اپرا:4.9 کیلومتر

فاصله هتل تا برج کانتون:5.3 کیلومتر

فاصله هتل تا رودخانه مروارید:1.3 کیلومتر


هتل یالنینگ گوانجو چین

معرفی:هتل 4 ستاره یالنینگ یکی از هتل های خوب گوانجو چین میباشد.این هتل لوکس در بهترین موقعیت جغرافیایی واقع شده است و با جاذبه های گردشگری و مراکز خرید فاصله کمی دارد و دسترسی را برای مسافران تور چین راحت کرده است.اتاق های شیک هتل بهترین امکانات را دارا هستند تا مسافران تور چین تیر 98 بتوانند براحتی در طول اقامت  استفاده کنند.این هتل 4 ستاره با کادری مجرب و دوره دیده هر روزه آماده خدمت رسانی و پذیرایی از مسافران تور چین میباشند.برخی از اتاق های هتل چشم اندازی رو به کوه  و پارک را دارد.مسافران عزیز تور چین میتوانند در این هتل اقامت فراموش نشدنی را تجربه کنند.

هتل یالنینگ گوانجو چین

امکانات هتل:رستوران، پذیرش شبانه روزی، روزنامه، اتاقهای پاک و بدون سیگار، آسانسور، پذیرش و تحویل سریع، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، فروشگاه در هتل، تهویه، بار،  باغ، اتاقهای ضد صدا، خانه داری، امکانات جلسه و ضیافت، لباسشویی، خشکشویی، آرایشگاه، صبحانه در اتاق، اتو کشی، صرافی، فروشگاه هدایا و سوغات، خدمات کفش و  واکس، بسته های نهار، خدمات تورها، فکس و کپی، مرکز تجارت، دستگاه خودپرداز، خدمات تهیه بلیط، امکانات اتاق VIP، مرکز بدنسازی، پینگ پنگ، اتاق و امکانات برای  معلولین، ماساژ، سونا، مرکز سلامت و آبگرم، حمام ترکی و بخار، کاریوکی

هتل یالنینگ گوانجو چین

امکانات اتاق:طراحی اتاق ها با رنگ هایی روشن، هواساز اختصاصی،تخت کینگ سایز،حمام داخل اتاق،تلفن مستقیم اتاق،مینی بار،سشوار،رخت کن،سالن  استراحت،تلویزیون کابلی،کمد لباس، مبلمان ،تراس،پنجره های تمام قد شیشه ای،دراور،سیستم تهویه،دمپایی،آباژور،میز لوازم آرایش،لوازم بهداشتی،آینه،امکان شارژ وسایل  الکترونیکی،پاورسوییچ،سیستم اعلام حریق، شیشه های دوجداره

هتل یالنینگ گوانجو چین

رستوران هتل:مسافران تور چین میتوانند در رستوران هتل از غذا های چینی و بین المللی سفارش دهند و نوش جان کنند.تمام غذا های رستوران با مواد غذایی با کیفیت و  خوب آماده و پخته شده اند.

موقعیت جغرافیایی:

فاصله هتل تا ایستگاه مترو:3 دقیقه

فاصله هتل تا فرودگاه:30 دقیقه

هتل یالنینگ گوانجو چین


هتل گرند اینترنشنال گوانجو چین

معرفی:هتل 5 ستاره گرند اینترنشال جز هتل های مجلل و مدرن گوانجو میباشد که موقعیت مکانی خوب آن دسترسی به وسایل حمل و نقل را برای مسافران تور چین راحت کرده است.در چند قدمی این هتل 5 ستاره چندین مراکز خرید نیز وجود دارد.هتل گرند اینترنشنال دارای 251 واحد اقامتی میباشد که تمام واحد های مجهز به بهترین امکانات و خدمات رفاهی برای مسافران تور چین میباشد.هتل 5 ستاره گرند اینترنشنال با ارائه بهترین خدمات و امکانات رفاهی مورد پسند مسافران تور چینقرار گرفته است.مسافران و گردشگران عزیز تور کیش با انتخاب این مجتمع 5 ستاره میتوانند تجربه یک سفر رویایی و به یادماندنی را در این هتل داشته باشند و از لحظات خود استفاده کنند و علاوه بر اقامت فوق العادشان از این شهر زیبا نیز دیدن کنند.

امکانات هتل:استخر روباز،سونا و جکوزی،ماساژ،مرکز سلامت و آب گرم،باشگاه ورزشی مجهز،میز پینگ پنگ،میز بیلیارد،مینی گلف،خدمات خانه داری،خدمات کپی و فکس  خدمات شستشوی لباس،خدمات واکس کفش،صرافی،سالن کنفرانس،محل مخصوص کشیدن سیگار،پذیرش و تحویل سریع و 24 ساعته،سرویس ترانسفر فرودگاهی،مرکز  تجاری،آسانسور،صندوق امانات،فروشگاه،تهویه،قابلیت اتصال به اینترنت پر سرعت رایگان،آسانسور،خدمات گردشگری،کرایه اتومبیل،بار،کافی شاپ،چهار رستوران مجلل،انبار  بار و چمدان،پارکینگ،پارکینگ دوچرخه،آرایشگاه مو،خدمات پزشکی،سوپر مارکت،گاراژ،وی-لن WLAN،اتاق فرش شده،گرمایش مرکزی،تنیس روی میز

امکانات اتاق:هواساز اختصاصی،تخت کینگ سایز،حمام داخل اتاق،تلفن مستقیم اتاق،مینی بار،سشوار،رخت کن،سالن استراحت،تلویزیون کابلی،کمد لباس، مبلمان ،  تراس،پنجره های تمام قد شیشه ای،دراور،سیستم تهویه،دمپایی،آباژور،میز لوازم آرایش،لوازم بهداشتی،آینه،امکان شارژ وسایل الکترونیکی،پاورسوییچ،سیستم اعلام حریق  ،طراحی اتاق ها با رنگ هایی روشن

رستوران هتل:مسافران عزیز تور چین میتوانند در رستوران هتل از غذا های بین المللی سفارش دهند و نوش جان کنند.

موقعیت جغرافیایی:فاصله هتل تا مرکز شهر:5 کیلومتر

فاصله هتل تا مرکز خرید:50 متر

فاصله هتل تا ایستگاه راه آهن:5 دقیقه

فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی:40 دقیقه


هتل رویال تولیپ گوانجو چین

معرفی:هتل 5 ستاره رویال تولیپ از بهترین هتل های گوانجو چین میباشد که با موقعیت جغرافیایی خوب دسترسی راحت به جاذبه های گردشگری دارد.مسافران و گردشگران تور چین با پیمودن مسافت کم از دیدنی های این شهر دیدن کنند و لذت ببرند.این هتل 5 ستاره بهترین و لاکچری ترین امکانات را در اختیار مسافران و گردشگران عزیز تور چین قرار میدهد تا در طول اقامتشان استفاده کنند و اقامت راحتی را در این هتل سپری کنند.این هتل چشم اندازی ریبا به باغ و کوه دارد که مورد توجه همگان قرار میگیرد.هتل رویال تولیپ دارای 247 اتاق استاندارد میباشد که هر کدام از اتاق امکانات رفاهی را برای مسافران تور چین فراهم کرده اند.امکانات رفاهی این هتل به طور 24 ساعته در اختیار مسارفران تور چین قرار میگیرد.

امکانات هتل:بدنسازی ،تهویه کننده ،تلویزیون صفحه تخت ،مرکز اسپا ،خدمات ماساژ ،استخر روباز ،محوطه فضای سبز ،کافه ،رستوران ،سونا ،استخر سرپوشیده ،بار ،اینترنت ،جعبه امانات ،سرگرمی ورزشی کودکان ،اجاره ماشین ،خشکشویی ،خدمات اتوکشی ،روزنامه ،سیستم تهویه هوا مرکزی ،میز پاسخگویی 24 ساعته ،دستگاه خودپرداز ،محل نگهداری چمدان ،تبدیل ارز ،روم سرویس ،میز مخصوص رزور تورهای تفریحی ،آسانسور ،اتاق های خانوادگی،کارکنانی مسلط به زبان های چینی،انگلیسی

امکانات اتاق:سشوار، گرمایش مرکزی، مینی بار، رخت کن، اتاق کنفرانس، وان حمام، دو تخته، تلفن مستقیم اتاق، روم سرویس 24 ساعته، تلوزیون ال سی دی، بالکن، ماهواره، اینترنت، دستگاه پخش دی وی دی

رستوران هتل:رستوران این هتل 5 ستاره 24 ساعته با بهترین غذا ها از مسافران تور چین پذیرایی میکند.

موقعیت جغرافیایی:فاصله این هتل تا مرکز شهر 20 مایل و تا فرودگاه 17 مایل میباشد.

پیشنهاد ما:این هتل 5 ستاره با بهترین امکاناتی که در اختیار مسافران تور چین قرار میدهد جز بهترین هتل ها انتخاب شده است.

 

تور مشهد

 

تور کیش

 

تور مشهد



:: برچسب‌ها: هتل های گوانجو چین،بهترین هتل های گوانچو چین،رزرو هتل های گوانجو چین ,
:: بازدید از این مطلب : 109
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : شنبه 7 ارديبهشت 1398
.

هتل هونگتا شانگهای چین

معرفی:هتل هونگتا یکی از هتل های معروف و لوکس شانگهای چین میباشد که با موقعیت جغرافیایی عالی اش با جاذبه های گردشگری فاصله کمی دارد .این هتل لوکس 5  ستاره دارای 328 اتاق میباشد.تمام این اتاق بهترین امکانات رفاهی را دارا میباشند تا مسافران و گردشگران عزیز تور چین مرداد 98 بتوانند براحتی استفاده کنند.این هتل 5 ستاره با کادری مجرب و آموزش دیده هر روزه آماده خدمت رسانی و پذیرایی از مسافران تور چین میباشد.هتل هونگتا بهترین و فوق العاده ترین امکانات رفاهی را در اختیار مسافران تور چین قرار  میدهند.اگر به این کشور بزرگ و زیبا سفر کردید این هتل را برای اقامت خود انتخاب کنید و لحظات خوبی را در کنار خانواده خود سپری کنید.

هتل هونگتا شانگهای چین

امکانات هتل:زمین تنیس، بیلیارد، سونا، اسپا، ماساژ، سالن ورزشی، بار، وای‌فای، صبحانه در اتاق، سرویس اتاق، سوییت ماه عسل، اتاق سیگار ممنوع، سیستم  گرمایشی، خدمات اتاق VIP، تهویه مطبوع، آرایشگاه، خشکشویی، سالن اجتماعات، مرکز تجارت، پارکینگ، صندوق امانات، خود پرداز، فروشگاه، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات  بلیط، نگهداری چمدان‌ها، خدمات دربانی، فکس/فتوکپی، امکانات ویژه معلولین، چک این/چک اوت سریع، اجاره خودرو، صرافی، محل سیگار کشیدن، واکس کفش، تبادل  ارز، کارمندان چندزبانه (چینی، انگلیسی)

هتل هونگتا شانگهای چین

امکانات اتاق:مینی‌بار و لوازم بهداشتی، تختی راحت و پنجره هایی دو جداره، تهویه مطبوع، روم سرویس 24 ساعته، حمامی مجهز به وان و دوش مجزا و وسایل مکمل  استحمام، دراور، سشوار، صندوق امانات، چای / قهوه ساز، مینی بار، یخچال، تلویزیون ال سی دی، آی پد، ماهواره و قابلیت اتصال به اینترنت پرسرعت، کمد لباس، آباژور و ویو  تمام اتاق ها رو به شهر زیبای شانگهای میباشد.

رستوران هتل:هتل هونگتا دارای فضای شیک و مدرن میباشد و بهترین غذا های چینی و بین المللی را که با بهترین مواد غذایی با کیفیت آماده شده اند و مسافران تور چین  بتوانند از روی منو براحتی سفارش دهند و نوش جان کنند.

هتل هونگتا شانگهای چین

موقعیت جغرافیایی:فاصله هتل تا فرودگاه بین‌المللی:40 دقیقه

فاصله هتل تا ایستگاه خیابان پودیان:0.4 کیلومتر

فاصله هتل تا ایستگاه خیابان اونیو:0.6 کیلومتر

فاصله هتل تا باغ یو:3.5 کیلومتر

فاصله هتل تا نمایشگاه بین المللی:12 دقیقه

فاصله هتل تا میدان مردم:5 کیلومتر

فاصله هتل تا خیابان نانجینگ شانگهای:3.2 کیلومتر

هتل هونگتا شانگهای چین


هتل دراگون هانگژو چین

معرفی:هتل 5 ستاره دراگون هانگژو در منطقه خوب چین قرار دارد و با موقعیت جغرافیایی عالی اش با جاذبه های گردشگری و از همه مهم تز مراکز خرید فاصله کمی دارد.این هتل 5 ستاره در 14 طبقه دارای 598 واحد اقامتی میباشد که تمام واحد ها مجهز به بهترین امکانات رفاهی برای مسافران عزیز تور چین هستند که میتوانند به راحتی استفاده کنند و لذت ببرند.این هتل 5 ستاره با کادری مجرب و آموزش دیده هر روزه آماده خدمت رسانی و پذیرایی از مسافران و گردشگران عزیز تور چین شهریور 98 میباشد.این هتل زیبا بهترین و فوق العاده ترین امکانات رفاهی برای مسافران تور چین فراهم کرده است.با انتخاب این مجتمع 5 ستاره میتوانید یک سفر رویایی را تجربه کنید.ساعت تحویل اتاق 14 و ساعت تخیله 12 میباشد.

هتل دراگون هانگژو چین

امکانات هتل:استخر سرپوشیده، مرکز تناسب اندام، تراس، سونا، اتاق بازی کودکان، مرکز نگهداری کودکان، اسپا و ماساژ، اتوشویی و خشکشویی، میز بیلیارد و پینگ  پنگ، گاوصندوق، سالن زیبایی، صرافی، روم سرویس، سوئیت مخصوص تازه عروس، فروشگاه هدایا و سوغات، خدمات کفش و واکس، سرویس مستخدم، پذیرش شبانه  روزی،  اتاقهای پاک و بدون سیگار، آسانسور، اتاقهای ضد صدا، امکانات باربیکیو، صبحانه در اتاق، امکانات جلسه و ضیافت، اتو کشی، تبادل ارز،چک این/چک اوت  خصوصی، اتاق بازی، دستگاه خودپرداز،  کارمندان چندزبانه (چینی، انگلیسی) 

امکانات اتاق:مینی‌بار و لوازم بهداشتی، تختی راحت و پنجره هایی دو جداره، تهویه مطبوع، روم سرویس 24 ساعته، حمامی مجهز به وان و دوش مجزا و وسایل مکمل  استحمام، سشوار، صندوق امانات، چای / قهوه ساز، مینی بار، یخچال، تلویزیون ال سی دی، آی پد، ماهواره و قابلیت اتصال به اینترنت پرسرعت، کمد لباس، آباژور، دراور،  میز

هتل دراگون هانگژو چین

رستوران هتل:این هتل 5 ستاره فضای دل نشین را برای مسافران عزیز تور چین فراهم کرده است تا بتوانند به راحتی از غذا های چینی، ایتالیایی و ژاپنی سفارش دهند و  نوش جان کنند.

هتل دراگون هانگژو چین

موقعیت جغرافیایی:فاصله هتل تا معبد لینگین:8.4 کیلومتر

فاصله هتل تا ایستگاه راه آهن:7.6 کیلومتر

فاصله هتل تا مرکز شهر:2 کیلومتر

فاصله هتل تا  فرودگاه بین المللی هانگژو شاوشن:43 دقیقه

هتل دراگون هانگژو چین


هتل کراون پلازا پودانگ شانگهای چین

معرفی:هتل کروان پلازا جز هتل های 5 ستاره های شانگهای چین میباشد.موقعیت جغرافیایی بسیار خوب است و دسترسی به جاذبه های گردشگری و مراکز خرید را برای مسافران تور چین راحت و آسان میباشد.اتاق های لوکس و شیک این هتل 5 ستاره مجهز به امکانات رفاهی میباشد تا مسافران عزیز تور چین استفاده کنند.پرسنل های این هتل همگی آموزش دیده و مجرب هستند و به مسافران عزیز تور چین 24 ساعته خدمت رسانی میکنند.هتل کراون پلازا بهترین و فوق العاده ترین امکانات و خدمات را در اختیار مسافران تور کیش قرار میدهد.شانگهای به دلیل توریستی بودنش دارای هتل های لوکس میباشد این هتل نیز از هتل های لوکس شانگهای میباشد که در بین مسافران تور چین طرفدار بسیار دارد.این هتل دارای 309 واحد اقامتی برای مسافران عزیز میباشد.ساعت تحویل اتاق 14 و ساعت تخلیه 12 میباشد.

امکانات هتل:استخر سرپوشیده، سونا و جکوزی و زمین تنیس،باشگاه ورزشی،مرکز آب گرم، آرایشگاه، خدمات کپی و فکس، خدمات شستشوی لباس، آسانسور، دستگاه  خود پرداز، صرافی، سرویس نگه داری از کودک، پارکینگ،رستوران،استخر روباز،حمام بخار،سالن کنفرانس،فروشگاه،استخر سر پوشیده،ماساژ،صرافی،پارکینگ،صندوق امانات، واکس و پولیش کفش،دربان،محل نگهداری چمدان،میز پاسخگویی 24 ساعته،خدمات نگهداری کودکان،اجاره ماشین،ثبت ورود و خروج سریع،میز مخصوص رزور تورهای تفریحی ،اتاق های مخصوص افراد غیر سیگاری،سیستم تهویه هوا مرکزی،امکانات مخصوص برای افراد ناتوان حرکتی،اسنک بار،بار،اسپا،محوطه فضای سبز،باربیکیو،تراس، گلفروشی  ،کافی شاپ ، بوفه مجلل صبحانه،کاکنانی مسلط به زبان های چینی،انگلیسی،فرانسوی

امکانات اتاق:استفاده از رنگ های ملایم،تختی راحت و پنجره هایی دو جداره،تهویه مطبوع،روم سرویس 24 ساعته،حمامی مجهز به وان و دوش مجزا و وسایل مکمل استحمام،سشوار،صندوق امانات،چای / قهوه ساز، مینی بار،یخچال،تلویزیون ال سی دی،آی پد،ماهواره و قابلیت اتصال به اینترنت پرسرعت،کمد لباس،آباژور،دراور،میز

رستوران هتل:رستوران هتل غذا های غربی و بوفه ی چینی،غذاهای شرقی،غذاهای بین المللی،میز دسر را برای مسافران عزیز تور چین سرو میکند.مسافران ایرانی نیاز نیس در مورد غذا ها نگرانی داشته باشید چون با غذا ها با ذائقه ایرانی سازگاری دارد.

موقعیت جغرافیایی:فاصله هتل تا فرودگاه بین‌المللی شانگهای پودنگ:28.9 کیلومتر

فاصله هتل تا برج مروارید شرقی:14 کیلومتر

فاصله هتل تا خیابان نانجینگ شانگهای:15.1 کیلومتر

فاصله هتل تا برج جین مائو:14.1 کیلومتر

فاصله هتل تا میدان مردم:16.3 کیلومتر

فاصله هتل تا باغ یو یوآن:15.5 کیلومتر

فاصله هتل تا ایستگاه ترن:8 کیلومتر


هتل جی دبلیو ماریوت شانگهای چین

هتل جی دبلیو ماریوت یکی از هتل های 5 ستاره چین می باشد که در قلب چین واقع شده است و آماده پذیرایی از مهمانان و مسافران تور چین می باشد. هتل ارائه دهنده امکاناتی مانند: ماساژ, جکوزی, سونا, استخر روباز, مرکز سلامت, آبگرم, استخر سر پوشیده, امکانات برای معلولین, مرکز تناسب اندام, اتاق جلسات, سالن همایش, روم سرویس 24 ساعته, خدمات خانه داری, خدمات بیدار باش, پذیرش 24 ساعته, ترانسفر فرودگاهی, شاتل, لاندری, خشکشویی, اتوشویی, لباسشویی, آرایشگاه, صرافی, فروشگاه, واکس, روزنامه, کافی شاپ, رستوران, کپی, فکی, کافی نت, بار, کلاب, دستگاه ATM, خدمات تهیه بلیط, کرایه اتومبیل, آسانسور, اتاق چمدان, تهویه, کتابخانه, پارکینگ, اینترنت و ... می باشد. اگر قصد سفر به چین را دارید هتل جی دبلیو یکی از بهترین انتخاب ها برای اقامت می باشد.

هتل جی دبلیو ماریوت شانگهای چین

هتل جی دبلیو ماریوت شانگهای چین

 

تور کیش

 

تور مشهد

 

تور کیش



:: برچسب‌ها: هتل های شانگهای،بهترین هتل های شانگهای،معروف ترین هتل های شانگهای،هتل های خوب شانگهای ,
:: بازدید از این مطلب : 112
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : شنبه 7 ارديبهشت 1398
.

هتل دبلیو هنگ کنگ چین

معرفی:هتل دبلیو یکی از هتل های 5 ستاره هنگ کنگ چین میباشد.این هتل جزء هتل های لوکس انتخاب شده است و موقعیت جغرافیایی خوبی دارد.این هتل با الهام‌گیری از طبیعت طراحی شده و از برترین معماران برای طراحی بخش‌های مختلف آن استفاده شده است.هتل دبلیو با چاذبه های گردشگری و مراکز خرید فاصله کمی دارد و دسترسی را برای مسافران تور چین تابستان 98 راحت کرده است.اتاق‌های شیک با تهویه مطبوع در کنار منظره‌ای زیبا از بندر ویکتور، به‌خصوص نظاره کردن آن در هنگام غروب خورشید برخی از ویژگی‌های اتاق‌های این هتل میباشد.تمامی اتاق ها مجهز به بهترین امکانات رفاهی میباشند تا مسافران تور چین بتوانند در طول اقامت استفاده کنند.پرسنل های این هتل مجرب و آموزش دیده هستند و شبانه روزی آماده خدمت رسانی از مسافران تور چین میباشند.

هتل دبلیو هنگ کنگ چین

امکانات هتل:اینترنت بی‌سیم، استخر روباز، اتاق‌های خانوادگی، اتاق‌های سیگار ممنوع، مرکز تناسب اندام، بار، شاتل فرودگاهی، ماساژ، سونا، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، رستوران، صبحانه، نگهداری چمدان، خدمات بلیط، خدمات تور، تبادل ارز، پذیرش 24 ساعته، مرکز تجاری، سیستم تهویه، اتاق وی آی پی، کرایه خودرو، صندوق امانات، نگهداری کودک، ماشین خودپرداز، خدمات اتوشویی، فکس / فتوکپی، مرکز تجاری، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، روزنامه، سرویس اتاق،پدیکور، مانیکور، درمان های صورت، خدمات زیبایی، چتر ساحل، کلاس های یوگا، صندلی ماساژ، فروشگاه هدیه، مجموعه ماه عسل، اجاره اتومبیل،‌ کارکنانی مسلط به زبان های آلمانی، انگلیسی، کره ای، چینی، کافی شاپ سایت

هتل دبلیو هنگ کنگ چین

امکانات اتاق:مینی بار، تلوزیون، سیستم تهویه، مبلمان، تخت، بالکن، میز لوازم آرایش، آینه، امکان شارژ وسایل اکترونیکی، دمپایی، خدمات اتاق VIP ،کمد لباس، سیستم اطفاء حریق  دراتاق، تلفن در اتاق، چای ساز/قهوه ساز، سیستم گرمایش و سرمایش، نوع قفل درب اتاق، روم سرویس، IPTV، دراور، آباژور، میزتحریر، رخت آویز

هتل دبلیو هنگ کنگ چین

رستوران هتل:هتل دبلیو دارای رستورانی با فضای و دکوراسیون زیبا و شیک میباشد.عذا های رستوران هتل با مواد غذایی با کیفیت و سالم آماده و پخته میشوند.مسافران تور چین میتوانند از روی منو غذای مورد علاقه خود را سفارش دهند و نوش جان کنند.

هتل دبلیو هنگ کنگ چین

موقعیت جغرافیایی:

فاصله هتل تا عناصر هنگ کنگ:0.1 کیلومتر

فاصله هتل تا مرکز بازرگانی بین المللی:0.1 کیلومتر

فاصله هتل تا میدان اتحادیه هنگ کنگ:0.1 کیلومتر

فاصله هتل تا جید بازار:1 کیلومتر

فاصله هتل تا فرودگاه چک لاک کوک:23.1 کیلومتر

فاصله هتل تا شهر هاربر:1.4 کیلومتر

فاصله هتل تا لین کوی فونگ:2.7 کیلومتر

فاصله هتل تا ویکتوریا پیک:3.9 کیلومتر

فاصله هتل تا ورزشگاه هنگ کنگ:4.5 کیلومتر

هتل دبلیو هنگ کنگ چین


هتل دیزنی لند هنگ کنگ چین

معرفی:هتل 5 ستاره دیزلی لند یکی از هتل معروف و مشهور هنگ کنگ چین میباشد.این هتل مخصوص کسانی است که با کوردکان خود به هنگ کنگ سفر میکنند میباشد زیرا داری دکوراسیونی از انیمیشن های دیزلی لند میباشد که مورد پسند مسافران تور چین قرار گرفته اند.هتل دیزلی لند دارای 400 اتاق مجهز به امکانات رفاهی میباشد تا مسافران تور چین در طول اقامت بتوانند استفاده کنند.پرسنل های خوش برخورد هتل مجرب و آموزش دیده هستند و شبانه روزی آماده پذیرایی از مسافران تور چین تیر 98 میباشند.این هتل بهترین و فوق العاده ترین امکانات را در اختیار مسافران تور چین قرار میدهد.ساعت تحویل اتاق در این هتل 14 و ساعت تخلیه 12 میباشد.با انتخاب این هتل میتوانید لحظات شادی را سپری و یک سفر خوب را تجربه کنید.اتاق های هتل ویو رو به دریا را دارند که مورد پسند مسافران تور چین قرار گرفته است.

هتل دیزنی لند هنگ کنگ چین

امکانات هتل:اینترنت بی‌سیم، استخر روباز، تراس، اتاق‌های خانوادگی، مرکز تناسب اندام، پارکینگ، بار، شاتل فرودگاهی ، سرویس اتاق، ماساژ، سونا، اتاق‌های سیگار ممنوع، جکوزی، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، رستوران، صبحانه در اتاق، نگهداری چمدان، خدمات بلیط، خدمات تور، سیستم تهویه، تبادل ارز، پذیرش 24 ساعته، مرکز تجاری، کرایه خودرو، زمین بازی کودکان، صندوق امانات، نگهداری کودک، خدمات اتوشویی، فکس / فتوکپی، مرکز تجاری، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، روزنامه

هتل دیزنی لند هنگ کنگ چین

امکانات اتاق:مینی بار، تلوزیون، سیستم تهویه، مبلمان، تخت، بالکن، میز لوازم آرایش، آینه، امکان شارژ وسایل اکترونیکی، دمپایی، خدمات اتاق VIP،سیستم اطفاء حریق  دراتاق، تلفن در اتاق، چای ساز/قهوه ساز، سیستم گرمایش و سرمایش، نوع قفل درب اتاق، روم سرویس، IPTV، دراور، آباژور، میزتحریر، رخت آویز، کمد لباس

هتل دیزنی لند هنگ کنگ چین

رستوران هتل:هتل دیزلی لند دارای رستورانی با فضای شیک و تمیز میباشد و غذا های چینی و بین المللی را برای مسافران تور چین آماده و سرو میکند.گردشگران عزیز تور چین میتوانند از روی منو غذای مورد علاقه خود را سفارش دهند و نوش جان کنند.

هتل دیزلی لند هنگ کنگ چین

موقعیت جغرافیایی:

فاصله هتل تا فرودگاه چک لاک کوک:11.1 کیلومتر

فاصله هتل تا کوه پایتخت لانتائو:22.7 کیلومتر

فاصله هتل تا ایستگاه اتوبوس:20 دقیقه

فاصله هتل تا تا ایستگاه تاکسی:16 دقیقه

هتل دیزنی لند هنگ کنگ چین

هتل کنراد هنگ کنگ چین

معرفی:هتل کنراد یکی از هتل های خوب هنگ کنگ چین میباشد که با موقعیت جغرافیایی خوب با مقاصد گردشگری و توریستی این شهر فاصله کمی دارد و دسترسی را برای مسافران و گردشگران تور چین راحت کرده است.در این هتل همانند هتل‌های نامبرده خاص و بی‌نظیر است و مهمانان لحظات مملو از آرامش را در این هتل سپری خواهند کرد.اتاق‌های هتل دارای فضای بسیار و پنجره‌های بزرگ است که با وسایل شیک و با گلدان‌های زیبا که با گل‌هایی طبیعی در اتاق قرار داده‌اند، دکور شده است و همچنین مجهز به بهترین امکانات میباشند.این هتل لوکس 5 ستاره با کادری مجرب و دوره دیده هر روزه آماده پذیرای از مسافرانتور چین میباشند.هتل کنراد بهترین خدمات برای مسافران تور کیش ارائه میدهد.


هتل کنراد هنگ کنگ چین

امکانات هتل:اینترنت بی‌سیم، استخر روباز، تراس، اتاق‌های خانوادگی، مرکز تناسب اندام، پارکینگ، بار، شاتل فرودگاهی ، سرویس اتاق، ماساژ، سونا، جکوزی، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، رستوران، صبحانه در اتاق، نگهداری چمدان، خدمات بلیط، خدمات تور، تبادل ارز، پذیرش 24 ساعته، مرکز تجاری، سیستم تهویه، کرایه خودرو، زمین بازی کودکان، صندوق امانات، نگهداری کودک، خدمات اتوشویی، فکس / فتوکپی، مرکز تجاری، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، روزنامه، اتاق‌های سیگار ممنوع

 هتل کنراد هنگ کنگ چین

امکانات اتاق:مینی بار، تلوزیون، سیستم تهویه، مبلمان، تخت، بالکن، میز لوازم آرایش، آینه، امکان شارژ وسایل اکترونیکی، دمپایی، خدمات اتاق VIP،سیستم اطفاء حریق  دراتاق، چای ساز/قهوه ساز، سیستم گرمایش و سرمایش، نوع قفل درب اتاق، روم سرویس، IPTV، دراور، آباژور، میزتحریر، رخت آویز، کمد لباس، تلفن در اتاق

 هتل کنراد هنگ کنگ چین

رستوران هتل:هتل کنراد دارای رستورانی با فضای شیک و لوکس میباشد و بهترین غذاهای بین‌المللی و چینی را برای مسافران آماده میکند.

هتل کنراد هنگ کنگ چین

موقعیت جغرافیایی:

فاصله هتل تا فرودگاه چک لاک کوک:24 کیلومتر

فاصله هتل تا رودخانه ویکتوریا بندر:4.1 کیلومتر

فاصله هتل تا پارک هنگ کنگ:0.4 کیلومتر

فاصله هتل تا لین کوی فونگ:1.1 کیلومتر

فاصله هتل تا ویکتوریا پیک:1.7 کیلومتر

هتل کنراد هنگ کنگ چین


هتل ایسلند شانگری لا هنگ کنگ چین

معرفی:هتل 5 ستاره شانگری لا از هتل های خوب هنگ کنگ چین میباشد که دارای 565 واحد اقامتی با امکانات رفاهی میباشد تا مسافران تور چین در طول اقامت بتوانند استفاده کنند.موقعیت جغرافیایی خوب این دسترسی به جاذبه های گردشگری هنگ کنگ را راحت کرده است.اتاق های  لوکس و مدرن هتل شانگری لا دارای فضایی رمانتیک و آرامش بخش می باشد.پرسنل های این هتل مجرب و دوره دیده هستند 24 ساعته آماده پذیرایی از مسافران تور چین میباشند.این هتل 5 ستاره بهترین و فوق العاده ترین امکانات را در اختیار مسافران تور قرار میدهد.این هتل لوکس یک انتخاب مناسبی برای گردشگران تور چین مباشد تا اقامت فراموش نشدنی را تجربه کنند و لحظات خوبی را سپری کنند.

هتل ایسلند شانگری لا هنگ کنگ چین

امکانات هتل:اینترنت بی‌سیم، استخر روباز، تراس، اتاق‌های خانوادگی، اتاق‌های سیگار ممنوع، مرکز تناسب اندام، پارکینگ، بار، شاتل فرودگاهی ، ماساژ، سونا، جکوزی، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، رستوران، صبحانه در اتاق، نگهداری چمدان، خدمات بلیط، خدمات تور، تبادل ارز، پذیرش ۲۴ ساعته، مرکز تجاری، سیستم تهویه، کرایه خودرو، زمین بازی کودکان، نگهداری کودک، خدمات اتوشویی، فکس / فتوکپی، مرکز تجاری، اتاق مشخص برای سیگار کشیدن، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، روزنامه، سرویس اتاق

هتل ایسلند شانگری لا هنگ کنگ چین

امکانات اتاق:مینی بار، تلوزیون، سیستم تهویه، مبلمان، تخت، بالکن، میز لوازم آرایش، آینه، امکان شارژ وسایل اکترونیکی، دمپایی، خدمات اتاق VIP،سیستم اطفاء حریق  دراتاق، سیستم گرمایش و سرمایش، نوع قفل درب اتاق، روم سرویس، IPTV، دراور، آباژور، میزتحریر، رخت آویز، کمد لباس، تلفن در اتاق، چای ساز/قهوه ساز

هتل ایسلند شانگری لا هنگ کنگ چین

رستوران هتل:هتل ایسلند دارای رستورانی با فضای دل نشین میباشد و بهترین غذاهای بین‌المللی و آسیایی را برای مسافران تور چین آماده و سرو میکند.تمام غذا های رستوران با مواد غذایی با کیفیت آماده میشود.

هتل ایسلند شانگری لا هنگ کنگ چین

موقعیت جغرافیایی:

فاصله هتل تا پارک هنگ کنگ:0.3 کیلومتر

فاصله هتل تا مجتمع مرکزی دولت هنگ کنگ:0.4 کیلومتر

فاصله هتل تا کلیسای سنت جان:0.5 کیلومتر

فاصله هتل تا فرودگاه چک لاک کوک:23.9 کیلومتر

فاصله هتل تا ورزشگاه هنگ کنگ:2.5 کیلومتر

فاصله هتل تا پارک اقیانوس:4.3 کیلومتر

 

تور مشهد

 

تور کیش

 

تور مشهد



:: برچسب‌ها: بهترین هتل های هنگ کنگ چین،هتل های خوب چین،معروف ترین هتل های هنگ کنگ چین ,
:: بازدید از این مطلب : 122
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : شنبه 7 ارديبهشت 1398
.

موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی