.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

پارکهای معروف در مشهد

 

از جمله تفرج‌گاه‌ها و مراکز ییلاقی قدیمی حاشیه شهر مشهد، منطقه‌ای است به نام پارک جنگلی وکیل‌آباد که پیش از این به ((میر طراز)) معروف بوده و در انتهای بلواری به همین نام با مساحت بیش از هفتاد هکتار واقع شده است. این مکان در گذشته جزء املاک وکیل‌الرعایا حاج حسین ملک بوده و در سال 1348 ه.ش به طور رسمی  وقف شده است. از مهمترین ویژگی‌های این مکان برای مسافران تور مشهد پاییز 94 ، وجود درختان سر به فلک کشیده‌ی چنار و کاج و پستی بلندی‌های طبیعی می‌باشد. آب مورد نیاز این گردشگران تور مشهد از طریق قناتی که سرچشمه‌ی آن بند گلستان بوده، تأمین می‌گردد و رودخانه‌ی بسیار زیبایی نیز در سطح آن جاری است. علاوه بر جاذبه‌های طبیعی، نزدیک به این مکان شهربازی بسیار وسیعی به نام ((کوهستان پارک شادی)) و محوطه باغ ‌وحش احداث شده است.

 

پارک جنگلی وکیل آباد

 

پارک جنگلی وکیل آباد

 

 

پارک جنگلی شاندیز واقع در 38 کیلومتری غرب شهر مشهد از دیر باز به عنوان یکی از ییلاقات دشت توس مورد توجه بوده است و دارای طبیعت بسیار زیبایی بر ای جذب گردشگران تور مشهد  است، امروزه محور گردشگری شاندیز را علاوه بر ویرانی که جنبه تاریخی دارد و دارای مزار و ظاهری کهن است، روستاهای سرآسیاب، ارچنگ، خادر، شاندیز، ابرده پايین، ابرده بالا و زشک تشکیل می‌دهد.رودخانه‌ها و دره‌ های متعدد شاندیز اقلیم متنوع و چشم‌اندازهای زیبايی از طبیعت را به گردشگران تور لحظه آخری مشهد عرضه می‌کند، درختان و درخنچه‌های فراوان در منطقه شامل چنار، سپیدار، اشن، ارغوان و ارس است و از گونه‌های شاخص حیات‌ وحش آن می‌توان به گوسفند وحشی، گراز و گرگ اشاره کرد، همچنین هدهد، توکای سیاه، و دم جنبانک در فهرست پرندگان این منطقه قرار دارد.

 

پارک جنگلی شاندیز مشهد

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: پارکهای معروف در مشهد,دیدنی های مشهد , جاذبه های گردشگری مشهد , جاذبه های توریستی مشهد, بهترین جاذبه های توریستی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 124
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : سه شنبه 24 شهريور 1394
.

هتل جم مشهد در یکی از خیابان های نسبتا نزدیک به حرم و مقابل فرمانداری شهر مشهد و در نزدیکی مراکز درمانی و بیمارستان آریا مشهد می باشد. این هتل دارای تالارهای پذیرائی مخصوص برگزاری مراسم و رستورانی در بام هتل با چشم اندازی بسیار زیبا می باشد.یکی از دغدغه های مسافران تور مشهد این است که با حرم اما رضا (ع) فاصله زیادی نداشته باشند . هتل جم مشهد۱۰ دقيقه با ماشين با حرم فاصله دارد و جنب سینما قدس مشهد می باشد . فاصله هتل جم مشهد تا فرودگاه ۳۰ دقیقه با ماشین است .هتل جم مشهد دارای ۱۵۴ اتاق ۲ تخته , سه تخته , سوئیت آپارتمان مجهز به ۵ آسانسور با ظرفیت جابجایی ۵۰ نفر در آن واحد و همچنین سرویس رایگان جهت عزیمت به حرم امام رضا (ع) می باشد .همچنین امکانات پذیرایی که از سوی هتل جم مشهد برای مسافرین تور مشهد مهر 94 تدارک دیده شده است رستوران با چشم انداز بامی بر فراز خراسان , تالار مروارید , سالن مروارید, لابی هتل با ظرفیت بالا به همراه پذیرایی و کافی شاپ در طبقه همکف با ظرفیت ۲۰۰ نفر می باشد .

 

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل جم مشهد,هتل های مشهد, بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 163
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : سه شنبه 24 شهريور 1394
.

هتل میامی مشهد

هتل میامی مشهد هتلی 3 ستاره در شهر مشهد می باشد که با امکانات متنوعی پذیرای میهمانان تور مشهد است. مسافرین تور مشهد باید دقت داشته باشند که فاصله این هتل سه ستاره تا فرودگاه بین المللی مشهد در حدود 15 دقیقه و تا ایستگاه راه آهن این شهر 30 دقیقه می باشد، فاصله تقریبی هتل میامی مشهد تا حرم مطهر امام رضا (ع) نیز در حدود 40 دقیقه به صورت پیاده روی می باشد. این هتل برای رفاه مسافرین تور مشهد امکاناتی نظیر لابی، کافی شاپ، نمازخانه، چایخانه سنتی، آسانسور، رستوران، کافی نت و صندوق امانات را فراهم کرده است. هتل میامی مشهد امکانات تفریحی و ورزشی مانند استخر و جکوزی نیز برای میهمانان تور مشهد فراهم کرده تا از اقامت در این هتل بتوانند نهایت استفاده و لذت را ببرند. اتاق های هتل میامی در 5 طبقه به تعداد 39 باب قرار گرفته اند و به تهیزاتی مانند تلویزیون، تلفن، مبلمان، آشپزخانه، صندوق امانات، یخچال، حمام، سرویس ایرانی و سرویس فرنگی مجهز شده اند. آن دسته از میهمانان تور مشهد آبان 94 که قصد استفاده از اینترنت در هتل میامی مشهد را دارند، میتوانند از این خدمت به صورت رایگان در فضای لابی و اتاق های خود استفاده کنند.

آدرس هتل میامی مشهد : مشهد -خیابان امام رضا(ع) 35

هتل میامی مشهد

هتل میامی مشهد

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل میامی مشهد , هتل های مشهد , بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : سه شنبه 24 شهريور 1394
.

برج ساعت نام یک میدان در دبی و از جاذبه های گردشگری تور دبی می باشد که توسط مهندس ادگار بابلیک در خارج از کشور طراحي شده و توسط يک سازنده محلي ناشناخته در سال 1964 ساخته شد. هم اکنون منطقه اطراف فلکه برج ساعت از نظر تجاری دارای اهمیت قابل توجهی است. این میدان در منطقه شرقی دبی به نام دیره واقع شده است.میدان ساعت دیره خیابان‌های ام‌هریر، المکتوم و ابوبکر را به هم متصل می‌کند. برج ساعت دیره در بین فارسی‌ زبانان بیشتر با نام میدان ساعت برای مسافرین تور لحظه آخری دبی شناخته شده است .برج ساعت دیره از سال 1972 در خارج از کشور به عنوان يک نماد دبي مرمت شد.در محوطه اطراف برج ساعت ديره دفاتر بسيار مهم تجاري که شامل خطوط هوايي بزرگ بين المللي فعال در دبی است قرار گرفته اند.

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: برج ساعت دیره دبی,دیدنی های دبی, جاذبه های گردشگری دبی , جاذبه های توریستی دبی , بهترین جاذبه های توریستی دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 159
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : سه شنبه 24 شهريور 1394
.

مساجد معروف در دبی

مسجد«شیخ زاید» ابوظبی در امارات متحده عربی نیز از جمله جاذبه های زیبای دبی است که  بعد از مسجد الحرام و مسجد النبی سومین مسجد بزرگ جهان است .نام این مسجد از شیخ زاید بن سلطان آل نهیان گرفته شده‌است که بنیان‌گذار و نخستین رئیس کشور امارات بوده و در همین مسجد دفن شده‌است. او در ۲۰ رمضان ۱۴۲۵ ه.ق (۴ نوامبر ۲۰۰۴ میلادی) درگذشت و قبر وی در سمت شمال مسجد واقع شده‌است. این مسجد به طور رسمی در ماه رمضان در سال ۲۰۰۷ میلادی گشوده شد.سنگ های مرمر سفید، فرش های دستباف با مساحت ۱۸٫۷ کیلومتر مربع، ۸۲ گنبد با اندازه های متفاوت و استخرهای زیبا در اطراف مسجد از دیدنی های این مسجد هستند.در مسجد شیخ زاید در امارات در تور دبی پاییز 94 میتوانید از بزرگترین فرش جهان که در کتاب رکوردهای گینس ثبت شده است و روزانه قریب به ۲ هزار توریست به بازدید ان میروند ، دیدن کنید.گنبد این مسجد از خارج ۸۵ متر و از داخل ۷۰ متر ارتفاع دارد که هیبت خاصی بدان داده است.جالب است که در امارات متحده عربی حتی غیر مسلمانان در تور دبی هم اجازه ورود به این مسجد را دارند. روزانه ده‌ها زن غربی از مسجد شیخ زاید آل نهیان ابوظبی به عنوان سومین مسجد بزرگ پس از حرمین شریفین، بازدید می‌کنند.

 

 

 

 

مسجد الفاروق در منطقه صفای دبی، بزرگترین مسجد این شهر است که به سبک مساجد عثمانی ساخته شده است.این مسجد هشت هزار و 700 متر مربع مساحت و گنجایش دو هزار نمازگزار را دارد. معماری بیرونی مسجد الفاروق شبیه مسجد سلطان احمد در استانبول ترکیه است ولی در معماری داخلی آن از طرح های ترکی و مراکشی استفاده شده است.حتما از این مسجد در تور دبی دیدن کنید. معماران و صنعتکارانی از مراکش نمای داخلی این مسجد را طراحی اجرا کرده اند. این مسجد در سال 2011 افتتاح شده و شامل 21 گنبد و چهار گلدسته است. این مسجد شامل مرکز فرهنگی ، کتابخانه ای با سه هزار عنوان کتاب و سالن قرائتخانه برای مسافران تور دبی  نیز می باشد.

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: مساجد معروف در دبی , دیدنی های دبی , جاذبه های گردشگری دبی , جاذبه های توریستی دبی , بهترین جاذبه های توریستی دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 149
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : سه شنبه 24 شهريور 1394
.

هتلهای چهار ستاره معروف دبی

 

 

هتل Riviera ریویرا دبی یکی از بهترین و مناسب ترین هتل های منطقه دیره دبی محسوب میشود  و به مناطق توریستی دبی بسیار نزدیک است. همین امر باعث جلب توجه بیشتر توریست ها و مسافران عزیز تور دبی به این هتل شده است.هتل ریویرا  در دبی مشرف به نهر دبی است  و یک محل اقامت عالی برای گردشگران و تجار است.از لحاظ دسترسی به مراکز مهم شهر نزدیک بوده و تا فرودگاه بین المللی دبی حدود 7 کیلومتر و تا بازار طلا پیاده 10 دقیقه فاصله دارد .هتل ریویرا دیره  دبی از 109 اتاق تشکیل شده که دارای بالکن اختصاصی با چشم انداز شهر یا نهر دبی است و با مبلمانی مدرن تزیین شده که مجهز به کامل ترین امکانات است . کارکنان هتل ریویرا با حفظ احترام مهمانان تور دبی آبان 94  خود آماده خدمت گزاری به آن ها می باشند. مهمانان تور دبی میتوانند به دور از سر و صدا و هیاهو شهر در اتاق های تمیز  و مجهز به استراحت بپردازند.

 

 

 

هتل مسکو دبی هتلی برای اقامت در تور دبی است که  به سبک و سیاق کلاسیک روسی طراحی و چیده شده است و دارای ویژگی‏هایی از فرهنگ روس است و در معماری و طراحی این هتل معماری روسی به وضوح دیده میشود.تعداد اتاق های هتل مسکو دبی ۱۳۸ اتاق شامل اتاقهای استاندارد ، خانوادگی ، سوئیت ، اتاق پاک و بدون سیگار میباشد و هر يک به سادگي تزئين شده و دارای مبلمانی مدرن ، نورکافی وپنجره هایی رو به مناظر شهر هستند. ورودی و لابی هتل مسکو به سبک تئاتر Bolshoi روسیه طراحی و چلچراغ های کریستالی و طاقدیس های آن را به نمایش گذاشته است.میهمانان عزیز تور دبی مهر 94، نوشیدنی خود را در تریا نشیمن هتل مسکو میل نمائید و از مشاهده معماری زیبای آن لذت ببرید.

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتلهای چهار ستاره معروف دبی , هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 130
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : سه شنبه 24 شهريور 1394
.

 

 

بازار بين المللي پرديس يك واقع در جزیره کیش، بين خيابان فردوسي وبلوار رازي درزميني به مساحت تقريبي 19854 مترمربع و  زيربناي حدود 12500متر مربع درسال 1370 با 228 واحدتجاري و اداري راه اندازي و فعاليت خود را آغاز نموده است.غرفه داران بازاربين المللي پرديس يك با حفظ شعارمشتري مداري كالاهاي مورد تقاضاي مشتريان محترم در تور کیش را با رعايت كامل حرمت خريداران عزيز به آنان ارائه مي نمايند.دربازارپرديس يك نمايندگي هاي معتبري وجوددارند كه با قيمت نازل اقلام خود را برای مسافرین تور کیش  ارائه مي نمايند .مطمئن باشيد كه از اين بازار و اجناسي كه در آنجا پيدا مي‌كنيد، راضي خواهيد بود و دست خالي از آن بيرون نخواهيد آمد. اجناسی كه در اين بازار به فروش مي‌رسد، قیمتهايي متوسط دارند و اغلب با کیفیت بالا هستند.
این بازار در مجاورت بازارچه فجر و بازار پردیس ۲ و در نزدیکی هتلهای پارمیس و داریوش و ارم قرار دارد. در تور کیش به اين بازار برويد و از خريد كردن و گشت و گذار در آن لذت ببريد.اقلام عمده قابل ارائه دربازاربين المللي پرديس يك عبارتند از :
انواع مختلف پوشاك , وسايل صوتي وتصويري , انواع تلفنهاي همراه وانواع كيف وكفش , انواع ساعت هاي معروف ومارك دار, مكمل هاي غذائي , سيستمهاي كامپيوتري , تعميرات موبايل و...

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: بازار پردیس 1 کیش , بازارهای کیش , مراکز خرید کیش , پاساژهای کیش , بازارهای خوب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : سه شنبه 24 شهريور 1394
.

 

آبهاي سطحي به قسمتي از منطقه شمالي جزيره كه به دره پرتغاليها معروف است سرازير ميشوند، لذا اين منطقه از سرسبزي خاصي برخوردار است. در اطراف يكي از كهنسال ترين درختان لور جزيره، مجموعه درخت سبز احداث شده است.اين درختان از هند و چين به كيش، قشم و نوار ساحلي خليج فارس وارد و بيشتر در مناطق مسكوني كاشته شدند.سرسبزي محوطه ساختمانها و نردههاي چوبي و پيادهروهاي اين مجموعه، مناطق شمالي كشور را تداعي ميكند. اما يكي از عواملي كه سياحت كنندگان تور کیش را به اين نقطه ميكشاند، هيبت افسانهاي درخت سبز است. درخت سبز كهنسالترين درخت  لور  جزيره است و احتمالا بين 500 تا 600 سال عمر دارد. بر شاخه هاي اين درخت، گره هايي با نخ يا پارچه زده شده است كه در نگاه اول آن را به نوعي مقدس مي نماياند. گروهي از مردم عقيده دارند كه اين درخت شگون دارد و به همين دليل به قصد برآورده شدن نيازشان پارچههايي به شاخههاي آن ميبندند. اما هيچكس نمي داند كه جنبه تقدس درخت لور كهنسال ندارند و معتقدند كه گره هاي موجود احتمالا به وسيله مسافران تور کیش و ساكنان تازه آن به درخت زده شده است.مجموعه درخت سبز با آلاچيق هاي زيبا و محل هاي متعدد پخت كباب براي استراحت و بازديد رايگان گردشگران بازسازي شده است و مسير هاي پياده رو با چراغ هاي فانوسي شكل در ميان فضاي هميشه سبز با گل هاي كاغذي رنگارنگ، شما را به سوي جاذبه اصلي اين مجموعه مي برد. در این مجموعه نمازخانه، رستوران فصلي، بوفه و سرويس بهداشتي نيز موجود است.مجموعه درخت سبز در مجاورت دو جاذبه مهم گردشگري تور كيش واقع شده و داراي دو درب ورودي است.يك درب آن با ورودي جاذبه گردشگري شهر باستاني حريره مشترك و ورودي ديگر آن در مجاورت آب انبار سنتي مي باشد.  تنها پس از چند دقيقه پياده روي مي توان از جاذبه هاي شهر باستاني حريره و آب انبار سنتي در مجاورت مجموعه درخت سبز  ديدن كرد. يكي ديگر از عوامل جذابيت مجموعه درخت سبز همجواري آن با شهر تاريخي حريره است كه به گردشگران تور کیش امكان مي دهد ضمن بازديد از بقاياي شهر تاريخي حريره ساعاتي را در اين مجموعه به استراحت بگذرانند.

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: مجموعه درخت سبز در کیش , دیدنی های کیش , جاذبه های گردشگری کیش , جاذبه های توریستی کیش , بهترین جاذبه های توریستی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 117
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : سه شنبه 24 شهريور 1394
.

شهر باستاني حریره کیش قدمتي 800 ساله دارد و مربوط به سده ي 5 تا 10 ه.ق مي باشد. اين مجموعه در شمال جزيره واقع شده و در 1 شهريور 1376 به عنوان يكي از آثار ملي ايران به ثبت رسيده است. در اين شهر تاريخي، بقايايي در مركز ساحل شمالي جزيره قرار دارد كه به احتمال قوي به دوره ي ساسانيان و اوايل دوره اسلامي برمي گردد. زمان رونق اين شهر تاريخي، از سال 367 تا 912 هجري قمري بوده است.اين مجموعه شامل خانه اعياني، مسجد، حمام و قنات هاي قديمي مي باشد.دیدار از این اثر را در تور کیش مهر 94 از دست ندهید.آن چه امروز از اين شهر بر جاي مانده حجمي از معماري شهري و بنا هاست. اما كمتر و به ندرت طاق‌ها، پوشش‌ها و سقف‌ها سالم مانده اند. جز در پاره‌اي موارد كه پوشش‌هاي طاقي شكلي كه از جنس سنگ بوده اند و بدين سبب از گزند تخريب در امان مانده اند.انتخاب اين بخش از جزيره براي ايجاد شهر حريره از جاذبه های گردشگری تور کیش ، بنا به دلايلي روشن، انتخابي طبيعي و معقول به نظر مي آيد. زیرا ساحل اين منطقه، صخره اي است و از سطح دريا تقريبا ده متر بلندتر است. از طرفي وجود سه خليج و دماغه كه نقش بندرگاه طبيعي را ايفا مي كرده و نيز درياي نسبتا آرام تر نسبت به ديگر كرانه‌ها و سواحل جزيره، عامل شكل گيري شهر در ساحل شمالي شده است.تاكنون عمليات اكتشافي باستان شناسي بقاياي شهر تاريخي حريره در سه مجموعه مجزا انجام شده است.

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: شهر باستانی حریره در کیش , دیدنی های کیش , جاذبه های گردشگری کیش , جاذبه های توریستی کیش , بهترین جاذبه های توریستی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 129
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : سه شنبه 24 شهريور 1394
.

 

 

هتل پانيذ در زمينى بالغ بر 3789.63 هزار متر مربع و با زير بناء 3156.6 متر مربع با موقعيت استثنائى و نزديك بودن به بازارها ومراكزخريد در جزيره زيباى كيش آماده پذيرايى از  ميهمان گرامى تور کیش مى باشد .صبحانه و نهار و شام در این هتل سرو می شود و از امتیازات آن می توان به ترانسفر فرودگاهی و تخفیف 50 در صدی پارک دلفین ها و سیرک اشاره کرد. این هتل دارای طراحی بسیار جالب و با سبک اسپانیایی می باشد که به شکل بلوک از هم جدا می باشند. از مزیت های دیگر این هتل نزدیکی آن به دریاست. در ضمن اقامت در این هتل برای کودکان زیر 5 سال به صورت رایگان محاسبه می شود.

امکانات هتل پانیذ کیش برای مسافرین تور کیش :

لابی، رستوران، کافی شاپ، اینترنت، یخچال، تلویزیون، سوئیت، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، حمل و نقل، پارکینگ، ماهواره و...

آدرس :  جزيره کیش ، نوار ساحلی ، هتل پانیذ کیش

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل پانیذ کیش , هتل های کیش , بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 102
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : سه شنبه 24 شهريور 1394
.

هتل تماشا کیش از محبوب ترین هتلهای سه ستاره کیش در مرکز جزیره زیبای کیش واقع شده و گردشگران زیادی را به خود جلب میکند. هتل تماشا جزیره کیش در بهار سال ۱۳۹۱ بازسازی شد و محیط مطبوع آن میهمانان تور کیش را را از هر فکری فارغ ساخته و تعطیلات جامع و کاملی به آنان ارمغان میدهد.قيمت اتاقهای هتل تماشا کیش بسیار مناسب می باشد. این هتل در موقعیت خوبی نسبت به مراکز خرید کیش و ساحل جزیره کیش واقع گردیده است. در ایام نوروز و ایام خاص تور کیش هتل تماشا کیش برای میهمانان تور کیش خود ۵۰ درصد تخفیف پارک دلفین کیش را در نظر گرفته است.همچنين هتل تماشا کیش قیمت داراى رستوران سراب با تعداد 90 صندلى و با ارائه غذاى ايرانى و كافى شاپ غروب در لابى هتل مى باشد .امکانات رفاهی هتل تماشا کیش برای مسافران تور کیش آبان 94 شامل: لابی، رستوران، کافی شاپ، نمازخانه، لاندری، ماهواره، آسانسور، صندوق امانات اختصاصی، پارکینگ و ... می باشد.هتل تماشا کیش حدود 10 دقیقه با فرودگاه و حدود 8 دقیقه با بازار فاصله دارد. ساعت تخلیه اتاث ساعت 12 و ساعت تحویل اتاق ساعت 14 می باشد.



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل تماشا کیش , هتل های کیش , بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 129
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : سه شنبه 24 شهريور 1394
.

هتل لیبرتی استانبول

هتل لیبرتی استانبول از جمله هتل های سه ستاره استانبول به شمار می رود این هتل از نظر جغرافیایی در موقعیت خوبی قرار دارد و در مرکز استانبول در منطقه ی سلطان احمد و رو به دریای مرمره واقع شده است. هتل شامل 32 اتاق است که تمامی آن ها به سیستم تهویه مطبوع ، حمام شخصی و مینی بار مجهز می باشند، همچنین مسافران تور استانبول می توانند در بالکن اتاق های این هتل نظاره گر منظره ای زیبا از شهر استانبول باشند. این هتل نزدیک به مکان های تاریخی استانبول می باشد تا حدی که می توانید تا مسجد سوفیه، مسجد کبود و کاخ تاپکاپی را پیاده بروید تا مکان تاریخی سلطان احمد نیز 2.5 کیلومتر همچنین تا فرودگاه هجده کیلومتر و تا باشگاه اسب سواری دو کیلومتر فاصله دارد.

رستوران هتل لیبرتی استانبول انواع غذاهای سنتی ترکیه و بین المللی را برای میهمانان تور لحظه آخری استانبول سرو می کند. کافه ی هتل نیز نوشیدنی و کوکتل های متنوعی را ارائه می دهد.

از امکانات هتل لیبرتی استانبول می توان به رستوران ، خدمات 24 ساعته در اتاق ، کافی شاپ ، ترانسفر فرودگاهی ، آسانسور ، خشکشویی ، فروشگاه ، نگهداری از کودکان ،سالن بازی کودکان ، صندوق امانات ،ورود حیوانات ، رستوران فضای باز ، چايخانه سنتي ، کافی شاپ فضای باز ، تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای ، مینی بار رایگان ، سشوار ، سرویس رایگان رفت و آمد ،پارکینگ ،پزشک ،استخر سرباز و سرپوشیده ،سونا و جکوزی ، ماساژ ، اجاره دوچرخه، استخر ویژه کودکان ، تیم انیمیشن ، باشگاه بدنسازی ،تنیس ،بیلیارد ، کافی نت ، اینترنت بی سیم رایگان در لابی و اتاق ها برای راحتی و آسایش میهمانان تور استانبول 94 اشاره کرد.

هتل لیبرتی استانبول

هتل لیبرتی استانبول

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل لیبرتی استانبول , هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 115
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : سه شنبه 24 شهريور 1394
.

هتل سلطان هان استانبول

هتل سلطان هان استانبول از جمله هتل های پنج ستاره استانبول به شمار می رود این هتل از موقعیت جغرافیایی بی نظیری برخوردار می باشد از این رو آن را از دیگر هتل های استانبول متمایز کرده است هتل سلطان هان استانبول در مجاورت مسجد آبی قرار دارد و نزدیک به بازار بزرگ خطوط تراموا می باشد این هتل شامل 40 اتاق می باشد که تمامی اتاق های هتل بسیار راحت و تمیز است و دارای شیشه های دوجداره می باشد که از ورود هرگونه سر و صدا جلوگیری می کنند و سبب می گردد مسافران تور استانبول پاییز 94 آرامشی خاص را در این هتل تجربه نمایند

از امکانات هتل سلطان هان استانبول می توان به سونا ، لابی ، پارک کودکان ، جکوزی ، کافی شاپ ، آژانس خدمات مسافرتی ، رستوران ، ماهواره ، خدمات خانه داری ، پارکینگ اختصاصی ، اینترنت در لابی ، فضای سبز ، پارکینگ سرپوشیده ، اینترنت در واحد ، گشت درون شهری و برون شهری برای میهمانان تور استانبول ، نمازخانه ، تاکسی سرویس ، لاندری ، سالن ورزشي ، صندوق امانات اختصاصي ، كافي نت فروشگاه و غرفه ، ترانسفر رايگان فرودگاه ، گیم نت ، چایخانه سنتی ، چایخانه در بام هتل ، زمین تنیس بیلیارد اشاره کرد.

هتل سلطان هان استانبول

 هتل سلطان هان استانبول

هتل سلطان هان استانبول

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل سلطان هان استانبول , هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 106
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : سه شنبه 24 شهريور 1394
.

 

هتل سینار استانبول

هتل سینار استانبول از جمله هتل های 5 ستاره استانبول به شمار می رود که در مجاورت سواحل دریای مارمارا در یسیلکوی واقع گردیده است هتل سینار در سال 1958 تاسیس شده است و از آن زمان تاکنون به جهت مهمان نوازی، جوی گرم و صمیمی و خدمات عالی شهرت فراوانی پیدا کرده و لحظات خوشی را برای مسافران تور استانبول آبان 94 به ارمغان می آورد. از امتیازات این هتل وجود انواع مختلف رستوران های مدرن، قدیمی و معروف در اطراف هتل می باشد که در این رستوران ها انواع غذاهای بین المللی ، ترکی بی نظیر سرو می شود. در چهلمین سالگرد تاسیس این هتل در سال 1998، اتاق های کنفرانس و همایش این هتل به 8 اتاق ارتقاء پیدا کرد. این هتل تا فرودگاه، مرکز تجارت جهانی و مرکز خرید حدود 5 کیلومتر فاصله دارد. ساختمان  اصلی هتل سینار دارای 128 اتاق استاندارد است که مساحت آن حدود 28 متر مربع می باشد. اتاق های با تخت های کویین، رو به دریا و اتاق های دو تخته، رو به باغ می باشند که مناسب با سلیقه میهمانان تور استانبول انتخاب می شوند. تمامی اتاق ها مجهز به به تلفن مستقیم، اینترنت کابلی، تلویزیون ال سی دی، سیستم تهویه مرکزی، سیستم آلارم، بالکن، حمام، دستشویی، سشوار، مینی بار و ... می باشند.

از امکانات هتل سینار استانبول می توان به باشگاه بدنسازی، زمین تنیس، استخر، تراس، صبحانه در اتاق، خدمات فکس و کپی، لاندری، فضای سبز، صندوق امانات، آسانسور، لاندری، اتوکشی ، اینترنت پرسرعت و ... اشاره کرد.

هتل سینار استانبول

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل سینار استانبول , هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 106
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : سه شنبه 24 شهريور 1394
.

باغهای معروف در تایلند


باغ استوایی نانگ نوچ ( Nongnooch Tropical Garden ) در هجده کیلومتری جنوب پاتایا تایلند واقع شده است . این باغ زیبا دارای انواع گل های ارکیده ، نخل های زیبا ، گیاهان تزیین شده و گل های گوناگون از اکثر  نقاط جهان است . همچنین گروهی از خانه های سنتی تایلندی در این باغ هستند که برای بازدید عموم در تور تایلند آبان 94 میباشد همچنین همه روزه نمایش های فرهنگی و شوی فیل ها در این باغ اجرا می شود.

باغ استوایی نانگ نوچ

 

باغ استوایی نانگ نوچ

 

دیدار از باغ گل ارکیده در تور تایلند سرشار از لذت می باشد. باغ گل ارکیده یکی از دیدنی های پاتایا می باشد که در این باغ انواع گلهای رنگارنگ وجود دارد تماشای این گلهای فوق العاده زیبا مطمئنا برای همه جالب  است و کشور تایلند دارای تنوع زیادی از گلهای رنگارنگ و زیبا است و نیز یکی از صادر کنندگان گل به دنیا است .اگر می خواهید در تور لحظه آخری تایلند انواع گلهای زیبا و رنگارنگ را  ببینید و یا حتی اگر می خواهید خریدی داشته باشید می توانید سری به این باغ بسیار زیبا بزنید و از دیدن این گلهای زیبا لذت ببرید.

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور تایلند , ,
:: برچسب‌ها: باغهای معروف در تایلند, دیدنی های تایلند, جاذبه های دیدنی تایلند , جاذبه های گردشگری تایلند , مکانهای دیدنی تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 103
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : سه شنبه 24 شهريور 1394
.

هتل مونپیک استانبول در منطقه تجاری استانبول قرار دارد و جزء هتل های 5 ستاره استانبول می باشد. این هتل مجموعا 249 اتاق دارد. مرکز خرید کانیون 1.5 کیلومتر با یان هتل فاصله دارد. در نزدیکی این هتل ایستگاه مترو واقع شده است. انواع غذاهای مدیترانه ای، سوئیسی و غذاهای ترکیه ای در رستوران این هتل به میهمانان تور استانبول ارایه می شود. این هتل به اینترنت وای فای تجهیز شده است.

امکانات هتل شامل:

رستوران، پذیرش 24 ساعته، جکوزی، ماساژ، حمام ترکی و بخار، مرکز آب درمانی، باشگاه ورزشی، اتاق بازی کودکان، کرایه دوچرخه، بیلیارد، سرویس نگهداری از اطفال، ورود حیوانات، خدمات خانه داری، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، کافه، صرافی، ترانسفر فرودگاه، آسانسور، صندوق امانات، اتاق جلسه، استخر سرپوشیده و روباز، سونا و... می شود.

 

 

تصویر هتل مونپیک استانبول

تصویر هتل مونپیک استانبول

تصویر هتل مونپیک استانبول

تصویر تریا هتل مونپیک استانبول

تصویر هتل مونپیک استانبول

تصویر رستوران هتل مونپیک استانبول

تصویر هتل مونپیک استانبول

تصویر استخر هتل مونپیک استانبول

تصویر هتل مونپیک استانبول

تصویر اتاق هتل مونپیک استانبول


هتل موزاییک استانبول در مرکز شهر استانبول واقع شده و جزء هتل های 4 ستاره استانبول می باشد. این هتل 5 طبقه مجموعا 119 اتاق دارد. در این هتل دو رستوران و یک سالن کنفرانس برای میهمانان تور استانبول وجود دارد. هتل موزاییک بین دو پارک بنا شده است. جاذبه های گردشگری استانبول از جمله بازار بزرگ، بازار ادویه، مسجد سلمانیه و دانشگاه استانبول در فاصله 1 کیلومتری از هتل قرار دارند. این هتل اینترنت وای فای رایگان تجهیز شده است.

امکانات هتل شامل:

رستوران، پذیرش 24 ساعته، امکانات ضیافت، سرویس کرایه اتومبیل، آرایشگاه، آرایشگاه، باشگاه ورزشی، ماساژ، جکوزی، سونا، سولاریوم، مرکز سلامت و آبگرم، استخر سرپوشیده، حمام ترکی و بخار، آسانسور، فروشگاه، انبار بار و چمدان، بار، مجهز به سیستم تهویه، سیتم گرمایش، گاوصندوق، صبحانه در اتاق، صرافی، اتوکشی، لباسشویی، خشکشویی، خدمات خانه داری، سالن کنفرانس و... می باشد.

 

 

 

تصویر هتل موزاییک استانبول

تصویر هتل موزاییک استانبول

تصویر هتل موزاییک استانبول

تصویر هتل موزاییک استانبول

تصویر هتل موزاییک استانبول

تصویر لابی هتل موزاییک استانبول

تصویر هتل موزاییک استانبول

تصویر اتاق هتل موزاییک استانبول

تصویر هتل موزاییک استانبول

تصویر اتاق هتل موزاییک استانبول



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: بهترین هتل های استانبول,هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 133
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : چهار شنبه 4 شهريور 1394
.

هتل میدتاون استانبول در 100 متری میدان تقسیم واقع شده و جزء هتل های 4 ستاره استانبول می باشد. این هتل در سال 2007 بازسازی شده است. این هتل مجموعا  80 اتاق دارد. خیابان معروف استقلال در 500 متری هتل قرار گرفته است. در این هتل از یک سالن کنفرانس مجهز برخوردار می باشد. اتاق های هتل میدتاون برای افزایش آرامش میهمانان تور استانبول ضد صدا می باشد.

امکانات هتل شامل:

رستوران، پذیرش 24 ساعته، اتاق های ضد صدا، سیستم گرمایش، انبار بار و چمدان، سرویس کرایه اتومبیل، خدمات خانه داری، فکس و کپی، آسانسور، سالن کنفرانس، امکانات ضیافت، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، صرافی، گاوصندوق، بار، مجهز به سیستم تهویه و... می باشد.

 

 

تصویر هتل میدتاون استانبول

تصویر هتل میدتاون استانبول

تصویر هتل میدتاون استانبول

تصویر هتل میدتاون استانبول

تصویر هتل میدتاون استانبول

تصویر رستوران هتل میدتاون استانبول

تصویر هتل میدتاون استانبول

تصویر تریا هتل میدتاون استانبول

تصویر هتل میدتاون استانبول

تصویر اتاق هتل میدتاون استانبول

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتلهای استانبول,هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : چهار شنبه 4 شهريور 1394
.

هتل ناندا استانبول در منطقه فاتیح لاللی واقع شده و جزء هتل های 4 ستاره  استانبول می باشد. این هتل در سال 2010 برای میزبانی از مسافران تور استانبول ساخته شده است. این هتل مجموعا 54 اتاق دارد.  هتل اینترنت وای فای تجهیز شده است. منطقه سلطان احمد در  2 کیلومتری هتل قرار گرفته است . فرودگاه بین المللی آتاتورک 18 کیلومتر از هتل فاصله دارد. مسجد سلطان احمد، بازار یزرگ و قصر توپکاپی در کنار این هتل قرار دارد. هتل ناندا از موقعیت بسیار مناسبی برخودار است که همین امر باعث جذب میهمانان تور استانبول به خود نسبت به هتلهای دیگر شده است. همچنین مراکز خرید آکسارای به تل ناندا نزدیک است.

امکانات هتل شامل:

رستوران، پذیرش 24 ساعته، بار، مجهز به سیستم تهویه، سیستم گرمایش، اینترنت وایرلس، یخچال، حمام اختصاصی، مینی بار، سونا، صرافی، آسانسور، صندوق امانات و... می باشد.

 

 

تصویر هتل ناندا استانبول

تصویر تریا هتل ناندا استانبول

تصویر هتل ناندا استانبول

تصویر تریا هتل ناندا استانبول

تصویر هتل ناندا استانبول

تصویر اتاق هتل ناندا استانبول

تصویر هتل ناندا استانبول

تصویر لابی هتل ناندا استانبول

تصویر هتل ناندا استانبول

تصویر اتاق هتل ناندا استانبول


هتل میم استانبول در منطقه اعیان نشین Nisantasi واقع شده است و جزء هتل های 4 ستاره استانبول می باشد. فرودگاه بین المللی آتاتورک 18 کیلومتراز این هتل فاصله دارد. همچنین در نزدیکی هتل وسایل حمل و نقل عمومی برای مسافران تور استانبول  وجود دارد. اماکن تاریخی از جمله قصر دولمه باغچه و همچنین میدان تقسیم 10 دقیقه با این هتل فاصله دارد.

امکانات هتل شامل:

رستوران، پذیرش 24 ساعته، صبحانه در اتاق، صرافی، خدمات خانه داری، سالن کنفرانس، امکانات ضیافت، ترانسفر فرودگاهی، فکس و کپی، آسانسور، مجهز به سیستم تهویه، سیستم گرمایش، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، بار، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی و... می باشد.

 

 

تصویر هتل میم استانبول

تصویر هتل میم استانبول

تصویر هتل میم استانبول

تصویر رستوران هتل میم استانبول

تصویر هتل میم استانبول

تصویر اتاق هتل میم استانبول

تصویر هتل میم استانبول

تصویر اتاق هتل میم استانبول

تصویر هتل میم استانبول

تصویر اتاق هتل میم استانبول



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های خوب استانبول,هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 122
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : چهار شنبه 4 شهريور 1394
.

هتل یورو پلازا استانبول در منطقه تپه باشی واقع شده و جزء هتل های  4 ستاره استانبول می باشد. این هتل مجموعا 117 اتاق، 4 اتاق مخصوص معلولین، 2 اتاق خانوادگی، 2 سوییت، 4 اتاق کانکت، و 7 اتاق ویژه دارد. خیابان معروف استقلال 5 دقیقه به صورت پیاده با این هتل فاصله دارد. هتل یورو پلازا برای راحتی مسافران تور استانبول به اینترنت وای فای تجهیز شده است. خیابان تقسیم در فاصله 370 متری این هتل قرار گرفته است. در 25 کیلومتری هتل فرودگاه بین المللی آتاتورک قرار دارد.

امکانات هتل شامل:

رستوران، پذیرش 24 ساعته، مجهز به سیستم تهویه، سیستم گرمایش، حمام ترکی و بخار، تلفن، تلویزیون، پزشک، اینترنت وایرلس، آرایشگاه، فروشگاه، استخر روباز سرپوشیده، سونا، ماساژ، جکوزی، باشگاه بدنسازی، صبحانه در اتاق و... می باشد.

 

 

تصویر هتل یورو پلازا استانبول

تصویر هتل یورو پلازا استانبول

تصویر هتل یورو پلازا استانبول

تصویر هتل یورو پلازا استانبول

تصویر هتل یورو پلازا استانبول

تصویر استخر هتل یورو پلازا استانبول

تصویر هتل یورو پلازا استانبول

تصویر رستوران هتل یورو پلازا استانبول

تصویر هتل یورو پلازا استانبول

تصویر اتاق هتل یورو پلازا استانبول


هتل نیپون استانبول در منطقه تقسیم واقع شده و جزء هتل های 4 ستاره استانبول می باشد. این هتل مجموعا 171 اتاق دارد که همگی به اینترنت وای فای رایگان تجهیز شده است. یک صرافی هم در هتل در نظر گرفته شده است. در این هتل سرویس نگهداری از اطفال هم به میهمانان تور استانبول ارایه می شود. کرایه دوچرخه به میهمانان یکی دیگر از امکانات هتل نیپون استانبول است.

امکانات هتل شامل:

رستوران، پذیرش 24 ساعته، بار، سیستم گرمایش، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، مجهز به سیستم تهویه، خدمات نگهداری از اطفال، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، صرافی، خدمات خانه داری، سالن کنفرانس، امکانات ضیافت، ترانسفر فرودگاه، سرویس کرایه اتومبیل، فکس و کپی، صبحانه در اتاق، ماساژ، جکوزی، کرایه دوچرخه، باشگاه ورزشی و... می باشد.

 

 

تصویر هتل نیپون استانبول

تصویر هتل نیپون استانبول

تصویر هتل نیپون استانبول

تصویر لابی هتل نیپون استانبول

تصویر هتل نیپون استانبول

تصویر اتاق هتل نیپون استانبول

تصویر هتل نیپون استانبول

تصویر اتاق هتل نیپون استانبول

تصویر هتل نیپون استانبول

تصویر اتاق هتل نیپون استانبول

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های استانبول, بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 101
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : چهار شنبه 4 شهريور 1394
.

هتل 2 ستاره پانیذ کیش در روبروی پاساژ مروارید واقع شده است. از امکانات هتل پانیذ کیش می توان به سرو صبحانه و نهار و شام ، ترانسفر فرودگاهی و تخفیف 50 در صدی پارک دلفین ها و سیرک اشاره کرد. این هتل دارای طراحی بسیار جالب و با سبک اسپانیایی می باشد که به شکل بلوک از هم جدا می باشند. برخی از مزیت های هتل پانیذ کیش نزدیکی به دریا به بازارها و مراکز خرید می باشد و تنها 3 کیلومتر از فرودگاه فاصله دارد. در ضمن اقامت در این هتل برای کودکان زیر 5 سال به صورت رایگان محاسبه می شود.

امکانات هتل پانیذ کیش:

لابی، رستوران، کافی شاپ، اینترنت، یخچال، تلویزیون، سوئیت، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، حمل و نقل، پارکینگ، ماهواره و...

آدرس هتل پانیذ کیش : جزيره کیش ، نوار ساحلی ، هتل پانیذ کیش

هتل پانیذ کیش

هتل پانیذ کیش


هتل 2 ستاره پانیذ کیش

هتل 2 ستاره پانیذ کیش


تصویری از هتل 2 ستاره پانیذ کیش

تصویری از هتل 2 ستاره پانیذ کیش


هتل پانیذ کیش

هتل پانیذ کیش


هتل 3 ستاره پارسیان کیش در میان دو بازار مرکزی تجاری و زیتون بناشده که 10 دقیقه با فرودگاه فاصله دارد و دارای استبال فرودگاهی می باشد. این هتل از نظر موقعیت مکانی نزدیک به دریا بوده و یکی از دلایل معروف بودن این هتل دسترسی آسان آن به اماکن و اسکله تفریحی می باشد. هتل پارسیان از 100 آپارتمان و سوییت تشکیل شده است که ابعاد این اتاق ها 70 تا 120 متر می باشد و ظرفیت آن ها 7 تا 10 نفر است. رستوران های هتل پارسیان کیش انواع متنوع غذاها مانند: دریایی و فست فود، کبابی و ... را تدارک دیده است. در هتل پارسیان از دوربین های مدار بسته استفاده شده است که باعث امنیت و آسایش هر چه بیشتر میهمانان تور کیش گرامی می شود . همچنین نیروهای حراست آموزش دیده و مجرب به صورت شبانه روزی تامین امنیت هتل را بر عهده گرفته اند. در طبقه بالای لابی هتل رستوران غذای دریایی و ایرانی وجود دارد با حدود 100 نفر ظرفیت میزبان شبانه روزی گردشگران تور کیش می باشد. رستوران فست فود پیتزا پارسیان بهترین و مشهور ترین پیتزا و ساندویچ از جمله ساندویچ تنوری و سرد، انواع مختلف پیتزا، مرغ سوخاری و... در سطح جزیره کیش را به مسافران ارایه می دهد که با ظرفیت حدود 60 نفر در محوطه بیرونی هتل قرار گرفته است. این هتل دارای سالن همایش با گنجایش 140 نفر جهت برگزاری همایش ها و مراسم که به امکانات پیشرفته تصویری و صوتی و ویدئو پروژکتور تجهیز شده است مورد استفاده ارگان ها و نهادها و موسسات دولتی و خصوصی قرار می گیرد.

امکانات هتل پارسیان کیش:

رستوران، کافی نت، کافی شاپ، لاندری، روم سرویس 24 ساعته، سالن کنفرانس، مینی بار، صندوق امانات، ماهواره در داخل اتاقها،  گشت سياحتى جزيره و گشت بازارها،  آرایشگاه بانوان، آرایشگاه آقایان، خشکشویی، اجاره اتومبیل بدون راننده و ...

آدرس هتل پارسیان کیش : میدان ساحل، جنب بازار زیتون

هتل پارسیان کیش

هتل پارسیان کیش


هتل 3 ستاره پارسیان کیش

هتل 3 ستاره پارسیان کیش


نمایی از هتل 3 ستاره پارسیان کیش

نمایی از هتل 3 ستاره پارسیان کیش


تصویری از هتل 3 ستاره پارسیان کیش

تصویری از هتل 3 ستاره پارسیان کیش


هتل 3 ستاره پارسیان کیش

هتل 3 ستاره پارسیان کیش

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: بهترین هتل های کیش,هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 91
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : چهار شنبه 4 شهريور 1394
.

هتل 3 ستاره پارس نیک کیش به دلیل قرار گرفتن در محیط آرام و دارا بودن اتاق ها و لابی شیک و زیبا مورد استقبال گردشگرانتور کیش واقع شده است. این هتل در نزدیکی بازار مروارید قرار گرفته و تا حدودی نیز به بازارهای دیگر و دریا نزدیک می باشد. فاصله هتل پارس نیک کیش تا فرودگاه با ماشین 15 دقیقه است.

امکانات هتل پارس نیک کیش:

لابی، رستوران مجهز به انواع غذاهای ایرانی، كافی شاپ،  یخچال ، تلویزیون مجهز به ماهواره، سرویس فرنگی ، پاركینگ ، حمل و نقل، روم سرویس، مینی بار، لاندری، صندوق امانات در داخل رسپشن، سيستم خنك كننده

نشانی هتل پارس نیک کیش : جزيره كيش، ميدان امير كبير، هتل پارس نیک

هتل پارس نیک کیش

هتل پارس نیک کیش


هتل 3 ستاره پارس نیک کیش

هتل 3 ستاره پارس نیک کیش


نمایی از هتل 3 ستاره پارس نیک کیش

نمایی از هتل 3 ستاره پارس نیک کیش


تصویری از هتل پارس نیک کیش

تصویری از هتل پارس نیک کیش


هتل پارس نیک کیش

هتل پارس نیک کیش


هتل 5 ستاره بزرگ ارم کیش در خیابان خیام و در سال 1378 بنا شده و در مجموع دارای 210 اتاق و 140 سوییت می باشد. تقریبا هفتاد درصد اتاق های هتل ارم کیش مشرف به دریا می باشند. مساحت این هتل پنجاه هزار مترمربع بوده و اطراف آن را باغی از گل ها و گیاهان احاطه کرده است.

امکانات هتل ارم کیش :

رستوران رویال مشرف به دریا، سالن کنفرانس، عابر بانک، اینترنت وایرلس،سالن بیلیارد، پینگ پونگ، دارت، فوتبال دستی، غرفه کیف و کفش، آژانس مسافرتی، دفتر گردشگری، کافی شاپ ، سالن ماساژ، تنیس، پینت بال، پارک ماجرا جویی، فست فود، سرویس 24ساعته تاکسی، ایستگاه دوچرخه، رستوران سنتی، چایخانه سنتی، سالن چند منظوره صدف برای گرد همایی، تهویه مطبوع،فرش فروشی، غرفه شکلات، غرفه لباس، جکوزی، استخر کودکان، 2 استخر مجزا برای آقایان و بانوان، سونای خشک و بخار، سالن سینما و آمفی تئاتر، رستوران گردان، کافی شاپ، سالنی به مساحت 1200متر مربع جهت برپایی گالری و نمایشگاه، لباسشویی، غرفه مشارکت زمانی، لوازم آرایشی بهداشتی و... می باشد.

 هتل ارم کیش

هتل ارم کیش


هتل 5 ستاره ارم کیش

هتل 5 ستاره ارم کیش


تصویری از هتل 5 ستاره ارم کیش

تصویری از هتل 5 ستاره ارم کیش



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های مجلل کیش,هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 99
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : چهار شنبه 4 شهريور 1394
.

هتل تعطیلات کیش

هتل 3 ستاره تعطیلات کیش در میدان سیری و بعد از بازار پردیس 2 واقع شده است. فاصله هتل تا فرودگاه با ماشین 12 دقیقه می باشد. یکی از امکانات خوب هتل تعطیلات کیش 15 درصد تخفیف در ورودی پارک پرندگان و نمایش دلفین ها می باشد. هتل تعطیلات کیش برای کودکان زیر 5 سال رایگان محاسبه می گردد. در تمام اتاق های دو تخته به بالای این هتل یک تخت تاشو وجود دارد.

امکانات هتل تعطیلات کیش:

اینترنت در لابی، پاركينگ سرپوشيده، فضای سبز، اینترنت در واحدها، لابی، رستوران، کافی شاپ، خدمات خانه داری، پارک کودکان، سالن کنفرانس، آژانس خدمات مسافرتی، پارکینگ اختصاصی هتل، نمازخانه، تاکسی سرویس، لاندری، سالن ورزشی، کافی نت و غرفه و ...

آدرس هتل تعطیلات کیش :

جزیره کیش ، بعداز بازار پردیس 2 ، میدان سیری

هتل تعطیلات کیش

 

هتل تعطیلات کیش


هتل 3 ستاره تعطیلات کیش

هتل 3 ستاره تعطیلات کیش


تصویری از هتل 3 ستاره تعطیلات کیش

تصویری از هتل 3 ستاره تعطیلات کیش


تصویری از هتل تعطیلات کیش

تصویری از هتل تعطیلات کیش


هتل تعطیلات کیش

هتل تعطیلات کیش


هتل تاپ رز کیش

هتل 3 ستاره تاپ رز کیش در زمینی به مساحت 13 هزار هکتار بنا شده است. این هتل دارای 50 اتاق و 140 تخت خواب و 37 ویلای ساحلی می باشد که مشرف به ساحل هستند و کمتر از 50 متر با دریا و اسکله فاصله دارند. هتل تاپ رز کیش روبروی بازار پردیس در انتهای خیابان ابن سینا قرار دارد و با مرکز خرید پانیذ 10 دقیقه به صورت پیاده فاصله دارد.

امکانات هتل تاپ رز کیش :

اينترنت پر سرعت وايرلس، كانتر خدمات گردشگرى، خدمات لاندرى و ترانسفر ، رستوران شامل انواع غذاهای داخلی و خارجی، کافی شاپ سنتی در محیطی بسیار زیبا، چایخانه سنتی، پارکینگ اختصاصی، خدمات خشکشویی و اتوشویی، سيستم ماهواره برای تلویزیون اتاق ها، صندوق امانات، خدمات خانه داری و ...

هتل تاپ رز کیش

هتل تاپ رز کیش


هتل 3 ستاره تاپ رز کیش

هتل 3 ستاره تاپ رز کیش


تصویری از هتل 3 ستاره تاپ رز کیش

تصویری از هتل 3 ستاره تاپ رز کیش


تصویری از هتل تاپ رز کیش

تصویری از هتل تاپ رز کیش


هتل تاپ رز کیش

هتل تاپ رز کیش



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتلهای ارزان کیش,هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 91
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : چهار شنبه 4 شهريور 1394
.

هتل 2 ستاره دریا کیش با مساحت 3850 هزار متر مربع روبروی بلوار بزرگ خلیج فارس بنا شده است. این هتل در سه بلوک مجزا با مساحت هر کدام 3000 هزار مترمربع می باشد. این بلوک ها به صورت پلکانی در دو طبقه ساخته شده اند. این هتل در منطقه ای از جزیره ی زیبای کیش بنا شده که گردشگران می توانند بدون نیاز به وسیله نقلیه به بازارها و مکان های تفریحی دسترسی داشته باشند. هتل تا فرودگاه 10 دقیقه و تا مراکز خرید 5 دقیقه فصله دارد.در مقابل هتل کارتینگ اتومبیل رانی واقع شده است که همیشه پذیرای میهمان های عزیز تور کیش می باشد. هتل دریا از اتاق های 2 و 3 تخته تشکیل شده که دارای صبحانه، تلفن، اینترنت، سرویس فرنگی، کولرگازی و... می باشد.

امکانات هتل دریا کیش :

کافی نت، اینترنت، لابی، رستوران، کافی شاپ و ...

 هتل دریا کیش

هتل دریا کیش


هتل 2 ستاره دریا کیش

هتل 2 ستاره دریا کیش


تصویری از هتل 2 ستاره دریا کیش

تصویری از هتل 2 ستاره دریا کیش

 


هتل 3 ستاره تماشا کیش در سال 1377 بنا و در سال 1391 برای رفاه بیشتر میهمانان گرامی بازسازی شد. هتل تماشا کیش در نزدیکی ساحل زیبای دریای خلیج همیشه فارس و بازار قرار گرفته است که همین امر باعث میشود مسافرین تور کیش تعطیلات خوبی را دراین هتل بگذرانند. صبحانه و نهار و شام در هتل تماشا کیش از کیفیت خوبی برخوردار است. یکی از امکانات خوب این هتل برای سرویس استقبال فرودگاهی و 50 درصد تخفیف پارک دلفین ها برای مسافران تور کیش می باشد. این هتل دارای 60 اتاق با ظرفیت 2 و 3 و 4 و 5 تخته می باشد و از حدود 22 پرسنل تشکیل شده است. هزینه اقامت برای کودک 2 تا 5 سال در هتل تماشا کیش 7 هزار تومان و کودک بالای 5 سال اندازه یک شخص بزرگسال محاسبه می شود. فاصله هتل تماشا کیش با فرودگاه حدود 10 دقیقه و با بازار حدود 8 دقیقه می باشد. ساعت تخلیه اتاق ساعت 12 و ساعت تحویل اتاق ساعت 14 می باشد.

امکانات رفاهی هتل تماشا کیش

لابی، رستوران، کافی شاپ، نمازخانه، لاندری، ماهواره، آسانسور، صندوق امانات اختصاصی، پارکینگ و ... می باشد.

هتل تماشا کیش

هتل تماشا کیش


هتل 3 ستاره تماشا کیش

هتل 3 ستاره تماشا کیش


تصویری از هتل 3 ستاره تماشا کیش

تصویری از هتل 3 ستاره تماشا کیش


هتل 3 ستاره تماشا کیش

هتل 3 ستاره تماشا کیش

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کیش,هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 95
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : چهار شنبه 4 شهريور 1394
.

 هتل سارا کیش

هتل 4 ستاره سارا در سال 1388 در نزدیکی مراکز تفریحی و تجاری کیش احداث شده است. این هتل دارای 4 طبقه و 72 اتاق بوده که اتاق ها دارای امکانات رفاهی برای مسافران و میهمانان تور کیش می باشد. این هتل نسبت به بازارهای پردیس 1 و 2، بازار مرکز تجاری، پانیذ، هایپرمارکت ، دریا، اسکله، اماکن تفریحی و گردشگری، ادارات و بانک ها در موقعیت بسیار مناسبی قرار دارد.

امکانات هتل سارا کیش

اینترنت بی سیم، آسانسور، خشکشویی، سالن پذیرایی، آنتن مرکزی، مینی بار، تاکسی سرویس، رستوران، کافی شاپ، پارکینگ، صندوق امانات، تهویه مطبوع، تلفن، تلویزیون، یخچال، سرویس بهداشتی فرنگی، خدمات خانه داری 24ساعته، فضای سبز، اعلام حریق، پاورسوئیچ، اینترنت داخل لابی و...

آدرس هتل سارا کیش : جنب بازار پردیسان ،خیابان رودکی

هتل سارا کیش

هتل سارا کیش


هتل 4 ستاره سارا کیش

هتل 4 ستاره سارا کیش


تصویری از هتل 4 ستاره سارا کیش

تصویری از هتل 4 ستاره سارا کیش

 


هتل 3 ستاره دیدنیهای کیش در مجموع دارای 28 اتاق می باشد که به صورت ویلایی ساخته شده اند. از خدمات ویژه این هتل برای میهمانان تور کیش ترانسفر رفت و برگشت رایگان به مراکز خرید و فرودگاه است. نواختن موسیقی زنده از برنامه های رستوران هتل دیدنیهای کیش می باشد که یکی از جذابیت های این هتل محسوب می شود.

امکانات هتل دیدنیها کیش

پاركينگ اختصاصي هتل و پاركينگ سرپوشيده ، لاندري، تاكسي سرويس، صندوق امانات اختصاصي، ترانسفر رايگان فرودگاه، لابي، رستوران، كافي شاپ، ماهواره، اينترنت در لابي، نمازخانه، فضاي سبز، خدمان خانه داري و... می باشد.

هتل دیدنیها کیش

هتل دیدنیها کیش


 هتل 3 ستاره دیدنیها کیش

هتل 3 ستاره دیدنیها کیش


تصویری از هتل 3 ستاره دیدنیها کیش

تصویری از هتل 3 ستاره دیدنیها کیش



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های خوب کیش,هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 95
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : چهار شنبه 4 شهريور 1394
.

شهر بانکوک دارای دو فرودگاه قدیمی و جدید است و پروازهای بین المللی از فرودگاه جدید سوارنابهومی انجام می شوند که در جنوب شرقی بانکوک قرار دارد. فرودگاه قدیمی تنها برای پروازهای داخلی به کار می رود و در ۲۰ کیلومتری شمال شهر بانکوک قرار دارد. مسافرانی که بلیط بانکوک را تهیه کرده اند باید بدانند مدت زمان پرواز تهران بانکوک 7 ساعت و 20 دقیقه و فصله هوایی این پرواز 5459 کیلومتر می باشد.

بلیط بانکوک با پرواز قشم‌ ایر و هواپیمایی ایرباس 300 ـ 600 در مسیر تهران بانکوک تهران پرواز خود را انجام می دهد. این پرواز هر جمعه ساعت 18:30 به وقت ایران رفت و هر شنبه ساعت 22:30 به وقت محلی پرواز برگشت دارد.

 

شماره پرواز مبدا مقصد تاریخ رفت ساعت پرواز ساعت فرود شرکت هواپیمایی
976 تهران بانكوك دوشنبه ها 05:05 18:10 شرکت هواپیمایی امارات
976 تهران بانكوك دوشنبه ها 05:05 19:15 شرکت هواپیمایی امارات
485 تهران بانكوك دوشنبه ها 05:45 19:20 شرکت هواپیمایی قطرايرويز
051 تهران بانكوك دوشنبه ها 21:40 06:40 شرکت هواپیمایی ماهان
489 تهران بانكوك دوشنبه ها 22:35 12:05 شرکت هواپیمایی قطرايرويز
978 تهران بانكوك دوشنبه ها 22:45 12:25 شرکت هواپیمایی امارات
976 تهران بانكوك سه شنبه ها 05:05 18:10 شرکت هواپیمایی امارات
976 تهران بانكوك سه شنبه ها 05:05 19:15 شرکت هواپیمایی امارات
485 تهران بانكوك سه شنبه ها 05:45 19:20 شرکت هواپیمایی قطرايرويز
432 تهران بانكوك سه شنبه ها 06:00 19:10 شرکت هواپیمایی عمان ایر
344 تهران بانكوك سه شنبه ها 18:05 07:05 شرکت هواپیمایی الاتحاد
051 تهران بانكوك سه شنبه ها 21:30 06:40 شرکت هواپیمایی ماهان
978 تهران بانكوك سه شنبه ها 22:45 12:25 شرکت هواپیمایی امارات
976 تهران بانكوك چهارشنبه ها 05:05 18:10 شرکت هواپیمایی امارات
976 تهران بانكوك چهارشنبه ها 05:05 19:15 شرکت هواپیمایی امارات
485 تهران بانكوك چهارشنبه ها 05:45 19:20 شرکت هواپیمایی قطرايرويز
434 تهران بانكوك چهارشنبه ها 18:45 08:55 شرکت هواپیمایی عمان ایر
051 تهران بانكوك چهارشنبه ها 21:30 06:40 شرکت هواپیمایی ماهان
489 تهران بانكوك چهارشنبه ها 22:35 12:05 شرکت هواپیمایی قطرايرويز
978 تهران بانكوك چهارشنبه ها 22:45 12:25 شرکت هواپیمایی امارات
976 تهران بانكوك پنجشنبه ها 05:05 18:10 شرکت هواپیمایی امارات
976 تهران بانكوك پنجشنبه ها 05:05 19:15 شرکت هواپیمایی امارات
485 تهران بانكوك پنجشنبه ها 05:45 19:20 شرکت هواپیمایی قطرايرويز
432 تهران بانكوك پنجشنبه ها 06:00 19:10 شرکت هواپیمایی عمان ایر
051 تهران بانكوك پنجشنبه ها 21:30 06:40 شرکت هواپیمایی ماهان
489 تهران بانكوك پنجشنبه ها 22:35 12:05 شرکت هواپیمایی قطرايرويز
978 تهران بانكوك پنجشنبه ها 22:45 12:25 شرکت هواپیمایی امارات
976 تهران بانكوك جمعه ها 05:05 18:10 شرکت هواپیمایی امارات
976 تهران بانكوك جمعه ها 05:05 19:15 شرکت هواپیمایی امارات
485 تهران بانكوك جمعه ها 05:45 19:20 شرکت هواپیمایی قطرايرويز
051 تهران بانكوك جمعه ها 21:40 06:40 شرکت هواپیمایی ماهان
978 تهران بانكوك جمعه ها 22:45 12:25 شرکت هواپیمایی امارات
976 تهران بانكوك شنبه ها 05:05 18:10 شرکت هواپیمایی امارات
976 تهران بانكوك شنبه ها 05:05 19:15 شرکت هواپیمایی امارات
485 تهران بانكوك شنبه ها 05:45 19:20 شرکت هواپیمایی قطرايرويز
344 تهران بانكوك شنبه ها 05:45 18:05 شرکت هواپیمایی الاتحاد
432 تهران بانكوك شنبه ها 06:00 19:10 شرکت هواپیمایی عمان ایر
978 تهران بانكوك شنبه ها 22:45 12:25 شرکت هواپیمایی امارات
976 تهران بانكوك یکشنبه ها 05:05 18:10 شرکت هواپیمایی امارات
976 تهران بانكوك یکشنبه ها 05:05 19:15 شرکت هواپیمایی امارات
485 تهران بانكوك یکشنبه ها 05:45 19:20 شرکت هواپیمایی قطرايرويز
344 تهران بانكوك یکشنبه ها 18:05 07:05 شرکت هواپیمایی الاتحاد
434 تهران بانكوك یکشنبه ها 20:45 10:30 شرکت هواپیمایی عمان ایر
051 تهران بانكوك یکشنبه ها 21:30 06:40 شرکت هواپیمایی ماهان
489 تهران بانكوك یکشنبه ها 22:35 12:05 شرکت هواپیمایی قطرايرويز
978 تهران بانكوك یکشنبه ها 22:45 12:25 شرکت هواپیمایی امارات

 

مسیر تهران بانکوک




:: برچسب‌ها: بلیط بانکوک ,
:: بازدید از این مطلب : 88
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : چهار شنبه 4 شهريور 1394
.

 

فرودگاه آنتالیا (AYT) یکی از بزرگترین فرودگاهها در ترکیه است. این فرودگاه در 13 کیلومتری شمال شرق مرکز شهر آنتالیا واقع شده و دارای هر دو پروازهای داخلی و بین المللی است. مسافرانی که بلیط آنتالیا را تهیه کرده اند باید بدانند مدت زمان پرواز تهران آنتالیا 2 ساعت و 50 دقیقه و فاصله هوایی 1863 کیلومتر می باشد. پروازهای ایرانی در فرودگاه اسپارتا و پروازهای ترک در آنتالیا فرود می آیند. باید توجه داشت که فاصله بین اسپارتا تا آنتالیا حدود 3 ساعت می‌باشد.

 

شماره پرواز مبدا مقصد تاریخ رفت ساعت پرواز ساعت فرود شرکت هواپیمایی
875 تهران آنتالیا دوشنبه ها 03:35 08:15 شرکت هواپیمایی ترکیش
899 تهران آنتالیا دوشنبه ها 05:20 11:35 شرکت هواپیمایی ترکیش
6571 تهران آنتالیا دوشنبه ها 05:30 10:30 شرکت هواپیمایی اطلس جت
6571 تهران آنتالیا دوشنبه ها 05:30 12:10 شرکت هواپیمایی اطلس جت
879 تهران آنتالیا دوشنبه ها 08:25 13:30 شرکت هواپیمایی ترکیش
871 تهران آنتالیا دوشنبه ها 15:55 21:25 شرکت هواپیمایی ترکیش
875 تهران آنتالیا سه شنبه ها 03:35 08:15 شرکت هواپیمایی ترکیش
899 تهران آنتالیا سه شنبه ها 05:20 11:35 شرکت هواپیمایی ترکیش
6571 تهران آنتالیا سه شنبه ها 05:30 10:30 شرکت هواپیمایی اطلس جت
6571 تهران آنتالیا سه شنبه ها 05:30 12:10 شرکت هواپیمایی اطلس جت
879 تهران آنتالیا سه شنبه ها 08:25 13:30 شرکت هواپیمایی ترکیش
871 تهران آنتالیا سه شنبه ها 15:55 21:25 شرکت هواپیمایی ترکیش
875 تهران آنتالیا چهارشنبه ها 03:35 08:15 شرکت هواپیمایی ترکیش
899 تهران آنتالیا چهارشنبه ها 05:20 11:35 شرکت هواپیمایی ترکیش
6571 تهران آنتالیا چهارشنبه ها 05:30 10:30 شرکت هواپیمایی اطلس جت
6571 تهران آنتالیا چهارشنبه ها 05:30 12:10 شرکت هواپیمایی اطلس جت
879 تهران آنتالیا چهارشنبه ها 08:25 13:30 شرکت هواپیمایی ترکیش
871 تهران آنتالیا چهارشنبه ها 15:55 21:25 شرکت هواپیمایی ترکیش
875 تهران آنتالیا پنجشنبه ها 03:35 08:15 شرکت هواپیمایی ترکیش
899 تهران آنتالیا پنجشنبه ها 05:20 11:35 شرکت هواپیمایی ترکیش
6571 تهران آنتالیا پنجشنبه ها 05:30 10:30 شرکت هواپیمایی اطلس جت
6571 تهران آنتالیا پنجشنبه ها 05:30 12:10 شرکت هواپیمایی اطلس جت
879 تهران آنتالیا پنجشنبه ها 08:25 13:30 شرکت هواپیمایی ترکیش
871 تهران آنتالیا پنجشنبه ها 15:55 21:25 شرکت هواپیمایی ترکیش
875 تهران آنتالیا جمعه ها 03:35 08:15 شرکت هواپیمایی ترکیش
899 تهران آنتالیا جمعه ها 05:20 11:35 شرکت هواپیمایی ترکیش
6571 تهران آنتالیا جمعه ها 05:30 10:30 شرکت هواپیمایی اطلس جت
6571 تهران آنتالیا جمعه ها 05:30 12:10 شرکت هواپیمایی اطلس جت
879 تهران آنتالیا جمعه ها 08:25 13:30 شرکت هواپیمایی ترکیش
871 تهران آنتالیا جمعه ها 15:55 21:25 شرکت هواپیمایی ترکیش
875 تهران آنتالیا شنبه ها 03:35 08:15 شرکت هواپیمایی ترکیش
899 تهران آنتالیا شنبه ها 05:20 11:35 شرکت هواپیمایی ترکیش
6571 تهران آنتالیا شنبه ها 05:30 10:30 شرکت هواپیمایی اطلس جت
6571 تهران آنتالیا شنبه ها 05:30 12:10 شرکت هواپیمایی اطلس جت
879 تهران آنتالیا شنبه ها 08:25 13:30 شرکت هواپیمایی ترکیش
871 تهران آنتالیا شنبه ها 15:55 21:25 شرکت هواپیمایی ترکیش
875 تهران آنتالیا یکشنبه ها 03:35 08:15 شرکت هواپیمایی ترکیش
899 تهران آنتالیا یکشنبه ها 05:20 11:35 شرکت هواپیمایی ترکیش
6571 تهران آنتالیا یکشنبه ها 05:30 10:30 شرکت هواپیمایی اطلس جت
6571 تهران آنتالیا یکشنبه ها 05:30 12:10 شرکت هواپیمایی اطلس جت
879 تهران آنتالیا یکشنبه ها 08:25 13:30 شرکت هواپیمایی ترکیش
871 تهران آنتالیا یکشنبه ها 15:55 21:25 شرکت هواپیمایی ترکیش

 

 

مسیر تهران آنتالیا

 


بلیط پوکت

فاصله هوایی تهران 5459 کیلومتر است. 

بلیط پوکت با ایرلاین قطرایرویز

مسافرانی که بلیط پوکت را تهیه کرده اند باید بدانند پرواز با ایرلاین قطرایرویز و مدت زمان تقریبی پرواز 20 ساعت و 30 دقیقه و مسیری پروازی آن فرودگاه دوهه قطر ، فرودگاه کوالالامپور ، فرودگاه پوکت تایلند می باشد.

بلیط پوکت با ایرلاین امارات

مسافرانی که بلیط پوکت را تهیه کرده اند باید بدانند پرواز با ایرلاین امارات و مدت زمان تقریبی پرواز 18 ساعت و 45 دقیقه و مسیری پروازی آن فرودگاه دبی امارات متحده عربی ، فرودگاه پوکت تایلند می باشد.

بلیط پوکت با ایرلاین اتحاد

مسافرانی که بلیط پوکت را تهیه کرده اند باید بدانند پرواز با ایرلاین اتحاد و مدت زمان تقریبی پرواز 10 ساعت و 35 دقیقه و مسیری پروازی آن فرودگاه ابوظبی امارات متحده عربی ، فرودگاه لس آنجلس ، فرودگاه پوکت تایلند می باشد.

بلیط پوکت با ایرلاین چین جنوبی

مسافرانی که بلیط پوکت را تهیه کرده اند باید بدانند پرواز با ایرلاین چین جنوبی و مدت زمان تقریبی پرواز 20 ساعت و 10 دقیقه و مسیری پروازی آن فرودگاه پکن چین ، فرودگاه شنژن چین ، فرودگاه پوکت تایلند می باشد.

 

 

مسیر تهران پوکت

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: بلیط آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 118
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : چهار شنبه 4 شهريور 1394
.

بلیط شانگهای

مدت زمان پرواز تهران شانگهای 8 ساعت و 30 دقیقه و فاصله هوایی آن 6396 کیلومتر می باشد.

بلیط شانگهای با ایرلاین ایرفلوت

مسافرانی که بلیط شانگهای را تهیه کرده اند باید بدانند پرواز با ایرلاین ایرفلوت مدت زمان تقریبی پرواز ۱۴ساعت و ۰۵ دقیقه و مسیر پروازی آن فرودگاه مسکو روسیه ، فرودگاه شانگهای می باشد.

بلیط شانگهای با ایرلاین قطرایرویز

مسافرانی که بلیط شانگهای را تهیه کرده اند باید بدانند پرواز با ایرلاین قطرایرویز و مدت زمان تقریبی پرواز ۱۱ ساعت و ۵۵ دقیقه و مسیر پروازی آن فرودگاه دوهه قطر ، فرودگاه شانگهای می باشد.

بلیط شانگهای با ایرلاین امارات

مسافرانی که بلیط شانگهای را تهیه کرده اند باید بدانند پرواز با ایرلاین امارات و مدت زمان تقریبی پرواز ۱۳ ساعت و ۱۵ دقیقه و مسیر پروازی آن فرودگاه دبی امارات متحده عربی ، فرودگاه شانگهای می باشد.

بلیط شانگهای با ایرلاین ترکیش

مسافرانی که بلیط شانگهای را تهیه کرده اند باید بدانند پرواز با ایرلاین ترکیش و مدت زمان تقریبی پرواز ۲۹ ساعت و مسیر پروازی آن فرودگاه سابیها یا آتاتورک استانبول ، فرودگاه شانگهای می باشد.

بلیط شانگهای با ایرلاین اتحاد

مسافرانی که بلیط شانگهای را تهیه کرده اند باید بدانند پرواز با ایرلاین اتحاد و مدت زمان تقریبی پرواز ۲۶ ساعت و ۰۵ دقیقه و مسیر پروازی آن فرودگاه ابوظبی امارات متحده عربی ، فرودگاه شانگهای می باشد.

 

 

شماره پرواز مبدا مقصد تاریخ رفت ساعت پرواز ساعت فرود شرکت هواپیمایی
976 تهران شانگهای دوشنبه ها 05:05 23:25 شرکت هواپیمایی امارات
077 تهران شانگهای دوشنبه ها 21:15 09:45 شرکت هواپیمایی ماهان
489 تهران شانگهای دوشنبه ها 22:35 14:45 شرکت هواپیمایی قطرايرويز
978 تهران شانگهای دوشنبه ها 22:45 15:30 شرکت هواپیمایی امارات
976 تهران شانگهای سه شنبه ها 05:05 23:25 شرکت هواپیمایی امارات
489 تهران شانگهای سه شنبه ها 00:35 14:45 شرکت هواپیمایی قطرايرويز
344 تهران شانگهای سه شنبه ها 18:05 11:10 شرکت هواپیمایی الاتحاد
978 تهران شانگهای سه شنبه ها 22:45 15:30 شرکت هواپیمایی امارات
976 تهران شانگهای چهارشنبه ها 05:05 23:25 شرکت هواپیمایی امارات
077 تهران شانگهای چهارشنبه ها 22:00 10:25 شرکت هواپیمایی ماهان
489 تهران شانگهای چهارشنبه ها 22:35 14:45 شرکت هواپیمایی قطرايرويز
978 تهران شانگهای چهارشنبه ها 22:45 15:30 شرکت هواپیمایی امارات
976 تهران شانگهای پنجشنبه ها 05:05 23:25 شرکت هواپیمایی امارات
489 تهران شانگهای پنجشنبه ها 22:35 14:45 شرکت هواپیمایی قطرايرويز
978 تهران شانگهای پنجشنبه ها 22:45 15:30 شرکت هواپیمایی امارات
976 تهران شانگهای جمعه ها 05:05 23:25 شرکت هواپیمایی امارات
489 تهران شانگهای جمعه ها 00:35 14:45 شرکت هواپیمایی قطرايرويز
077 تهران شانگهای جمعه ها 21:15 09:45 شرکت هواپیمایی ماهان
978 تهران شانگهای جمعه ها 22:45 15:30 شرکت هواپیمایی امارات
976 تهران شانگهای شنبه ها 05:05 23:25 شرکت هواپیمایی امارات
489 تهران شانگهای شنبه ها 00:35 14:45 شرکت هواپیمایی قطرايرويز
978 تهران شانگهای شنبه ها 22:45 15:30 شرکت هواپیمایی امارات
976 تهران شانگهای یکشنبه ها 05:05 23:25 شرکت هواپیمایی امارات
344 تهران شانگهای یکشنبه ها 18:05 11:10 شرکت هواپیمایی الاتحاد
489 تهران شانگهای یکشنبه ها 22:35 14:45 شرکت هواپیمایی قطرايرويز
978 تهران شانگهای یکشنبه ها 22:45 15:30 شرکت هواپیمایی امارات

 

مسیر تهران شانگهای

 


بلیط پکن

فرودگاه بین‌المللی پکن در ۲۰ کیلومتری شمال شرقی شهر پکن، پایتخت چین قرار گرفته و پر ترددترین فرودگاه بین‌المللی این کشور به شمار می رود. الاتحاد، امارات و ماهان جزو پرواز های مهم تهران به سمت پکن و بالعکس می باشد. مسافرانی که بلیط پکن را تهیه کرده اند باید بدانند مدت زمان پرواز تهران تا پکن 7 ساعت و 28 دقیقه و فاصله هوایی تهران تا پکن 5612 کیلومتر می باشد.

 

شماره پرواز مبدا مقصد تاریخ رفت ساعت پرواز ساعت فرود شرکت هواپیمایی
976 تهران پکن دوشنبه ها 05:05 22:20 شرکت هواپیمایی امارات
489 تهران پکن دوشنبه ها 22:25 14:40 شرکت هواپیمایی قطرايرويز
978 تهران پکن دوشنبه ها 22:45 15:10 شرکت هواپیمایی امارات
976 تهران پکن سه شنبه ها 05:05 22:20 شرکت هواپیمایی امارات
344 تهران پکن سه شنبه ها 18:05 08:50 شرکت هواپیمایی الاتحاد
978 تهران پکن سه شنبه ها 22:45 15:10 شرکت هواپیمایی امارات
976 تهران پکن چهارشنبه ها 05:05 22:20 شرکت هواپیمایی امارات
485 تهران پکن چهارشنبه ها 05:45 00:20 شرکت هواپیمایی قطرايرويز
800 تهران پکن چهارشنبه ها 19:25 06:25 شرکت هواپیمایی ایران ایر
489 تهران پکن چهارشنبه ها 22:25 14:40 شرکت هواپیمایی قطرايرويز
489 تهران پکن چهارشنبه ها 22:25 14:40 شرکت هواپیمایی قطرايرويز
978 تهران پکن چهارشنبه ها 22:45 15:10 شرکت هواپیمایی امارات
976 تهران پکن پنجشنبه ها 05:05 22:20 شرکت هواپیمایی امارات
489 تهران پکن پنجشنبه ها 22:25 14:40 شرکت هواپیمایی قطرايرويز
978 تهران پکن پنجشنبه ها 22:45 15:10 شرکت هواپیمایی امارات
976 تهران پکن جمعه ها 05:05 22:20 شرکت هواپیمایی امارات
978 تهران پکن جمعه ها 22:45 15:10 شرکت هواپیمایی امارات
976 تهران پکن شنبه ها 05:05 22:20 شرکت هواپیمایی امارات
485 تهران پکن شنبه ها 05:45 00:20 شرکت هواپیمایی قطرايرويز
978 تهران پکن شنبه ها 22:45 15:10 شرکت هواپیمایی امارات
976 تهران پکن یکشنبه ها 05:05 22:20 شرکت هواپیمایی امارات
485 تهران پکن یکشنبه ها 05:45 00:20 شرکت هواپیمایی قطرايرويز
344 تهران پکن یکشنبه ها 18:05 08:50 شرکت هواپیمایی الاتحاد
978 تهران پکن یکشنبه ها 22:45 15:10 شرکت هواپیمایی امارات

 

مسیر تهران پکن

 

 


:: موضوعات مرتبط: تور چین , ,
:: برچسب‌ها: بلیط شانگهای ,
:: بازدید از این مطلب : 115
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : چهار شنبه 4 شهريور 1394
.

پرواز استانبول تهران یکی از پر تردد ترین مسیر های پروازی به شمار می رود که روزانه با بیش از 8 پرواز از تهران با ایرلاین های داخلی مانند ماهان ، آسمان و ایرلاین های خارجی ترکیش ، اطلس جت ، پگاسوس انجام می شود.

استانبول دارای دو فرودگاه بین‌المللی آتاترك در منطقه یشیلكوی و 24 كیلومتری و صبیحه (سابیها) در ۴۵ کیلومتری شرقی اروپایی می باشد.

بلیط استانبول با پرواز ماهان

مسافرانی که بلیط استانبول را تهیه کرده اند باید بدانند پرواز ماهان روزانه با دو پرواز در ساعات رفت 07:00 و 18:00 و ساعات برگشت 10:15 و 21:25 فرودگاه آتاتورک صورت می گیرد.

بلیط استانبول با پرواز آسمان

مسافرانی که بلیط استانبول را تهیه کرده اند باید بدانند پرواز آسمان در روزهای شنبه ، دوشنبه ، چهارشنبه ، جمعه ساعت رفت: 22:30 و ساعت برگشت 01:50 بامداد فرودگاه آتاتورک صورت می گیرد.

مسافرانی که بلیط استانبول را تهیه کرده اند باید بدانند پرواز آسمان در روزهای یکشنبه ، سه شنبه ، پنجشنبه ساعت رفت 17:00 ساعت برگشت 21:40 فرودگاه سابیها صورت می گیرد.

بلیط استانبول با پرواز ایران ایر

مسافرانی که بلیط استانبول را تهیه کرده اند باید بدانند پرواز ایران ایر روزهای دوشنبه ، چهارشنبه و جمعه ساعت رفت 07:45 و ساعت برگشت 11:45 فرودگاه آتاتورک صورت می گیرد.

بلیط استانبول پرواز اطلس جت

مسافرانی که بلیط استانبول را تهیه کرده اند باید بدانند پرواز اطلس جت هر روز هفته ساعت رفت 05:30 و ساعت برگشت 23:30 (فرودگاه آتاتورک) ایرلاین ترکیه صورت می گیرد.

بلیط استانبول با پرواز پگاسوس

مسافرانی که بلیط استانبول را تهیه کرده اند باید بدانند پرواز پگاسوس هر روز هفته ساعت رفت 04:35 و ساعت برگشت 23:05 (فرودگاه سابیها) ایرلاین ترکیه صورت می گیرد.

بلیط استانبول با پرواز ترکیش

مسافرانی که بلیط استانبول را تهیه کرده اند باید بدانند پرواز ترکیش هر روز هفته با چهار پرواز رفت و برگشت ، فرودگاه آتاتورک و سابیها صورت می گیرد.

 

 

شماره پرواز مبدا مقصد تاریخ رفت ساعت پرواز ساعت فرود شرکت هواپیمایی

875

تهران

استانبول

دوشنبه ها

03:35

05:25

شرکت هواپیمایی ترکیش

6571

تهران

استانبول

دوشنبه ها

05:30

07:10

شرکت هواپیمایی اطلس جت

626

تهران

استانبول

دوشنبه ها

07:00

08:50

شرکت هواپیمایی ماهان

719

تهران

استانبول

دوشنبه ها

07:45

09:30

شرکت هواپیمایی ایران ایر

879

تهران

استانبول

دوشنبه ها

08:25

10:20

شرکت هواپیمایی ترکیش

871

تهران

استانبول

دوشنبه ها

15:55

17:55

شرکت هواپیمایی ترکیش

618

تهران

استانبول

دوشنبه ها

18:15

20:00

شرکت هواپیمایی ماهان

875

تهران

استانبول

سه شنبه ها

03:35

05:25

شرکت هواپیمایی ترکیش

6571

تهران

استانبول

سه شنبه ها

05:30

07:10

شرکت هواپیمایی اطلس جت

626

تهران

استانبول

سه شنبه ها

07:00

08:50

شرکت هواپیمایی ماهان

879

تهران

استانبول

سه شنبه ها

08:25

10:20

شرکت هواپیمایی ترکیش

871

تهران

استانبول

سه شنبه ها

15:55

17:55

شرکت هواپیمایی ترکیش

618

تهران

استانبول

سه شنبه ها

18:15

20:00

شرکت هواپیمایی ماهان

875

تهران

استانبول

چهارشنبه ها

03:35

05:25

شرکت هواپیمایی ترکیش

6571

تهران

استانبول

چهارشنبه ها

05:30

07:10

شرکت هواپیمایی اطلس جت

626

تهران

استانبول

چهارشنبه ها

07:00

08:50

شرکت هواپیمایی ماهان

719

تهران

استانبول

چهارشنبه ها

07:45

09:30

شرکت هواپیمایی ایران ایر

879

تهران

استانبول

چهارشنبه ها

08:25

10:20

شرکت هواپیمایی ترکیش

871

تهران

استانبول

چهارشنبه ها

15:55

17:55

شرکت هواپیمایی ترکیش

618

تهران

استانبول

چهارشنبه ها

18:15

20:00

شرکت هواپیمایی ماهان

875

تهران

استانبول

پنجشنبه ها

03:35

05:25

شرکت هواپیمایی ترکیش

6571

تهران

استانبول

پنجشنبه ها

05:30

07:10

شرکت هواپیمایی اطلس جت

626

تهران

استانبول

پنجشنبه ها

07:00

08:50

شرکت هواپیمایی ماهان

879

تهران

استانبول

پنجشنبه ها

08:25

10:20

شرکت هواپیمایی ترکیش

871

تهران

استانبول

پنجشنبه ها

15:55

17:55

شرکت هواپیمایی ترکیش

618

تهران

استانبول

پنجشنبه ها

16:45

18:30

شرکت هواپیمایی ماهان

875

تهران

استانبول

جمعه ها

03:35

05:25

شرکت هواپیمایی ترکیش

6571

تهران

استانبول

جمعه ها

05:30

07:10

شرکت هواپیمایی اطلس جت

626

تهران

استانبول

جمعه ها

07:00

08:50

شرکت هواپیمایی ماهان

719

تهران

استانبول

جمعه ها

07:45

09:30

شرکت هواپیمایی ایران ایر

879

تهران

استانبول

جمعه ها

08:25

10:20

شرکت هواپیمایی ترکیش

871

تهران

استانبول

جمعه ها

15:55

17:55

شرکت هواپیمایی ترکیش

618

تهران

استانبول

جمعه ها

18:15

20:00

شرکت هواپیمایی ماهان

875

تهران

استانبول

شنبه ها

03:35

05:25

شرکت هواپیمایی ترکیش

6571

تهران

استانبول

شنبه ها

05:30

07:10

شرکت هواپیمایی اطلس جت

626

تهران

استانبول

شنبه ها

07:00

08:50

شرکت هواپیمایی ماهان

879

تهران

استانبول

شنبه ها

08:25

10:20

شرکت هواپیمایی ترکیش

871

تهران

استانبول

شنبه ها

15:55

17:55

شرکت هواپیمایی ترکیش

618

تهران

استانبول

شنبه ها

18:15

20:00

شرکت هواپیمایی ماهان

875

تهران

استانبول

یکشنبه ها

03:35

05:25

شرکت هواپیمایی ترکیش

6571

تهران

استانبول

یکشنبه ها

05:30

07:10

شرکت هواپیمایی اطلس جت

626

تهران

استانبول

یکشنبه ها

07:00

08:50

شرکت هواپیمایی ماهان

879

تهران

استانبول

یکشنبه ها

08:25

10:20

شرکت هواپیمایی ترکیش

871

تهران

استانبول

یکشنبه ها

15:55

17:55

شرکت هواپیمایی ترکیش

618

تهران

استانبول

یکشنبه ها

18:15

20:00

شرکت هواپیمایی ماهان

 

 

 

مسیر تهران استانبول


بلیط بدروم

فرودگاه میلاس در 35 کیلومتری شمال شرق بدروم واقع شده است. فاصله هوایی تهران بدروم 2153 کیلومتر می باشد.

بلیط بدروم با ایرلاین اطلس جت

مسافرانی که بلیط بدروم را تهیه کرده اند باید بدانند پرواز به مقصد بدروم با ایرلاین اطلس جت و مدت زمان تقریبی پرواز 14 ساعت و 55 دقیقه و مسیری پروازی آن فرودگاه فرودگاه آتاتورک استانبول ، فرودگاه میلاس بدروم می باشد.

بلیط بدروم با ایرلاین ترکیش

مسافرانی که بلیط بدروم را تهیه کرده اند باید بدانند پرواز به مقصد بدروم با ایرلاین ترکیش و مدت زمان تقریبی پرواز 6 ساعت و 05 دقیقه و مسیری پروازی آن فرودگاه آتاتورک استانبول ، فرودگاه میلاس بدروم می باشد.

بلیط بدروم با ایرلاین پگاسوس

مسافرانی که بلیط بدروم را تهیه کرده اند باید بدانند پرواز به مقصد بدروم با ایرلاین پگاسوس و مدت زمان تقریبی پرواز 8 ساعت و 50 دقیقه و مسیری پروازی آن فرودگاه سابیها استانبول ، فرودگاه میلاس بدروم می باشد.

 

 

مسیر تهران بدروم

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: بلیط استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 88
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : چهار شنبه 4 شهريور 1394
.

بلیط آنکارا

فرودگاه بین المللی اسنبوگای آنکارا در فاصله 15 مایلی شهر واقع شده که 26 ایر لاین در این فرودگاه مشغول فعالیت می باشند . فرودگاه اسنبوگا به 58 شهر مهم پرواز مستقیم داشته و در هفته 889 پرواز داخلی و 259 پرواز بین المللی در این فرودگاه انجام می پذیرد. مهم ترین پروازها از تهران به مقصد آنکارا و بالعکس ترکیش ، ایران ایر ، لوفت هانزا و ماهان می باشند .

بلیط هواپیما خارجی آنکارا با ایرلاین ماهان

مسافرانی که بلیط آنکارا را تهیه کرده اند باید بدانند مدت زمان پرواز تهران آنکارا با ایرلاین ماهان 2 ساعت و 37 دقیقه می باشد و فاصله هوایی تهران تا آنکارا 1697 کیلومتر است. در روزهای یکشنبه ، دوشنبه ، سه شنبه ، پنج شنبه و جمعه در ساعات 5:30 و 7:30 و 11:00 پرواز تهران انکارا با ایر لاین ماهان صورت می گیرد.

 

 مسیر تهران آنکارا

 


بلیط ازمیر

فرودگاه عدنان مندس در 7000 کیلومتری ازمیر واقع شده است و فاصله هوایی تهران تا ازمیر 2174 کیلومتر می باشد.

بلیط ازمیر با ایرلاین پگاسوس

مسافرانی که بلیط ازمیر را تهیه کرده اند باید بدانند پرواز با ایرلاین پگاسوس و مدت زمان تقریبی پرواز ۶ ساعت و ۱۵ دقیقه و مسیری پروازی آن فرودگاه استانبول ، فرودگاه ازمیر می باشد.

بلیط ازمیر با ایرلاین اطلس جت 

مسافرانی که بلیط ازمیر را تهیه کرده اند باید بدانند پرواز با ایرلاین اطلس جت و مدت زمان تقریبی پرواز ۸ ساعت و ۵۵ دقیقه و مسیری پروازی آن فرودگاه استانبول ، فرودگاه ازمیر می باشد.

بلیط ازمیر با ایرلاین ترکیش

مسافرانی که بلیط ازمیر را تهیه کرده اند باید بدانند پرواز با ایرلاین ترکیش و مدت زمان تقریبی پرواز ۵ ساعت و ۳۰ دقیقه و مسیری پروازی آن فرودگاه استانبول ، فرودگاه ازمیر می باشد.

بلیط ازمیر با ایرلاین لوفت هانزا 

مسافرانی که بلیط ازمیر را تهیه کرده اند باید بدانند پرواز با ایرلاین لوفت هانزا و مدت زمان تقریبی پرواز ۱۶ ساعت و ۳۰ دقیقه و مسیری پروازی آن فرودگاه فرانکفورت ، فرودگاه مونیخ ، فرودگاه ازمیر می باشد.

 

 

مسیر تهران ازمیر



:: برچسب‌ها: بلیط آنکارا ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 100
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : چهار شنبه 4 شهريور 1394
.

بلیط دبی

مدت زمان پرواز تهران به دبی ۲ ساعت می باشد و فاصله هوایی تهران به دبی ۱۲۱۵ کیلومتر است.

بلیط دبی با پرواز امارات

هواپیمایی امارات همه روزه به مقصد دبی و بلعکس پرواز دارد که بلیط امارات دبی فقط به صورت سیستمی بفروش می رسد. ساعت پرواز امارت دبی برای پرواز رفت ساعت های 5:00 و 11:40 می باشد و برای پرواز برگشت ساعت های 00:55 ، 7:45 و 18:45 می باشد، البته بصورت نرمال فقط دو تا از پروازهای برگشت برگزار می شود که ساعت آن در روزهای مختلف متفاوت است.

بلیط دبی با پرواز تابان

مسافرانی که بلیط دبی را تهیه کرده اند باید بدانند پرواز با پرواز تابان با هواپیمای ایرباس و در روزهای دوشنبه و پنج شنبه هر هفته انجام می دهد. ساعت پرواز تابان دبی، برای پرواز رفت ساعت 15:00 برای پرواز برگشت ساعت 17:40 می باشد.

بلیط دبی با پرواز کاسپین

هواپیمائی کاسپین پرواز خود به مقصد دبی را با بوئینگ MD انجام می دهد. مسافرانی که بلیط دبی را تهیه کرده اند باید بدانند ساعت پرواز کاسپین دبی برای پرواز رفت ساعت 17:20 و برای پرواز برگشت ساعت 20:30 خواهد بود. پرواز کاسپین دبی فول چارتر بوده و بلیط آن به صورت سیستمی بفروش نمی رسد.

بلیط دبی با پرواز آسمان

مسافرانی که بلیط دبی را تهیه کرده اند باید بدانند پرواز با هواپیمائی آسمان در روزهای شنبه، دوشنبه، چهارشنبه و پنج شنبه پرواز رفت و برگشت را اجرا می کند. ساعت پرواز آسمان برای پرواز رفت 15:00 و ساعت پرواز آسمان برای پرواز برگشت آن 17:45 می باشد و معمولاً پرواز آسمان دبی با هواپیمای ایرباس انجام می پذیرد. بلیط آسمان دبی معمولاً فول چارتر است و به صورت سیستمی به فروش نمی رسد.

بلیط دبی با پرواز ایران ایر

مسافرانی که بلیط دبی را تهیه کرده اند باید بدانند پرواز ایران ایر هر روز هفته در ساعت 8:00 پرواز می کند و ساعت 21:10 به ایران باز می گردد البته به استثنای جمعه ها که ساعت رفت پرواز 18:30 و ساعت برگشت آن 21:50 می باشد و معمولاً نیز این پرواز با ایرباس انجام می پذیرد. پرواز ایران ایر دارای دو نوع بلیط سیستمی و چارتر می باشد.

 

شماره پرواز مبدا مقصد تاریخ رفت ساعت پرواز ساعت فرود شرکت هواپیمایی
976 تهران دبی دوشنبه ها 05:05 06:35 شرکت هواپیمایی امارات
659 تهران دبی دوشنبه ها 08:00 09:45 شرکت هواپیمایی ایران ایر
061 تهران دبی دوشنبه ها 08:00 09:30 شرکت هواپیمایی ماهان
972 تهران دبی دوشنبه ها 11:40 13:10 شرکت هواپیمایی امارات
065 تهران دبی دوشنبه ها 18:15 19:45 شرکت هواپیمایی ماهان
978 تهران دبی دوشنبه ها 22:45 00:15 شرکت هواپیمایی امارات
976 تهران دبی سه شنبه ها 05:05 06:35 شرکت هواپیمایی امارات
659 تهران دبی سه شنبه ها 08:00 09:45 شرکت هواپیمایی ایران ایر
061 تهران دبی سه شنبه ها 08:00 09:30 شرکت هواپیمایی ماهان
972 تهران دبی سه شنبه ها 11:40 13:10 شرکت هواپیمایی امارات
065 تهران دبی سه شنبه ها 18:15 19:45 شرکت هواپیمایی ماهان
978 تهران دبی سه شنبه ها 22:45 00:15 شرکت هواپیمایی امارات
976 تهران دبی چهارشنبه ها 05:05 06:35 شرکت هواپیمایی امارات
659 تهران دبی چهارشنبه ها 08:00 09:45 شرکت هواپیمایی ایران ایر
061 تهران دبی چهارشنبه ها 08:00 09:30 شرکت هواپیمایی ماهان
972 تهران دبی چهارشنبه ها 11:40 13:10 شرکت هواپیمایی امارات
065 تهران دبی چهارشنبه ها 18:15 19:45 شرکت هواپیمایی ماهان
978 تهران دبی چهارشنبه ها 22:45 00:15 شرکت هواپیمایی امارات
976 تهران دبی پنجشنبه ها 05:05 06:35 شرکت هواپیمایی امارات
659 تهران دبی پنجشنبه ها 08:00 09:45 شرکت هواپیمایی ایران ایر
061 تهران دبی پنجشنبه ها 08:00 09:30 شرکت هواپیمایی ماهان
972 تهران دبی پنجشنبه ها 11:40 13:10 شرکت هواپیمایی امارات
065 تهران دبی پنجشنبه ها 18:15 19:45 شرکت هواپیمایی ماهان
978 تهران دبی پنجشنبه ها 22:45 00:15 شرکت هواپیمایی امارات
976 تهران دبی جمعه ها 05:05 06:35 شرکت هواپیمایی امارات
659 تهران دبی جمعه ها 08:00 09:45 شرکت هواپیمایی ایران ایر
061 تهران دبی جمعه ها 08:00 09:30 شرکت هواپیمایی ماهان
972 تهران دبی جمعه ها 11:40 13:10 شرکت هواپیمایی امارات
065 تهران دبی جمعه ها 18:15 19:45 شرکت هواپیمایی ماهان
978 تهران دبی جمعه ها 22:45 00:15 شرکت هواپیمایی امارات
976 تهران دبی شنبه ها 05:05 06:35 شرکت هواپیمایی امارات
061 تهران دبی شنبه ها 08:00 09:30 شرکت هواپیمایی ماهان
659 تهران دبی شنبه ها 08:00 09:45 شرکت هواپیمایی ایران ایر
972 تهران دبی شنبه ها 11:40 13:10 شرکت هواپیمایی امارات
065 تهران دبی شنبه ها 18:15 19:45 شرکت هواپیمایی ماهان
978 تهران دبی شنبه ها 22:45 00:15 شرکت هواپیمایی امارات
976 تهران دبی یکشنبه ها 05:05 06:35 شرکت هواپیمایی امارات
659 تهران دبی یکشنبه ها 08:00 09:45 شرکت هواپیمایی ایران ایر
061 تهران دبی یکشنبه ها 08:00 09:30 شرکت هواپیمایی ماهان
972 تهران دبی یکشنبه ها 11:40 13:10 شرکت هواپیمایی امارات
065 تهران دبی یکشنبه ها 18:15 19:45 شرکت هواپیمایی ماهان
978 تهران دبی یکشنبه ها 22:45 00:15 شرکت هواپیمایی امارات

 

 

مسیر تهران دبی


بلیط پاریس

شهر پاریس دارای دو فرودگاه اورلی و شارل دوگل می باشد. فاصله هوایی تهران پاریس 4221 کیلومتر می باشد.

بلیط پاریس با ایرلاین پگاسوس

مسافرانی که بلیط پاریس را تهیه کرده اند باید بدانند پرواز با ایرلاین پگاسوس و مدت زمان تقریبی پرواز 7 ساعت و مسیری پروازی آن فرودگاه سابیها استانبول ، فرودگاه اورلی پاریس می باشد.

بلیط پاریس با ایرلاین قطرایرویز

مسافرانی که بلیط پاریس را تهیه کرده اند باید بدانند پرواز با ایرلاین قطرایرویز و مدت زمان تقریبی پرواز 9 ساعت و 20 دقیقه و مسیری پروازی آن فرودگاه دوهه قطر ، فرودگاه اورلی پاریس می باشد.

بلیط پاریس با ایرلاین ترکیش

مسافرانی که بلیط پاریس را تهیه کرده اند باید بدانند پرواز با ایرلاین ترکیش و مدت زمان تقریبی پرواز 7 ساعت و 15 دقیقه و مسیری پروازی آن فرودگاه آتاتورک استانبول ، فرودگاه اورلی پاریس می باشد.

بلیط پاریس با ایرلاین ایرفلوت

مسافرانی که بلیط پاریس را تهیه کرده اند باید بدانند پرواز با ایرلاین ایرفلوت و مدت زمان تقریبی پرواز 8 ساعت و 05 دقیقه و مسیری پروازی آن فرودگاه مسکو روسیه ، فرودگاه اورلی پاریس می باشد.

بلیط پاریس با ایرلاین بلاروس

مسافرانی که بلیط پاریس را تهیه کرده اند باید بدانند پرواز با ایرلاین بلاروس و مدت زمان تقریبی پرواز 8 ساعت و 10 دقیقه و مسیری پروازی آن فرودگاه مینیسک بلاروس ، فرودگاه اورلی پاریس می باشد.

بلیط پاریس با ایرلاین کویت

مسافرانی که بلیط پاریس را تهیه کرده اند باید بدانند پرواز با ایرلاین اتحاد و مدت زمان تقریبی پرواز 10 ساعت و مسیری پروازی آن فرودگاه کویت ، فرودگاه اورلی پاریس می باشد.

بلیط پاریس با ایرلاین امارات

مسافرانی که بلیط پاریس را تهیه کرده اند باید بدانند پرواز با ایرلاین امارات و مدت زمان تقریبی پرواز 9 ساعت و 25 دقیقه و مسیری پروازی آن فرودگاه دبی امارات متحده عربی ، فرودگاه اورلی پاریس می باشد.

بلیط پاریس با ایرلاین اتحاد

مسافرانی که بلیط پاریس را تهیه کرده اند باید بدانند پرواز با ایرلاین اتحاد و مدت زمان تقریبی پرواز 9 ساعت و 45 دقیقه و مسیری پروازی آن فرودگاه ابوظبی امارات متحده عربی ، فرودگاه اورلی پاریس می باشد.

بلیط پاریس با ایرلاین لوفت هانزا

مسافرانی که بلیط پاریس را تهیه کرده اند باید بدانند پرواز با ایرلاین لوفت هانزا و مدت زمان تقریبی پرواز 7 ساعت و 40 دقیقه و مسیری پروازی آن فرودگاه فرانکفورت آلمان ، فرودگاه اورلی پاریس می باشد.

 

 

شماره پرواز مبدا مقصد تاریخ رفت ساعت پرواز ساعت فرود شرکت هواپیمایی
601 تهران پاریس دوشنبه ها 03:05 08:20 شرکت هواپیمایی لوفت هانزا
875 تهران پاریس دوشنبه ها 03:35 10:15 شرکت هواپیمایی ترکیش
976 تهران پاریس دوشنبه ها 05:05 13:30 شرکت هواپیمایی امارات
899 تهران پاریس دوشنبه ها 05:20 15:25 شرکت هواپیمایی ترکیش
513 تهران پاریس دوشنبه ها 05:40 13:10 شرکت هواپیمائی ایرفلوت
485 تهران پاریس دوشنبه ها 05:45 14:15 شرکت هواپیمایی قطرايرويز
879 تهران پاریس دوشنبه ها 08:25 17:10 شرکت هواپیمایی ترکیش
972 تهران پاریس دوشنبه ها 11:40 20:05 شرکت هواپیمایی امارات
871 تهران پاریس دوشنبه ها 15:55 22:30 شرکت هواپیمایی ترکیش
978 تهران پاریس دوشنبه ها 22:45 09:40 شرکت هواپیمایی امارات
601 تهران پاریس سه شنبه ها 03:05 08:20 شرکت هواپیمایی لوفت هانزا
875 تهران پاریس سه شنبه ها 03:35 10:15 شرکت هواپیمایی ترکیش
976 تهران پاریس سه شنبه ها 05:05 13:30 شرکت هواپیمایی امارات
757 تهران پاریس سه شنبه ها 05:15 11:05 شرکت هواپیمایی الیتالیا
899 تهران پاریس سه شنبه ها 05:20 15:25 شرکت هواپیمایی ترکیش
485 تهران پاریس سه شنبه ها 05:45 14:15 شرکت هواپیمایی قطرايرويز
879 تهران پاریس سه شنبه ها 08:25 17:10 شرکت هواپیمایی ترکیش
733 تهران پاریس سه شنبه ها 09:00 12:45 شرکت هواپیمایی ایران ایر
972 تهران پاریس سه شنبه ها 11:40 20:05 شرکت هواپیمایی امارات
871 تهران پاریس سه شنبه ها 15:55 22:30 شرکت هواپیمایی ترکیش
344 تهران پاریس سه شنبه ها 18:05 07:35 شرکت هواپیمایی الاتحاد
434 تهران پاریس سه شنبه ها 22:45 08:00 شرکت هواپیمایی عمان ایر
978 تهران پاریس سه شنبه ها 22:45 09:40 شرکت هواپیمایی امارات
601 تهران پاریس چهارشنبه ها 03:05 08:20 شرکت هواپیمایی لوفت هانزا
875 تهران پاریس چهارشنبه ها 03:35 10:15 شرکت هواپیمایی ترکیش
976 تهران پاریس چهارشنبه ها 05:05 13:30 شرکت هواپیمایی امارات
899 تهران پاریس چهارشنبه ها 05:20 15:25 شرکت هواپیمایی ترکیش
513 تهران پاریس چهارشنبه ها 05:40 13:10 شرکت هواپیمائی ایرفلوت
485 تهران پاریس چهارشنبه ها 05:45 14:15 شرکت هواپیمایی قطرايرويز
879 تهران پاریس چهارشنبه ها 08:25 17:10 شرکت هواپیمایی ترکیش
972 تهران پاریس چهارشنبه ها 11:40 20:05 شرکت هواپیمایی امارات
871 تهران پاریس چهارشنبه ها 15:55 22:30 شرکت هواپیمایی ترکیش
978 تهران پاریس چهارشنبه ها 22:45 09:40 شرکت هواپیمایی امارات
601 تهران پاریس پنجشنبه ها 03:05 08:20 شرکت هواپیمایی لوفت هانزا
875 تهران پاریس پنجشنبه ها 03:35 10:15 شرکت هواپیمایی ترکیش
976 تهران پاریس پنجشنبه ها 05:05 13:30 شرکت هواپیمایی امارات
757 تهران پاریس پنجشنبه ها 05:15 11:05 شرکت هواپیمایی الیتالیا
899 تهران پاریس پنجشنبه ها 05:20 15:25 شرکت هواپیمایی ترکیش
485 تهران پاریس پنجشنبه ها 05:45 14:15 شرکت هواپیمایی قطرايرويز
879 تهران پاریس پنجشنبه ها 08:25 17:10 شرکت هواپیمایی ترکیش
972 تهران پاریس پنجشنبه ها 11:40 20:05 شرکت هواپیمایی امارات
871 تهران پاریس پنجشنبه ها 15:55 22:30 شرکت هواپیمایی ترکیش
978 تهران پاریس پنجشنبه ها 22:45 09:40 شرکت هواپیمایی امارات
601 تهران پاریس جمعه ها 03:05 08:20 شرکت هواپیمایی لوفت هانزا
875 تهران پاریس جمعه ها 03:35 10:15 شرکت هواپیمایی ترکیش
976 تهران پاریس جمعه ها 05:05 13:30 شرکت هواپیمایی امارات
899 تهران پاریس جمعه ها 05:20 15:25 شرکت هواپیمایی ترکیش
513 تهران پاریس جمعه ها 05:40 13:10 شرکت هواپیمائی ایرفلوت
485 تهران پاریس جمعه ها 05:45 14:15 شرکت هواپیمایی قطرايرويز
879 تهران پاریس جمعه ها 08:25 17:10 شرکت هواپیمایی ترکیش
733 تهران پاریس جمعه ها 09:00 12:45 شرکت هواپیمایی ایران ایر
972 تهران پاریس جمعه ها 11:40 20:05 شرکت هواپیمایی امارات
871 تهران پاریس جمعه ها 15:55 22:30 شرکت هواپیمایی ترکیش
978 تهران پاریس جمعه ها 22:45 09:40 شرکت هواپیمایی امارات
601 تهران پاریس شنبه ها 03:05 08:20 شرکت هواپیمایی لوفت هانزا
875 تهران پاریس شنبه ها 03:35 10:15 شرکت هواپیمایی ترکیش
976 تهران پاریس شنبه ها 05:05 13:30 شرکت هواپیمایی امارات
757 تهران پاریس شنبه ها 05:15 11:05 شرکت هواپیمایی الیتالیا
899 تهران پاریس شنبه ها 05:20 15:25 شرکت هواپیمایی ترکیش
344 تهران پاریس شنبه ها 05:45 14:25 شرکت هواپیمایی الاتحاد
485 تهران پاریس شنبه ها 05:45 14:15 شرکت هواپیمایی قطرايرويز
879 تهران پاریس شنبه ها 08:25 17:10 شرکت هواپیمایی ترکیش
972 تهران پاریس شنبه ها 11:40 20:05 شرکت هواپیمایی امارات
871 تهران پاریس شنبه ها 15:55 22:30 شرکت هواپیمایی ترکیش
978 تهران پاریس شنبه ها 22:45 09:40 شرکت هواپیمایی امارات
601 تهران پاریس یکشنبه ها 03:05 08:20 شرکت هواپیمایی لوفت هانزا
875 تهران پاریس یکشنبه ها 03:35 10:15 شرکت هواپیمایی ترکیش
976 تهران پاریس یکشنبه ها 05:05 13:30 شرکت هواپیمایی امارات
757 تهران پاریس یکشنبه ها 05:15 11:05 شرکت هواپیمایی الیتالیا
899 تهران پاریس یکشنبه ها 05:20 15:25 شرکت هواپیمایی ترکیش
513 تهران پاریس یکشنبه ها 05:40 13:10 شرکت هواپیمائی ایرفلوت
485 تهران پاریس یکشنبه ها 05:45 14:15 شرکت هواپیمایی قطرايرويز
879 تهران پاریس یکشنبه ها 08:25 17:10 شرکت هواپیمایی ترکیش
972 تهران پاریس یکشنبه ها 11:40 20:05 شرکت هواپیمایی امارات
871 تهران پاریس یکشنبه ها 15:55 22:30 شرکت هواپیمایی ترکیش
344 تهران پاریس یکشنبه ها 18:05 07:35 شرکت هواپیمایی الاتحاد
978 تهران پاریس یکشنبه ها 22:45 09:40 شرکت هواپیمایی امارات

 

مسیر تهران پاریس

 



:: برچسب‌ها: بلیط خارجی ,
:: بازدید از این مطلب : 92
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : چهار شنبه 4 شهريور 1394
.

 

پارک واندر لند دبی 

یکی از جاذبه های گردشگری برای مسافران تور دبی پارک واندرلند می باشد. این پارک به سه منطقه مجزا تقسیم شده است: پارک تفریحی , منطقه غواصی فوجی فیلم و قسمت سوم آن خیابان می باشد. این پارک نزدیک روستای البوم و کریک پارک می باشد که یک منطقه توریستی و نزدیک القرهود می باشد.مسافران تور دبی میتوانند از این پارک زیبا دیدن نمایند.

پارک واندر لند

پارک واندر لند

پارک واندر لند

پارک واندر لند

 

مطالب مرتبط:

پارک واندر لند دبی

تور لحظه آخری دبی



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: پارک واندر لند دبی,دیدنی های دبی, جاذبه های گردشگری دبی , جاذبه های توریستی دبی , بهترین جاذبه های توریستی دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : چهار شنبه 4 شهريور 1394
.

 

گردش با بالن دبی

 مسافران تور دبی در بالن سواری از داخل بالن كه به ملايمت در هوا شناور می باشد میتوانید در هنگام سيپده دم هوای خنک را در ارتفاع چند متري بر بالای ريگزارهای سرخ با آرامش کامل حس كنيد و چشم اندازهايي را كه در زير پاهايتان می باشد را تماشا كنيد. 

در بالن سواری صحرا را از جايي می بینید كه كمتر كسي ديده بيابان عظيم و بزرگ را از این ارتفاع دیده باشد و كوههاي نا هموار هاجر در شرق را تماشا می کنید و افق مدرن دبي را از سوی غرب می بینید. گردش با بالن یکی از جذابیت های گردشگری برای مسافران تور دبیمیباشد.

گردش با بالن

گردش با بالن

گردش با بالن

گردش با بالن

 

مطالب مرتبط:

گردش با بالن دبی

تور لحظه آخری دبی



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: گردش با بالن دبی ,تفریحات دبی, بهترین تفریحات دبی, تفریحات جذاب دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 99
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : چهار شنبه 4 شهريور 1394
.

 

رقص آب موزيکال دبی

یکی دیگر از دیدنیهای دبی که باعث جذب گردشگران و مسافران تور دبی شده وجود زيباترين و بزرگترين رقص هاي آبي موزيکال در دبي است . اين فواره هاي که يکي از پيشرفته ترين سيستم هاي مديريت هماهنگ را دارا ميباشند با زیبا سازی دبی خاطره ای زیبا در ذهن گردشگران به جای خواهند گذاشت. اگر قصد سفر به دبی را دارید هرگز  رقص آب موزيکال دبی را از دست ندهید. مسافرانتور دبی میتوانند از این مکان زیبا دیدن نمایند. در تور دبی میتوانید از این جاذبه گردشگری لذت ببرید.

رقص آب موزيکال

رقص آب موزيکال

رقص آب موزيکال

رقص آب موزيکال

 

مطالب مرتبط:

رقص آب موزيکال دبی

تور لحظه آخری دبی

 


:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: رقص آب موزيکال دبی,دیدنی های دبی, جاذبه های گردشگری دبی , جاذبه های توریستی دبی , بهترین جاذبه های توریستی دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 102
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : چهار شنبه 4 شهريور 1394
.

 

هتل استانبول ماریوت آسیا

هتل ماریوت پایتخت دارای 9 سالن بزرگ جلسه و کنفرانس است که در صورت دلخواه به صورت اتوماتیک تبدیل به 12 سالن می شود. هتل دارای 3 رستوران بزرگ ، سالن جشن به مساحت 1500 م.م ، تراس 1750 م.م ای برای جشن های عروسی و کوکتیل و 3200 م.م براس اسپا  و ورزش می باشد.

هتل استانبول ماریوت آسیا یکی از هتل های استانبول و در دسته هتل های پنج ستاره استانبول قرار دارد. این هتل دارای ۲۳۸ اتاق می باشد. کارکنان هتل ۲۴ ساعت شبانه روز آماده پذیرش و ارائه خدمات به مهمانان محترم می باشند. مرکز خرید استانبول با ماشین ۱۰ دقیقه تا هتل فاصله دارد. در تور استانبول میتوانید از این هتل استفاده نمایید.

مکانات رفاهی هتل شامل : صندوق برای نگهداری اشیا گران قیمت ، مرکز خرید داخلی ، خدمات آرایشی،حمام آب سرد و گرم ، انکافی شاپ کافی شاپ و چمدان ، سالن غذا خوری ، حمام گرم(سونا) ، محیط سیگار ممنوع ، اتاق مخصوص سیگاری ها ، امکان تهیه نهار ، سیستم تهویه ایر کاندیشنر ، مرکز تجارت ، امکان برگزاری همایش ، باشگاه ورزشی ، حمام مخصوص ترکی ، تبادل ارز ، کافی شاپ ، استخر مسقف ، تهیه سوغات از فروشگاه هتل ، اتاق های ویژه معلواین ، مجهز به آسانسور ، خشکشویی ، اتاق ماه عسل ، حمام مخصوص ترکی و بخار ، کرایه اتومبیل ، ارائه خبرنامه ، ریلکسیشن با ماساژ ، سیستم گرمایشی ، اتاق های عاری از آلودگی سیگار ، آبگرم و مرکز ماساژ ، لاندری ، صرف صبحانه در اتاق ، تورهای داخلی ، امکانات اتاق VIP ، نظافت اتاق ، خدمات کپی و ارسال فکس ، استخر روباز ، ماساژ ، جکوزی ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، حمام ترکی و بخار ، حمام ترکی ، استخر سر پوشیده می باشد.از دیگر امکانات هتل میتوان به ارائه خدمات نگهداری از اطفال اشاره کرد.

مسافران تور استانبول میتوانند با اقامت در این هتل لوکس و مجهز خاطرات خوبی را برای خود رقم بزنند .

هتل استانبول ماریوت آسیا

هتل استانبول ماریوت آسیا

هتل استانبول ماریوت آسیا

هتل استانبول ماریوت آسیا

هتل استانبول ماریوت آسیا

هتل استانبول ماریوت آسیا

 

مطالب مرتبط:

هتل استانبول ماریوت آسیا

تور لحظه آخری استانبول



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل استانبول ماریوت آسیا,هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 130
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : چهار شنبه 4 شهريور 1394
.

 

هتل پارک اتومان استانبول

اتاقهای پاکیزه این هتل بهترین مکان برای استراحت و آرامش میباشند.خدمات کارکنان متعهد و حرفه ای هتل موجب شده تا هتل به هدف نهایی تمام گردشگران ومسافران تور استانبول تبدیل شود.از دیگر امکانات هتل میتوان به ارائه خدمات نگهداری از اطفال اشاره کرد.این هتل دارای ۳۸ اتاق می باشد. هتل Ottoman Hotel Park با خدمات عالی خود پذیرای مهمانان میباشد.اتاقها، به سیستم تهویه مطبوع، مجهز میباشند.کارکنان پذیرش، شبانه روز پاسخگوی مسافرین می باشند.یک صرافی نیز در هتل وجود دارد.در صورت درخواست مسافرین تور استانبول، ترانسفر فرودگاه در اختیارشان قرار خواهد گرفت.برنامه گردش خود را نیز از ما بخواهید.پذیرش شبانه روزی هتل در لحظه ورود از شما پذیرایی خواهد کرد.در صورتی که بخواهید ارز تهیه کنید در این هتل خدمات تبادل ارز نیز انجام می پذیرد. در تور استانبول میتوانید در این هتل زیبا اقامت خوبی داشته باشید.

این هتل دارای امکاناتی نظیر : سرویس نگهداری کودکان ،استخر ،سوئیت مخصوص تازه عروس ،خدمات خانه داری - ترانسفر فرودگاه - لباسشویی - خشکشویی - صبحانه در اتاق - اتو کشی - صرافی - بسته های نهار - تورها - فکس و کپی - تهیه بلیط - کرایه اتومبیل - رستوران - پذیرش شبانه روزی - روزنامه - بالکن - اتاقهای پاک و بدون سیگار - آسانسور - پذیرش و تحویل سریع - گاوصندوق - انبار بار و چمدان - تهویه - بار - گرمایش - منطقه بدون سیگار

هتل پارک اتومان

هتل پارک اتومان

هتل پارک اتومان

اتاق های هتل پارک اتومان

هتل پارک اتومان

رستوران هتل پارک اتومان

 

مطالب مرتبط:

تور لحظه آخری استانبول

هتل پارک اتومان استانبول

 


:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل پارک اتومان استانبول,هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 106
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : چهار شنبه 4 شهريور 1394
.

 

هتل چراغان کمپنسکی استانبول

چراغان پالاس کمپینسکی استانبول با خدمات بي نظير خود پذيراي مهمانان ميباشد. محیط مطبوع این هتل 5 ستاره تفریحی، میهمانان را از هر فکری فارغ ساخته و تعطیلات جامع و کاملی به آنان ارمغان میدهد. اماکن عمومی هتل، شیک و زیبا بوده و امکانات رفاهی عالی، لوکس و فراوانی را در اختیار میهمانان قرار داده است.ميهمانان عزيز مي توانند از اتاقهاي راحت هتل لذت ببرندموقعیت این هتل، دسترسی به اماکن توریستی را آسان ساخته است. در تور استانبول میتوانید از این هتل استفاده کنید.

چراغان پالاس کمپینسکی استانبول دارای اتاق های فوق العاده تمیز می باشد.کارکنان هتل از میهمانان به گرمی میهمان نوازی میکنند و از اینکه به میهمانان در ترتیب دادن سفرهای شهری و دادن توصیه های تفریحی کمک کنند ؛ خوشحال می شوند.امکانات رفاهی هتل شامل ماساژ ، استخر روباز ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، سولاریوم ، حمام ترکی و بخار ، حمام ترکی ، استخر سر پوشیده می باشد.اين هتل داراي 313 اتاق مي باشد.اين هتل با داشتن فروشگاه هاي متعدد به خود ميبالد.اتاق جلسه کاملا مجهز در هتل موجود ميباشد.در باغ هتل استراحت کنيد.برنامه گردش خود را نيز از ما بخواهيد. مسافران تور استانبول در این هتل زیبا اقامت خوبی خواهند داشت.

چراغان پالاس کمپینسکی استانبول

چراغان پالاس کمپینسکی استانبول

چراغان پالاس کمپینسکی استانبول

رستوران چراغان پالاس کمپینسکی استانبول

چراغان پالاس کمپینسکی استانبول

اتاق های چراغان پالاس کمپینسکی استانبول

 

مطالب مرتبط:

تور لحظه آخری استانبول

هتل چراغان پالاس کمپینسکی استانبول

 


:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل چراغان پالاس کمپینسکی استانبول,هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 88
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : چهار شنبه 4 شهريور 1394
.

 

رستوران شبهای کیش

این رستوران انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را برای مشتریانش سرو می کند.محیط پرنشاط و صمیمی این رستوران باعث جلب علاقمندان می شود.در این رستوران موزیک زنده برای مهمانان نواخته می شود تا لحظات حضورشان در آن شادتر و به یادماندنی تر شود. در تور کیشمیتوانید از این رستوران زیبا و با کیفیت استفاده نمایید. رستوران شبهای کیش یکی دیگر از رستوران های خوب و پر طرف دار جزیره کیش است. این رستوران جنب هتل آریا و انتهای خیابان کوشا قرار دارد. مسافران تور کیش میتوانند در این رستوران بهترین لحظات را سپری کنند.

رستوران شبهای کیش

رستوران شبهای کیش

رستوران شبهای کیش

رستوران شبهای کیش

 

مطالب مرتبط:

رستوران شبهای کیش

تور کیش لحظه آخری



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: رستوران شبهای کیش,رستوران های کیش ,بهترین رستوران کیش ,ارزان ترین رستوران کیش, رستوران خوب کیش, رستوران مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 114
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : چهار شنبه 4 شهريور 1394
.

 

رستوران کوه نور کیش

رستوران کوه نور، زیباترین رستوران جزیره زیبای کیش با ظرفیت 100 نفر می باشد.رستوران کوه نور به همراه کافی شاپی در داخل و خارج ، همچون مرواریدی درخشان، نمای زیبایی به محدوده خود داده است، نور پردازی منحصر به فرد این رستوران در شب زیباترین خاطره ای است که می توان به یادگار از سفر به جزیره زیبای کیش به همراه داشت.منوی رستوران به گونه ای تنظیم شده است تا میهمانان گرامی، با هر سلیقه و ذائقه غذایی بتوانند غذای مطلوب خود را صرف نمایند.مسافران تور کیش میتوانند در این رستوران زیبا بهترین لحظات را سپری کنند. 

کوه نور تنها رستوران جزیره می باشد که دارای مدارک متعدد از مراکز مختلف جهان است، بوفه رستوران با انواع سالادها و پیش غذاها و... یکی از کاملترین ولذیذترین بوفه هایی است که تا به امروز تجربه کرده اید، همچنین نوای زنده ای پیانو به شما حس دلنشینی را می بخشد تا با فراغ بال به صرف غذا در رستوران بپردازید.در تور کیش میتوانید از این رستوران زیبا و جالب استفاده کنید.

رستوران کوه نور کیش

رستوران کوه نور کیش

رستوران کوه نور کیش

رستوران کوه نور کیش

رستوران کوه نور کیش

رستوران کوه نور کیش

 

مطالب مرتبط:

تور کیش لحظه آخری

رستوران کوه نور کیش

 


:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: رستوران کوه نور کیش,رستوران های کیش ,بهترین رستوران کیش ,ارزان ترین رستوران کیش, رستوران خوب کیش, رستوران مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 103
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : چهار شنبه 4 شهريور 1394
.

 

رستوران شناور الکساندرا دبی

رستوران شناور الکساندرا دبی Alexandra Floating Restaurant یکی از بهترین رستوران های دبی برای برگزاری مراسم خصوصی شماست. دارای دو عرشه به صورت هوای باز و هوای بسته می باشد. در تور دبی میتوانید از این رستوران جالب استفاده نمایید.
در رستوران شناور الکساندرا شهر دبی بیش از ۱۲۰ فوت در مارینا دبی به صورت شناورحرکت می کند.همچنین این رستوران به عنوان یک رستوران شناور و زیبا قابل توجه گردشگران قرار گرفته است. رستوران الکساندارا با بهترین غذاهای بین المللی و نوشیدنیها آماده پذیرائی از مهمانان ، گردشگران و مسافران تور دبی میباشد.

رستوران شناور الکساندرا

رستوران شناور الکساندرا

رستوران شناور الکساندرا

رستوران شناور الکساندرا

رستوران شناور الکساندرا

رستوران شناور الکساندرا

 

مطالب مرتبط:

رستوران شناور الکساندرا دبی

تور لحظه آخری دبی



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: رستوران شناور الکساندرا دبی ,رستوران های دبی,بهترین رستوران دبی ,ارزان ترین رستوران دبی , رستوران خوب دبی, رستوران مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 90
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : چهار شنبه 4 شهريور 1394
.

 

رستوران ترکیبی دبی

رستوران ترکیبی دبیاز بهترین رستوران های دبی نیز می باشد.این رستوران به دلیل داشتن چند سرآشپز به این نام شهرت یافته. نام این رستوران ترکیبی Table 9 , by Nick & Scott می باشد.مسافران تور دبی جالب است بدانند که ابتدا Nick & Scott برای کمک به سرآشپز مشهور رستوران ترکیبی دبی یعنی Verre به دبی آمدند اما از زمانی که گوردون به این تیم پیوست شهرت این رستوران دو چندان شد. منوی این رستوران بی نظیر است زیرا بسیار خلاقانه و مبتکرانه تهیه شده است.مسافران تور دبی اگر به این رستوران بروند قطعا به دلیل تنوع منوی آن در انتخاب غذای خود گیج می شوند. این رستوران غذاهایی به سبک اروپایی سرو می کند و در قالب table 9  میباشد. قیمت غذا در این رستوران ترکیبی از نهصد درهم برای هر  دو نفر اغاز می شود.

رستوران ترکیبی دبی

رستوران ترکیبی دبی

رستوران ترکیبی دبی

رستوران ترکیبی دبی

رستوران ترکیبی دبی

رستوران ترکیبی دبی

رستوران ترکیبی دبی

رستوران ترکیبی دبی

 

مطالب مرتبط:

رستوران ترکیبی دبی

تور لحظه آخری دبی

 


:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: رستوران ترکیبی دبی , رستوران های دبی , بهترین رستوران دبی , ارزان ترین رستوران دبی , رستوران خوب دبی , رستوران مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 110
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : چهار شنبه 4 شهريور 1394
.

موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی